Με μεγάλη επιτυχία έκανε πρεμιέρα το πανελλήνιο πρωτάθλημα αναβάσεων, που ξεκίνησε με την ανάβαση της Ριτσώνας στις 21-22/3/2015. Πώς να μην είναι επιτυχής άλλωστε όταν μιλάμε για την πολυαγαπημένη ανάβαση οδηγών και θεατών, την αποκαλούμενη και ως Mέκκα των Aναβάσεων, με τους οδηγούς να φτάνουν τους 109, δίνοντας την υπόσχεση στους θεατές για μάχες σε όλες τις κλάσεις. Χιλιάδες κόσμος κατέκλυσε το βουνό και τις δυο ημέρες, καθώς ο καιρός ήταν σύμμαχος στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, αλλά προς το τέλος έπιασε βροχή με αποτέλεσμα την διακοπή του αγώνα για την ασφάλεια όλων.
Μετά τις δοκιμές του Σαββάτου η κόντρα ήταν μεγάλη σε όλες τις κατηγορίες και το τι θα ακολουθούσε την Κυριακή του αγώνα ήταν αναμενόμενο!
Στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, τον χρόνο της άτυπης γενικής τον έκανε ο Λεωνίδας Κύρκος με το γνωστό FORD ESCORT WRC. Πάμε να δούμε αναλυτικά τους πρωταγωνιστές των κατηγοριών και των κλάσεων. Στην ομάδα Α ο Μιχάλης Ευθυμίου με το γνωστό FORD ESCORT WRC της κλάσης Ε/Α8 τερμάτισε εμπρός από τους Σπύρο Βοργία με PEUGEOT 106 S16 της Ε/Α6 και Γιώργο Αναδίωτη με RENAULT CLIO SPORT της Α7. Η ομάδα Ν είχε νικητή τον Παναγιώτη Κύρκο με MITSUBISHI EVO IX της Ν4, ακολουθούμενος από τους Διαμαντή Τζαμπάζη με MITSUBISHI EVO X της Ν4 και Ιωάννη Ποτουρίδη με SUBARU IMPREZA 555 της Ε/Ν4. Στην ομάδα της ΕΕ πρώτος τερμάτισε ο Λεωνίδας Κύρκος με FORD ESCORT WRC της Ε/Ε12Τ, ενώ στη δεύτερη και τρίτη θέση οι Μάριος Ηλιόπουλος και Γιώργος Κεχαγίας αντίστοιχα με ίδιο αυτοκίνητο. Στην αμάδα Α έως 2 λίτρα πρώτος έκοψε το νήμα ο Σπύρος Βοργίας με PEUGEOT 106 S16 της Ε/Α6, δεύτερος ο Γιώργος Αναδιώτης με RENAULT CLIO SPORT της Α7 και τρίτος ο Κώστας Παπαχρήστος με CITROEN SAXO VTS της Ε/Α6. Η ομάδα Ν έως 2 λίτρα είχε νικητή τον Νικόλαο Ντούρα με PEUGEOT 206 RC της Ν3, ενώ πίσω του τερμάτισαν οι Κώστας Καραθανάσης με OPEL ASTRA της Ε/ΝΕ και Αποστόλης Βλάχος με PEUGEOT 106 S16 της Ε/Ν2. Στην ομάδα της ΕΕ έως 2 λίτρα πρώτος αναδείχτηκε ο Ρένος Αρβανιτάκης με SUZUKI SWIFT της Ε/ Ε9, εμπρός από τους Γιώργο Πολίτη με CITROEN AX MAXI EVO 2 της Ε/Ε10 και Κώστα Ψιλίωτη με FORD ESCORT MKΙΙ της Ε/Ε11.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=1aCQpbTQLds&w=560&h=315]
Στις κλάσεις τώρα όπου τα αυτοκίνητα είναι πιο κοντά μεταξύ τους, οι μάχες ήταν καταιγιστικές και στα δυο σκέλη κρατώντας το ενδιαφέρον αμείωτο.
Πρώτος έκοψε το νήμα στην Α5 ο επανεμφανιζόμενος Αργύρης Μουστάκας με το CEVROLET AVEO με μεγάλη διαφορά από τους Βασίλη Μπατζάνο και Στέλιο Κωνσταντίνου με PEUGEOT 106 RALLYE για την δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.
Στην Α6/ΕΑ6 πρώτος αναδείχτηκε ο Σπύρος Βοργίας με PEUGEOT 106 S16 της Ε/Α6 μετά από την πολύ ωραία μάχη που είχε με τον Κώστα Παπαχρήστο με CITROEN SAXO VTS της Ε/Α6 που κατέκτησε την δεύτερη θέση, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Γιάννης Δρακόπουλος με PEUGEOT 106 S16 της Ε/Α6.
Η Α7/ΕΑ7 ανέδειξε νικητή τον Γιώργο Αναδίωτη με RENAULT CLIO SPORT της Α7 εμπρός από τον Ιωάννη Φωτεινέλη με HONDA CIVIC TYPE R της Α7 που βρέθηκε στην δεύτερη θέση και Εμμανουήλ Κατσαρέλια με VW GOLG GT της Ε/Α7 που βρεθηκε στην τρίτη θέση της κλάσης.
Στην Α8/ΕΑ8 ο Μιχάλης Ευθυμίου με FORD ESCORT WRC της Ε/Α8 δεν αμφισβητήθηκε όλο το διήμερο καθώς κινήθηκε πολύ γρήγορα τερματίζοντας στην πρώτη θέση, ακολουθούμενος από τους Μανώλη Πιτσάκη με HUYNDAI WRC της Α8 και Ιάκωβο Μαρκεζίνη με MITSUBISHI EVO VI της Α/Ε8 κατακτώντας την δεύτερη και τρίτη θέση.
Στην Ν2/ΕΝ2 επικράτησε ο Αποστόλης Βλάχος με PEUGEOT 106 S16 της Ε/Ν2, με τον Πάρι Τασιόπουλο με το PEUGEOT 106 S16 της Ε/Ν2 να τερματίζει δεύτερος και τον Μιχάλη Αναστασόπουλο με ίδιο αυτοκίνητο να τερματίζει στν τρίτη θέση.
Στην κλάση της Ν3/ΕΝ3 τώρα ο Νικόλαος Ντούρας με PEUGEOT 206 RC της Ν3 κέρδισε την κλάση, εκμεταλλευόμενος και την έξοδο στο δεύτερο σκέλος του διώκτη του Κώστα Καραθανάση με OPEL ASTRA της Ε/ΝΕ όπου τερμάτισε δεύτερος. Στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Ανδρέας Ντούσιας με ένα RENAULT CLIO της Ν3.
Η κλάση της Ν4/ΕΝ4 νικητής αναδείχτηκε ο περσινός τιτλούχος της κλάσης ο Παναγιώτης Κύρκος με MITSUBISHI EVO IX της Ν4,ενώ στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο επανεμφανιζόμενος Διαμαντής Τζαμπάζης με MITSUBISHI EVO X της Ν4 που απέδειξε πως δεν σκούριασε οδηγικά από την αποχή που είχε. Στην τρίτη θέση τέλος τερμάτισε ο Ιωάννης Ποτουρίδης με SUBARU IMPREZA 555 της Ε/Ν4.
Γρήγορος όλη την διάρκεια του διημέρου ήταν και ο Γιώργος Πολίτης με CITROEN AX MAXI EVO 2 της Ε/Ε10 κάτι που τον έφερε στο πρώτο σκαλί του βάθρου της κλάσης Ε/Ε10. Στο δεύτερο και τρίτο σκαλί τερμάτισαν οι Τρύφωνας Χασάπης και Δημήτρης Λουκάς και οι δυο με CITROEN AX της Ε/Ε10.
Ο Κώστας Ψιλιώτης επέστρεψε ανανεωμένος και μετά από μάχη που είχε όλο το διήμερο σκαρφάλωσε στο πρώτο σκαλί της κλάσης Ε/Ε11 με FORD ESCORT MKII, με δεύτερο τον Θεόδωρο Μαυροπούλη με OPEL KADET GTE που είχε και μια κακή στιγμή και τρίτον τον Κώστα Ντόφη με FORD ESCORT MKII για την κλάση της Ε/Ε11.
Ο Παναγιώτης Ευθυμίου με την γνωστή κίτρινη BMW M3 DTM ήρθε πρώτος στην Ε/Ε12. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι εντυπωσιακοί Διονύσης Τροβάς και Βασίλης Καλκούνος και οι δυο με BMW M3.
Στα ιστορικά τώρα που έδωσαν μια άλλη ομορφιά στον αγώνα στην κλάση 2000cc πρώτος τερμάτισε ο Γιώργος Κατσαρός οδηγώντας γρήγορα και εντυπωσιακά το FORD ESCORT RS 1600, δεύτερος τερμάτισε ο Απόστολος Μαρασλής με FORD ESCORT MKI και τρίτος ο Γιώργος Καρράς με BMW 2002 ti.
Για το τέλος αφήσαμε τον κατά γενική ομολογία των θεατών αλλά και του χρονομέτρου, άνθρωπο του αγώνα τον Ρένο Αρβανιτάκη με το γνωστό του όπλο ένα SUZUKI SWIFT της Ε/Ε9 πλήρως ανανεωμένο και με πολλές αλλαγές, οδηγώντας το άκρως εντυπωσιακά και γρήγορα έγραψε χρόνους που ζήλεψαν και άλλες κατηγορίες.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=lvTo9dySLS8&w=560&h=315]
Όπως είπαμε και στην αρχή, προς το τέλος του αγώνα, έπιασε βροχή. O αγώνας διεκόπη για να φορέσουν βρόχινα ελαστικά τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που δεν είχαν πάρει εκκίνηση. Μετά από δύο εξόδους στην Κ15, που αιτία τους ήταν η ολισθηρότητα του οδοστρώματος, έγινε οριστική διακοπή αφού κρίθηκε, πως ήταν επικίνδυνο να συνεχίσουν οι οδηγοί τις προσπάθειες τους. Σε εκείνο το σημείο είχαμε και κάποιες παρεξηγήσεις μεταξύ οδηγών, θεατών και της οργάνωσης για τις οποίες περιμένουμε να ανακοινωθεί το πόρισμα. Έτσι στη Formula Saloon Turbo 2, προσμέτρησε μόνο το πρώτο σκέλος, καθώς δεν κατάφεραν όλοι οι αγωνιζόμενοι να ανεβούν για δεύτερη φορά, εξαιτίας της διακοπής. Στα ατμοσφαιρικά της Formula Saloon, ο Σταύρος Σταμέλος με Volkswagen Scirocco ήταν πρώτος, χωρίς όμως η κατηγορία να προσμετράει.
Με το Νο52 στις πόρτες του καινούργιου του αυτοκινήτου Ford Escort RS COSWORTH της κλάσης E/A8 συμμετείχε ο Γιάννης Καλαϊτζιάν και συμμείωσε χρόνο 5:13.98. Ο χρόνος αυτός δεν είναι αντιπροσωπευτικός τόσο για το αυτοκίνητο όσο και για τον οδηγό. Η Ανάβαση της Ριτσώνας ήταν η πρώτη επαφή και μόνο την Κυριακή κατάφερε να τρέξει, αφού στις δοκιμές του Σαββάτου ένα πρόβλημα στα ηλεκτρικά δεν το επέτρεψε. Σύμμαχη του Γιάννη σε αυτό τον αγώνα ήταν οι Grand Care, Γ.Μανδάνης ΑΕΒΕ, Κορπας Car Creator, EuropeGaz και το time2rally.gr.
O Τάκης Σπηλιοτόπουλος έτρεξε με το Νο32 στην κλάση E/A5 και σημείωσε χρόνο 5:29.64. Οδήγησε γρήγορα το PEUGEOT 106 RALLYE στο πρώτο σκέλος του Αγώνα. Όμως στο δεύτερο σκέλος ήταν άτυχος, αφού οι πρώτες σταγόνες της βροχής έκαναν την εμφάνισή τους. Αποτέλεσμα ένα εντυπωσιακό τετακέ του στέρησε πολύτιμο χρόνο.
Δίπλα του ήταν οι e-fixit.gr, Hometools.gr, EKO Power Sergianidis Αίγιο και XP OILS Κομνηνός Χ. (Αίγιο) και το time2rally.gr.
Η επόμενη μάχη για το πανελλήνιο πρωτάθλημα αναβάσεων θα δοθεί στις 2-3 Μαΐου με την ανάβαση Κύμης που διοργανώνει η λέσχη της START LINE.
Επιμέλεια: Π.Παπανδρέου
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο