Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Sébastien Ogier ολοκλήρωσε τη φετινή σεζόν του WRC κερδίζοντας και το ράλλυ της Ουαλίας την περασμένη Κυριακή που αποτελεί και την όγδοη νίκη του φέτος στο θεσμό, κατακτώντας τις λασπωμένες δασικές ειδικές διαδρομές του ράλλυ. Παρέμεινε στη πρώτη θέση από την αρχή του αγώνα και τον ολοκλήρωσε
με μία διαφορά 37,6 δευτ. διατηρώντας έχοντας έναν ελεγχόμενο ρυθμό στο δεύτερο και τρίτο σκέλος.
Ο Mikko Hirvonen πήρε μια συναισθηματική δεύτερη θέση στο τελευταίο αγώνα πριν από τη αποχώρηση του από τους αγώνες, παραμένοντας σε αυτή μετά από συγκλονιστική μάχη με τον Kris Meeke αφήνοντας τον στη τρίτη θέση, με τον οδηγό της Citroen αποτελεί και επιλογή της εταιρείας και για το πρωτάθλημα του 2015. Το ζευγάρι είχε μία τιτάνια μάχη, μέχρι που ο Kris είχε τη στιγμή του καταστρέφοντας δύο ελαστικά μετά από ένα γλύστριμα που τον οδήγησε σε ένα χαντάκι το πρωί της τρίτης ημέρας και που τον έριξε στην έκτη θέση, κάτι που επέτρεψε στον Mads Ostberg να λάβει την τρίτη θέση με το Citroen DS3, με το Νορβηγό να τερματίζει 26 δευτ. πίσω από το Fiesta RS του Hirvonen.
Ο Ogier πάλεψε με τον ομόσταυλό του Jari-Matti Latvala, στο πρώτο σκέλος της Παρασκευής, αλλά όταν ο Latvala είχε μία έξοδο το Σάββατο το πρωί σε ένα χαντάκι κάτι που του στοίχισε τρία λεπτά, ο Ogier με το προβάδισμα 70 δευτ. μείωσε την πίεση στο γκάζι και το ρίσκο στις ύπουλες συνθήκες των δρόμων των ειδικών διαδρομών.
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=E6rEu_iLRfo&w=640&h=360]
«Είναι ο καλύτερος τρόπος για να τελειώσω τη σεζόν και αυτό ήταν ο στόχος μου», είπε ο Ogier «Ξεκινήσαμε με τέρμα γκάζι την Παρασκευή κάτι που είχε σαν αποτέλεσμα μία απίστευτη μέρα όσον αφορά τα αποτελέσματα μας, αποκτώντας μία μεγάλη διαφορά από όλους τους άλλους». Και πρόσθεσε: «Ο ρυθμός μου άλλαξε όταν ο Jari-Matti έκανε ένα λάθος και είχα τη δυνατότητα ελέγχου που θα μπορούσε κατ’ επέκταση να διευκολύνει και το ρυθμό μου».
«Δεν ήταν ότι πιο διασκεδαστικό για να οδηγείς, ειδικά στις παρούσες ολισθηρές συνθήκες, αλλά έπρεπε να το κάνω. Ήταν ο καλύτερος τρόπος για να πάρουμε τη νίκη», ολοκληρώνοντας ο Ogier.
Οι Hirvonen, Meeke και Ostberg αγωνίζονταν για τη δεύτερη θέση. Μια ποινή χρόνου 10 δευτ. όμως λόγω καθυστερημένης άφιξης σε ένα σταθμό ελέγχου χρόνου και ένα κατεστραμμένο ελαστικό κόστισαν στον Ostberg πολύτιμο χρόνο το Σάββατο αφήνοντας τους αντιπάλους του να μονομαχίσουν για τη θέση.
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=TWTYb5lUBqk&w=640&h=360]
Ο Meeke πίεσε πολύ καταστρέφοντας δύο ελαστικά μετά την έξοδο της DS3 του στην πρώτη ειδική διαδρομή της Κυριακής, αλλά ο Βόρειο Ιρλανδός δεν πτοήθηκε και συνέχισε με αμείωτη ταχύτητα, αλλά με μία μόλις ρεζέρβα, έχασε περισσότερο από 90 δευτ. στις δύο τελευταίες ειδικές διαδρομές, καθώς τα ελαστικά δεν απέδιδαν όπως θα ήθελε.
«Δεν θα μπορούσα να προγραμματίσσω ένα καλύτερο τρόπο για να ολοκληρώσω την καριέρα μου», δήλωσε ο Hirvonen. «Ήταν μια φανταστική μάχη όλο το Σαββατοκύριακο, μία από τις πιο απολαυστικές της καριέρας μου. Ήταν ένα καταπληκτικό Σαββατοκύριακο και ανυπομονώ να διατηρήσω όλες τις αναμνήσεις μου από τα τελευταία 13 χρόνια και να τις πάρω μαζί στο σπίτι μου», προσθέτοντας.
Η θέση του Ostberg απειλείτο συνέχεια από το Βέλγο Thierry Neuville, αλλά την Κυριακή τον ξεπέρασε τερματίζοντας 11.3 δευτ. μπροστά από το i20 της Hyundai, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα και τη δεύτερη θέση για τη Citroen στο Πρωτάθλημα των κατασκευαστών.
Ο Ουαλός Elfyn Evans έδωσε χαρά στους συμπατριώτες του αφού τερμάτισε πέμπτος αφήνοντας τον Meeke έκτο στην τελευταία ειδική διαδρομή με το Fiesta RS του.
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=R-3-DJHT78c&w=640&h=360]
Τέλος ο Εσθονός Ott Tanak επέζησε μετά το κλατάρισμα που είχε την τελευταία ημέρα και τερμάτισε έβδομος με το Fiesta RS με τους Latvala, Martin Prokop και Hayden Paddon να ολοκληρώνουν την δεκάδα, και τον Έλληνα Σερδερίδη να τερματίζει στην 33η θέση.
Επιμέλεια : Σταύρος Τσαντζαλής
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο