Τα δυο αδέλφια, που ήταν με άνεση το ταχύτερο πλήρωμα του αγώνα, δεν απειλήθηκαν ουσιαστικά και έφτασαν σε μια εύκολη νίκη, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στα δυο περάσματα από την Ειδική Διαδρομή Δίβρη, μήκους 17,85 χιλιομέτρων. Πίσω τους, στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Πάνος Κωνσταντάκος-Θόδωρος Σιδεράκης (Subaru Impreza N14), οι οποίοι ξεπέρασαν τους “El Nak Jr.”-Νίκο Μουζάκη (Subaru Impreza WRX), που μοιράστηκαν ένα αυτοκίνητο παλαιότερης εξέλιξης και συμπλήρωσαν το βάθρο των νικητών.
Στην 4η θέση της γενικής κατάταξης βρέθηκαν οι Γιάννης Αναγνωστάκος-Νίκος Μοσχόπουλος (MG Rover 25), που στην πρώτη τους εμφάνιση με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο των 1600 κ.εκ., δυσκολεύτηκαν λίγο στο πρώτο πέρασμα από την Ειδική Διαδρομή, όμως στη συνέχεια άλλαξαν τις ρυθμίσεις του, βελτίωσαν κατά πολύ το χρόνο τους και τελικά, επικράτησαν στην κατηγορία των δικίνητων αυτοκινήτων (F2), όπως και την F3. Μια θέση πιο πίσω, τερμάτισαν οι Σάκης Τουλάκης-Αλέξης Αλαμανής (VW Golf) που κέρδισαν την κατηγορία Ε, έχοντας μάλιστα πετύχει τον καλύτερο χρόνο της F2 στο πρώτο πέρασμα και εντέλει ανταμείφθηκαν με ένα ιδιαίτερα τιμητικό αποτέλεσμα, όπως είναι η 2η θέση του βάθρου της κατηγορίας.
Την πρώτη εξάδα και το βάθρο της F2 συμπλήρωσαν οι “Pazonen”-Βασίλης Κούγιας (Toyota Yaris), που βρέθηκαν στη 2η θέση της F3 και κατέκτησαν τη νίκη στην κλάση Α/5. Την τριάδα της κατηγορίας F3, πίσω από τους Αναγνωστάκο-Μοσχόπουλο και “Pazonen”-Κούγια, συμπλήρωσαν, στον πρώτο χωμάτινο αγώνα του οδηγού, οι “Armaki”-Ηλίας Αγγελής (Nissan Micra K11) που βρέθηκαν στην 2η θέση της Α/5, στην οποία τους ακολούθησαν οι Στέφανος Θεοχαρόπουλος-Γιώργος Κότσαλης (MG ZR 105). Τέλος, την τριάδα της κατηγορίας Ε συμπλήρωσαν οι Γιώργος και Σωτήρης Δήμος (Ford Escort) και Νίκος Παραπέρας-Δημήτρης Τσιγκόπουλος (Toyota Celica).
Από τα 17 αυτοκίνητα που εκκίνησαν, στον τερματισμό έφτασαν τα 14. Από τους άτυχους του αγώνα, οι Κωνσταντίνος και Αλέξανδρος Αντωνίου (Ford Escort RS 2000) προδόθηκαν από το πισωκίνητο αυτοκίνητο της κατηγορίας Ε που μοιράζονταν, εγκαταλείποντας στο δεύτερο σκέλος και ενώ βρίσκονταν στη 2η θέση της κατηγορίας Ε. Ακόμη, οι Ευθύμιος Κυρίτσης-Βασίλης Σιακώνης (Subaru Impreza) και Μίλτος Πλατώνης-Αχιλλέας Τράνταλης (Toyota Yaris), εγκατέλειψαν στο πρώτο σκέλος από πρόβλημα στον κινητήρα και έξοδο αντίστοιχα.
Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως την τελετή απονομής τίμησε με την παρουσία του ο Δήμαρχος Λαμιέων, κ.Νίκος Σταυρογιάννης ο οποίος απένειμε τα έπαθλα στα τρία πρώτα πληρώματα της Γενικής Κατάταξης.
Οι πρωταγωνιστές δήλωσαν:
Γιάννης Ακράτος: “Η Ειδική Διαδρομή ήταν ωραία, αν και στο πρώτο πέρασμα μας φάνηκε λίγο γλιστερή. Μετά το τέλος του πρώτου περάσματος είδαμε πως η διαφορά ήταν μεγάλη, οπότε στη συνέχεια δεν πιέσαμε ιδιαίτερα, ώστε να διατηρήσουμε τη θέση μας. Ο αγώνας ήταν ωραίος και εμείς είμαστε ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα”.
Πάνος Κωνσταντάκος: “Παρά τις επικρίσεις πριν από τη διεξαγωγή του αγώνα, η Ειδική Διαδρομή ήταν τέλεια. Κρίμα που οι συμμετοχές δεν ήταν περισσότερες και είμαι βέβαιος πως όσοι δεν ήρθαν, έχασαν. Εμείς περάσαμε όμορφα και είμαστε ευχαριστημένοι. Και εις άλλα με υγεία”.
El Nak Jr.: “Η Ειδική Διαδρομή ήταν πολύ ωραία. Εμείς από τη μεριά μας κάναμε ότι καλύτερο μπορούσαμε με ένα αυτοκίνητο που είναι υποδεέστερο του συναγωνισμού και είμαστε ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα”.
Γιάννης Αναγνωστάκος: “Η Ειδική Διαδρομή ήταν πολύ ωραία και ο καιρός τελικά μας έκανε το χατίρι. Παράλληλα, οι θεατές ήταν αρκετοί και αυτό είναι ιδιαίτερα ευχάριστο. Εμείς στο πρώτο πέρασμα δε γνωρίζαμε το αυτοκίνητο, το οποίο ήταν ιδιαίτερα σκληρό. Στο Service αλλάξαμε τις ρυθμίσεις της ανάρτησης, στη συνέχεια κάναμε κατά μισό λεπτό ταχύτερο χρόνο και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι”.
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο