Με αφορμή την ανακοίνωση του πρωταθλήματος Drαgster για το 2015 από την ΟΜΑΕ, θα εγκαινιάζω τη στήλη του “time2rally.gr” με θέματα που αφορούν τους αγώνες dragster αυτοκίνητων!
Θα ξεκινήσω με μια σύντομη ανασκόπηση των αγώνων «dragster & drag-day» του 2014. Μια χρονιά με ουκ ολίγα απρόοπτα σε θέματα διοργάνωσης, πρωταθλήματος όπου έγινε διαχωρισμός σε αυτοκίνητα ανάλογα με τους κινητήρες, αλλά και σε κανονισμούς όπως roll bar – roll cage κτλ.
Υπήρξαν και κάποια ατυχήματα – δυστυχήματα αλλά αυτό είναι ένα άλλο κεφάλαιο που δεν είναι επί του παρόντος αλλά αποτέλεσε αφορμή για επανεξέταση των μέτρων ασφαλείας του κάθε αγώνα.
Σε αγωνιστικό επίπεδο τώρα υπήρξαν πραγματικά, αυτοκίνητα που έλαμψαν στην διάρκεια της χρονιάς και έκαναν τους θεατές να τα θαυμάζουν, να τα χειροκροτούν και να τα ακολουθούν στις πίστες όπως αυτές στο Πολύκαστρο, στην Θήβα, στο Τυμπάκι και σε διάφορα άλλα μέρη ανά την Ελλάδα για να τα δουν για 5-6 περάσματα ίσως και παραπάνω!
Επίσης εκδηλώσεις των dragster και συγκεκριμένα στα drag-day (προπόνηση) έλαβαν χώρο σε μέρη όπως είναι οι Σέρρες, Βόλος, Λαμία, Μεσολόγγι και Πύργος.
Συγκεκριμένα οι πρωταθληματικοί αγώνες DRAGSTER AUTO ξεκίνησαν από το Τυμπάκι στις 31 Μαΐου & 1 Ιουνίου με τις συμμετοχές να είναι στις 30 και ο αγώνας να έχει πολύ καλή ροή και με χρόνους όπου έκαναν εντύπωση όπως είναι: Στην ΒΤ1 με το Punto να κάνει 10.061 και 231 χλμ/ώρα και τον Βούρο να παίρνει την πρώτη θέση.
Στην ΑΤ1 ο Πετρόπουλος με το Corsa OPC έκανε 10,2@233 όπου αρχίζει και βρίσκει σιγά σιγά τα πατήματα του, στην ΒΤ2 ο Γιαλλός με το S2000 Turbo κάνει 9.8@1bar εκπληκτικός χρόνος βάση της πίεσης που μπόρεσε να σηκώσει όπως επίσης και ο Ντέμος με το S3 TFSi όπου με πάνω από 10 περάσματα καταφέρνει και κάνει 10.1 σε έναν απροβλημάτιστο αγώνα για το αμάξι του!
Δεύτερος αγώνας 5&6/7 να διεξάγετε στον Πύργο με δυστυχώς ούτε 10 συμμετοχές για τα αυτοκίνητα, αλλά να υπάρχει εκεί ένα αμάξι όπου θα ξεσηκώσει τον κόσμο με το 8,9 όπου κατάφερε να κάνει το Evo του Σκέντζου με έξοδο 260km και 18μ 1,36sec…!!! Ακόμα ένα αμάξι που κατάφερε να βρίσκει τα πατήματα του είναι το Evo του Πανόπουλου της Extreme Tuners όπου κάνει 9,2 με πολύ κακό 18μ για το αυτοκίνητο αυτό, έπειτα ακόμα ένα Evo του Λαϊνα ήρθε για να κάνει 9.7 σε μια πίστα που ευνοούσε μόνο τα 4wd.
O τρίτος αγώνας επανέρχεται ξανά στην Κρήτη και συγκεκριμένα στις 13&14/9 με τις συμμετοχές να φτάνουν τις 16, έτσι είχαμε ελάχιστο ενδιαφέρον για αυτό τον αγώνα αλλά με απίστευτα ρεκόρ όπως το GT-R35 του Περιμένη με απίστευτο χρόνο το 8.29@275… Ακόμα μερικοί χρόνοι που έκαναν εντύπωση είναι το 9.3 από το S2000 του Γιαλλου και το 9,7 του Kακαρη με Golf 4wd TFSi στην ΒΤ2… Επίσης στην Οpen έκανε πολύ καλό χρόνο ο Σαχανάς με το Sierra με 8,8
O τέταρτος αγώνας και πολύ δυνατός από συμμετοχές έγινε στην Θήβα στο Drag Park όπου οι συνολικές συμμετοχές μαζί με το drag day έφτασαν στον απίστευτο αριθμό για τα ελληνικά δεδομένα τις 187 από τις οποίες οι 38 ήταν για τον Πρωταθληματικό…!
Ο κόσμος έκανε αισθητή την παρουσία του εδώ με τον αριθμό να ξεπερνάει τις 5000 και να γίνεται ειλικρινά ένας πανζουρλισμός με τους θεατές να απολαμβάνουν τον αγώνα σε όλο τους το σημείο και να μένουν με ανοιχτό το στόμα για τα περάσματα που έγιναν και τους χρόνους που πέτυχαν τα αυτοκίνητα!!!Δυστυχώς όμως ο αγώνας σταμάτησε λόγω της βροχής την Κυριακή και με τους αγωνιζομένους να έχουν αρκετά παράπονα από την ΟΜΑΕ λόγω προτεραιότητας που έδωσαν στα drag-day πάρα στον πρωταθληματικό όπου έπρεπε να ολοκληρωθεί όπως πρέπει!
Ας μιλήσουμε όμως για τους χρόνους και τα αυτοκίνητα όπου κόσμησαν αυτόν τον αγώνα!
Ο αγώνας είχε απίστευτα GT-R35 όπως του Περιμενη, Βενζινά και Κουκ να κάνουν χρόνους αντίστοιχα στο 8,4 – 8,5 και 9,8 ως πισωκίνητος όμως!!!
Ύστερα τα 4wd είχαν την τιμητική τους με το Lancia από την Ναύπακτο να κάνει 9.5 όπως και το Evo του Αποστόλου… Ο Βούρος με το S3 R32 ήρθε να κάνει 9.4 με 2sec 18μ…
Ο Χατζηκουβάς στην πρώτη του εμφάνιση στα dragster με το Supra ήρθε να κάνει 9.9 με 1,92 18μ όπου είναι αισθητά χάλια σε σχέση με την κατηγορία του…!
Ο τελικός του πρωταθλήματος αυτοκίνητων έγινε στο Τυμπάκι στις 23 & 23/11 με απίστευτο αριθμό συμμετοχών για πρωταθληματικό αγώνα όπου άγγιξε τις 52 και γέμισε σχεδόν όλες τις κατηγορίες με ρεκόρ και χρόνους όπου προκάλεσαν αρκετό ντόρο και ομιλίες για καιρό γύρω από αυτά τα αυτοκίνητα…
Ας ξεκινήσουμε με την ΒΤ1 όπου είχαμε τον Τουρκοχωρίτη με το Rallye να κάνει 9.9 όπου έφτασε πολύ κοντά στο να σπάσει τον προσωπικό του χρόνο που έκανε στο Πολύκαστρο με 9.8, στην ίδια κατηγορία είχαμε τον Παπαηλία με το Civic (πραγματικό βολτάδικο) να κάνει 10.6… Στην επόμενη ΑΤ2 έχουμε τον Ανδρουλάκη με BMW M3 να κάνει 9.0, στην ίδια κατηγορία είχαμε τον Παγώνη με το EVO 6 όπου κατάφερε να κάνει 9.4@244, πάλι με ΕVO αλλά αυτή την φορά του Σαχανά έγραψε 9.6@238… Περνάμε στην επόμενη κατηγορία όπου συμμετέχει ο Χατζηκουβάς με Supra κάνοντας 8.9sec@249km/h στην ΒΤ2, σχεδόν ίδιο χρόνο έκανε ένα αμάξι που ετοιμάζεται να ταράξει τα νερά της κατηγορίας όπως το Evo του Σπυράκη κάνοντας 8.9sec με μόλις 243km/h όπως στην ίδια κατηγορία είναι ο Βούρος με S3 R32 όπου αρχίζει να βρίσκει τα πατήματα του και γράφοντας 9.2@254 αρχίζει να δείχνει τα δόντια του, μια πολύ δυνατή εμφάνιση είχαμε από τον Τσίκη με το προσωπικό του Evo έκανε 9.29@250… Πολύ καλή συμμετοχή και έναν υπέροχο αγώνα είχαμε από τον Κάκαρη με το Golf 4wd DSG κάνοντας 9,6@235…
Περνώντας στην Οpen τώρα έχουμε δυο μάρκες αυτοκίνητων όπου έχουν αφήσει την δική τους ιστορία και με την τρελά των κατόχων τους για βελτίωση έχουν γίνει πολεμικές μηχανές επιτάχυνσης!!! Φυσικά και μιλάμε για το Subaru Impreza του Κακαράκη και το Mitsubishi Evoloution του Πανόπουλου της Extreme Tuners, όπου κατάφεραν να κάνουν πανελλήνια ρεκόρ και προσωπικά επίσης με χρόνους για το Subaru 8.548@260 και αντίστοιχα για το Evo 8.7@265 όπου είναι ο καλύτερος χρόνος στα Εvo στην Ελλάδα!!!
Δυστυχώς όμως αυτός ο αγώνας έκλεισε με ένα κεφάλαιο όπου τραυματίστηκαν μια κοπέλα λόγω ενός μαδεριού στις κερκίδες όπου έσπασε κάτω από άγνωστες συνθήκες και η κοπέλα διακομίσθηκε στο νοσοκομείο.
Έτσι η χώρα μας ανέδειξε τα dragster και κατάφερε να προσελκύσει τους Ρώσσους και συγκεκριμένα το Drag Times για αγώνα στο Τυμπάκι όπου ήρθαν ΤΕΡΑΤΑ για τον δικό τους αγώνα του 1km….
Στο κλείσιμο και λίγο πριν την παρουσίαση των αυτοκίνητων θα ήθελα να μην κάνω καμιά αναφορά στα drag-day λόγω του δυστυχήματος που έγινε στο ‘καταραμένο’ Ελληνικό…! Ειλικρινά τα αίτια είναι άγνωστα και η αργοπορία απίστευτη για ένα τέτοιο πολυσυζητημένο αγώνα, τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο από ένα μεγάλο ΚΡΙΜΑ!!!
Το μόνο που θα μπορούσα να πω είναι μεγάλη προσοχή από όλους σε αυτό τον χώρο και ποτέ ξανά τέτοια σκηνικά στα dragster και σε οποιοδήποτε άλλο μηχανοκίνητο σπορ, ας είναι ελαφρύ το χώμα που σκεπάζει τα δυο παλικάρια…
Aς ξεκινήσουμε με την παρουσίαση αυτών των αυτοκίνητων όπου είναι 55 αυτοκίνητα όπου κατάφεραν να ξεσηκώσουν τον κόσμο και να γίνονται συζητήσεις επιώ συζητήσεων γύρω από τον χρόνο τους, τα χιλιόμετρα εξόδου τους ακόμα και τα κρυφά όπλα του κάθε αυτοκίνητου να προσπαθούν να μάθουν για να δουν τι έχει κάνει καλυτέρα ο ένας από τον άλλον.
Καλή αγωνιστική χρονιά να ευχηθώ σε όλους!!
Επιμέλεια: Γιώργος Βλαϊκούδης
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο