WRC MEXICO 2017: Τρίτος αγώνας, τρίτος διαφορετικός νικητής! Kris Meeke


Ο Κρις Μικ κατάφερε να κερδίσει το ράλλυ στο Μεξικό παρά την έξοδο που είχε σε σε ένα χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων στην τελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα. Δεύτερος τερμάτισε ο Σεμπαστιάν Οζιέ (M-Sport World Rally Team Ford) και τρίτος ο Τιερί Νεβίλ (Hyundai Motorsport) .

Ο Ιρλανδός έδωσε στη Citroen την πρώτη νίκη της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ για το 2017. Νωρίτερα είχε χτίσει ένα προβάδισμα πάνω από 40 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο Σεμπαστιάν Οζιέ πριν την τελευταία διαδρομή. Φαινόταν να έχει τον έλεγχο του αγώνα, ως τη στιγμή που έχασε τον έλεγχο του DS3 WRC στην powerstage, βγήκε σε ένα πάρκινγκ αποφεύγοντας για λίγο τα σταθμευμένα αυτοκίνητα των θεατών.
Ο Μικ ήταν σε θέση να καλύψει το χρόνο της εξόδου και πήρε τη νίκη με διαφορά 13,8″ από τον δεύτερο Οζιέ. Η ένταση από την έξοδο ήταν τόσο μεγάλη, που δεν μπόρεσε να ανέβει μόνος του στην οροφή του αυτοκινήτου για να πανηγυρίσει και χρειάστηκε τη βοήθεια του συνοδηγού του Πολ Νάγκλ. Η κυριαρχία του Ιρλανδού ξεκίνησε στη μεγαλύτερη διαδρομή του αγώνα (Ελ Σοκολά). Εκεί οι αντίπαλοί του από την M-Sport Ford, τη Hyundai και τη Toyota είχαν προβλήματα με τα ηλεκτρικά αλλά και υπερθέρμανσης στους κινητήρες.



Λίγο αργότερα ο Οζιέ πίεσε για να κλέψει τη νίκη αλλά δεν τα κατάφερε. Όμως έμεινε δεύτερος και πήρε πολύτιμους βαθμούς οι οποίοι τον έφεραν πρώτο στη βαθμολογία του πρωταθλήματος.

Τρίτη θέση και επιτέλους τερματισμός (μετά τις εγκαταλείψεις στους δύο πρώτους αγώνες στο Μόντε Κάρλο και τη Σουηδία) για τον Τιερί Νεβίλ, που είχε μόνιμο (από την Παρασκευή) πρόβλημα με το φίλτρο βενζίνης.

Ο Οτ Τάνακ τερμάτισε εκτός podium (τέταρτος) με τον Πάντον να ακολουθεί και τον Γιάρι Μάτι Λάτβαλα να είναι ο άτυχος του αγώνα. Ο οδηγός της Toyota αρχικά άνοιγε το δρόμο και μετά ταλαιπωρήθηκε με προβλήματα στον κινητήρα. Στην έβδομη θέση τερμάτισε ο Γιούχο Χάνινεν, που ήταν άρρωστος όλη την εβδομάδα.

Ακολούθησαν οι: Σόρντο (με προβλήματα στο φίλτρο βενζίνης και ποινή 10 λεπτών) και Έβανς (ποινή 5 λεπτών για αλλαγή κινητήρα).

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

1ος Κρις Μικ (Citroen Total Abu Dhabi WRT) 3ώρες 22:04,6”
2ος Σεμπαστιάν Οζιέ (M-Sport World Rally Team Ford) +13,8”
3ος Τιερί Νεβίλ (Hyundai Motorsport) +59,7”
4ος Οτ Τάνακ (M-Sport World Rally Team Ford) +2:18,3”
5ος Χέιντεν Πάντον (Hyundai Motorsport Hyundai) +3:32,9”
6ος Γιάρι Μάτι Λάτβαλα (Toyota Gazoo Racing WRC) +4:40,3”
7ος Γιούχο Χάνινεν (Toyota Gazoo Racing WRC) +5:06,2”
8ος Ντάνι Σόρντο (Hyundai Motorsport) +5:22,7”
9ος Έλφιν Έβανς (M-Sport World Rally Team Ford) 8:41,8”
10ος Πόντους Τάιντμαντ (Skoda Motorsport) +10:51,9”

Δείτε την έξοδο του Κρις Μικ εδώ:

και τις καλύτερες στιγμές του Σαββάτου:

πηγή

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s