Pedro-Baldaccini Νικητές Sporting του Ιστορικού Rally of Greece


post image historic rallyof greece 2016To Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016 πέρασε στην… ιστορία, με τον αγώνα να ολοκληρώνεται ιδανικά στο φιλόξενο Ναύπλιο, με τον Τερματισμό σε μια από τις πιο ιστορικές πόλεις της Ελλάδας.

Η 3η και τελευταία ημέρα του αγώνα, ήταν σαφώς πιο μικρή από τον χθεσινό… μαραθώνιο των 16 ωρών και 10 Ε.Δ., αφού αποτελούνταν από 4 ασφάλτινες Ε.Δ., συνολικού μήκους 35,12 χιλιομέτρων. Με τις διαφορές να είναι αρκετά μεγάλες από τις δύο προηγούμενες ημέρες, τα πληρώματα απέφυγαν τα ρίσκα και ακολούθησαν ρυθμό με απώτερο σκοπό τον τερματισμό δίχως απρόοπτα, κάτι που επαληθεύτηκε από το γεγονός πως δεν υπήρξαν ιδιαίτερα απρόοπτα.

Οι «Pedro»-EmanueleBaldaccini (LanciaDeltaIntegrale 16V, 1990) διατήρησαν το προβάδισμα που είχαν αποκτήσει κατά τη διάρκεια των προηγούμενων ημερών και επέστρεψαν νικητές στο Ναύπλιο, μετά από έναν αγώνα 19 Ε.Δ., με μήκος 254,9 αγωνιστικών χιλιομέτρων, κερδίζοντας ταυτόχρονα τους βαθμούς της νίκης στην Κατηγορία 4. Αυτή ήταν η 3η νίκη για τον «Pedro», τη στιγμή που ο Emanuele Baldacciniείναι ο πολυνίκης, έχοντας στεφθεί 5 φορές νικητής στη χώρα μας.

Στη 2η θέση της άτυπης γενικής κατάταξης τερμάτισε το πρώτο ελληνικό πλήρωμα, οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης (FordEscortRS 2000, 1973), που ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο έναν μεγάλο και δύσκολο αγώνα, αφού απέφυγαν τα προβλήματα και έδειξαν διάρκεια στην απόδοσή τους, επικρατώντας ταυτόχρονα στην Κατηγορία 2. Οι Σπύρος Πετρίδης-Αποστόλης Πάλλας (ToyotaCorollaAE86, 1984), οι οποίοι αν και αντιμετώπισαν προβλήματα μικρότερης ή μεγαλύτερης έκτασης κατά τη διάρκεια του αγώνα, εντέλει ανταμείφθηκαν από ένα ιδιαίτερα τιμητικό αποτέλεσμα, όπως είναι ο τερματισμός στην τριάδα ενός αγώνα με την αίγλη του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος.

Μια θέση πιο πίσω ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι GeorgReitsperger-Βασίλης Χαρίτος (VWGolfGTI 16V, 1990), που αν και αντιμετώπισαν ποικίλα προβλήματα κατά τη διάρκεια του τριημέρου με τον κινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων ή τα αμορτισέρ του αυτοκινήτου τους κατάφεραν να τερματίσουν, σημειώνοντας μάλιστα καλούς χρόνους όταν δεν αντιμετώπιζαν πρόβλημα. Η πρώτη εξάδα της κατάταξης, συμπληρώθηκε από τους Γιώργο Χωριανόπουλο-Παναγιώτη Φωτεινόπουλο (Audi 80 GT, 1975) και Θάνο Καρύδα-Θεοδώρα Πασχαλίδου (Peugeot 504, 1972). Επιπλέον, τους βαθμούς της πρώτης θέσης στην Κατηγορία 3 και στην Κατηγορία 1 κέρδισαν οι Γιώργος Κασιδόπουλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Toyota Starlet KP60,1979) και HolgerStracke-MaikBottger (Watburg 312, 1966) αντίστοιχα.
Ο επίλογος γράφτηκε στην πόλη του Ναυπλίου, που φιλοξένησε επί τριημέρου τις αγωνιστικές δραστηριότητες, με τον Τερματισμό να πραγματοποιείται με φόντο το Παλαμήδι και τις απονομές στους νικητές, να γίνονται με φόντο ακόμη ένα σημείο-ορόσημο της πόλης, το Μπούρτζι.



Δηλώσεις Πρωταγωνιστών
1    “PEDRO” – BALDACCINI Emanuele    LANCIA Delta Integrale 16V    1990
«Κερδίσαμε τις 19 Ε.Δ. του αγώνα και φυσικά πήραμε τη νίκη. Πάντα είναι ένα σκληρό ράλλυ, ένας αγώνας για αληθινούς άντρες και όχι για αγόρια. Σήμερα ήταν δύσκολο να διατηρήσουμε τη συγκέντρωσή μας, διότι ήμασταν πολύ κουρασμένοι ύστερα από τρεις μέρες αγώνα. Ήταν η 3η μου νίκη σε ισάριθμους αγώνες εδώ και είμαι χαρούμενος τόσο για το ράλλυ όσο και για το πρωτάθλημα, γιατί το Ακρόπολις έχει συντελεστή 1,5 κι έτσι είναι πολύ σημαντικό για το πρωτάθλημα. Τώρα, λοιπόν, είμαστε σε καλύτερη θέση για να κερδίσουμε ακόμη ένα Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, έχοντάς το κατακτήσει άλλες τρεις φορές».
2    PARADISSIS Panagiotis – PIMENIDIS Konstantinos    FORD Escort RS 2000    1973
«Ήταν ένα εξαιρετικός αγώνας, ό,τι πιο δύσκολο έχουμε κάνει ως τώρα. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα. Συγχαρητήρια σε όλα τα πληρώματα που κατάφεραν να τερματίσουν. Και του χρόνου!»
4    PETRIDIS Spyros – PALLAS Apostolis    TOYOTA Corolla AE86    1984
«Είμαστε ευχαριστημένοι. Σήμερα αντιμετωπίσαμε πάλι πρόβλημα με τα φρένα, όμως από τη στιγμή που είμαστε εδώ, όλα καλά. Ας μην ξεχνάμε πως πρόκειται για ένα αυτοκίνητο 1.600 κ.ε.»
3    REITSPERGER Georg – CHARITOS Vassilis   VW Golf GTI 16V    1990
«Αυτό είναι το καλύτερο που θα μπορούσαμε να κάνουμε, διότι δυστυχώς αντιμετωπίσαμε πολλά προβλήματα. Όταν το αυτοκίνητο ήταν ΟΚ, σημείωναμε τρίτους χρόνους, η θέση που πιστεύω ότι θα μπορούσαμε να ήμασταν. Ήταν ένας πολύ καλά οργανωμένος αγώνας και είμαι πολύ εντυπωσιασμένος πώς τα κατάφερε η οργάνωση χωρίς καθόλου χορηγίες».
5    CHORIANOPOULOS Georgios – FOTINOPOULOS Takis    AUDI 80GT    1975
«Αισθάνομαι λίγο κουρασμένος ύστερα από τρεις μέρες. Ευχαριστηθήκαμε οδήγηση από ειδική σε ειδική, σε κάποιες περιπτώσεις χωρίς να βγάλουμε καν κράνος. Ο αγώνας ήταν πολύ καλά οργανωμένος, είχε απ’ όλα και μου θύμιζε παλιά Ακρόπολις».
9   KARYDAS Thanos – PASCHALIDOU Theodora   PEUGEOT 504   1972
«Την πρώτη μέρα, αντιμετωπίζαμε κάποια προβλήματα στο χώμα που δεν ήταν σημαντικά, όμως έπρεπε να τα επισκευάσουμε μόνοι μας, καθώς δεν είχαμε σέρβις. Στη συνέχεια γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο, έπρεπε να φυλάξουμε το αυτοκίνητο,  με στόχο τον τερματισμό. Ήταν ένας καταπληκτικός αγώνας από τον οποίο δε θα άλλαζα τίποτα».
2    PALMOS Ioannis – PSARRAKOU Fotini   PEUGEOT 205 GTI    1984
Εγκατέλειψαν πριν από την Ε.Δ. 16 λόγω κλαταρίσματος.

 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

 Pedro pontium 1 2016


 

find us

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s