Ράλλυ Σπριντ Μάλια-Κράσι: Προθέρμανση, πριν το Ράλλυ Κρήτης!


header-rally-sprint-mallia-2016-apotelesmataΣε μια πολύ ιδιαίτερη διαδρομή, την περασμένη Κυριακή ο Αγωνιστικός Όμιλος Κρήτης, διοργάνωσε το δεύτερο αγώνα του  Κυπέλλου ασφάλτινων Ράλλυ Κρήτης 2016. Με εκκίνηση από τα Μάλια, με άκρως ανηφορική πορεία προς το φημισμένο οροπέδιο Λασιθίου και σημείο τερματισμού το Κράσι, 19 αγωνιστικά  και πληρώματα τα έβαλαν με τη διαφορά υψομέτρου σε μια τριπλή χορταστική επανάληψη. Χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα και με την συμβολή της οργανωτικής ομάδας ο αγώνας κύλησε ομαλά και αποτέλεσε μια καλή πρόβα για όλους, ενόψει του Ράλλυ Κρήτης.

Ανάμεσα στα δεκαπέντε, μόλις, πληρώματα που έφτασαν στο ΣΕΧ του τερματισμού, ταχύτεροι σε Γενική και C2, ήταν οι Γιώργος Αναπολιωτάκης – Θανάσης Τσιούκας σε μια Ε.Δ. που το εκρηκτικό τους Ibiza Kit Car έχει διαπρέψει και στο παρελθόν, και το ξανάκανε τώρα δίνοντας θέαμα και ουσία στους αρκετούς θεατές του αγώνα. Πίσω τους οι Γιώργος  Περουλάκης – Λευτέρης Σαρρής, έδειξαν ότι εξοικειώνονται με το EVO VIII στο δεύτερο ράλλυ του αυτοκινήτου, που όταν “φορεθεί” κι αυτό όπως το απερχόμενο Civic, ο ανταγωνισμός στη Γενική θα αυξηθεί. Στο ίδιο μήκος κύματος και ο ταλαντούχος Γιάννης Κακεπάκης, προσπαθεί να τα βρει με το 9άρι του. Με τον Σπύρο Μπαρδάκη στα δεξιά και υποσχόμενη οδήγηση, ολοκλήρωσαν στη τρίτη θέση της C2.

Πίσω στη γενική, τη δική τους κόντρα είχαν οι εκπρόσωποι της C3, Δημήτρης Φρατζεσκάκης – Φραγκίσκος Κλαριδόπουλος με Fiesta ST και οι Λευτέρης και Στέφανος Γομπάκης με Civic TypeR. Το πλήρωμα του ιάπωνα είχε το πάνω χέρι πριν την έναρξη του τελευταίου περάσματος. Με μια αντεπίθεση όμως, οι Δημήτρης & Φραγκίσκος ανέτρεψαν στο τέλος την εις βάρος τους διαφορά, σε νίκη. Η μεγαλύτερη επιτυχία όμως, ανήκει στους κρητικούς αγώνες όταν τέτοιες μάχες νέων πληρωμάτων αυξάνουν επίπεδο και ελπίδες.

Την εξάδα της γενικής έκλεισαν οι Γιώργος  Ιωαννίδης και Γιώργος  Γονάκης με το τερατάκι της E9 που έβαλε στόχο την C5. Μετά από την άτυχη έξοδο των  πρωτοπόρων του πρώτου σκέλους, Πατσουράκη-Ζωφάκη, η νίκη στη κατηγορία ήρθε πιο εύκολα, με τον οδηγό του ΑΧ, να επανέρχεται ξανά σε συζητήσιμες επιδόσεις. Δεύτεροι στη C5 ο Πόλιας Μιχάλης, με τον πρωτοεμφανιζόμενο συνοδηγό Κοροβέζο Δημήτρη και όπλο τους το προσεγμένο Saxo. Βάθρο στην ίδια κατηγορία είδαν και οι Δήμου Γιώργος και Λιοδάκης Γιάννης με το πολύ δυνατό Polo , κι ακολούθησαν οι Νικολίτσης-Πετράκης με 106, και Ανδρής-Πετράκης, με τον οδηγό του swift να επανέρχεται μετά από πολλά χρόνια.

Στη C5, o ταλαντούχος Ανδρέας Μαραγκάκης, με την καθοδήγηση της έμπειρης Κατερίνας Μαραυγάκη, έφεραν το Ν2 106 στην πρώτη θέση της κατηγορίας και αρκετά καλά σε γενική επίδοση ημέρας. Πίσω τους οι Μιχάλης Πουλάκης και Βαγγέλης Προβιδάκης οδήγησαν για άλλη μια φορά μάχιμα το Yaris. Την τριάδα έκλεισαν οι τοπικοί Βαγγέλης Παρθενιάδης – Κώστας Χατζάκης με Saxo εμπρός από το συνεχώς ανερχόμενο Disabled 106 των Σταματάκη-Πουλάκη και το 106 των Βρανά-Θεοδωράκη.

Άτυχοι από μηχανικές βλάβες οι Αφοι Κτιστάκη με 306 και Φίλικας-Μαρτάκης από το πρώτο σκέλος, με τους Ζερβάκη-Προβιδάκη να ακολουθούν στο δεύτερο.

Ας ευχηθούμε στο ερχόμενο Ράλλυ Κρήτης, οι άτυχοι να είναι έτοιμοι, οι νικητές να είναι ξανά τυχεροί και όσοι δε ζέσταναν στα Μάλια να προλάβουν να ετοιμαστούν για το μεγαλύτερο Rally Event του νησιού, το οποίο ξεκινά με την υπερειδική στην παραλιακή της πόλης του Ηρακλείου…

 

 

κείμενο: Γονάκης Γιώργος

ekinisi logo

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s