Σε αυτό το άρθρο θέλουμε να σας παρουσιάσουμε ένα πολύ εξαιρετικό αυτοκίνητο το οποίο λαμβάνει μέρος στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Dragster στην Ελλάδα, ένα Mitsubishi Lancer Evolution IX που ανήκει στον Σπύρο Πανόπουλο και στην ομάδα της Extreme Tuners. Πολλοί ίσως πουν ένα ακόμα Mitsubishi Evo, αλλά δεν είναι καθόλου έτσι τα πράγματα, καθώς αυτό το EVO τα έχει όλα στον υπερθετικό βαθμό ψάχνοντας να βρει τα όριά του. Αυτή είναι άλλωστε και η φιλοσοφία του Σπύρου και όλης της ομάδας, καθώς δεν τους φτάνει μόνο ένα νούμερο ιπποδύναμης ή ένας καλός χρόνος στα 400m.
Μερικοί θα πουν αυτό δεν είναι το ζητούμενο από ένα τέτοιο αυτοκίνητο και η απάντηση είναι ναι, ΑΛΛΑ ανακαλύπτοντας τα όρια του αυτοκινήτου ανακαλύπτεις και τα δικά σου όρια σαν μηχανικός, προγραμματιστής αλλά και σαν σχεδιαστής κινούμενων μερών αυτοκινήτου, καθώς ο Σπύρος και η ομάδα του σχεδιάζουν από το μηδέν όποια μέρη θέλουν και από όποιο υλικό ώστε να πετύχουν τον στόχο τους.
Πάμε να δούμε λίγα πράγματα για το αμάξι και να δικαιολογήσουμε το εξαιρετικό που γράψαμε πιο πάνω.
Το μοτέρ λοιπόν είναι φτιαγμένο με πολύ πρωτότυπες, βελτιωτικές και ακραίες λύσεις με το εξωπραγματικό νούμερο της συμπίεσης να φτάνει στο 17!!!! Όλα τα εσωτερικά μέρη του κινητήρα είναι ιδιοκατασκευή από την Extreme Tuners, όπως τα πιστόνια, οι μπιέλες αλουμινίου και ο διαιρούμενος στρόφαλος. Όσον αφορά το Turbo που έχει επιλεγεί είναι της Garrett η GTX55!! Η εξάτμιση που φοράει είναι διαμέτρου 120mm ολόσωμη με χταπόδι κατασκευής από τον Αντώνη Κακαράκη. Συνέχεια έχει η κεφαλή που έχει γίνει εκπληκτική δουλειά με stage 4 ροική, τιτανίου βαλβίδες και βυριλίου έδρες! Η εισαγωγή είναι και αυτή από την Extreme Tuners με 8 μπεκ τα οποία ψεκάζουν μεθανόλη και βενζίνη, τα οποία τροφοδοτούνται από μία μηχανική τρόμπα βενζίνης. Για το τέλος αφήσαμε τις εξωπραγματικές στροφές που γυρνάει αυτό το evo αφού φτάνει στις 12.000 rpm!!!!!
Πάμε όμως όλα αυτά να τα μεταφράσουμε σε νούμερα.
Έχουμε και λέμε λοιπόν 1030whp με μόλις 1.5 bar πίεση δηλαδή 1280hp μοτέρ και 1370whp στα 2bar πίεση δηλαδή 1680hp μοτέρ, και αν νομίζατε ότι τελείωσε κάνετε λάθος, αφού υπάρχει και η μεγάλη πίεση όπου σε full boost στα 2.8bar είναι 1744whp δηλαδή 2145hp μοτέρ δουλεύοντας νιτρομεθανόλη.
Ο καλύτερος χρόνος που έχει γράψει το αμάξι στα 0-400m είναι 8,7 sec με την μικρή πίεση 1.5bar 1030whp, με 6αρι σειριακό σασμάν και 1320kg!!!! Τα στοιχεία αυτά το κατατάσσουν σαν το πιο γρήγορο EVO στην Ελλάδα και το καλύτερο 4κύλινδρο μοτέρ στον κόσμο με μεγάλη διάφορα.
Αυτό δεν γίνετε έτσι απλά, απεναντίας ο Σπύρος και η ομάδα του έχουν 12 χρόνια ασχολίας και εμπειρίας σε αυτά τα μοτέρ, αμέτρητες ώρες εργασίας με πολλές ζημιές και μεγάλη επιμονή και υπομονή, καθώς και τεράστιο οικονομικό και ψυχολογικό κόστος.
We start testing our evo ix 17:1cr Gtx55 for 100-200 & 60-130mph acceleration tests on the road. Was the purspose that this car built.The test will end during this month from 22psi – 1240hp -12.000rpm (1033awhp) to 1890hp – 12.000rpm ( 41psi – 1553whp) if traction and weather allows. Vbox files will be sent to www.dragtimes.com for verification in case of a record.We couldnt raise the boost as the road conditions wasn’t as we wanted. So keep an eye for update. The best yet with this car 100-200 was 2.93sec running on race gas and 34psi boost. Now is running on methanol due to high compression and boost and produce at 41psi more +530awhp.
Gepostet von Extreme Tuners am Montag, 8. Dezember 2014
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο