Στις 18-19 Απριλίου πραγματοποιήθηκε στο Πολύκαστρο ο 1ος Πρωταθληματικός Dragster με αρκετές συμμετοχές και πάρα πολύ κόσμο όλο το Σαββατοκύριακο…
Το Σάββατο ο αγώνας ξεκίνησε κατά τις 1:00 το μεσημέρι λόγω τον τεχνικών ελέγχων σε αυτοκίνητα και μηχανές, με αποτέλεσμα τα αυτοκίνητα να προλάβουν να κάνουν μόνο 2 περάσματα και οι μηχανές 3 στο σύνολο!
Ο αγώνας παρά την καθυστέρηση που είχε, ήταν με πολύ καλή ροή το Σάββατο ώστε να γίνονται τα περάσματα…
Οι συμμετοχές στα αυτοκίνητα ήταν σχεδόν όλες εκεί εκτός από 2-3 αυτοκίνητα όπου δεν ήρθαν λόγω κάποιου μηχανικού προβλήματος της τελευταίας στιγμής.
Στα περάσματα του Σάββατου ο κόσμος ξεσηκώθηκε με το εκπληκτικό Subaru όπου έκανε 8.8 στο πρώτο του κιόλας πέρασμα!!!
Στην συνέχεια είχαμε τον Τσιντσαρη με το Almera να γράφει 10.6 στην ΑΤ1 για τα χρονομετρημένα, έπειτα μπήκαν τα 4wd TFSi από Porfiris Autosport με τον Καρουλιδη να γράφει 11,3 με το Golf 5 και τον Μπερνιτσα με το Leon στην Ιndex να γράφει 11.225, όπως επίσης με σχεδόν ίδιο χρόνο έκανε και ο Παπαναγιώτου με το S3 από την Ξάνθη και χαρακτηριστικά με 11.3 και πίεση δοκιμής στο 1.5bar
Στην συνέχεια είχαμε τα δευτέρα περάσματα από τα αυτοκίνητα όπου το Golf 4wd 20vt του Ζορκου & Πέτρου από Ταξοπουλο κατάφερε να κάνει 9.7 στην ΑΤ2. Ακόμα ένα Golf 20vt αλλά αυτή την φορά fwd του Ανδρεαδη κατάφερε να κάνει 11.8 με πολύ ξεχωριστό ήχο για το μοτέρ του! Στην συνέχεια είχαμε το Ibiza Cupra 1.4 του Μουρτογιαννη να κάνει 11.6, όπως επίσης και το S3 του Παπαπαναγιώτου γνωστού και ως ZacXanthi να καταφέρνει να γράψει 11.1 στα 400m. Στην κατηγορία είχαμε και το γνωστό Alfa Romeo του Μητρουδη με νέο set-up να κατεβάζει και άλλο τον προσωπικό του χρόνο με 11.3…
Στην Index 12 είχαμε το τελείως stock Audi TTRS να γράφει 12.1 από τον Ζήση Χαρουπακη!!!
Στην ΟPEN o Φώσκολος με το BMW μετά από ένα εκπληκτικό Burn οut, ήρθε και ένα πολύ ωραίο πέρασμα με πολύ γλίστρημα όμως και καταφέρνει ένα 8.3, ο κόσμος όμως περίμενε πως και πως για ακόμα μια φορά το Subaru του Κακαρακη που στήθηκε να κάνει burn out με τις πίσω ρόδες και φεύγοντας από την εκκίνηση διπλωμένος με 1.3 18μ καταφέρνει να γράψει 8.5 με 228km επίσης για τον ίδιο λόγο!!!
Επόμενη κατηγορία για περάσματα ήταν η ΑΤ1 όπου ο Καραφουλιδης με Starlet έκανε τον καλύτερο χρόνο με 10.1 ενώ ο Θεοδωρίδης με το CRX του και με ένα πέρασμα όπου σπινάριζε για πάνω από 250m έγραψε 11.1.
Την επόμενη ημέρα και συγκεκριμένα την Κυριακή ο καιρός είχε διαφορετική άποψη από ότι το Σάββατο με πάρα πολύ αέρα και κρύο, αυτό είχε ως αποτέλεσμα να σπάσουν όλες σχεδόν οι τέντες στα pit.
Παρότι ήταν σχεδιασμένο τα περάσματα να ξεκινήσουν στις 8 το πρωί για να προλάβει να ολοκληρωθεί ο αγώνας ο καιρός είχε άλλη άποψη και έτσι ο αγώνας ξεκίνησε στις 11.οο.
Σχετικά με τις μηχανές λόγω του αέρα δεν έγιναν οι κόντρες αλλά 2 χρονομετρημένα περάσματα με το 2ο να γίνεται μόνο από τον ένα διάδρομο λόγω φόβου σχετικά με τον αέρα!
Τα αυτοκίνητα ξεκίνησαν αμέσως με το 3ο χρονομετρημένο πέρασμα όπου ο Μουρτογιαννης με το Ibiza έγραψε 11.02 με 212km για την index 11, στην ίδια κατηγορία ο Καρουλιδης με το Golf 4wd γνωστός και ως Lolos στα forum κατάφερε να γράψει τον ίδιο ακριβώς χρόνο!
Επόμενη κατηγορία στην ΑΤ2 ο Τσιαρης με τον Σκαραβαίο του έκανε 10.1 και στην συνέχεια ήρθε πάλι το τέρας του Κακαρακη να φεύγει βέλος από την εκκίνηση και να κατεβάζει και άλλο τον χρόνο του με 8.5 με 263 χιλιόμετρα εξόδου και να πιάνει το πανελλήνιο ρεκόρ του!
Στην συνέχεια είχαμε τον Lolos με το Golf να ξανά μπαίνει για πέρασμα και να κατεβάζει κατά 0.5 τον προηγούμενο χρόνο του και συγκεκριμένα με 10.5 με μικρή πίεση και χωρίς lauch flat κτλ…
Ακόμα ένα πέρασμα από τον Καπαράκη με το Scubi να κάνει ένα burn out με αρκετό καπνό από τα πίσω λάστιχα και να στήνετε για το γρηγορότερο πέρασμα του στην ΑΤ2 με 267km έξοδο και χρόνο 8,457 όπου είναι και νέο πανελλήνιο για αυτή την κατηγορία!!!
Στις κόντρες πλέον του πρωταθληματικού είχαμε τον αποκλεισμό από τις κατηγορίες του λόγω καλυτέρου χρόνο από τον Μουρτογιαννη με το απίστευτο Ibiza Cupra 1400cc όπου κατάφερε να γράψει τον εξωπραγματικό χρόνο για τα κυβικά του με 10.9 παρόλα τα κιλά του!
Επίσης στην index 12 αποκλείστηκε και ο Μιχος με το Ibiza όπου μάλιστα πάτησε και φρένα στο τέλος με 11.8 με το πολύ καλό set-up k03s hybrid από τον 20vt, ακόμα ένα αμάξι από την Κατερίνη και συγκεκριμένα το Kadett του Τσενεκιδη αποκλείστηκε λόγω ότι έγραψε 11.9 με το ατμοσφαιρικό του Opel!!!
Στις υπόλοιπες κατηγορίες της Index είχαμε αναλυτικά:
Tον Μπερνιτσα να κατακτάει την πρώτη και μοναδική θέση στην index 10.
Στην Index 11 νικητής τον Παπαναγιώτου με το S3 και στην δεύτερη θέση τον Φωτιάδη με το EK Turbo με χρόνο 11.6 στην 3η και 4η θέση ήταν αντίστοιχα ο Τομπρος και Ανδρεάδης με Rallye και Golf 20vt αντίστοιχα και χρόνους 11.6 και 11.7.
Στην επόμενη κατηγορία με 12sec όριο, νικητής βγήκε ο Δομινος με το S3 με το οριακό του 12,010sec, δεύτερη θέση πήρε ο Χαρουπακης Ζησης με το Audi TTRS παρόλο του έγραψε 11.9 σε προηγούμενο πέρασμα του εκτός κόντρας!!! Άξιοι χρόνοι ήταν και ο Μπατσιος με Golf DSG που έγραψε τον εκπληκτικό χρόνο του 12.063.
Ένα εκπληκτικό sedan Civic B18C του Τσατμα κατέλαβε την 1η θέση στην index 13 με 13.2 και την δεύτερη θέση κατέλαβε ο Καραγκουλμιεζης με το Golf με χρόνο 13.002, άξιος χρόνος ήταν και το 12.8 του Σαχινιδη με Astra OPC που επίσης έγινε σε ελεύθερο πέρασμα..
Το Peugeot του Λεμουαν κατέκτησε την πρώτη θέση στην index 14 με χρόνο 14.4 και στην συνέχεια είχαμε τον Αργυράκη με Golf και τον Περακη με το Alfa Romeo GTA.
Ο αγώνας αυτός είχε τις πρώτες μετρήσεις σε βάρος και έλεγχο στα αυτοκίνητα όπου έγιναν αρκετές παρατηρήσεις στους αγωνιζομένους για του επομένους αγώνες ώστε να έρθουν πιο κατάλληλα προετοιμασμένοι.
Επιμέλεια: Γ.Βλαϊκούδης
φωτογραφίες: apatsi.gr
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο