Με το 1ο Rally Sprint Startline ξεκίνησε η αγωνιστική χρονιά για το κύπελλο χώματος του 2015, ένας αγώνας που έγινε στην γνωστή Ακροπολική ειδική της Κινέτας, στην οποία τα πληρώματα διαγωνίστηκαν δυο φορές ώστε να πετύχουν την καλύτερη συνολικά επίδοση. Ο αριθμός των συμμετοχών έφτασε τις 38. Τον προκαθορισμένο τεχνικό έλεγχο που διεξήχθη το Σάββατο στο Mr kteo Ασπροπύργου πέρασαν 37 πληρώματα και τέθηκαν σε ετοιμότητα για να ριχτούν στην μάχη της Κυριακής.
Αδιαμφισβήτητοι νικητές ο Γιώργος Φιλιππίδης με τον Δημήτρη Σαΐνη με ένα MITSUBISHI EVO IX της κλάσης Ν4 , κατέκτησαν την πρώτη θέση της γενικής κατάταξης και την πρώτη της Ν4, αφού κινήθηκαν πιο γρήγορα από όλους και στα δυο σκέλη του αγώνα. Στην δεύτερη θέση της γενικής και πρώτοι για την Α8, παρόλο που τους επιβλήθηκε ποινή 5,64 δευτερολέπτων, βρέθηκαν οι Γιάννης Μπαντούνας – Ηλίας Παναγιωτούνης με MITSUBISHI EVO VI της κλάσης Α8, καθώς στο πρώτο και δεύτερο πέρασμα έγραψαν τον δεύτερο και τρίτο καλύτερο χρόνο αντίστοιχα. Τρίτοι γενικής και δεύτεροι στην Α8 οι Παναγιώτης Ζήσης – Αλέξανδρος Τσίαπας με MITSUBISHI EVO VI, που κινήθηκαν γρήγορα γράφοντας τον τρίτο και δεύτερο καλύτερο χρόνο σε πρώτο και δεύτερο σκέλος αντίστοιχα. Τέλος, τρίτοι στην κλάση Α8 ήρθαν οι Χρήστος Παλαιολόγος -Δημήτρης Σέλλης με MITSUBISHI EVO VIΙΙ.
Το βάθρο για την κλάση της Ν4 συμπλήρωσε ο μπαμπάς με τον υιό Στεφανή, μετά την επανεμφάνιση τους με ένα MITSUBISHI EVO IX παρά το τετ-α-κε που είχαν στο πρώτο σκέλος του αγώνα, ακολουθούμενοι από τους Βασίλη και Γιάννη Βελάνη με το ίδιο αυτοκίνητο. Στην Α6 τώρα οι Σάββας Λευκαδίτης-Θανάσης Τσιούκας με PEUGEOT 206 τέθηκαν από την αρχή επικεφαλής, κατακτώντας έτσι την πρώτη θέση της κλάσης Α6 αλλά και την πρώτη της F2. Πίσω τους τερμάτισαν οι Ιωάννης Γιώτης-Γιώργος Βότσης με HYUNDAI ACCENT, κερδίζοντας την δεύτερη θέση της Α6 και την τρίτη της F2 ταυτόχρονα.
Στην μικρή και γρήγορη κατηγορία της κλάσης Α5 νικητές είναι οι “ ARMA”-“ARMAKI” με ένα NISSAN MICRA K11, καθώς και στα δυο σκέλη ήταν πιο γρήγοροι από τον συναγωνισμό. Δεύτεροι της κλάσης αναδείχτηκαν οι Άγγελος Κουτσούκος- Στέλιος Αράπης με ένα TOYOTA STARLET EP 91. Στην κλάση της Ε11 οι Ιωάννης Μποζιονέλος-Ευάγγελος Παναρίτης με FORD ESCORT MK2 κατέκτησαν την πρώτη θέση της Ε11 και την δεύτερη θέση της F2.
Ο αγώνας όμως προσμετρούσε και για τα ιστορικά αυτοκίνητα, όπου δέκα από αυτά δήλωσαν συμμετοχή και ρίχτηκαν στην μάχη με τον χρόνο, καταφέρνοντας να τερματίσουν μόνο τα επτά στο τέλος. Έτσι στην πρώτη θέση έχουμε τους Άγγελο Ζήβα-“Louki look” με TOYOTA COROLLA 1.6, ακολουθούμενοι από τους Αντώνη Γιοβά -Κώστα Γρηγοριάδη με AUDI 80 GT και Ελευθέριο Μανδρούκα-Νίκο Τσάδαρη με PORSCHE 911 RSR, για την δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.
Κλείνοντας να αναφέρουμε και τους άτυχους του αγώνα που δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν τις προσπάθειες τους. Έτσι εκτός κατάταξης έχουμε τους Κώστα Τουσούλη-Ευάγγελο Μούκα με PEUGEOT 206, κατά την διάρκεια της προσπάθειάς τους έφυγε ξαφνικά ο μπροστά αριστερός τροχός, τους Θανάση Τζιμούρτα-Νίκο Κόντο με TOYOTA YARIS που δεν παρουσιάστηκαν στο ΣΕΧ 2Α . Ακόμα οι Αλέξανδρος Χριστοδούλου-Βασίλης Μπασιούκας με LANCIA DELTA 4WD και Ιωάννης Λυκάκης-Μαρία Καμπούροβα με TOYOTA STARLET εγκατέλειψαν από μηχανική βλάβη, ενώ τέλος οι Κάρολος Λάμπρου-Γιάννης Κόλλιας με RENAULT ALPINE A 110 δεν παρουσιάστηκαν στο ΣΕΧ 1Α .
Ο επόμενος αγώνας για τον θεσμό του κυπέλλου χώματος, είναι το rally sprint Σπάρτης στης 23-24 Μαΐου.
κείμενο : Παντελής Παπανδρέου
φωτογραφίες : Αργυρούλα Μποζατζίδου|Χρήστος “Τσίκης” Χατζής|Αποστόλης Πανόπουλος
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο