Περιγραφή αγώνα.
Η διεξαγωγή του 35ου ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΡΑΛΙ έγινε με μεγάλη επιτυχία, θέαμα και συναγωνισμό, το πρωί της Κυριακής στο Λαλα και στο δρυόδασος της Φολόης. Με την εκκίνηση να έχει πραγματοποιηθεί το βράδυ του Σαββάτου στην Αρχαία Ολυμπία.
Ο Γρηγόρης Νιώρας με τον Κώστα Κακκαλή και Subaru Impreza STi WRX N12, ήταν οι νικητές του αγώνα.
Αν και ο καιρός δεν ήταν ο καλύτερος και η πρωινή βροχή έκανε γλιστερές τις διαδρομές στο πρώτο πέρασμα, οι θεατές έδωσαν δυναμικό παρόν στο δρυοδάσος της Φολόης. Αρκετούς θεατές είχε και η τελετή εκκίνησης το βράδυ του Σαββάτου, αλλά και ο τερματισμός και οι απονομές το μεσημέρι της Κυριακής.
Στην δεύτερη θέση κατετάγησαν οι Φιλιππίδης – Σαϊνης (Mitsubishi Lancer EVO IX), ενώ την τρίτη θέση κατέλαβαν ο Πυργιώτης Γιάννης Μπαντούνας με συνοδηγό τον Κώστα Σούκουλη (Mitsubishi Lancer EVO VI). Στην Α5 και την F3 επικράτησαν οι Αγγελόπουλος – Δίπλας της ΑΟΛΑΠ, στην Ε11 και την F2 οι Μποζιονέλος – Παναρίτης από την Κόρινθο (Ford Escort MK II) και στην Ε10 οι Τριαντόπουλος – Δελέγκος της Art of Speed (ΤΟΥΟΤΑ Corolla 1600).
* * * Πίσω από τους Νιώρα – Κακαλή, στην δεύτερη θέση κατετάγησαν οι Γιώργος Φιλιππίδης – Δημήτρης Σαϊνης (Mitsubishi Lancer EVO IX), όπου στην τελευταία ειδική αντιμετώπισαν προβλήματα και δεν μπόρεσαν να διεκδικήσουν τη νίκη και να πιέσουν για τη μικρή χρονική διαφορά που είχαν από τους πρώτους.
Την τρίτη θέση κατέλαβαν ο Πυργιώτης Γιάννης Μπαντούνας με συνοδηγό τον Κώστα Σούκουλη(Mitsubishi Lancer EVO VI).
Στην Α5 και την F3 επικράτησαν οι Ηλείοι Αγγελόπουλος – Δίπλας της ΑΟΛΑΠ, στην Ε11 και την F2 οι Μποζιονέλος – Παναρίτης από την Κόρινθο (Ford Escort MK II) και στην Ε10 οι Τριαντόπουλος – Δελέγκος της Art of Speed (ΤΟΥΟΤΑ Corolla 1600).
Θα πρέπει να επισημάνουμε τη μάχη που δόθηκε στην F2 μεταξύ Μποζιονέλου και Αγγελόπουλου, με την τελική διαφορά τους να μην ξεπερνά το ενάμιση δευτερόλεπτο και τους δύο να κινούνται στο όριο στις ειδικές.
Σε ότι αφορά τους οδηγούς και συνοδηγούς που διακρίθηκαν μεταξύ των μελών ΑΟΛΑΠ ήταν οι τρεις πρώτοι οδηγοί Μπαντούνας, Αγγελόπουλος και Κομιώτης, ενώ οι τρεις πρώτοι συνοδηγοί οι Δίπλας, Χριστόπουλος και Πισιμάνης. Ανάμεσα στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα μαζί με τους Κύρκο ? Πολυζώη, οι Τσαπέκης – Κοκκινάκης (Ε.Δ. 1 από μηχανική βλάβη) και Λαϊνόπουλος – Κολοτούρος(Ε.Δ. 5 από μηχανική βλάβη).
Πηγή: iliaoikonomia.gr
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=iBaBWOFBtM4&w=560&h=315]
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=jABOuunU7hE&w=560&h=315]
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=G8xjsaOG8z8&w=420&h=315]
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο