• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • Επικοινωνία
time2rally.gr
  • Ράλλυ
  • Αναβάσεις
  • Ταχύτητα
  • Regularity
  • Drift
  • Kart
  • Νέα-Ανακοινώσεις
  • Άλλοι αγώνες
    • Dragster
    • Time Attack
    • 4×4, offroad
    • Ιστορικό Αυτοκίνητο
    • WRC
2o Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου | Συναγωνισμός και θέαμα!

2o Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου | Συναγωνισμός και θέαμα!

08/10/2014

00

Αυλαία έριξε την Κυριακή το απόγευμα το 2ο Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου. Ο 5ος γύρος του Κυπέλλου Ασφάλτου απέσπασε τα θετικά σχόλια των αγωνιζομένων, οι οποίοι ευχαριστήθηκαν τις όμορφες ειδικές πέριξ της Αμαρύνθου. Ο αγώνας χαρακτηρίστηκε από έντονο συναγωνισμό, ο οποίος αποδεικνύεται και από το γεγονός πως είχαμε 3 διαφορετικούς νικητές στις 5 ειδικές διαδρομές που διεξήχθησαν.










Θριαμβευτές του αγώνα και συνάμα κυπελλούχοι ασφάλτου για το 2014 είναι οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος με Mitsubishi Lancer Evo X. Αν και πραγματοποίησαν τον ταχύτερο χρόνο σε μόλις μία ειδική, οδήγησαν έξυπνα, πίεσαν μόνο εκεί που χρειαζόταν και τελικά κατάφεραν να φύγουν με τους 15 βαθμούς της νίκης από την παραλιακή κωμόπολη της Εύβοιας. Το Κρητικό πλήρωμα των Γ.Αναπολιωτάκη-Α.Χαλκιαδάκη με το ανανεωμένο Seat Ibiza Kit Car Evo 2 βρέθηκε στη δεύτερη θέση. Ενώ στη μοναδική διαδρομή του Σαββάτου, πήρε από νωρίς σημαντικό προβάδισμα 10 δλ., εντούτοις η διαφορά στις πρωινές ειδικές της Κυριακής εξανεμίστηκε, λόγω λανθασμένης επιλογής ελαστικών. Στο δεύτερο loop της ημέρας, ένα jump start απομάκρυνε τον οδηγό από την κορυφή και τον περιόρισε στη δεύτερη θέση. Το βάθρο συμπληρώθηκε από τους Γ. Φιλιππίδη-Δ. Σαΐνη με Mitsubishi Lancer Evo IX. Ο 37χρονος οδηγός που φέτος ακολουθεί το Πανελλήνιο πρωτάθλημα, επισκέφτηκε τον αγώνα της Αμαρύνθου προκειμένου να εξοικειωθεί ακόμη περισσότερο με την άσφαλτο και τα κατάφερε περίφημα.

Στην κατηγορία F2, πρώτευσαν τα αδέρφια Γύζη με Renault Clio Williams. Ο νικητής της πρώτης έκδοσης του αγώνα, κινήθηκε σβέλτα όλο το διήμερο, χωρίς να αφήσει το πόδι από το γκάζι, ακόμη κι όταν είχε χτίσει μια διαφορά ασφαλείας. Στη δεύτερη θέση βρέθηκαν οι Μ. Δημητρίου-Ε. Μαλακτάρη, στην επιστροφή του οδηγού στο Citroen Saxo VTS. Το πλήρωμα εντυπωσίασε με τις επιδόσεις του και προτίμησε να διασφαλίσει τη δεύτερη θέση από το να πιέσει για κάτι καλύτερο. Την τριάδα συμπλήρωσαν οι Ι. Τασιόπουλος-Ν. Φλαμπούρης με Citroen Saxo VTS που κινήθηκαν αθόρυβα και εκμεταλλεύτηκαν τις ατυχίες των αντιπάλων τους.

Στα ιστορικά, τα προγνωστικά επαληθεύτηκαν, καθώς οι Ε. Μανδρούκας-Ν. Τσάδαρης με Porsche 911 Carrera RSR επικράτησαν άνετα, τερματίζοντας έτσι το αρνητικό σερί των 3 συνεχόμενων εγκαταλείψεων. Πολύτιμους βαθμούς που τους τοποθέτησαν επικεφαλής στο πρωτάθλημα Ιστορικών συνέλεξαν οι δεύτεροι Γ. Κασιδόπουλος-Φ. Τζεφεράκος με Toyota Starlet KP 60. Το δίδυμο δεν κατάφερε σε καμία περίπτωση να απειλήσει την κορυφή, ωστόσο πέτυχαν το στόχο τους που ήταν ο τερματισμός στο βάθρο του πρωταθλήματος. Ακολούθησαν οι Ι. Πάλμος-Φ. Ψαράκου (Peugeot 205 GTi) στον πρώτο αγώνα του οδηγού στη χώρα μας φέτος.

Ο αγώνας αποτέλεσε παράλληλα τον τρίτο και τελευταίο γύρο του Επάθλου Νέων. Εκεί, μπορεί να κέρδισε ο 22χρονος Πάνος Ισμαήλος, έχοντας τον έμπειρο Νίκο Μουζάκη στο δεξί μπάκετ του Citroen C2, ωστόσο ο τίτλος πήγε στους Κωνσταντίνο και Γιώργο Πολυχρονόπουλο (Citroen AX). Η εγκατάλειψη του Ισμαήλου στο Athens Rally Sprint σε συνδυασμό με τις επιτυχείς εμφανίσεις του 22χρονου Πολυχρονόπουλου, χάρισαν στον οδηγό του AX τον παρθενικό του τίτλο!

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα συγκαταλέγεται αυτή των Χ. Κούρτη-Π. Μπιμπίκα (Peugeot 205 Maxi). Ο οδηγός έκανε δυναμικό comeback, ύστερα από 5ετή αποχή, εντυπωσιάζοντας με το καλημέρα, καθώς πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο της F2 στο Γυμνό 1. Η συνέχεια, όμως δεν ήταν ανάλογη, καθώς τέθηκε εκτός αγώνα μετά τη δεύτερη ειδική από πίεση λαδιού. Μπορεί να πέτυχαν τον τρίτο χρόνο της F2 στην πρώτη ειδική, ωστόσο εγκατέλειψαν νωρίς οι Χρήστος και Δημοσθένης Παραβάντης (Peugeot 106 S16) από πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Μηχανικό πρόβλημα έθεσε εκτός αγώνα τον εορτάζων Σωτήρη Κυριαζή, ο οποίος έχοντας δίπλα τον Ανδρέα Βίγκο εντυπωσίασε με το Citroen Saxo VTS στην επάνοδό του στους αγώνες. Η ανατροπή του Peugeot 106 S16 των Γ. Σύλλα-Π. Αναστασοπούλου είχε ως αποτέλεσμα η 3η ειδική διαδρομή να μετατραπεί σε απλή για τα υπόλοιπα πληρώματα.


Ευχάριστη νότα στην όλη διοργάνωση αποτέλεσε η ανταπόκριση των πληρωμάτων στο κάλεσμα της λέσχης για συγκέντρωση τροφίμων για το σύλλογο «Χαμόγελο του Παιδιού» της περιοχής. Για άλλη μια φορά οι αγωνιζόμενοι απέδειξαν τον κοινωνικό τους χαρακτήρα, στηρίζοντας έμπρακτα ένα σύλλογο που πραγματικά το έχει ανάγκη. Παράλληλα, και φέτος οι μαθητές της περιοχής ετοίμασαν ζωγραφιές με θέμα τον αγώνα, οι οποίες κόσμησαν την πλατεία της Αμαρύνθου το διήμερο του αγώνα.


Όλοι οι αγωνιζόμενοι έμειναν ευχαριστημένοι από την τέλεση ενός άριστα οργανωμένου αγώνα. Οι τοπικοί άρχοντες, παρά τις λίγες ημέρες που βρίσκονται στην εξουσία, στήριξαν και αγκάλιασαν την όλη διοργάνωση. Ευχή όλων είναι τη νέα χρονιά να πραγματοποιηθεί ένας εξίσου επιτυχημένος αγώνας! Επόμενος και τελευταίος γύρος του κυπέλλου ασφάλτου είναι το Ράλλυ Παλάδιο που θα διεξαχθεί στα τέλη Νοέμβρη.

Οι πρωταγωνιστές δήλωσαν μετά το τέλος του αγώνα:

Ν. Καρπάνος: Ευτυχώς φέτος όλα κύλησαν ομαλά για εμάς. Το θετικό είναι ότι υπήρξε συναγωνισμός με τα υπόλοιπα πληρώματα. Περάσαμε ένα όμορφο διήμερο και ευελπιστώ να δώσουμε το παρών και στην τρίτη έκδοση του αγώνα.

Γ. Αναπολιωτάκης: Οι ειδικές ήταν πολύ ωραίες, η μία τεχνική και η άλλη γρήγορη. Από την πλευρά μας, το ευχαριστηθήκαμε καθώς υπήρξε έντονος συναγωνισμός για την πρώτη θέση με τον Καρπάνο. Μια λάθος επιλογή ελαστικών στο πρώτο σκέλος και ένα jump start μας κόστισαν αρκετά. Ελπίζω να τα πούμε και του χρόνου!
Γ. Φιλιππίδης: Τελικά είμαστε ευχαριστημένοι. Πετύχαμε καλούς χρόνους στο Τραχήλι και βελτιωνόμαστε. Ο αγώνας ήταν όμορφα σχεδιασμένος και το διασκεδάσαμε. Θα πάμε και στην Κρήτη, καθώς ακολουθούμε όλο το πρωτάθλημα φέτος.

Ι. Γύζης: Για εμάς κύλησε πολύ καλά ο αγώνας. Ήταν ένας από τους καλύτερους που έχουμε συμμετάσχει. Ευχαριστούμε όλους τους χορηγούς, γιατί χωρίς αυτούς δε θα βρισκόμασταν εδώ.

Ε. Μανδρούκας: Ήταν ένας όμορφα οργανωμένος αγώνας που ευχαριστηθήκαμε, καθώς έσπασε το αρνητικό ρεκόρ των συνεχόμενων εγκαταλείψεων. Μοναδικό μελανό σημείο ήταν η ακύρωση της 3ης Ε.Δ., την οποία κάναμε απλή. Για μένα, δεν υπήρχε λόγος να γίνει απλή, καθώς το οδόστρωμα ήταν καθαρό και δεν ήταν επικίνδυνο να γλιστρήσουμε από τα λάδια. Θα πάμε και στον επόμενο γύρο του πρωταθλήματος Ιστορικών, στη Σπάρτη.

Νικητές επιμέρους κλάσεων:
A8: Γιώργος Αναπολιωτάκης – Αλέξανδρος Χαλκιαδάκης (Seat Ibiza Kit Car Evo 2)
A7: Ιωάννης Γύζης – Γιώργος Γύζης (Renault Clio Williams)
A6: Μάνος Δημητρίου – Ελένη Μαλακτάρη (Citroen Saxo VTS)
Α5: Παναγιώτης Κονδύλης – Παντελής Παπανδρέου (Fiat Seicento Kit Car)
N4: Νίκος Καρπάνος – Δημήτρης Καρπάνος (Mitsubishi Lancer Evo X)
N2: Νικόλαος Ρούσσος – Ανδρέας Βούτσινος (Peugeot 106 S16)
E10: Δημήτριος Πλακουτσής – Στέλιος Παναγιωτακόπουλος (Peugeot 205)

2014 ΑΣΜΑ ράλλυ Αμαρύνθου
Προηγούμενο άρθρο Η σοκαριστηκή έξοδος του Jules Bianchi !!!
Επόμενο άρθρο Οι Youtube Playlist για την Ανάβαση Πορταριάς 2014 από το time2rally.gr

A.Panopoulos

Σχετικά άρθρα από Συναφείς κατηγορίες

Αυτό που έλειπε από τους χωμάτινους και ασφάλτινους βουνίσιους οδηγούς . . .ήρθε!! Monster – Autocross battles 2017

Αυτό που έλειπε από τους χωμάτινους και ασφάλτινους βουνίσιους οδηγούς . . .ήρθε!! Monster – Autocross battles 2017

Ανάβαση Πορταριάς 2017 | Racing Moments

Ανάβαση Πορταριάς 2017 | Racing Moments

Άνοιξαν οι συμμετοχές… για τον πρώτο αγώνα Ταχύτητας 2016!!!

Άνοιξαν οι συμμετοχές… για τον πρώτο αγώνα Ταχύτητας 2016!!!

36η Ανάβαση Πορταριάς 2016 – RACING MOMENTS

36η Ανάβαση Πορταριάς 2016 – RACING MOMENTS

Playlist: Ανάβαση Αχλαδόκαμπου “ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ” 2014

Playlist: Ανάβαση Αχλαδόκαμπου “ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ” 2014

“Ιαβέρης Junior” …θα επιστρέψω σύντομα, ακόμη πιο δυνατός!

“Ιαβέρης Junior” …θα επιστρέψω σύντομα, ακόμη πιο δυνατός!

O.M.A.E. : Επικαιροποίηση Τεχνικών Κανονισμών & Εγκυκλίων

O.M.A.E. : Επικαιροποίηση Τεχνικών Κανονισμών & Εγκυκλίων

O ΑΟΠ έκοψε την πρωτοχρονιάτικη βασιλόπιτα

O ΑΟΠ έκοψε την πρωτοχρονιάτικη βασιλόπιτα

Κανένα σχόλιο ακόμα!

Κάνε το πρώτο σχόλιο

Απάντηση

Click here to cancel reply.

ΡΟΗ ΑΡΘΡΩΝTimeline

02
Feb 20:02

Συντονισμένη κίνηση αθλητών προς ΟΜΑΕ – επιστολή

13
Dec 17:20

Συντήρηση κινητήρα: Φίλτρα Καυσίμου

13
Dec 11:54

FIA Rally Star: οι νέοι Έλληνες εκπρόσωποι στο WRC

22
Apr 20:41

Classic Rally “Acropolis Legends” 2021

21
Apr 20:54

Επανεκκίνηση Των Αγώνων Αυτοκινήτου & Karting Το Μάιο

06
Jul 19:21

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Η βροχή σε ρόλο ρυθμιστή

19
Jun 21:44

ΦΙΛΠΑ Θερινό Ράλλυ 2020 “Attica Challenge”: Με 52 Συμμετοχές

18
Jun 12:20

Classic Rally “Acropolis Legends” 2020: Νικητές οι συνήθεις ύποπτοι Τρίκαρδος – Χατζής

18
Jun 10:15

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Το Πρωτάθλημα Ξεκινά!… Μακρύτερη Διαδιαδρομή Αλλά Χωρις Θεατές

18
Jun 09:41

Τα Νέα Προγράμματα Των Πρωταθλημάτων Drift Και Drag Racing Του 2020

  • Blog View
  • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΓΩΝΩΝ 2018
  • Υποστηρικτές
favicon-logo-time2rally-HD


© 2020 Copyright S.Souflis. All Rights reserved.
Close Window

Loading, Please Wait!

This may take a second or two. Loading, Please Wait!