Ανάβαση Ομαλού 2016: Μάχες που παίχτηκαν σε δέκατα & στα τελευταία μέτρα!


header-anavasi-omalou-2016-apotelesmataΜε μια άκρως ενδιαφέρουσα αγωνιστική Κυριακή ολοκληρώθηκε το διήμερο της Ανάβασης Ομαλού, που οργάνωσε η Αθλητική Λέσχη Αυτοκινήτου Χανιών για ενδέκατη συνεχή χρονιά.

Ένας αγώνας που θεωρείται δημοφιλής για τη κρητική φιλοξενία και τις παροχές που προσφέρει η  λέσχη. Παράλληλα, η τεχνική και απαιτητική διαδρομή διατήρησε την φήμη της και φέτος, αφού χαρακτηρίστηκε από μάχες που κλείδωναν σε δέκατα στα τελευταία μέτρα του δεύτερου σκέλους…

Ξεκινώντας από την ομάδα Ν, όπου τα μικρά της Ν2 όρμηξαν με το καλημέρα φλερτάροντας τους  χρόνους  μεγαλυτέρων κλάσεων.  Ο Ανδρέας Μαραγκάκης   έφερε το 106 στην πρώτη θέση όχι μόνο της Ν2, αλλά και των δύο λίτρων της Ν, μόλις  λίγα εκατοστά εμπρός από τον Νίκο Ντούρα με 206, μοναδικό εκπρόσωπο της Ν3. Πίσω τους, ο Νικόλαος Κομνός με 106 και μελετημένη οδήγηση, έβαλε πλώρη και για την κορυφή της τελικής βαθμολογίας, ενώ ο έτερος διεκδικητής Σάκης Γιαννούλης με ίδιο αυτοκίνητο αν και ανέβαινε πολύ ψυχωμένα στο πρώτο σκέλος, στα τελευταία μέτρα το σασμάν τον έθεσε εκτός. Την τριάδα έκλεισε ο Δημήτρης Πολατσίδης οδηγώντας εντυπωσιακά. Κορυφαία μάχη όμως, κρίθηκε αυτή στα μεγάλα της Ν4, όπου οι Κώστας Κάκος  και Γιώργος Αργυρίου οδήγησαν άψογα τα 9άρια τους, με τον πρώτο να χαίρεται τη νίκη για 3 δέκατα, και το δεύτερο τον τερματισμό του, μετά την ατυχία του Σαββάτου.

Στα μικρά της Α, ο Μιχάλης Πουλάκης, δεν απειλήθηκε, οδηγώντας όπως πάντα γρήγορα το Yaris και φέτος. Πίσω του ο Σταματάκης Στράτος με το Disabled 106 του, δεύτερος  Α5, αλλά  νικητής στις καρδιές μας, με τον Ευθύμη Χριστοδούλου με ίδιο αυτοκίνητο να συμπληρώνει το βάθρο στην πρώτη του εκδρομή στην Κρήτη. Στα 1600άρια, η είδηση δεν είναι η νίκη του Σπύρου Βοργιά, αλλά ότι παρόλη την απειρία του στον Ομαλό και την σιγουριά του τίτλου πυροβόλησε αδιακρίτως, και ανέβασε το μαύρο-πορτοκαλί 106 στη τρίτη θέση γενικής της Α, και φυσικά κέρδισε δίλιτρα και Α6. Πίσω του στην Α6, τη δική τους μάχη είχαν οι Μιχάλης Νικολίτσης και Τόλης Αποστόλου, αμφότεροι με δύο πολύ καλά 106. Άτυχος ο Βασίλης Μπάτζανος όταν ένα τετακέ τον έριξε στην 4η θέση.

Τέσσερις συνδυασμοί έδωσαν δυο ξεχωριστές μάχες στην Α7.  Ο Αλέξανδρος Τσιόγκας με 106 Μaxi κατάφερε στο νήμα να πάρει τη νίκη από τον Δημήτρη Κτιστάκη με 306, σε μια κόντρα που έδωσε ποιοτικά περάσματα στους θεατές. Στη μάχη της τρίτης  θέσης ο Γομπάκης Λευτέρης και το typeR του, με προβάδισμα μόλις 16 εκατοστών πήραν τη χαρά του βάθρου από το Δημήτρη Φραντζεσκάκη που οδήγησε αρκετά καλά το Fiesta. Στα τέρατα της Α8, ο Μάκης Λιώρης δε χαρίστηκε στον Μιχάλη Ευθυμίου που πίεσε ανάλογα, με αποτέλεσμα τα Escort WRC και των δύο να ξεσηκώσουν τον κόσμο. Την τριάδα κλείνει ο Γιώργος Περουλάκης  δείχνοντας με την οδήγησή του ότι το νέο του 8άρι θα έχει πετυχημένη πορεία στο μέλλον.

Στη Γενική της Ε, ο Γιώργος Κεχαγιάς δε δέχτηκε να χάσει από τα μικρότερα της κατηγορίας και με εντυπωσιακή οδήγηση χώρεσε το θηριώδες RS500 στις διαδοχικές φουρκέτες του Ομαλού και πήρε την κατηγορία στο τέλος. Πίσω του ο νικητής της Ε10, ένας εκρηκτικός συνδυασμός οδηγού και οχήματος, ο Παντελής Βασιλειάδης με ΑΧ, αφήνοντας  τρίτο στη γενική της Ε, τον πρώτο της Ε11, Τρύφων  Χασάπη που ψάχνεται ακόμα με το τερατάκι ΑΧ του. Μια ανάσα απόσταση, ο δεύτερος της Ε10 Σταυρουλάκης  Σταύρος με το μικρό swift. Το βάθρο της Ε11, συμπλήρωσαν ο Θανάσης Μπίμπικας με ένα εντυπωσιακό Golf 2, και ο γερόλυκος Θανάσης Κουρνιάτης με το γνωστό ΜΚ2  του. Άξιες αναφοράς και οι επιδόσεις του τρίτου  Ε10 Δαμιανάκη Ιωάννη με 106, αλλά και του νέου Κουρασμενάκη Γιώργου με μια δεύτερη θέση στη Ε12.

Στη γενική των Ιστορικών, ο Γιώργος Κατσαρός συνδύασε για άλλη μια φορά θέαμα και ταχύτητα και με χρόνο κάτω των τριών  λεπτών ανά σκέλος πήρε την κούπα του πρώτου. Δεύτερος με την πανέμορφη Ascona συνέχισε την καλή παράδοση του ονόματος ο Λεωνίδας Τσαγγαράς, ενώ βάθρο είδε και ο  τοπικός βετεράνος Γιώργος Φραντζεσκάκης με Escort MK1.

Στη Formula Saloon, o νικητής της κατηγορίας Μάριος Ηλιόπουλος είχε και τον απόλυτο χρόνο ημέρας. Το εντυπωσιακό σε όψη, δύναμή και πάτημα Fiesta, σε συνδυασμό με την επιθετική οδήγηση του Mario, αποτέλεσαν τον κορυφαίο συνδυασμό της ημέρας. Εξαιρετική εμφάνιση και για τον Αντώνη Σταφυλοπάτη με το Opc, με πανάξιους χρόνους, εμπρός από το εξωφρενικό σε δύναμη Μ3 του Μανώλη Σταυρουλάκη.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Σε γενικές γραμμές η 11η έκδοση της Ανάβασης Ομαλού άφησε θετικές εντυπώσεις, με μοναδική παραφωνία την καθυστέρηση εκκίνησης του Σαββάτου, όμως μια αλάνθαστη εκτέλεση την Κυριακή σε χρόνους αντίδρασης και τήρησης προγράμματος κάλυψε κάθε παραπονιάρη…  Άξιο αναφοράς είναι ότι η χανιώτικη λέσχη στηρίζει κατά κύριο λόγο με προσωπικές δυνάμεις τις παροχές προς τους αγωνιζόμενους, ώστε να εξασφαλιστεί ένα συνολικά προκλητικό πακέτο ενδιαφέρουσας διαδρομής, διακοπών και φιλοξενίας.

Αναμενόμενο λοιπόν οι μάχες να μεταφερθούν και στον Ομαλό του 2017!

 

κείμενο & φωτογραφίες: Γονάκης Γιώργος

 

ekinisi logo

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s