Τερματισμός για τους Δριβάκο-Μπαντέ στο 85ο Ράλλυ Μόντε Κάρλο


header-termatismos-gia-tous-drivako-bante-sto-85o-rally-monte-karloΤο ελληνικό πλήρωμα των Δημήτρη Δριβάκου-Κατερίνας Μπαντέ κατόρθωσε να τερματίσει τον εναρκτήριο και πολύ απαιτητικό, εναρκτήριο αγώνα του WRC, το Ράλλυ Μόντε Κάρλο με ένα Honda Civic Type-R. 

Αυτή ήταν η τρίτη συμμετοχή του πληρώματος, που είχε την υποστήριξη της εταιρείας “Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε.” που αποτελεί τον Επίσημο Εισαγωγέα-Διανομέα της Honda στην Ελλάδα, που ανταμείφθηκε με τον τερματισμό στην 44η θέση της Γενικής Κατάταξης, σε έναν αγώνα λόγω των πολύ δύσκολων συνθηκών που συνδυάζουν χιόνι, πάγο, βρεγμένη αλλά και στεγνή άσφαλτο, δεν ευνοούν τα δικίνητα αυτοκίνητα.

To 85ο Rallye Automobile Monte Carlo πραγματοποιήθηκε από τις 19-22 Ιανουαρίου 2017.  Η εκκίνηση δόθηκε εμπρός από το Place du Casino στο Μόντε Κάρλο και ο τερματισμός εμπρός από το παλάτι της Πριγκίπισσας του Μονακό. Ο αγώνας του 2017 περιλάμβανε  17 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 382,65 χιλιομέτρων και χωρίστηκε σε 4 επιμέρους σκέλη. Με το ξεκίνημα του αγώνα την Πέμπτη 19 Ιανουαρίου, ακυρώθηκε η πρώτη νυκτερινή ειδική διαδρομή Entrevaux εξαιτίας του θανατηφόρου ατυχήματος με θύμα ένα φωτορεπόρτερ που κάλυπτε τον αγώνα, ενώ στο τελευταίο 4ο σκέλος ακυρώθηκε η ειδική διαδρομή Luceram εξαιτίας της ραγδαίας επιδείνωσης της κακοκαιρίας στην περιοχή. Οι άσχημες καιρικές συνθήκες και ο πάγος οδήγησαν πολλά αυτοκίνητα σε εξόδους, τα οποία επανέρχονταν στον αγώνα χάρη στη βοήθεια των θεατών που είχαν κατακλύσει τις ειδικές διαδρομές.

Ο οδηγός του “ελληνικού” Honda Civic Type-R Δημήτρης Δριβάκος δήλωσε, ανεβαίνοντας στην ράμπα του τερματισμού δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που καταφέραμε για  3η φορά να ανεβούμε στη ράμπα του τερματισμού του 85ου Rallye Automobile Monte Carlo. Ο φετινός αγώνας που σημαδεύτηκε από το θάνατο του φωτορεπόρτερ στην 1η κιόλας ειδική διαδρομή ήταν πολύ δύσκολος κυρίως εξαιτίας του πάγου αλλά και των απότομων καιρικών αλλαγών. Το αυτοκίνητο μας δεν παρουσίασε κανένα τεχνικό πρόβλημα καθώς δεν χρειάστηκε να αλλάξουμε ούτε μία βίδα.  Αυτό που μας ταλαιπώρησε αφάνταστα ήταν η αντικατάσταση του ρεζερβουάρ καυσίμου με άλλο, εξαιτίας των νέων τεχνικών προδιαγραφών. Ευτυχώς τα προβλήματα αντιμετωπίσθηκαν κατά τη διάρκεια του αγώνα και καταφέραμε στο τέλος να περάσουμε με επιτυχία τη γραμμή του τερματισμού. Σημαντικό ρόλο στην επιτυχία μας φέρουν οι μηχανικοί της ομάδος καθώς επίσης και η συνοδηγός μου. Εδώ αξίζει να συγχαρώ τη συνοδηγό μου Κατερίνα Μπαντέ για τη μεγάλη της βοήθεια της καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα,  αφού εκτός από το να διαβάσει τις σημειώσεις κατά τη διάρκεια των ειδικών διαδρομών υπήρξαν στιγμές που έριχνε πάγο ή νερό στην αντλία καυσίμου του ρεζερβουάρ που μας ταλαιπωρούσε. Επίσης αξίζει να ευχαριστήσω τόσο τους μηχανικούς τους ομάδος μου για την άψογη τεχνική υποστήριξη που μου προσέφεραν, καθώς επίσης και τους χορηγούς που μας εμπιστεύθηκαν».

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s