Ο 2ος αγώνας είχε ακόμα λιγότερους εκκινούντες και σημαδεύτηκε από την πολύ καλή εκκίνηση του Κεχαγιά ο οποίος έστριψε πρώτος. Πίσω του η σύγκρουση Καμπα/Λουκου δεν επέτρεψε στον Sakis D να τον απειλήσει παρά μόνο στο τέλος, οι 2 οδηγοί είχαν μόλις μισό δευτερόλεπτο διαφορά μεταξύ τους. Δεύτερη θέση λοιπόν για τον οδηγό του Α4 με παρηγοριά τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Τρίτος ο Χατζηπαντελής, δίχως αντίλογο από τον Καμπά που εγκατέλειψε από έξοδο στην Κ6, στην προσπάθειά του να περάσει τον 4ο Α. Κεχαγιά που έκανε έναν καλύτερο 2ο αγώνα. Κουρνιάτης και Λεοντόπουλος ακολούθησαν με τον Λούκο να βγαίνει αρχικά στα pits και να επιστρέφει για να κλείσει την κατάταξη.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=QhVmefYbx7M&w=560&h=315]
Ύστερα από πολλά χρόνια, είδαμε επίσης και αγώνα με μονοθέσια. Η εγκατάλειψη του Μάριου Χρυσάφη έκανε πολύ εύκολο το έργο του Νίκου Ζάχου με Formula Renault που ήταν κατά πολύ ταχύτερος των 3 Formula Gloria οι οποίες ήταν πολύ κοντά μεταξύ τους. Νικητές των 2 αγώνων οι Π.Μαρλαφέκας και Γ. Καμιτσάκης αντιστοιχα.
Ο 1ος γύρος του πρωταθλήματος ταχύτητας για το 2015 τελείωσε λοιπόν, αφήνοντας πολύ καλή γεύση στους θεατές (η ιδέα του διπλού αγώνα είναι εκπληκτική και δεν έχει καμιά σχέση με τις “παρελάσεις” του παρελθόντος) αλλά και γεύση από… πυροσβεστήρα στο service του Μάνου Καμπά, αφού έτσι θεώρησε μέλος της ομάδας Λούκου πως θα λύσει τις διαφορές του. Δεύτερο συνεχόμενο περιστατικό βίας στα πιτς και επιτελούς η ΟΜΑΕ πρέπει να τιμωρήσει παραδειγματικά όσους δημιουργούν προβλήματα…
Θα ακολουθήσει άρθρο με τον 2ο αγώνα της Ημέρας τα Circuit Battles.
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο