Το Ράλλυ Ακρόπολις, εκτός από το γεγονός ότι προσμετρά στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ, σηματοδοτεί και την έναρξη του 50ού Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Κάθε ημέρα του διήμερου αγώνα προσμετρά ξεχωριστά στο θεσμό, με αποτέλεσμα η ολοκλήρωση του ασφάλτινου σκέλους να σημάνει και το τέλος του πρώτου γύρου του εθνικού Πρωταθλήματος.
Συνεχίστε την ανάγνωση για αναλυτική περιγραφή των αποτελεσμάτων. Θα ακολουθήσει νέο άρθρο με πλούσιο φωτογραφικό υλικό και video. Μείνετε συντονισμένοι.
Έτσι, στις ασφάλτινες ειδικές διαδρομές κυρίαρχοι ήταν οι Παναγιώτης Καϊτατζής-Αντώνης Παπαρινόπουλος με το Mitsubishi Lancer EVO IX. Ο ταλαντούχος Έλληνας οδηγός ήταν με διαφορά ο ταχύτερος της ημέρας, και, παρά το γεγονός ότι αντιμετώπισε μία σειρά προβλημάτων, όπως με την πίεση του τούρμπο αλλά και με ένα κλαταρισμένο ελαστικό, κατάφερε να πάρει τη νίκη (*).
Ο μοναδικός συνδυασμός που προσπάθησε να τους ακολουθήσει και, εντέλει, να τους προβληματίσει ήταν αυτός των Λάμπρου Κύρκου-Γιώργου Πολυζώη με ίδιο αυτοκίνητο. Οι περσινοί Πρωταθλητές Ελλάδας κινήθηκαν στο ρυθμό των πρώτων στην αρχή, αλλά στη συνέχεια μία λάθος επιλογή ελαστικών, και συγκεκριμένα η χρήση μαλακής γόμας σε βρεγμένες επιφάνειες, δεν τους επέτρεψε να διεκδικήσουν το κάτι παραπάνω, περιορίζοντάς τους στην κατάκτηση της 2ης θέσης της Γενικής. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Πρωταθλητές Ελλάδας του 2012, Γρηγόρης Νιώρας-Κωνσταντίνος Κακαλής, με το Subaru Impreza N12, οι οποίοι έκαναν έναν εξαιρετικό αγώνα από πλευράς τακτικής, και μάλιστα σε επιφάνειες που δεν είναι οι αγαπημένες τους. Είναι σίγουρο ότι αύριο, στο χώμα, θα είναι σαφώς πιο ανταγωνιστικοί.
Πρώτοι στην κατηγορία F2 και αναμφίβολα από τους πρωταγωνιστές του αγώνα τερμάτισαν οι Βασίλης Αναδιώτης-Μανώλης Μακρινός με ένα Renault Clio Sport. Ο έμπειρος οδηγός κινήθηκε εντυπωσιακά γρήγορα με το γαλλικό χάτσμπακ, εντυπωσιάζοντας με τις επιδόσεις του και καταφέρνοντας όχι απλώς να σημειώσει μια νίκη στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία, αλλά και να τερματίσει μπροστά από συνδυασμούς με κατά πολύ ισχυρότερες κατασκευές. Πίσω τους, στην 5η θέση, ακολούθησαν οι Διαμαντής Τζαμπάζης-Νίκος Ζακχαίος με το Mitsubishi Lancer EVO X, χάνοντας και αυτοί με τη σειρά τους χρόνο στο δεύτερο πέρασμα, επίσης εξαιτίας λανθασμένης επιλογής ελαστικών. Ένα ακόμα πλήρωμα που έκλεψε τις εντυπώσεις ήταν αυτό των Στέλιου Χαλδαίου-Κωνσταντίνου Σαμαρά με το Citroen C2 R2, οι οποίοι κινήθηκαν ταχύτατα, κατακτώντας παράλληλα την 6η θέση της Γενικής. Οι Γιώργος Φιλιππίδης-Δημήτρης Σαΐνης με το Lancer EVO IX και οι Νίκος Παυλίδης-Allan Harryman με το Citroen DS3 R3T συμπλήρωσαν την πρώτη 8άδα.
Αύριο, ο θίασος του ελληνικού Πρωταθλήματος θα μεταφερθεί σε χωμάτινες επιφάνειες για το δεύτερο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος. Σε αυτού του είδους τις επιφάνειες, θα δούμε ακόμα μία… ελληνική μάχη για τη νίκη στη Γενική αλλά και στις επιμέρους κατηγορίες και κλάσεις.
(*) Εκτός κατάταξης οι Καϊτατζής και Νιώρας;
Κατόπιν απόφασης των αγωνοδικών, οι συμμετέχοντες στο Ράλλυ Ακρόπολις στο πλαίσιο του πρώτου γύρου του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ NΙΩΡΑΣ Γρηγόρης – KΑΚΑΛΗΣ Κωνσταντίνος (Νο 52) και ΚΑΪΤΑΤΖΗΣ Παναγιώτης – ΠΑΠΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ Αντώνης (Νο 55) τέθηκαν εκτός αγώνα, λόγω παραβάσεων του τεχνικού κανονισμού. Συγκεκριμένα, στο αυτοκίνητο του Γρηγόρη Νιώρα το σωληνάκι ενεργοποίησης της βαλβίδας wastegate δεν ήταν συνδεδεμένο με το στόμιο της βαλβίδας, με αποτέλεσμα την απενεργοποίησή της. Στο αυτοκίνητο που Παναγιώτη Καϊτατζή η βαλβίδα bypass του τούρμπο βρέθηκε τοποθετημένη ανάποδα, με αποτέλεσμα την απενεργοποίησή της.
Έτσι η κατάταξη του αγώνα παραμένει προσωρινή, αφού και οι δύο συμμετέχοντες έχουν εκφράσει πρόθεση έφεσης κατά της απόφασης των αγωνωνδικών, την οποία, ως γνωστόν, πρέπει να υποβάλουν εντός 48 ωρών.
Χωρίς ανάσα, μετά τον χθεσινό, 1ο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος, που διεξήχθη στο πλαίσιο του Ράλλυ Ακρόπολις, οι πρωταγωνιστές των ελληνικών αγώνων επανήλθαν σήμερα για τη δεύτερη συνάντηση της χρονιάς, αυτήν τη φορά στο χώμα. Συνολικά 33 πληρώματα εκκίνησαν στις χωμάτινες ειδικές του αγώνα, αφού πρώτα «μεταμόρφωσαν» τα αυτοκίνητά τους για να ανταπεξέλθουν σε αυτού του είδους τις επιφάνειες.
Έπειτα από συνολικά επτά ειδικές διαδρομές, εκ των οποίων και μία ασφάλτινη υπερειδική διαδρομή μήκους 1,18 χλμ. στον παραλιακό δρόμο της Κορίνθου, οι Λάμπρος Κύρκος – Γιώργος Πολυζώης με το Mitsubishi Lancer EVO IX κατάφεραν να επικρατήσουν και να αποκομίσουν πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια του Πρωταθλήματος. Οι περσινοί Πρωταθλητές Ελλάδας είχαν μια μικρή έξοδο στην πρώτη ειδική διαδρομή της ημέρας (Κλένια – Μυκήνες 1) που λίγο έλειψε να τους θέσει εκτός αγώνα, παρόλα αυτά ο σταθερά γρήγορος ρυθμός τους στη συνέχεια τους επέτρεψε να κατακτήσουν τη νίκη. Σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο στις τέσσερις από τις επτά ειδικές διαδρομές και ελέγχοντας τον ανταγωνισμό δικαίως κατέκτησαν τη νίκη.
Πίσω τους, ακολούθησαν οι Γρηγόρης Νιώρας – Κωνσταντίνος Κακαλής με Subaru Impreza N12, οι οποίοι δεν είχαν την τύχη με το μέρος τους, αφού στο δεύτερο μισό του αγώνα αντιμετώπισαν σημαντικά προβλήματα με το σύστημα μετάδοσης. Εντούτοις, σημείωσαν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα, κρατώντας πίσω τους Κυριάκο Κυριάκου – Χρήστο Αριστείδου με Subaru Impreza N14. Το κυπριακό πλήρωμα σημείωσε πολύ καλούς χρόνους, αλλά στην 1η ε.δ. είχε μία έξοδο με αποτέλεσμα να χάσει χρόνο, αλλά και να χαλάσει η ευθυγράμμιση του αυτοκινήτου, που πάντως δεν τους στάθηκε εμπόδιο στην κατάκτηση της τρίτης θέσης. Παρόλα αυτά, κατάφεραν στο τέλος να ανέβουν στο τελευταίο σκαλί του βάθρου. Πίσω τους, ακολούθησαν οι Γιώργος Φιλιππίδης – Δημήτρης Σαϊνής με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer EVO IX, οι οποίοι αρχικά αντιμετώπισαν αρκετά μηχανικά προβλήματα που τους κόστισαν πολύτιμο χρόνο. Όμως, στο δεύτερο loop έδειξαν δείγμα του ταλέντου τους, κερδίζοντας τις τρεις από τις τέσσερις ειδικές διαδρομές. Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Γιάννης Μποζιονέλος – Βαγγέλης Παναρίτης με Ford Escort, οι οποίοι μάλιστα κατάφεραν να επικρατήσουν και στην F2. Έβδομοι γενικής τερμάτισαν οι Χρήστος Παλαιολόγος – Θεοδόσης Δελωτάς με Lancer όγδοης γενιάς, ακολουθούμενοι από τους Γιάννη Ζούνη – Μιχάλη Πατρικούση με Subaru Impreza και τους Κωνσταντίνος Δούδο – Ανδρέα Ανδρίκο με ακόμα ένα Lancer EVO VIII. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Σάββας Λευκαδίτης – Βαγγέλης Ακράτος με το Peugeot 206, οι οποίοι ήταν και επικεφαλής της F2 μέχρι την 11η ε.δ. Εκεί, είχαν μία έξοδο, έχασαν έξι λεπτά, μαζί με αυτό και κάθε ελπίδα για την επικράτηση στην F2, αλλά παρόλα αυτά επικράτησαν στην F3.
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο