Με το 32ο Ράλλυ Φθιώτιδος στις 25/26-4-2015 συνεχίστηκε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, που αποτελεί τον 2ο και 3ο γύρο του πρωταθλήματος, καθώς μιλάμε για έναν διήμερο αγώνα με την πρώτη μέρα άσφαλτο και συντελεστή 1 και την δεύτερη μέρα να έχουμε συνέχεια σε χωμάτινο τερέν και συντελεστή 1,5. Η αγωνιστική λέσχη αυτοκινήτου Λαμίας η οποία είναι η διοργανώτρια λέσχη , ανέβασε τον πήχη πολύ ψηλά , προσφέροντας ωραίες ειδικές διαδρομές και τις δυο ημέρες αλλά και μια super stage μέσα στην πόλη, η οποία μεταδόθηκε live από το ΟΤΕ TV.
Ο αγώνας ξεκίνησε ουσιαστικά από το απόγευμα της Παρασκευής όταν όλα τα πληρώματα που είχαν δηλώσει συμμετοχή, βρέθηκαν στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας για τον απαραίτητο διοικητικό και τεχνικό έλεγχο, με τριάντα τρεις τελικά ασφάλτινες συμμετοχές να ξεκινούν για τις πολύ τεχνικές διαδρομές του Μπράλου και της Καλοσκοπής , με την πρώτη να διεξάγεται τρεις φορές και την δεύτερη δυο φορές. Φυσικά η μέρα έκλισε με την super stage Άγιος Λουκάς μέσα στην πόλη της Λαμίας , με τα ασφάλτινα αυτοκίνητα να περνούν υπό την μορφή αγώνα και τα χωμάτινα με την μορφή shakedown.
Στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι η πρώτη θέση γενικής άλλαξε τρεις φορές χέρια ξεκινώντας με τους Στέφανο Καμιτσάκη- Σπύρο Κολτσίδα μέχρι το πρώτο λουπ, στην συνέχεια πέρασε στους Γιώργο Φιλιππίδη- Μαρία Παυλή-Κορρέ για να καταλήξει στους Λάμπρο Κύρκο- Γιώργο Πολυζώη στην τελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα , κατακτώντας έτσι την νίκη του ασφάλτινου σκέλους. Το πλήρωμα που ξεκίνησε δυναμικά είχε μια μικροέξοδο στην 2η ειδική διαδρομή πληγώνοντας το MITSUBISHI LANCER EVO IX πίσω δεξιά. Μετά την τρίτη ειδική όμως πίεσε και με αντεπίθεση διαρκείας κατάφερε να αναρριχηθεί στην πρώτη θέση της γενικής, εκμεταλλευόμενος το κλατάρισμα ελαστικού στην τρίτη ειδική διαδρομή, αλλά και την μικροέξοδο στην super stage των Γιώργο Φιλιππίδη- Μαρία Παυλή-Κορρέ με MITSUBISHI LANCER EVO IX που κατέλαβαν την δεύτερη θέση της γενικής. Την τρίτη θέση κατέκτησαν οι Βασίλης Βελλάνης- Γιάννης Βελλάνης με MITSUBISHI LANCER EVO IX κάνοντας έναν πολύ ωραίο και σταθερό αγώνα , αποτέλεσμα που τους έφερνε στην πρώτοι τετράδα γενικής κάθε ειδικής. Την εξάδα της γενικής συμπληρώσαν οι Γρηγόρης Νιώρας- Κώστας Κακαλής με SUBARU IMPREZA STI N12, στην πέμπτη θέση γενικής το πρώτο δικίνητο αμάξι με τους Βασίλη Αναδιώτη- Μανώλη Μακρινό με RENAULT CLIO SPORT, ενώ έκτοι οι ‘NIKON’- Νίκος Πετρόπουλος με MITSUBISHI LANCER EVO IX.
Στα δικίνητα τώρα της F2000 η πρώτη θέση πήγε στους περσινούς τιτλούχους Βασίλη Αναδιώτη- Μανώλη Μακρινό με RENAULT CLIO SPORT της κλάσης Α7, που ήταν οι κυρίαρχοι της κατηγορίας από την αρχή του αγώνα. Στην δεύτερη θέση οι Γιώργος Γεροδήμος- Αλκιβιάδης Ρέντης με HONDA CIVIC TYPE R της κλάσης Α7 και τρίτοι οι Παρασκευάς Φούρλας- Ελένη Παππά με HONDA CIVIC της κλάσης Ε11.
Στην μάχη των κλάσεων που και εκεί υπήρχε μεγάλο ενδιαφέρον καθώς οι θέσεις άλλαζαν από ειδική σε ειδική, στην Ν4 έχουμε πρώτους τους Λάμπρο Κύρκο- Γιώργο Πολυζώη με MITSUBISHI LANCER EVO IX της κλάσης Ν4, ενώ πίσω τους μετά από σπουδαία μάχη οι Γιώργος Φιλιππίδης- Μαρία Παυλή-Κορρέ με MITSUBISHI LANCER EVO IX της κλάσης Ν4 και τρίτους τους Βασίλη Βελλάνη- Γιάννη Βελλάνη με MITSUBISHI LANCER EVO IX της κλάσης Ν4 επίσης.
Στην κλάση της Α5/ΕΑ5 πρώτοι τερμάτισαν οι ‘PAZONEN’- Γιάννης Σαριτσόγλου με TOYOTA YARIS, ενώ στην δεύτερη θέση οι Βασίλης Κούγιας- Μαίρη Σολωμού με PEUGEOT 206 XS.
Στην κλάση της Α6/ΕΑ6 οι Γιάννης Σύλλας- Παναγιώτης Κουκλιαμπής με CITROEN SAXO A6 κατέλαβαν την πρώτη θέση με το βάθρο να συμπληρώνεται από τους, Άγγελο Κουτσούκο- Στέλιο Αράπη με PEUGEOT 106 S16 και τους Γεράσιμο Παπαδόπουλο- Σπύρο Χρόνη με PEUGEOT 206 XS.
Η κλάση Α7/ΕΑ7 δικαιωματικά ανήκει στους Βασίλη Αναδιώτη- Μανώλη Μακρινό με RENAULT CLIO SPORT για την εμφάνιση που έκαναν, αφήνοντας στην δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα τους Γιώργο Γεροδήμο- Αλκιβιάδη Ρέντης με HONDA CIVIC TYPE R και Κώστα Ανδριτσάκη- Ηρακλή Ζήκα με SEAT IBIZA 16V.
Τελειώνοντας με την κλάση της Ε/Ε10 πρώτος στο βάθρο ανέβηκε ο Κώστας Μυλωνάς-Γιάννης Καλοπήτας με TOYOTA COROLLA KE 30 , ενώ οι Δημήτρης Διαμαντής- Ανδρέας Μασίαλας με TOYOTA COROLLA AE86 και Νίκος Παραπέρας- Δημήτρης Τσιγκόπουλος με TOYOTA CELICA TA22 βρεθήκαν στην δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα της κλάσης.
32o Rally Φθιώτιδος 2015 Tarmac Highlights
Gepostet von MK2 RACING VIDEOS am Samstag, 25. April 2015
Στους άτυχους τώρα του αγώνα ο Στέφανος Καμιτσάκης- Σπύρος Κολτσίδας με MITSUBISHI LANCER EVO IX και ενώ προηγείτο στα τελειώματα της 2ης ειδικής διαδρομής, έσπασαν τα μπουλόνια και η ζάντα του εμπρός δεξιού τροχού με αποτέλεσμα να αργήσει να φτάσει στο service park, τρώγοντας έτσι και μεγάλη ποινή. Άδοξο τέλος και για τους Παναγιώτη Καμπύλη- Σταυρό Σταμέλο με το πρωτοεμφανιζόμενο SKODA FABIA S2000 όταν εγκατέλειπαν από μηχανική βλάβη μέσα στην 2η ειδική διαδρομή. Εγκατάλειψη και για τους Διονύσιο Σπανό-Σωτήριο Γκότοβο με SUBARU IMPREZA SPEC C αφού στην αρχή ταλαιπωρήθηκαν με μια καμένη φλάντζα, ενώ στην συνέχεια δεν παρουσιάστηκαν στο ΣΕΧ 5. Άτυχοι στάθηκαν και οι Στέλιος Χαλδαίος- Κώστας Σαμαράς με CITROEN C2 R2 αντιμετωπίζοντας αρχικά μηχανικά προβλήματα με τον κινητήρα, αλλά με την χαριστική βολή να έρχεται όταν στην 4η ειδική διαδρομή χτύπησε πέτρες με αποτέλεσμα δυο κλαταρισμένα ελαστικά. Εγκαταλείψεων συνέχεια με τους Θεοφάνη Ζάχαρη- Ηλία Μανούσκο με PEUGEOT S16 και ‘ΦΙΛΩΝ’- Βαγγέλη Σωτήρχο με PEUGEOT 206 XS με τους πρώτους να μένουν από μηχανική βλάβη στην 5η ειδική διαδρομή και τους δεύτερους να μην παρουσιάζονται. Πρόωρη εγκατάλειψη και για τους Δημήτρη Παπαδημητρίου- Φωτεινή Ψαράκου με TOYOTA YARIS όταν στην 1η ειδική διαδρομή έμειναν από ψαλίδι εμπρός δεξιά, ενώ στην ιδία ειδική εγκατέλειψαν και οι Γιώργος Ντέκας- Φώτης Χειλάκης με PEUGEOT 205 GTI από πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Κλείνοντας με τον χορό των εγκαταλείψεων οι Γιώργος Γούναρης- ‘LOUKI LOOK’ με PEUGEOT 205 δεν παρουσιάστηκαν στο ΣΕΧ 5Β και οι Γιάννης Λυκάκης- Μαρία Καμπούροβα με WV 1302 S είχαν έξοδο στην 2η ειδική διαδρομή.
Από το MITSUBISHI LANCER EVO IX των Βασίλη Βελλάνη- Γιάννη Βελλάνη και από το RENAULT CLIO SPORT των Βασίλη Αναδιώτη- Μανώλη Μακρινό έχουν ληφθεί δείγματα βενζίνης για έλεγχο.
Μετά το τέλος της SUPER STAGE τα ασφάλτινα αυτοκίνητα οδηγήθηκαν για να μετατραπούν σε χωμάτινα, καθώς οι μάχες αύριο συνεχίζονται με τους διεκδικητές του τίτλου να δηλώνουν παρών.
Επιμέλεια: Π.Παπανδρέου
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο