• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • Επικοινωνία
time2rally.gr
  • Ράλλυ
  • Αναβάσεις
  • Ταχύτητα
  • Regularity
  • Drift
  • Kart
  • Νέα-Ανακοινώσεις
  • Άλλοι αγώνες
    • Dragster
    • Time Attack
    • 4×4, offroad
    • Ιστορικό Αυτοκίνητο
    • WRC
ΑΓΩΝΑΣ G.P & SIDE SHOW –  Α.Λ.Α.Κ. Καλαμάτας  Κυριακή 06 Απριλίου 2014

ΑΓΩΝΑΣ G.P & SIDE SHOW – Α.Λ.Α.Κ. Καλαμάτας Κυριακή 06 Απριλίου 2014

02/04/2014

1ος ΑΓΩΝΑΣ G.P & SIDE SHOW –

Α.Λ.Α.Κ. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

ΚΥΡΙΑΚΗ 06 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2014 – ΠΙΣΤΑ SAN NIKOLAS
06.04.2014Η Α.Λ.Α.Κ. μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ οργανώνει αγώνα Grand Prix Tuning και Side Show, που θα διεξαχθεί την Κυριακή 06/04/2014.

1.Αγώνας Grand Prix Tuning
Το μήκος της διαδρομής είναι 1180 μέτρα περίπου, τα αυτοκίνητα ξεκινούν ένα – ένα σε οριοθετημένη διαδρομή στην οποία δεν υπάρχουν ευθείες μεγαλύτερες των 130 μέτρων. Μετά την ενημέρωση από τον Αλυτάρχη οι συμμετέχοντες κάνουν αναγνώριση της πίστας. Για τον αγώνα εκτελούν το σύνολο. Για τα επιβατικά αυτοκίνητα 4 γύρους όπου ο πρώτος είναι δοκιμαστικός και οι άλλοι 3 χρονομετρούνται και μετρά το σύνολο του χρόνου.
Για τα ΟΡΕΝ αυτοκίνητα θα εκτελέσουν 5 γύρους, όπου τα 2 είναι αναγνωριστικά και τα 3 χρονομετρούνται στο σύνολο του χρόνου. Στην ευθεία μετά την γραμματεία θα τοποθετηθούν κώνοι (μείωσης ταχύτητας) για τα αυτοκίνητα που δεν φέρουν κλωβό ασφαλείας (roll bars)
2.Αγώνας Side Show
Τα αυτοκίνητα θα κάνουν πέντε (5) περάσματα από καθορισμένη διαδρομή. Τα δύο πρώτα περάσματα θα είναι αναγνωριστικά. Και στα άλλα τρία περάσματα θα βαθμολογούνται για τον κάθε γύρο χωριστά:
Α. ΣΤΥΛ, δηλαδή το κατά πόσο ένας οδηγός μπορεί να ελέγχει το αυτοκίνητο ντριφτάροντας στη διαδρομή. Τα αυτοκίνητα θα συμμετέχουν ένα ένα.
Β. ΕΛΕΓΧΟΣ, δηλαδή το πόσο ομαλά «κρατιέται» το αυτοκίνητο σε όλη τη διάρκεια των στροφών, ενώ αφαιρούνται πόνοι αν γλιστρήσει ή χτυπήσει ή κάνει τετ-α-κε, ή έχει πολλές εξόδους.
Γ. ΓΩΝΙΑ, δηλαδή το μέγεθος της πλαγιολίσθησης.
Η βαθμολόγηση θα γίνεται από επιτροπή η οποία θα ορισθεί και θα αποτελείται από έμπειρους οδηγούς αγώνων.
Το κάθε μέλος της επιτροπής μετά την ολοκλήρωση της προσπάθειας του κάθε οδηγού, θα επιδεικνύει ένα βαθμό από το 1 -10 και ο έχων το μεγαλύτερο άθροισμα θα είναι ο νικητής του αγώνα.

Το κάθε αυτοκίνητο θα ξεκινά από στάση, αλλά δεν μετρά όλο το μήκος της πίστας. Η ευθεία της πίστας μπροστά από την γραμματεία δεν προσμετρά στην διαδικασία αντιθέτως έχει ποινή αποκλεισμού η πλαγιολίσθηση σε αυτή τη διαδρομή.

Μετά το τέλος της δοκιμασίας (καρώ σημαία) με Ποινή αποκλεισμού ο οδηγός σταματά αμέσως την προσπάθειά του από την στροφή Κ1 (ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ) και κατευθύνεται ήρεμα (χωρίς burn out, Πλαγιολίσθηση ,κύκλους κλπ) στον χώρο των Pits
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΑ
1 .Αυτοκίνητα Παραγωγής Επιβατικά με ελαστικά της παραγωγής του αυτοκινήτου (ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΤΥΠΟΥ FOR RACE USE ή FOR COMPETITION USE )
Επίσης το αυτοκίνητο δεν πρέπει να έχει καμία μετατροπή εσωτερικά ή εξωτερικά
Όποια κλάση δεν συμπληρώσει, πάει στην αμέσως επόμενη. Α. Μέχρι 1400 cc ατμοσφαιρικά
Β. 1401 έως 1600 cc ατμοσφαιρικά και έως 1400 cc Turbo
Γ. 1601 έως 2000 cc ατμοσφαιρικά και έως 1600 cc Turbo
Δ. 2001 cc και πάνω ατμοσφαιρικά και πάνω από 1600 cc Turbo2. Αυτοκίνητα SPORT
SPORT θεωρώντας όσα φέρουν ελαστικά Sport τύπου Hμισκλικ, (ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΤΥΠΟΥ FOR RACE USE ή FOR COMPETITION USE και απαγορεύεται το τρόχισμα των ελαστικών στα πλαϊνά (μάγουλα) που έχουν Τεχνικές πληροφορίες) και έχουν υποστεί μετατροπές εσωτερικά ή εξωτερικά.
Α. Μέχρι 1400 cc
Β. 1401 έως 1600 cc
Γ. 1601 έως 2000 cc
Δ. 2000 cc +

3. Αυτοκίνητα ΟΡΕΝ
ΟΡΕΝ θεωρώντας όσα φέρουν ελαστικά σλικ, ΤΥΠΟΥ FOR RACE USE ή FOR COMPETITION USE και απαγορεύεται το τρόχισμα των ελαστικών στα πλαϊνά (μάγουλα) που έχουν Τεχνικές πληροφορίες),ΚΑΙ είναι χαρακτηρισμένα αγωνιστικά.
Α. Μέχρι 1400 cc
Β. 1401 έως 1600 cc
Γ. 1601 έως 2000 cc
Δ. 2000 cc +
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΦΕΡΟΥΝ ΛΑΣΤΙΧΑ SLICK ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΛΩΒΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ (roll bars)
4 .Κατηγορία DRIFT
Α. D1: Έως 3.000
Β. D2 : Από 3.000 και άνω
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ D1 KAI D2 ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΛΩΒΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ (roll bars)
ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΑΣΦΑΛΙΣΗ
1. Το παράβολο συμμετοχής καθορίζεται ως εξής:
ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Α.Λ.Α. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
α. 50 Ευρώ για τους συμμετέχοντες στο Grand Prix
β. 50 Ευρώ για τους συμμετέχοντες στο Side Show
ΓΙΑ ΤΑ ΜΗ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Α.Λ.Α. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
α. 70 Ευρώ για τους συμμετέχοντες στο Grand Prix
β. 70 Ευρώ για τους συμμετέχοντες στο Side Show

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Λήξη εγγραφών ΤΕΤΑΡΤΗ 02/04/2014 ώρα 21.00 στα γραφεία της Λέσχης
Διοικητικός έλεγχος & διανομή εντύπων Κυριακή 06/04/2014, ώρα 9.00 – 10.00
Υποχρεωτική ενημέρωση Αγωνιζομένων Κυριακή 06/04/2014, ώρα 10.00
Έναρξη του αγώνα Κυριακή 06/04/2014, ώρα 10.30 πμ
Δημοσίευση αποτελεσμάτων 30′ λεπτά μετά το τέλος του αγώνα
Απονομή επάθλων Μετά το τέλος του αγώνα

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝA
Η Γραμματεία του αγώνα θα λειτουργεί μέχρι την ΤΕΤΑΡΤΗ 02/04/2014 και ώρα 21:00 μμ στα γραφεία της Α.Λ.Α.Κ., Σπετσών και Δαμοφώντος 19 στην Καλαμάτα, τηλ & φαξ 27210-86856.
2014 Drift time attack
Προηγούμενο άρθρο 2nd 222 minutes Regularity Rally 27 Απριλίου 2014
Επόμενο άρθρο 4η Αθηναϊκή Εκθεση Κλασικών Οχημάτων

S.Souflis Author Subtitle

Σχετικά άρθρα από Συναφείς κατηγορίες

14η ΑΝΑΒΑΣΗ ΔΗΜΗΤΣΑΝΑΣ- ΖΥΓΟΒΙΣΤΙΟΥ | 18 & 19 ΙΟΥΛΙΟΥ 2015

14η ΑΝΑΒΑΣΗ ΔΗΜΗΤΣΑΝΑΣ- ΖΥΓΟΒΙΣΤΙΟΥ | 18 & 19 ΙΟΥΛΙΟΥ 2015

H Youtube Playlist για την Ανάβαση Δερβενοχωρίων 2014 από το time2rally.gr

H Youtube Playlist για την Ανάβαση Δερβενοχωρίων 2014 από το time2rally.gr

Τελικός Street Legal & Αγώνας Δεξιοτεχνίας: Συμμετοχές Drift

Τελικός Street Legal & Αγώνας Δεξιοτεχνίας: Συμμετοχές Drift

Ανάβαση Βραχασίου: Συμμετοχές

Ανάβαση Βραχασίου: Συμμετοχές

To EKO racing 100 rally Κρήτης πλησιάζει…

To EKO racing 100 rally Κρήτης πλησιάζει…

Circuit Battles 2015

Circuit Battles 2015

ΕΑΡΙΝΟ Ράλλυ Σπριντ 2016: Οι συμμετοχές…

ΕΑΡΙΝΟ Ράλλυ Σπριντ 2016: Οι συμμετοχές…

H 10η Ανάβαση Ομαλού πλησιάζει…..

H 10η Ανάβαση Ομαλού πλησιάζει…..

Κανένα σχόλιο ακόμα!

Κάνε το πρώτο σχόλιο

Απάντηση

Click here to cancel reply.

ΡΟΗ ΑΡΘΡΩΝTimeline

02
Feb 20:02

Συντονισμένη κίνηση αθλητών προς ΟΜΑΕ – επιστολή

13
Dec 17:20

Συντήρηση κινητήρα: Φίλτρα Καυσίμου

13
Dec 11:54

FIA Rally Star: οι νέοι Έλληνες εκπρόσωποι στο WRC

22
Apr 20:41

Classic Rally “Acropolis Legends” 2021

21
Apr 20:54

Επανεκκίνηση Των Αγώνων Αυτοκινήτου & Karting Το Μάιο

06
Jul 19:21

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Η βροχή σε ρόλο ρυθμιστή

19
Jun 21:44

ΦΙΛΠΑ Θερινό Ράλλυ 2020 “Attica Challenge”: Με 52 Συμμετοχές

18
Jun 12:20

Classic Rally “Acropolis Legends” 2020: Νικητές οι συνήθεις ύποπτοι Τρίκαρδος – Χατζής

18
Jun 10:15

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Το Πρωτάθλημα Ξεκινά!… Μακρύτερη Διαδιαδρομή Αλλά Χωρις Θεατές

18
Jun 09:41

Τα Νέα Προγράμματα Των Πρωταθλημάτων Drift Και Drag Racing Του 2020

  • Blog View
  • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΓΩΝΩΝ 2018
  • Υποστηρικτές
favicon-logo-time2rally-HD


© 2020 Copyright S.Souflis. All Rights reserved.
Close Window

Loading, Please Wait!

This may take a second or two. Loading, Please Wait!