Πριν καλά καλά κάτσει η σκόνη από το 2014 οι ομάδες του WRC ξεκίνησαν δοκιμές εξέλιξης εν όψη του πρώτου αγώνα της χρονιάς το θρυλικό Ράλυ Μόντε Κάρλο, στο οποίο οι λάτρεις του σπορ, περιμένουμε με αγωνιά την μάχη των δυο Seb. Όλες οι ομάδες τέσταραν οχήματα και ανθρώπους για πολλές μέρες, μέσα στο χιόνι και τον πάγο! Για το 2015 έχουμε και για τις τρεις μεγάλες ομάδες την επανεμφάνιση των paddles στο τιμόνι.
Διαβάστε παρακάτω για την προετοιμασία των ομάδων
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=ltowzL3kkNU?rel=0&controls=0&showinfo=0&w=640&h=360]
Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή ξεκινώντας από την παγκόσμια πρωταθλήτρια του 2014 VW. Οι δοκιμές για την VW ξεκίνησαν πριν 4 εβδομάδες με τους οδηγούς της Αntreas Mikkelsen, Jari-Mati Latvala και τον παγκόσμιο πρωταθλητή για το 2014 Sebastien Ogier. Τα τεστ έγιναν στα βουνά του πριγκιπάτου σε διάφορες συνθήκες οδοστρώματος για να μπορέσουν να πάρουν όσο πιο πολλά δεδομένα για τον αγώνα, αλλά δοκιμάζοντας και κάποιες εξελίξεις, κυρίως αεροδυναμικού χαρακτήρα γι’ αυτό έκαναν δοκιμές με δύο αυτοκίνητα. Οι δοκιμές κύλησαν σε ικανοποιητικούς ρυθμούς εκτός από τον συνήθη ύποπτο Latvala όπου είχε έξοδο και τις δυο πρώτες μέρες κάνοντας αρκετές ζημίες στο Polo WRC.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=2jwgoV3yt8Q&w=640&h=360]
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=ReLSgCzJlAE&w=640&h=360]
Στην ομάδα της Citroen, έχουν στραφεί όλα τα φώτα της δημοσιότητας. Ο λόγος δεν είναι άλλος, από την συμμετοχή του 9 φορές πρωταθλητή Sebastien Loeb, για τον αγώνα του Πριγκιπάτου. Η ομάδα μαζί με τους δυο βασικούς οδηγούς της Mads Ostberg και Kris Meeke, ευελπιστεί να κερδίσει έναν από τους δυο εντός έδρας αγώνες του WRC, καθώς και να κάνει ένα δυνατό ξεκίνημα για την καινούργια χρονιά. Τα τεστ ξεκίνησαν για μία εβδομάδα με τον Meeke στα πηδάλια του DC3 και ακολούθησε ο Ostberg, δοκιμάζοντας την καινούργια σχεδίαση στην πίσω αεροτομή, αλλά και το νέο σύστημα αλλαγής ταχυτήτων. Τα τεστ τελείωσαν με τoν Loeb. Ο Αλσατός έδειξε με το οδήγημά του ότι δεν πέρασε ούτε μια μέρα από την αποχώρηση του από το WRC, πίεσε στο όριο το DC3 κάτω από όλες τις συνθήκες. Μάλιστα είχε και μια μικρή έξοδο σε μια πλαγιά χωρίς να τραυματίσει το αυτοκίνητο και επανήλθε μετά από λίγο στον δρόμο με την βοήθεια των λίγων τυχερών θεατών που παρακολουθούσαν τις δοκιμές.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=FhqgI-mSA-g&w=640&h=360]
Η M-Sport έκανε δοκιμές την ίδια χρονική περίοδο με την VW. Ο Elfyn Evans μετά τον πρώτο χρόνο προσαρμογής στο WRC προσπαθεί να σταθεί αντάξιος της εμπιστοσύνης που του δείχνει ο Wilson και κινήθηκε σε κάλους ρυθμούς. Ο δεύτερος οδηγός μετά την αποχώρηση του Hirvonen είναι ένας παλιός γνώριμος της ομάδας ο Ott Tanak, ο οποίος έχει ξανά τρέξει με την ομάδα στο παρελθόν. Και οι δυο οδηγοί οδήγησαν και εξέλιξαν το Fiesta WRC. Η ομάδα της Ford συνέχισε τις δοκιμές μέχρι και την προηγούμενη εβδομάδα και ατενίζει το μέλλον με αισιοδοξία.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=HMVPQNd-gxk&w=640&h=360]
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=85_budGZ4Jc&w=640&h=360]
Η Hyundai ξεκίνησε πρώτη το χορό των δοκιμών πριν τα Χριστούγεννα, δείχνοντας ότι έχει πάρει πολύ στα σοβαρά το θεσμό, μετά από τα ενθαρρυντικά αποτελέσματα του 2014, όπου κατέκτησε την πρώτη της νίκη στην Γερμανία. Το οδηγητικό δίδυμο Dani Sordo και Thierry Neuville, θέλει να κάνει δυνατό ξεκίνημα στο Monte και να διεκδικήσει κάτι καλύτερο από την περσινή άτυχη πρεμιέρα, αφού πέρυσι τέθηκαν από νωρίς εκτός. Η ομάδα συνέχισε τα τεστ με τον Neuville να πιέζει στα όρια το i20 wrc με αποτέλεσμα μια μικρό έξοδο σε ένα τοιχίο με μικρές υλικές ζημίες.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=3YjY3xxupSw&w=640&h=360]
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=EMB35_rUcBw&w=640&h=360]
Ο πρώτος αγώνας της χρονιάς αναμένεται συναρπαστικός και ελπίζουμε να παρακολουθήσουμε μάχες έως το τελευταίο μέτρο της τελευταίας ειδικής διαδρομής.
VIVE LE SPORT!!!
Επιμέλεια : Παναγιώτης Κονδύλης
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο