Ανάβαση Διονύσου 2016: Όλα όσα δεν πρέπει να ξεχάσουμε…


header anavasi dionysoy 2016 racing momnets

Η Ανάβαση Διονύσου 2016 έφτασε στο τέλος της. Ένας Αγώνας διαφορετικός από πολλούς άλλους του μεγάλου παρελθόντος των αναβάσεων στην πατρίδα μας. 40 χρόνια πριν, ήταν η τελευταία  χρήση της ιστορικής αυτής διαδρομής, τότε  που την τίμησαν τα ιερά τέρατα οδηγοί  των ελληνικών αγώνων αυτοκινήτου  και μοτοσυκλέτας,  αφήνοντας τα χνάρια των ελαστικών τους στην άσφαλτο του Διονύσου. 

Η Ανάβαση Διονύσου, επανήλθε στο προσκήνιο των ελληνικών αγώνων μετά από πολλά χρόνια και άφησε το στίγμα της, αφού συγκέντρωσε 105 συμμετοχές και πολλούς θεατές που δεν έχασαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα γεγονός του μηχανοκίνητου αθλητισμού τόσο κοντά στην Αθήνα. Ο αγώνας, αποτέλεσε τον 2ο γύρο του φετινού Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων, ενώ τη διοργάνωση ανέλαβε το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής”  (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.).

Σε επίπεδο αποτελεσμάτων, κύριο χαρακτηριστικό της Ανάβασης ήταν η πολύ υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα των αγωνιστικών αυτοκινήτων, ενώ παράλληλα όλοι οι οδηγοί προσέφεραν τον καλύτερό τους εαυτό και το θέαμα ήταν όμορφο σε όλες τις κατηγορίες. Στην Κατηγορία Ν, ταχύτερος ήταν ο Γιώργος Αργυρίου (Mitsubishi Lancer EVO IX) ο οποίος σημείωσε τον πρώτο χρόνο και στα δύο σκέλη, επικρατώντας του Σταμάτη Κατσίμη (Mitsubishi Lancer EVO IX) που επέστρεψε μετά από αρκετό καιρό στις αναβάσεις. Την τριάδα της κατηγορίας Ν και της κλάσης Ν/4 συμπλήρωσε ο Βαγγέλης Ανδρεάδης (Mitsubishi Lancer EVO IX).

Στην Ν έως 2 λίτρα, νικητής αναδείχθηκε ο Δημήτρης Μπρίλλης (Peugeot 106 S16), ο οποίος στο πρώτο σκέλος είχε μάχη με τον Δημήτρη Πολατσίδη, όμως στη συνέχεια σημείωσε έναν εξαιρετικό χρόνο και έφτασε στη νίκη. Δεύτερος στην Ν έως 2 λίτρα ήταν ο Δημήτρης Πολατσίδης (Peugeot 106 S16) και την τριάδα τόσο στην κατηγορία όσο και στη Ν/2 έκλεισε ο Νίκος Ζακχαίος (Citroen Saxo), οποίος κατάφερε να επανέλθει μετά από μία σοβαρή έξοδο που είχε στα δοκιμαστικά του Σαββάτου.

Στην Κατηγορία Α, η νίκη πέρασε στα χέρια του Μιχάλη Ευθυμίου (Ford Escort WRC), ο οποίος δεν προβληματίστηκε από τον ανταγωνισμό. Τον δεύτερο καλύτερο χρόνο της κατηγορίας σημείωσε ο Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106 S16), που κέρδισε την Κατηγορία Α έως 2 λίτρα. Την τριάδα της κατηγορίας Α συμπλήρωσε ο Κώστας Παπαχρήστος (Citroen Saxo) που ακολούθησε στην Α έως 2 λίτρα, ενώ το βάθρο της εν λόγω κατηγορίας, έκλεισε ο Νίκος Τσέρτος (Honda Civic).

Στο πλαίσιο της Κατηγορίας Ε αγωνίστηκε ο οδηγός που σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο του αγώνα, αν και φυσικά όπως έχουμε πολλάκις αναφέρει, στις αναβάσεις δεν υπάρχει γενική κατάταξη, παρά μόνο κατάταξη επιμέρους κατηγοριών και κλάσεων. Έτσι, ο Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS 500) πήρε τη νίκη και στην Κατηγορία Ε, ενώ τον ακολούθησαν οι Σάκης Τροβάς (BMW M3) και Κωνσταντίνος Ντόφης (Ford Escort), με τον τελευταίο να κατακτά τη νίκη στην Κατηγορία Ε έως 2 λίτρα. Στο βάθρο, τον συνόδευσαν οι Παντελής Βασιλειάδης (Citroen AX) και Χαράλαμπος Ροϊδόπουλος (Peugeot 205 Maxi).

Συνεχίζοντας την αναφορά στις επιμέρους Κατηγορίες του αγώνα, στην Formula Saloon επικράτησε ο Παναγιώτης Παρθένης (Mitsubishi Lancer EVO IX), με τους Αντώνη Σταφυλοπάτη (Opel Astra OPC) και Νίκο Πλέσσα (Ford Sierra Cosworth RS 500) να διαμορφώνουν το βάθρο.

Όπως συμβαίνει σε κάθε γύρο του Πρωταθλήματος Αναβάσεων, έτσι και η Ανάβαση Διονύσου προσμετρούσε και στο Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων. Ο πρωταθλητής Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS 1600) σημείωσε ακόμη μια νίκη, τερματίζοντας εμπρός από τους Βαγγέλη Γεωργούλα (Ford Escort RS 2000) και Γιάννη Εδιπίδη (Lotus Elan), οι οποίοι διαμόρφωσαν την πρώτη τριάδα της κατηγορίας, που εφοδίασε τον αγώνα με 24 συμμετοχές.

Βέβαια δεν έλειψαν και οι συμμετοχές της Formula Saloon Drift, όπου οι επιδόσεις δεν έχουν καμία σημασία και ο απόλυτος στόχος των αθλητών είναι να ξεσηκώσουν το βουνό με τα περάσματά τους… μία κατηγορία που έχει πάντα νικητές τους θεατές!

Αξίζει να σημειωθεί ότι, για να τιμηθεί το παρελθόν, την Ανάβαση Διονύσου εγκαινίασαν Κλασσικά Αυτοκίνητα υλοποιώντας μία δικιά τους ξεχωριστή παρέλαση.

Το εγχείρημα για την υλοποίηση του, ήταν μεγάλο και δύσκολο. Δεδομένου ότι η περιοχή βρίσκεται μέσα στον αστικό ιστό, τον μεγαλύτερο αφού η Αθήνα είναι σε απόσταση αναπνοής, ήταν απαραίτητος ο συντονισμός και η ενεργοποίηση όλων, ώστε να προσφέρουν την πολύτιμη βοήθειά τους.

Η κινητοποίηση όμως της Κοινότητας Νέας Μάκρης, του Δήμου Μαραθώνα,  της  Ένωσης Επαγγελματιών και Βιοτεχνών του Δήμου Μαραθώνα, των επιχειρηματιών της τοπικής κοινωνίας, της «Τοπικής Συνεργασίας»,  της Αστυνομίας, της Τροχαίας Αγίας Παρασκευής, της Πυροσβεστικής, των Ασθενοφόρων, των Γιατρών, των οχημάτων ασφαλείας της ομάδας security που επιστρατεύτηκε, αλλά και των συνεργατών για την μεταφορά των θεατών με πούλμαν, για την ηχητική κάλυψη του χώρου, την φιλοξενία των αγωνιζομένων και στελεχών της οργάνωσης, των χορηγών επικοινωνίας, των κριτών και φυσικά των χορηγών, δίνουν ένα μεγάλο παράδειγμα σε όλους. Όλοι μαζί μπορούμε να καταφέρουμε να κάνουμε τα οράματά μας, στόχους και τους στόχους πραγματικότητα! Και μάλιστα με επιτυχία!

Το Αθλητικό Σωματείο, Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής – ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. –  σας ευχαριστεί  και εύχεται να έχουμε όλοι , πάντα καλούς και ασφαλείς Αγώνες! Καλή αντάμωση λοιπόν ξανά στις πλαγιές  του φιλόξενου τόπου του Διονύσου!

Το εγχείρημα της Ανάβασης Διονύσου πέτυχε και το Πρωτάθλημα Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων θα συνεχιστεί στις 14-15 Μαΐου με την Ανάβαση Κύμης.

find us

 

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s