• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • Επικοινωνία
time2rally.gr
  • Ράλλυ
  • Αναβάσεις
  • Ταχύτητα
  • Regularity
  • Drift
  • Kart
  • Νέα-Ανακοινώσεις
  • Άλλοι αγώνες
    • Dragster
    • Time Attack
    • 4×4, offroad
    • Ιστορικό Αυτοκίνητο
    • WRC
Τα βέλη του Στράτου Φωτεινέλη για την Ανάβαση Δερβενοχωρίων 2014

Τα βέλη του Στράτου Φωτεινέλη για την Ανάβαση Δερβενοχωρίων 2014

14/11/2014

stratos foteinelis epistoli omae

«Προς : ΟΜΑΕ/ΕΠΑ

Κα Πρόεδρε και Αξιότιμοι κύριοι,

Μετά από 38 χρόνια εμπειρίας στους Ελληνικούς Aγώνες Αυτοκίνητου και με μια σοβαρή εμπειρία παρακολούθησης διοργανώσεων αγώνων σε παγκόσμιο επίπεδο, έρχομαι στην ανάγκη για πρώτη φορά, να απευθυνθώ εγγράφως στην αρχή του σπορ της χώρας μου, μετά από αυτό που βίωσα στην Τελευταία Πρωταθληματικη Ανάβαση Δερβενοχωρίων 2014.

Δυστυχώς κατά την άποψη μου, ο συγκεκριμένος Αγώνας δεν στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων, τόσο από πλευράς ασφάλειας, όσο κι από πλευράς τήρησης αγωνιστικών στάνταρς τα όποια τηρούνται στους εκάστου Αγώνες Αναβάσεων εδώ και χρόνια.

Και για να γίνω πιο συγκεκριμένος.

Παρόλο ότι από την περσινή χρόνια, είχαν επισημανθεί από παρά πολλούς και έμπειρους οδηγούς, σημεία της συγκεκριμένης διαδρομής και αλλά τινά που αφορούσαν τις επιβραδύνσεις, αυτά δυστυχώς πολύ λίγο λύθηκαν από το Αθλητικό Σωματείο που έκανε την φετινή οργάνωση. Δυστυχώς ο περσινός αγώνας είχε γίνει με άθλιες καιρικές συνθήκες και δεν υπήρχε απολυτή γνώση στους διοργανωτές για τα θέματα ασφάλειας τα οποία ελάχιστα είχαν δοκιμαστεί.

Παρ όλα αυτά μια άτυχη έξοδος πέρσι του συναθλητή μου Παναγιώτη Λιώρη επέφερε πολλές ζημίες στο αυτοκίνητο του παρ όλο το ότι είχα επισημάνει επανειλημμένα τόσο εγώ όσο κι άλλοι έμπειροι οδηγοί ότι η 2η επιβράδυνση θα έπρεπε να υπάρχει λίγο πριν από την επικίνδυνη δεξιά στροφή κάτι που δεν εισακούστηκε τόσο πέρσι όσο και φέτος.

Δυστυχώς φέτος που οι καιρικές συνθήκες ήταν πολύ καλύτερες τα μετρά ασφάλειας δοκιμάστηκαν και απεδείχθη τελικά ότι «ο βασιλιάς ήταν αρκετά γυμνός» όταν η έξοδος του αυτοκίνητου του συναθλητή μου Χρήστου Μάντεση (Honda Civic Type –R) απεδείχθη καταστροφική για το αυτοκίνητο του κι ευτυχώς όχι για τον ίδιο όταν το αυτοκίνητο του γλίστρησε βγήκε σε ακάλυπτο κομμάτι της διαδρομής είτε από μπαριέρα είτε από οτιδήποτε άλλο μέσο ασφαλείας, προσέκρουσε σε κολόνα της ΔΕΗ που δεν είχε κανένα μέσο ασφαλείας και εν συνεχεία να πέσει σε γκρεμό από τον οποίο για να ανασυρθεί χρειάστηκαν 2 γερανοφόρα οχήματα με αποτέλεσμα τα προαναφερθέντα.

Επίσης θα σας αναφέρω μετά την τελευταία επιβράδυνση και μέχρι τον τερματισμό οι θεατές κυκλοφορούσαν ελευθέρα χωρίς ουδείς κριτής να τους επισημάνει οτιδήποτε με αποτέλεσμα να αποφευχθεί σοβαρότατο ατύχημα με θεατή ο όποιος ήταν στην μέση του δρόμου την τελευταία κυριολεκτικά στιγμή και συγκεκριμένα με το αγωνιστικό αυτοκίνητο που οδηγούσε ο Γιάννης Φωτεινέλης.

Σε ότι αφορά το κομμάτι των επικοινωνιών και της έκδοσης αποτελεσμάτων. Δυστυχώς με έκπληξη μου διαπίστωσα ότι τα VHF τα οποία χρησιμοποιούσε η οργάνωση ήταν μόνο σε ένα κανάλι και δυστυχώς όπως παραδεχθεί και μου ανάφερε ο υπεύθυνος επικοινωνίας κος Παναγιώτης Σιδέρης, δεν είχε επικοινωνία με την αφετηρία με την οποία επικοινωνούσε μόνο με το κινητό του τηλέφωνο και μάλιστα προσπαθώντας να βρει σήμα.

Όσο για την ταχεία έκδοση των Αποτελεσμάτων στον τερματισμό(κάτι το οποίο έχουμε συνηθίσει έως τώρα), υπήρχε μια φωτεινή επιγραφή η οποία άλλοτε δούλευε και άλλοτε όχι (ειδικά το Σάββατο στα Δοκιμαστικά) και δυστυχώς συνεχώς κολλούσε το πρόγραμμα της.

Οι δε αγωνιζόμενοι δέκα ή είκοσι μαζί, ήταν αναγκασμένοι να βρίσκονται πάνω από μια μικρή οθόνη της οποίας τα γράμματα ήταν δυσδιάκριτα κάτι που σχολιάστηκε από όλους για να μπορούν να διαπιστώσουν τον χρόνο τους.
Κατά την διάρκεια της διαδικασίας της εκκίνησης των αυτοκίνητων, δια μέσου μεγαφώνων τα οποία δυστυχώς (ειδικά το Σάββατο) από πλευράς ηχητικής ήταν ότι το χειρότερο, ανακοινώνονταν να προσέρχονται τα αυτοκίνητα στον χώρο του warm up ανά 10 – 20.

Παρά τις δικές μου επισημάνσεις και παρακλήσεις που έγιναν στα άτομα της οργάνωσης που κινούντο με μοτοσυκλέτες στον χώρο των πιτς.

Αλλά και στο ίδιο τον κο. Μακρή υπεύθυνο των πιτς να αναφέρετε δια μεγαφώνου το πιο αυτοκίνητο ξεκίνα την αγωνιστική του προσπάθεια, δυστυχώς έπεσε στο κενό.

Φαίνεται ότι οι διοργανωτές «δεν γνώριζαν» ότι πρόκειται για τον Τελευταίο Αγώνα του Πρωταθλήματος Αναβάσεων.

Εάν το γνώριζαν θα λειτουργούσαν διαφορετικά.

Γνωρίζουν ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα φέρουν κουβέρτες προθέρμανσης των ελαστικών πού με εξωτερική θερμοκρασία 7 βαθμών, ακόμη και το 1 λεπτό νωρίτερα απαγωγής τους μπορεί να παίξει καθοριστικό ρολό στην προσπάθεια ενός αθλητή. Και φτάνω στο τελευταίο μέρος του Αγώνα που είναι η στιγμή της βράβευσης των οδηγών από την οργάνωση.

Δυστυχώς γύρω στους 100 ανθρώπους ακάλυπτοι σε ένα πολύ ψυχρό περιβάλλον, γιατί έτσι επέλεξε η οργάνωση, φρόντισε να τιμήσει τους ανθρώπους αυτούς, οι όποιοι είχαν παίξει ακόμη και την ιδία τους την ζωή σε ένα Αγώνα Αυτοκίνητου καταβάλλοντας μόνον για παράβολο συμμετοχής από 220 – 250 ευρώ ο καθένας αλλά κι άλλα μεγάλα ποσά μέχρι να φτάσουν εκεί, φρόντισε να τους ανταμείψει με το χειρότερο τρόπο.

Δυστυχώς τα κύπελλα τα οποία απένειμαν οι διοργανωτές στους Αθλητές – Οδηγούς όχι μόνο ευτέλιζαν τον Θεσμό, αλλά πρόσβαλαν ακόμη και την αισθητική των ίδιων των παρισταμένων -κάποιοι εκ των οποίον ήταν και χορηγοί κάποιων οδηγών- και όπως καταλαβαίνεται έκανε την χείριστη εντύπωση σ αυτούς.

Εάν δεν απατάμε ο συγκεκριμένος Αγώνας αφιερωνόταν στην μνήμη του αξέχαστου φίλου και μηχανικού μου Βαγγέλη Παλαπανίδη.

Δεν υπήρξε ούτε ένα κύπελλο να αθλοθετηθεί στην μνήμη του και να κληθεί η χήρα σύζυγος του η οποία σημειωτέων παρευρίσκετε στον αγώνα μαζί με την οικογένεια της , για να το απονείμει.

Και κάτι ακόμη .

Θα ήθελα παρακαλώ πολύ να επισημάνετε στον καλό συνάδελφο κο. Ευαγόρα Παπαθέου ο οποίος ήταν υπεύθυνος για την παρουσίαση των βραβείων του Αγώνα, ότι η εικόνα ενός εκφωνητή βραβείων δεν είναι η αρμόζουσα όταν ο ίδιος κατά την διάρκεια αυτής της διαδικασίας καπνίζει το πουράκι του και λυπάμαι πολύ γι αυτό.

Κλείνοντας πιστεύω ότι ο Αλυτάρχης του Αγώνα και Δ/ντης της ΕΠΑ κος Νίκος Παπασταθόπουλος βοηθούμενος και από αυτήν την επιστολή την επομένη φορά στην οποία θα είναι Αλυτάρχης, θα επιβάλει να αλλάξουν παρά πολλά πράγματα.

Σας επισημαίνω δε ότι όταν εκλυθεί να απονείμω αυτά τα υποτιθέμενα κύπελλα δεν δέχτηκα να εμπλακώ σε μια τέτοια διαδικασία, διότι θεωρούσα ότι υποτιμούσα και κορόιδευα τους συναθλητές μου.

Για οποιεσδήποτε άλλες διευκρινήσεις είμαι στην διάθεση σας ανά πασά στιγμή.

Με εκτίμηση

Στράτος Φωτεινέλης»

epistoli omae Stratos Foteinelis
Προηγούμενο άρθρο Happytime: Είναι τρελοί αυτοί οι Πολωνοί
Επόμενο άρθρο To νέο SUBARU BRZ στο GTCC στα Μέγαρα|15-16 Νοε

S.Souflis Author Subtitle

Σχετικά άρθρα από Συναφείς κατηγορίες

3ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ – “Γιώργος Μοσχούς”: 37 τα πληρώματα του αγώνα

3ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ – “Γιώργος Μοσχούς”: 37 τα πληρώματα του αγώνα

Rally Παλάδιο 2014 | #video_playlist

Rally Παλάδιο 2014 | #video_playlist

Φωτορεπορτάζ από το 1ο Rally Sprint Startline | PhotoRallyPress

Φωτορεπορτάζ από το 1ο Rally Sprint Startline | PhotoRallyPress

Rally Sprint Αιγίου με κατηφορική ΕΔ-Φτέρη νύχτα!

Rally Sprint Αιγίου με κατηφορική ΕΔ-Φτέρη νύχτα!

2ο Rally Sprint ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ: Νέα διαδρομή & πλούσιες παροχές από τoν Σ.Μ.Α.Β.!

2ο Rally Sprint ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ: Νέα διαδρομή & πλούσιες παροχές από τoν Σ.Μ.Α.Β.!

3η Ανάβαση Βλάστης

3η Ανάβαση Βλάστης

Οι αγώνες επιστρέφουν στην Αττική!!!

Οι αγώνες επιστρέφουν στην Αττική!!!

Το Road Book του 3ου Φθινοπωρινού Ράλλυ Αμαρύνθου…

Το Road Book του 3ου Φθινοπωρινού Ράλλυ Αμαρύνθου…

Κανένα σχόλιο ακόμα!

Κάνε το πρώτο σχόλιο

Απάντηση

Click here to cancel reply.

ΡΟΗ ΑΡΘΡΩΝTimeline

06
Jul 19:21

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Η βροχή σε ρόλο ρυθμιστή

19
Jun 21:44

ΦΙΛΠΑ Θερινό Ράλλυ 2020 “Attica Challenge”: Με 52 Συμμετοχές

18
Jun 12:20

Classic Rally “Acropolis Legends” 2020: Νικητές οι συνήθεις ύποπτοι Τρίκαρδος – Χατζής

18
Jun 10:15

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Το Πρωτάθλημα Ξεκινά!… Μακρύτερη Διαδιαδρομή Αλλά Χωρις Θεατές

18
Jun 09:41

Τα Νέα Προγράμματα Των Πρωταθλημάτων Drift Και Drag Racing Του 2020

12
Jun 18:46

Classic Rally “Acropolis Legends” 2020: Συμμετοχές, Χάρτης, Πρόγραμμα

12
Jun 18:14

Επιστροφή στα bucket! | Τα νέα προγράμματα των Πρωταθλημάτων Αναβάσεων, Ράλλυ Και Ταχύτητας Του 2020 (Upd)

25
Sep 21:19

MyKteo 7ο Φθινοπωρινό Ράλλυ: Κυρίαρχοι οι Παπαδημητρίου-Harryman! Στον Γιώργο Κεχαγιά ο τίτλος!

19
Sep 22:18

Ευβοιωτικό Ράλλυ 2019: Προσφορές διαμονής για τους αγωνιζόμενους

19
Sep 22:03

Κύπελλο Αναβάσεων Βορείου Ελλάδος 2019: 4η Ανάβαση Βλάστης 5 & 6 Οκτωβρίου

  • Blog View
  • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΓΩΝΩΝ 2018
  • Υποστηρικτές
favicon-logo-time2rally-HD


© 2020 Copyright S.Souflis. All Rights reserved.
Close Window

Loading, Please Wait!

This may take a second or two. Loading, Please Wait!