ΕΑΡΙΝΟ Ράλλυ Σπριντ 2016: Ανατροπή και νίκη για Χαλιβελάκη & Τσαούσογλου


earino 2016 post image

Πρεμιέρα είχαμε σήμερα για τους χωμάτινους αγώνες ράλλυ  και πιο συγκεκριμένα η αρχή έγινε από την λέσχη της Start Line διοργανώνοντας το ΕΑΡΙΝΟ ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ 2016 στην ειδική διαδρομή Κινέττας– Λουτρακίου μήκους 19,20 χιλιομέτρων, επαναλαμβανόμενη δυο φορές. Ο αριθμός των συμμετοχών έφτασε τις 39 με τον αγώνα να προσμετρά στο κύπελλο χώματος αλλά και στο πρωτάθλημα ράλλυ ιστορικών αυτοκινήτων.

ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

Στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης τερμάτισαν οι Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης- Μάριος Τσαούσογλου με MITSUBISHI EVO IX N4 της κατηγορίας C2, κάνοντας αντεπίθεση στο δεύτερο πέρασμα και παρόλο το κλατάρισμα ελαστικού που είχαν στα τελειώματα τις ειδικής σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο, εκμεταλλευόμενοι όμως  και την εγκατάλειψη των πρωτοπόρων ως εκείνη την στιγμή Γιάννη Μπαντούνα- Ηλία Παναγιοτούνη με MITSUBISHI EVO VI A8 της κατηγορίας C2. Στην δεύτερη θέση γενικής οι πάντα σταθεροί και γρήγοροι στην απόδοση τους Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με MITSUBISHI EVO IX N4 της κατηγορίας C2,  σημειώνοντας και στα δυο περάσματα τον δεύτερο καλύτερο χρόνο, παρόλο που είχαν την στιγμή τους στο πρώτο σκέλος όταν και έσβησε ο κινητήρας του MITSUBISHI, συνεχίζοντας όμως με επιτυχία την προετοιμασία τους για το φετινό πρωτάθλημα ράλλυ.  Στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης με διαφορά 6,73 δευτερολέπτων  συναντάμε τους έμπειρους Ανδρέα Καροτσιέρη- Λεωνίδα Μαχαίρα με ίδιο αυτοκίνητο επίσης, πετυχαίνοντας τον τρίτο χρόνο γενικής στο δεύτερο μισό του αγώνα.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ F2

Στην γενική κατάταξη της F2 κατηγορίας, στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Κωνσταντίνος Αντωνίου- Θεόδωρος Μούγιος με FORD ESCORT MKII E11 της κατηγορίας C3, έχοντας  πετύχει και στα δυο σκέλη τον καλύτερο χρόνο της κατηγορίας. Στο δεύτερο σκαλί έχουμε τους Θεόδωρο Τσάκαλο- Απόστολο Κοτρώνη με TOYOTA YARIS A5 της κατηγορίας C6, ακολουθούμενοι από τους Γεράσιμο Κυπραίο- Γιώργο Πισιμάνη με PEUGEOT 206 XS A6 της κατηγορίας C5. Ανατροπή είχαμε και στην κατηγορία αυτή καθώς την δεύτερη και τρίτη θέση στο πρώτο μισό του αγώνα κατείχαν οι Γιάννης Αναγνωστάκος- Νίκος Μοσχόπουλος με MG ZR και Σπύρος Δεδεγκίκας- Κωνσταντίνα Γκουμάκη με  FORD ESCORT MKII αντίστοιχα.

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ C

Στις νέες κατηγορίες  ξεκινώντας από αυτή της C6 νικητές αναδείχτηκαν οι Θεόδωρος Τσάκαλος- Απόστολος Κοτρώνης με TOYOTA YARIS A5,τερματίζοντας εμπρός από τους “ EL NAK JR”- Νίκο Μουζάκη με MG ZR και Δημήτρη Μαυρουδή- Μαρία-Χριστίνα Πάσσου με NISSAN MICRA KIT CAR.

Οι Κωνσταντίνος Αντωνίου- Θεόδωρος Μούγιος με FORD ESCORT MKII έκοψαν πρώτοι το νήμα για την κατηγορία της C3, ακολουθούμενοι από τους Γιώργο Χατζηγάκη- Θεόδωρο Παπαβασιλείου με FORD ESCORT RS και Νίκο Ντάβαρη – Βασιλική Ψαράκι με RENAULT CLIO RS που κατέλαβαν την δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.

Στην κατηγορία C2 η πρώτη τριάδα δεν θα μπορούσε να ήταν άλλη από την τριάδα της γενικής με τους  Χαλιβελάκη-  Τσαούσογλου και το MITSUBISHI EVO IX να βρίσκονται στην πρώτη θέση, τους Βασίλη και Γιάννη Βελάνη με MITSUBISHI EVO IX στην δεύτερη θέση και την τριάδα να κλείνουν οι Ανδρέας Καροτσιέρης- Λεωνίδας Μαχαίρας με ίδιο αυτοκίνητο.

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

Στην γενική κατάταξη των ιστορικών αυτοκινήτων οι Αντώνης Γιοβάς- Κωνσταντίνος Γρηγοριάδης με AUDI 80 GT αναδείχτηκαν νικητές καθώς επίσης και στην κλάση έως 1.600cc. Στην δεύτερη θέση γενικής συναντάμε τους Γιώργο Παραδείση- Μιχάλη Φράγκου με FORD ESCORT RS 2000 κατακτώντας παράλληλα και την πρώτη θέση για την κλάση των 2.000cc, με την τριάδα γενικής να κλείνουν οι Σπύρος Πετρίδης- Αποστόλος Πάλλας με TOYOTA STARLET AE86.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα  είναι αυτή των  Γιάννη Μπαντούνα- Ηλία Παναγιωτούνη με MITSUBISHI EVO VI A8  στο 14χλμ της ειδικής  στο δεύτερο πέρασμα, ενώ ήταν  στην  πρώτη θέση. Εγκατάλειψη και για τους Σπύρο Δεδεγκίκα- Κωνσταντίνα Γκουμάκη με  FORD ESCORT MKII, αφού ξεκόλλησε η κόντρα του διαφορικού,στο δεύτερο πέρασμα όντας δεύτεροι στην F2 ως εκείνη την στιγμή.

 

Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών…
No 3 Xαλιβελάκης-Τσαούσογλου: Πιέσαμε πολύ στο δεύτερο σκέλος , κάναμε κάποια λάθη . Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι απο την επίδοσή μας. Πήγαν όλα πολύ καλά, στο τελείωμα είχαμε ένα σκασμένο λάστιχο αλλά δεν μας επηρέασε. Συγχαρητήρια σε όλους.
Νο 2 Βελάνης-Βελάνης : Αποκομίσαμε πολλές εμπειρίες απο τον πρώτο αγώνα της χρονιάς . Επόμενο ραντεβού στο Ολυμπιακό Ράλι. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά.
No 8 Καροτσιέρης-Μαχαίρας : Ειδική ωραία, καλές συνθήκες. Εμείς είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι απο το αποτέλεσμα με δεδομένο οτι οδηγούμε για πρώτη φορά.Είναι ένα καλό σημάδι για το μέλλον.
No 12 Aντωνίου-Μούγιος: Στόχος μας ήταν να δούμε το αυτοκίνητο ενόψει του Acropolis , το διασκεδάσαμε αρκετά και είμαστε ικανοποιημένοι απο το αποτέλεσμα
Νο 23 Τσάκαλος-Κοτρώνης : Πήγαμε συντηρητικά , κάναμε κάποια λάθη στον αγώνα δεν μας στοίχησαν . Όλα καλά!
Νο 22 Κυπραίος-Πισιμάνης : Στο δεύτερο σκέλος δεν είχαμε κάποιο πρόβλημα, πήγαμε αρκετά καλά στο δεύτερο κομμάτι του αγώνα και είμαστε ευχαριστημένοι απο το αποτέλεσμα

 

Ο επόμενος αγώνας για τον θεσμό του κυπέλλου χώματος είναι στις 18/19 Ιουνίου 2016 από την λέσχη της ΑΛΑΚ.

 

Επιμέλεια Παπανδρέου Παντελής

find us

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s