Με μια μικρή σε μήκος ημέρα ολοκληρώθηκε το Ράλι Πορτογαλίας, στο οποίο ο Sebastien Ogier με τη νίκη του επιβεβαίωσε ότι είναι ο κορυφαίος αυτήν τη στιγμή στα ράλι, έχοντας κερδίσει τους 3 από τους 4 φετινούς αγώνες ενώ η Volkswagen συνεχίζει την απόλυτη επικράτησή της φτάνοντας στο 4 στα 4.
Δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα ο Ogier για να εξασφαλίσει τη νίκη στην Πορτογαλία. Έχοντας ένα σημαντικό προβάδισμα από το τέλος του 2ου σκέλους του αγώνα, οι τρεις σχετικά μικρές ΕΔ της Κυριακής δεν αποτέλεσαν σημείο ανησυχίας. Ο Γάλλος οδήγησε συντηρητικά στις δύο πρώτες και στην τελευταία ΕΔ, που ήταν η Power Stage του αγώνα, πάτησε το γκάζι του Polo R στο πάτωμα και έκανε το απόλυτο. Μαζί με τον αγώνα κέρδισε και την Power Stage και φεύγοντας από την Πορτογαλία είχε άλλους 28 βαθμούς στο ενεργητικό του.
Για λίγο μέσα στον αγώνα τον Ogier προσπάθησε -και έως ένα σημείο τα κατάφερε- να κοντράρει ο Mikko Hirvonen. Ο Φινλανδός οδήγησε πολύ γρήγορα το Ford Fiesta RS της M-Sport και έκανε έναν από τους καλύτερους αγώνες του εδώ και πάρα πολύ καιρό, για να πάρει τελικά μια σπουδαία 2η θέση, με την οποία ήταν απόλυτα ικανοποιημένος και ο ίδιος και η ομάδα του.
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=FR7PK7HdWdE&w=560&h=315]
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=IYXml0C_8Ng&w=560&h=315]
Καλό αγώνα όμως έκανε και ο Mads Ostberg με το εργοστασιακό Citroen DS3. Ο Νορβηγός απέφυγε όλες τις κακοτοπιές και για τη σταθερή του οδήγηση επιβραβεύτηκε με την 3η θέση του βάθρου. Ως μπόνους, πήρε και 1 επιπλέον βαθμό, που του χάρισε η 3η θέση στην Power Stage και το νέο κεφάλαιο στην καριέρα του με τη Citroen έχει ξεκινήσει πολύ καλά.
Άλλοι δύο Νορβηγοί ακολούθησαν στη γενική κατάταξη. Ο Andreas Mikkelsen με το VW Polo ξεκίνησε μουδιασμένα τον αγώνα, καθώς μετά το Μεξικό χρειαζόταν να ξαναβρεί την αυτοπεποίθησή του, αλλά σταδιακά ανέβασε ρυθμό και την Κυριακή κατάφερε να φτάσει και να περάσει τον «γερόλυκο» Henning Solberg για να πάρει την 4η θέση. Ο Solberg, που κατεβάζει το Fiesta του για 2η φορά φέτος σε αγώνα WRC πήρε άλλο ένα πολύ καλό αποτέλεσμα και θύμισε πόσο έχει λείψει η πληθωρική παρουσία του από τα ράλι.
Ο Martin Prokop με το Ford Fiesta στο ξεκίνημα της ημέρας βρισκόταν στην 6η θέση αλλά γρήγορα την έχασε από τον Thierry Neuville. Ένα πρόβλημα όμως στη μετάδοση του Hyundai i20 κόστισε σε χρόνο στον Βέλγο στην Power Stage και έτσι στο τέλος του αγώνα ο Prokop βρέθηκε ξανά με την 6η θέση στα χέρια, μπροστά από τα δύο Hyundai των Thierry Neuville και Juho Hanninen.
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=BUJKLJ3uHv0&w=560&h=315]
Τη βαθμολογούμενη 10άδα συμπλήρωσαν οι δύο πρωτοπόροι της κατηγορίας WRC2. Ο Nasser Al-Attiyah κατάφερε αν φέρει το Ford Fiesta RRC στην 9η θέση της γενικής κατάταξης και να κερδίσει την κατηγορία του, μπροστά από τον Jari Ketomaa (Ford Fiesta R5), ο οποίος ακολούθησε με τη μικρή διαφορά των μόνο 11,6 δευτερολέπτων.
Από τους απόντες της βαθμολογούμενης 10άδας, ο Jari-Matti Latvala πήρε 2 βαθμούς από τη 2η θέση στην Power Stage ενώ άτυχος ήταν ο Dani Sordo που δεν κατάφερε να ξεκινήσει την ημέρα, παρότι ήταν 4ος στην κατάταξη, καθώς μια βλάβη στην απλή διαδρομή δεν του επέτρεψε να φτάσει στην εκκίνηση της πρώτης ΕΔ.
Το WRC θα περάσει ξανά τον Ατλαντικό Ωκεανό για τον επόμενο γύρο του καθώς ο 5ος αγώνας της χρονιάς είναι το Ράλι Αργεντινής που θα διεξαχθεί από τις 5 έως τις 8 Μαΐου.
1 | S. OGIER | 3:33:20.4 | |||
5 | M. HIRVONEN | 3:34:03.6 | +43.2 | +43.2 | |
4 | M. OSTBERG | 3:34:32.8 | +29.2 | +1:12.4 | |
9 | A. MIKKELSEN | 3:38:10.9 | +3:38.1 | +4:50.5 | |
16 | H. SOLBERG | 3:38:30.6 | +19.7 | +5:10.2 | |
21 | M. PROKOP | 3:41:47.6 | +3:17.0 | +8:27.2 | |
7 | T. NEUVILLE | 3:41:52.7 | +5.1 | +8:32.3 | |
8 | J. HÃNNINEN | 3:42:12.0 | +19.3 | +8:51.6 | |
40 | N. AL-ATTIYAH | 3:43:35.1 | +1:23.1 | +10:14.7 | |
35 | J. KETOMAA | 3:43:46.7 | +11.6 | +10:26.3 | |
42 | P. TIDEMAND | 3:45:42.1 | +1:55.4 | +12:21.7 | |
70 | K. KRUUDA | 3:45:56.0 | +13.9 | +12:35.6 | |
12 | K. AL QASSIMI | 3:48:24.8 | +2:28.8 | +15:04.4 | |
2 | J. LATVALA | 3:49:14.0 | +49.2 | +15:53.6 | |
43 | B. SOUSA | 3:50:03.4 | +49.4 | +16:43.0 |
[πηγή: msfree]
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο