Sporting| Σύντομο αλλά διασκεδαστικό το 1ο ασφάλτινο Σκέλος της κατηγορίας Sporting του 13ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, το οποίο ολοκληρώθηκε με την επιστροφή των πληρωμάτων στη μαρίνα της Ιτέας ύστερα από δύο ειδικές διαδρομές (Αμφίκλεια 1 και 2). Και στις δύο ειδικές επικράτησε το πλήρωμα από την Ιταλία «Lucky»-Fabrizia Pons, οι οποίοι τερμάτισαν μπροστά από τους συμπατριώτες τους και Πρωταθλητές 2009 Enrico Brazzoli-Maurizio Barone αμφότεροι με Lancia 037 με μόλις 0,9δλ διαφορά. Την πρώτη τριάδα έκλεισε ακόμη ένα πλήρωμα από την Ιταλία οι Lucio Da Zanche-Giulio Oberti με Porsche 911 Carrera RS, οι οποίο διεκδικούν τον τίτλο στην κατηγορία 2 του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ιστορικών Αυτοκινήτων.
Όσον αφορά τα ελληνικά πληρώματα, πρώτοι Έλληνες και έκτοι της άτυπης γενικής κατάταξης τερμάτισαν οι Ανδρέας Καροτσιέρης-Λεωνίδας Μαχαίρας με Porsche 911, οι οποίοι ήτανοι ταχύτεροι Έλληνες και στις δύο ε.δ., με διαφορά μόλις 9,7 δλ. από τους περσινούς πρωταθλητές στην κατηγορία των Ιστορικών, Ελευθέριο Μανδρούκα-Νίκο Τσάδαρη. Στην τρίτη θέση ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα τερμάτισαν οι Αντώνης Γιοβάς-Κωνσταντίνος Γρηγοριάδης με Audi 80 GT. Ανάμεσα στις σημαντικές εγκαταλείψεις της ημέρας ήταν αυτή των Βασίλη και Γιάννη Βελάνη, οι οποίοι εγκατέλειψαν μετά την 1η ε.δ. από μηχανικό πρόβλημα, αλλά και των Pietro Corredig-Sonia Borghese, οι οποίοι αντιμετώπισαν πρόβλημα στην τροφοδοσία της BMW 2002 tii.
Στo 2ο Σκέλος τα αυτοκίνητα θα συνεχίσουν να φορούν την ασφάλτινη περιβολή τους, αφού ο αγώνας θα διεξαχθεί και πάλι σε ασφάλτινες επιφάνειες και συγκεκριμένα σε δύο ειδικές διαδρομές (Χάνι Ζαγκανά και Παύλιανη). Από την πρώτη τα πληρώματα θα περάσουν τρεις φορές, ενώ από τη δεύτερη θα περάσουν δύο φορές. Οι ιταλικές μάχες και όχι μόνο αναμένονται άκρως ενδιαφέρουσες, ενώ φυσικά είναι απολύτως κατανοητό πως τίποτε ακόμη δεν έχει κριθεί, αφού βρισκόμαστε στην αρχή του αγώνα. Η δράση ξεκινά στις 10:58 στην Ε.Δ. Χάνι Ζαγκανά και ύστερα από 5 ειδικές, τα αυτοκίνητα θα επιστρέψουν στην Ιτέα και το σέρβις παρκ στις 16:30 για την ολοκλήρωση του δεύτερου Σκέλους.
Regularity| Το πρώτο Σκέλος της κατηγορίας Regularity του 13ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις ολοκληρώθηκε με τα πανέμορφα ιστορικά αυτοκίνητα, αλώβητα στο χρόνο, να έρχονται στη μαρίνα της Ιτέας, ύστερα από αδιάκοπες μάχες με το χρόνο και την ακρίβεια στις 18 ειδικές διαδρομές και τα 339,08 συνολικών χιλιομέτρων που διένυσαν. Η πρώτη ημέρα χαρακτηρίστηκε από έντονο συναγωνισμό και η 1η θέση άλλαζε χέρια συνεχώς. Εν τέλει, οι Δημήτρης και Άγγελος Κουνέλης με BLMC Mini (1978) κατάφεραν να επικρατήσουν την 1η ημέρα, έχοντας «συλλέξει» 24,9 βαθμούς ποινής. Ακολούθησε με 25,5 β.π., ο πρωτοπόρος του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ιστορικών Αυτοκινήτων από την Ιταλία Paolo Marcattilj με την εντυπωσιακή Porsche 911 (1967), έχοντας στο δεξί μπάκετ για τις συμβουλές… ακριβείας τον πολύπειρο συνοδηγό Fransesco Giammarino. Αμέσως πίσω ακολουθεί ένα ακόμη ελληνικό πλήρωμα, οι Γιάννης Κατσαούνης και Μαθιός Μανσόλας επίσης με Porsche 911 (1965) και 26,5 β.π. Τα πληρώματα της Regularity ανασυγκροτούν σωματικές και πνευματικές δυνάμεις για να δώσουν και πάλι τις μάχες τους στα 258,40χλμ του αυριανού Σκέλους, το οποίο ξεκινά από την Ιτέα στις 10:00, στην οποία και επιστρέφουν στις 18:30.
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο