Την πρώτη μέρα του αγώνα, Σάββατο 31 Ιανουαρίου το Saint–André-les–Alpes υποδέχτηκε τους συμμετέχοντες του 18ου Rallye Monte–Carlo Historique, οι οποίοι είχαν αναχωρήσει από πέντε διαφορετικές πόλεις της βορείου και νοτίου Ευρώπης. Ανασυγκροτήθηκαν σε ένα χωριό των Άλπεων ώστε να προετοιμαστούν για την πρώτη Ειδική Διαδρομή των 11,97 Km Saint-Jean-la- Rivière / Levens, στην οποία κυριάρχησαν οι Anders Bremer/Clas Bohman – Porsche 924 Turbo με 0 ΒΠ. Στην πρώτη ειδική οι Δελαπόρτας-Μάνσολας, με Lancia Fulvia 1300s του 1973, μπήκαν δυναμικά και βρέθηκαν στην 54η θέση της γενικής κατάταξης με ΜΟΛΙΣ 8ΒΠ, δεύτεροι Έλληνες οι Κατσαούνης-Δρουλίσκος, με VW Golf GTI του 1979, στην 75η θέσης γενικής με μόλις 3 ΒΠ διαφοράς, με τρίτους τους Βασιλόπουλο-Ψύλογλου, με Ford Capri GT του 1973, με 20 ΒΠ στην 136η θέση γενικής.
Οι επόμενες τέσσερις Ειδικές, σε συνδιασμό με το χιόνι και τους δυνατούς ανέμους, που ανάγκασαν την οργάνωση να επιβάλλει τη μικρότερη επιτρεπόμενη Μέση Ωριαία Ταχύτητα στις δύο τελευταίες, αναδιαμόρφωσαν την πεντάδα δίνοντας την πρωτιά στους Piero Lorenzo Zanchi/Giovanni Agnese – VW Golf GTI με 2275 ΒΠ. Οι άσχημες καιρικές συνθήκες ευνόησαν τον έμπειρο Κατσαούνη ο οποίος κατάφερε να περάσει μπροστά από τον Δελαπόρτα.
Το πρωινό της Δευτέρας 2 Φεβρουαρίου, βρίσκει τους πρωτοπόρους της προηγούμενης μέρας να δίνουν τη θέση τους στην ομάδα του Βελγίου Ruben Maes/Filip Deplancke – Porsche914/6 με 2880 ΒΠ. Στο ελληνικό μέτωπο τώρα, οι Δελαπόρτας-Μάνσολας άρχισαν να εξοικειώνονται με τις συνθήκες και κατάφεραν να κάνουν την ανατροπή και να περάσουν μπροστά. Ενδεικτικό των επιδόσεων τους είναι ότι στην 8η ειδική κατάφεραν να επιτύχουν την 17η επίδοση γενικής!
Οι ανατροπές συνεχίστηκαν και στην κορυφή. Την Τρίτη, οι Raymond Durand/Sébastien Chol – Opel Kadett GT/E, που την προηγούμενη βρίσκονταν στην τρίτη θέση, παραγκώνισαν τους νικητές των προηγούμενων ημερών και ηγήθηκαν του αγώνα με 3576 ΒΠ. Μετά την Νυχτερινή Ειδική, η πρώτη θέση άλλαξε και πάλι χέρια, όπου και παρέμεινε μέχρι το τέλος του αγώνα. Έτσι νικητές του 18ου Rallye Monte-Carlo Historique αναδείχθηκαν οι Piero Lorenzo Zanchi/Giovanni Agnese – VW Golf GTI με 4 527 ΒΠ, αφού οι Ruben Maes/Filip Deplancke – Porsche914/6 χάθηκαν και βρέθηκαν στην 30η θέση. Την τριάδα έκλεισαν οι Raymond Durand/Sébastien Chol – Opel Kadett GT/E με 4614 ΒΠ και Ernst Jüntgen/Marcus Müller – DKW F12 με 5233 ΒΠ.
Οι Έλληνες συμμετέχοντες έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους και κατάφεραν να τερματίσουν όλοι. Η άτυπη τριάδα για τα αμιγώς ελληνικά πληρώματα διαμορφώθηκε ως εξής : 1οι οι Δελαπόρτας-Μάνσολας με Lancia Fulvia 1300s του 1973 , 2οι οι Κατσαούνης-Δρουλίσκος με VW Golf GTI του 1979 και 3οι οι Βασιλόπουλος-Ψύλογλου με Ford Capri GT του 1973.
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο