Ως απόλυτα επιτυχημένη, πέρασε στην ιστορία η 2η ανάβαση Ζακύνθου ”Διονύσης Κορωνιός”, με όλους τους εμπλεκόμενους να εκθειάζουν με τα καλύτερα λόγια την διοργάνωση.
Το νησί του Ιονίου φιλοξένησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τον αγώνα, αφήνοντας τις καλύτερες υποσχέσεις για το μέλλον, χτίζοντας πολύ δυνατές βάσεις. Η προσπάθεια της Οργανωτικής Επιτροπής αλλά και της ΑΛΕΖ φάνηκε εκ του αποτελέσματος αλλά και στο δυνατό χειροκρότημα στην απονομή.
Η διαδρομή γρήγορη και τεχνική ευχαρίστησε οδηγικά όλους τους Αγωνιζόμενους, με πρωταρχικό συναίσθημα την ασφάλεια. Τα μέτρα σε αυτόν τον τομέα ήταν πραγματικά σε πολύ υψηλό επίπεδο, αφού δεν υπήρχε σημείο αφύλαχτο χωρίς μπαριέρες, λάστιχα, πλέγματα, αμμόσακκους ή ότι άλλο χρειαζόταν. Το μόνο «παράπονο» τον οδηγών ήταν το μικρό μήκος της ειδικής, κάτι το οποίο η Οργανωτική Επιτροπή έλαβε πολύ σοβαρά υπ’ όψιν της, δεσμευόμενη για του χρόνου, αφού φέτος δεν ήταν δυνατό για λόγους ασφαλείας.
Στο αγωνιστικό κομμάτι το θέαμα δεν έλειψε καθόλου αφού αν και δεν ήταν Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ο Αγώνας προσμετρά στο Έπαθλο Β’ Ζώνης και οι οδηγοί κυνήγησαν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Στην κατηγορία Ν που ήταν και η πιο «χαλαρή» ο πρωτοεμφανιζόμενος Παναγιώτης Δεκής κέρδισε χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία με το Peugeot 106 Rallye του, τον Βαρώτσο Νικόλαο με το ίδιο αμάξι που ταλαιπωρήθηκε στα δοκιμαστικά από ένα σπασμένο σαζμάν.
Στην κατηγορία Α τα πράγματα ήταν «άγρια» καθώς ο συναγωνισμός ήταν πολύ δυνατός. Πρώτος ο Κορωνιός Γιώργος με Renault Clio Ragnioti ως «τοπικός ήρωας» έγραψε πολύ χαμηλούς χρόνους κερδίζοντας την κατηγορία. Δεύτερος ο Αργύρης Τσούλος με ένα Mitsubishi Evo ο οποίος τερμάτισε στο δεύτερο σκέλος με σπασμένη τουρμπίνα. Τρίτος ο Δρακόπουλος Ιωάννης με Peugeot 106 S16. Για τις επιμέρους κλάσεις που συμπλήρωσαν , η Α6 ήταν υπόθεση μεταξύ τριών Γιάννηδων. Πρώτος ο Δρακόπουλος Ιωάννης δεύτερος ο Πλατανησιώτης Ιωάννης και τρίτος ο Τασσιόπουλος Ιωάννης.
Στην Κατηγορία Ε πρώτος ο Πατρινός Ντέρμας Βασίλης με ένα BMW E30 κερδίζοντας και τον άτυπο συνολικό χρόνο ημέρας, αφήνοντας πίσω στην δεύτερη θέση τον Παράσχη Ιωάννη με το ίδιο αμάξι και τρίτο τον Δρούγα Κωνσταντίνο με BMW E36. Η κλάση που συμπλήρωσε ήταν η ΕΕ/12 που η τρεις προαναφερθέντες είχαν την ίδια κατάταξη.
Στην Formula Saloon Ατμοσφαιρικά την πρώτη θέση πήρε ο Παναγόπουλος Γιώργος με ένα BMW E30 ενώ δεύτερος τερμάτισε ο Κανδηλάς Ανδρέας με ίδιο αμάξι. Στην Formula Saloon Τούρμπο πρώτος τερμάτισε ο Κεφαλληνός Νικόλαος Nissan 200SX, δεύτερος ο Τσουκαλάς Διονύσης με Toyota Corolla AE-86 ενώ τρίτος ο Βούρτσης Ιωάννης με ένα Fiat Punto.
Στους άτυχους του Αγώνα ο Λεοντής Ηρακλής με το πανέμορφο Nissan 200SX που τραυμάτισε περιμετρικά το αμάξι μετά από μια έξοδο στις μπαριέρες, ενώ ακόμα πιο άτυχος ο Μπιαζής Κωνσταντίνος όπου στο πρώτο πέρασμα του Αγώνα έγραψε τον καλύτερο χρόνο του διήμερου οδηγώντας εκπληκτικά γρήγορα, λίγα μέτρα πριν την τελευταία στροφή του δεύτερου σκέλους είχε μία άσχημη έξοδο, καταστρέφοντας το αμάξι του, αλλά και την προσπάθειά του. Τρίτος άτυχος ο Διονύσης Καλούδης στην προσπάθειά του να πάει αρκετά γρήγορα είχε μία έξοδο στην Κ4 τραυματίζοντας ελαφρά το μπροστινό μέρος του Peugeot 205 MAXI, κόβοντας παράλληλα και ένα ημιαξόνιο. Ο Καλούδης ανέβηκε στο δεύτερο σκέλος.
Το automotopatras.gr θέλει να ευχαριστήσει την Οργανωτική επιτροπή του Αγώνα και τους ανθρώπους της ΑΛΕΖ για την καταπληκτική φιλοξενία αλλά και την πολύ καλή διοργάνωση. Αν συνεχιστεί η προσπάθεια με τόσο ψηλά στάνταρ σε λίγα χρόνια ίσως θα μιλάμε για την κορυφαία Ανάβαση της Ελλάδας.
Δείτε τα Αναλυτικά Αποτελέσματα των Ομάδων ΕΔΩ
Δείτε τα Αναλυτικά Αποτελέσματα των Κλάσεων ΕΔΩ
πηγή: automotopatras.gr
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο