Σε έναν πολύ όμορφα σχεδιαστικά αγώνα του ΑΟΘ, που διεξήχθη υπό αντίξοες καιρικές συνθήκες, ειδικά την δεύτερη του ημέρα (ακυρώθηκε η τελευταία του ειδική λόγω σφοδρής βροχόπτωσης) , οι Λάμπρος Κύρκος- Γιώργος Πολυζώης πήραν μια πανάξια νίκη και κατέκτησαν το 50o Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, 3ο στην καριέρα του οδηγού και 5ο σε αυτήν του συνοδηγού! Οι Πρωταθλητές οδήγησαν γρηγορότερα από κάθε άλλο συνδυασμό το Mitsubishi Lancer Evo IX, τόσο σε στεγνό όσο και σε βρεγμένο οδόστρωμα, μην αφήνοντας περιθώρια σε κανέναν από τους αντιπάλους τους να τους αμφισβητήσουν.
Στις γεμάτες από κόσμο ειδικές διαδρομές, παρά τις άσχημες καιρικές συνθήκες, τα πληρώματα προσέφεραν ικανοποιητικό θέαμα. Κόσμος ο οποίος ταλαιπωρήθηκε, εκτός των άλλων, και από τις, με το γράμμα του νόμου, υποδείξεις οργάνωσης/αλυτάρχη σχετικά με το άνοιγμα/κλείσιμο των διαδρομών.
Τους νικητές ακολούθησε ο εκπληκτικός, για άλλη μια φορά σε «πάτρια» εδάφη, Βασίλης Καραβασίλης που έτρεξε για πρώτη φορά με συνοδηγό τον Νίκο Ζέλλιο. Οδήγησαν στρωτά σε όλες τις συνθήκες του οδοστρώματος το λευκό Honda Civic Type R, καλύπτοντας στις κατηφόρες του Χολομώντα,το χρόνο που έχαναν στα υπόλοιπα κομμάτια, από πληρώματα με δυνατότερα αυτοκίνητα. Το πλήρωμα από τη Χαλκιδική εκμεταλλεύτηκε την εγκατάλειψη των Άκη Καλούδη- Σάκη Τοπούζη (Mitsubishi Lancer Evo VIII) στην 4η ειδική διαδρομή από κλαταρισμένο ελαστικό, τη στιγμή που οι Εβρίτες ήταν έτοιμοι να εκμεταλλευτούν την τοποθέτηση των βρόχινων ελαστικών στο αυτοκίνητο τους, αφού ο καιρός τους έκανε το χατήρι.
Στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης τερμάτισαν οι Γιώργος Φιλιππίδης- Δημήτρης Σαΐνης, στην πρώτη εμφάνιση του οδηγού στη Βόρεια Ελλάδα, σημειώνοντας πολύ καλό χρόνο στη βρεγμένη Παλαιόχωρα- Αρναία της Κυριακής, χωρίς όμως αυτό το αποτέλεσμα να τους δίνει ελπίδες για το πρωτάθλημα. Σαφώς βελτιωμένοι την 2η ημέρα και οι “Nikon”- Γρηγόρης Ανδριανόπουλος (Mitsubishi Lancer Evo IX), ανέβηκαν αρκετές θέσεις στην κατάταξη ολοκληρώνοντας 4οι, στην επανεμφάνιση του οδηγού στο Ράλλυ ΔΕΘ μετά από πολλά χρόνια!
Δεύτεροι στην F2, πίσω από τα τετρακίνητα των Νίκου και Δημήτρη Καρπάνου (Mitsubishi Lancer Evo X) και Γρηγόρη Νιώρα- Κώστα Κακαλή (Subaru Impreza N12), έφτασαν στην Έκθεση οι Γιάννης Βαλαβάνης- Σώτος Καπάρας, οδηγώντας το όμορφο και δυνατό Honda Civic Type R για αρκετό διάστημα με «πληγωμένη» ανάρτηση. Ο Βαλαβάνης μείωσε τη διαφορά του από τον Διαμαντή Τζαμπάζη στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδος και θα το κυνηγήσει στον τελευταίο αγώνα του θεσμού στις Σέρρες. Ο Νιώρας ,μάλιστα, διεκδικεί τον τίτλο του θεαματικότερου οδηγού του αγώνα από τον Διονύση Μαυροδή! Και οι δυό τους οδήγησαν τα διαφορετικής γενιάς και εξέλιξης Subaru Impreza σε εκπληκτικές γωνίες ξεσηκώνοντας (και ενίοτε τρομάζοντας!) τους θεατές.
Ταχύτατα και αποτελεσματικά κινήθηκαν οι νικητές της F3, Χρήστος Κωνσταντίνου- Λευτέρης Μαύρος (Peugeot 106 S16) ξεπερνώντας στην τελευταία ειδική που πραγματοποιήθηκε, τους διεκδικητές του πρωταθλήματος F2, Βασίλη Αναδιώτη- Μανώλη Μακρινό (Renault Clio Sport) που θα διεκδικήσουν στην Κρήτη το Πρωτάθλημα. Δεύτεροι στα 1600 κυβικά εκατοστά οι έμπειροι Κώστας Αναγνωστάκης- Γιώργος Αγγουράς με το εκπληκτικό σε ήχο Suzuki Swift Sport με τρίτους τους Μίλτο Αγγλόπουλο- Μιχάλη Τριανταφύλλου (Citroen C2 R2 Max).
To Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ ολοκληρώνεται με το επίσης ασφάλτινο Ράλλυ Κρήτης, σε έναν πανέμορφο αγώνα που οι αγωνιζόμενοι από την υπόλοιπη Ελλάδα αξίζει να δώσουν το «παρών».
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο