Στο Ράλλυ Γερμανίας συνεχίζεται η “μάχη” του τίτλου για τον Ιορδάνη Σερδερίδη


Στο Ράλλυ Γερμανίας, το 10ο γύρο του Παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλλυ θα αγωνιστεί ο Ιορδάνης Σερδερίδης στα πλαίσια του WRC Trophy. Ο Καβαλιώτης οδηγός ακολουθεί φέτος το θεσμό που θέσπισε η Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου και η οποία απευθύνεται σε ιδιώτες με προηγούμενης γενιάς WRC αυτοκίνητα. Τα μέχρι στιγμής αποτελέσματά του σε Μόντε Κάρλο και Πολωνία τον κατατάσσουν στη δεύτερη θέση του επάθλου και ο συμπατριώτης μας θέλει να συνεχίσει τις θετικές εμφανίσεις και στη Γερμανία.

Ο Έλληνας οδηγός που θα έχει στα χέρια του μια Citroen DS3 WRC, πήρε μια πρώτη γεύση από τις ειδικές διαδρομές, στις καθιερωμένες, πριν τον αγώνα, αναγνωρίσεις: «Οι διαδρομές είναι σε καλή κατάσταση και σε κάποια σημεία θυμίζουν αυτές που συναντάμε στους αγώνες στο Βέλγιο. Εμείς, είχαμε μια άτυχη στιγμή, καθώς σε ένα άλμα στραβώσαμε τον εμπρός προφυλακτήρα.», ήταν τα λόγια του Σερδερίδη που συμμετέχει για τρίτη συνεχή χρονιά στο συγκεκριμένο ράλλυ: «Οι ειδικές έχουν αρκετά πονηρά σημεία και σίγουρα η εμπειρία μου από τα δύο προηγούμενα έτη θα με βοηθήσει. Είναι σημαντικό να ξέρεις που θα κόψεις και που θα επιταχύνεις στην Panzerplatte, στην οποία ο ρυθμός μεταβάλλεται συνεχώς, ανάλογα με το πλάτος του δρόμου.»

Οι βροχοπτώσεις είναι συχνό φαινόμενο στο Ράλλυ Γερμανίας, ωστόσο οι μέχρι τώρα προβλέψεις δεν αναφέρουν βροχή κατά τη διάρκεια του αγώνα. Σχετικά με την επιλογή των ελαστικών, ο Έλληνας οδηγός, τόνισε: «Έχουμε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε τα εργοστασιακά ελαστικά της Michelin, καθώς είμαστε οδηγοί προτεραιότητας P1. Στη διάθεσή μας θα έχουμε τόσο τη σκληρή, όσο και τη μαλακή γόμα της εταιρείας. Ανάλογα με την κατάσταση του οδοστρώματος στις ειδικές, θα κάνουμε και την κατάλληλη επιλογή.»

Ο Σερδερίδης λίγες ημέρες πριν τον αγώνα, είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει τη Citroen DS3 WRC, από την οποία έμεινε απόλυτα ευχαριστημένος: «Στο τεστ που κάναμε τη Δευτέρα, δοκιμάσαμε διαφορετικά set up του αυτοκινήτου και βγάλαμε ασφαλή συμπεράσματα. Η αίσθηση που μου άφησε το αγωνιστικό ήταν πολύ καλή και είμαι αισιόδοξος.», δήλωσε ο οδηγός και πρόσθεσε αναφορικά με το στόχο του στο 10ο γύρο της χρονιάς: «Στο WRC Trophy βρισκόμαστε στη δεύτερη θέση, οπότε πρέπει οπωσδήποτε να τερματίσουμε στον αγώνα, ώστε να συλλέξουμε πολύτιμους βαθμούς για τη μάχη του τίτλου. Στη Γερμανία, πρέπει να είμαστε σταθεροί καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, να οδηγήσουμε προσεκτικά και να αφήσουμε πίσω μας τον κύριο αντίπαλό μας. Ευελπιστώ σε ένα θετικό αποτέλεσμα στις πανέμορφες  ειδικές διαδρομές του αγώνα

Το Ράλλυ Γερμανίας ξεκινάει το βράδυ της Πέμπτης με τη διεξαγωγή της Υπερειδικής διαδρομής, ενώ η συνέχεια περιλαμβάνει 20 ακόμη ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 309 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s