• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • Επικοινωνία
time2rally.gr
  • Ράλλυ
  • Αναβάσεις
  • Ταχύτητα
  • Regularity
  • Drift
  • Kart
  • Νέα-Ανακοινώσεις
  • Άλλοι αγώνες
    • Dragster
    • Time Attack
    • 4×4, offroad
    • Ιστορικό Αυτοκίνητο
    • WRC
14o Ιστορικό Ακρόπολις|Τεχνικός Έλεγχος

14o Ιστορικό Ακρόπολις|Τεχνικός Έλεγχος

28/05/2015

Στις φιλόξενες εγκαταστάσεις του Ι. ΚΤΕΟ Κόμβος Κηφισίας διεξήχθη ο τεχνικός έλεγχος των Ελληνικών πληρωμάτων στις κατηγορίες Sporting και Regularity. Συνολικά 44 από τα 56 αυτοκίνητα πέρασαν τον καθιερωμένο πριν τους αγώνες έλεγχο, ενώ το πρωί της Πέμπτης είναι η σειρά των ξένων πληρωμάτων. Βέβαια, κατ’ εξαίρεση σήμερα εμφανίστηκαν οι Σουηδοί Myrsell-Junttila και Johnsen-Johnsen με τα εντυπωσιακά σε ήχο, Porsche 911 RSR. 

Το πρόγραμμα της Πέμπτης περιλαμβάνει εκτός από τον τεχνικό έλεγχο των ξένων πληρωμάτων, προαιρετική έκθεση των σπάνιων αυτοκινήτων που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, στον προαύλιο χώρο του Ζαππείου. Εκεί, οι αγωνιζόμενοι που το επιθυμούν θα παρατάξουν τα αγωνιστικά τους λίγη ώρα πριν ριχτούν στη μάχη με το χρόνο, προκειμένου ο κόσμος να τα απολαύσει. Έπειτα, στις 14.30 στους πρόποδες του Ιερού Βράχου της Ακρόπολης θα δοθεί η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα, με τα πληρώματα τόσο της Sporting, όσο και της Regularity να κατευθύνονται στη συνέχεια στην πρώτη ειδική του αγώνα, τη Ριτσώνα. Ο Άγιος Μερκούριος και η Πεντέλη κλείνουν το μενού της εναρκτήριας ημέρας του 14ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις.

1 “PEDRO” – BALDACCINI Emanuele – Lancia Delta Integrale 16V
Ο “Pedro” ή κατά κόσμον Massimo Pedretti έρχεται για δεύτερη χρονιά στη χώρα μας. Το 2012 είχε επικρατήσει στον αγώνα και φέτος επιστρέφει έχοντας τον ίδιο στόχο. Την επικράτηση. Την ίδια χρονιά ήταν ο ταχύτερος στην κατηγορία Ε του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος Ιστορικών. Στόχος του είναι η παρθενική του επικράτηση στο φετινό Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, εκμεταλλευόμενος και την απουσία του μεγάλου αντιπάλου του, “Lucky”. Να σημειωθεί πως ο συνοδηγός έχει φύγει 3 φορές νικητής από τη χώρα μας, στο πλευρό του Marco Bianchini.

2 FALCONE Carlo – OMETTO Pietro – Lancia Delta Integrale 16V
Το 2014 ακολούθησε για πρώτη φορά το θεσμό του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος Ιστορικών αυτοκινήτων με ένα όμορφο Porsche 914/6. Είναι ο πρωτοπόρος της κατηγορίας 4, κερδίζοντας τον τελευταίο αγώνα του πρωταθλήματος πριν το «δικό μας» Ακρόπολις. Φέτος αναβαθμίστηκε και με το Lancia Delta Integrale 16V θα διεκδικήσει μια θέση στο βάθρο.

3 JOHNSEN Anders – JOHNSEN Ingrid – Porsche 911 RSR
Πιστός στο ραντεβού του με το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα είναι και φέτος ο Σουηδός οδηγός. Αυτή είναι η τρίτη χρονιά που ακολουθεί το θεσμό, έχοντας ανεβεί δύο φορές στο βάθρο των νικητών. Φιγουράρει στη δεύτερη θέση της κατηγορίας 2, απέχοντας 8 βαθμούς από την κορυφή.

4 MYRSELL Mats – JUNTTILA Esko – Porsche 911 RSR
Όντας 3 φορές νικητής της κατηγορίας C στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, ο Mats Myrsell επισκέπτεται για τρίτη χρονιά τη χώρα μας. Με ανεβασμένη ψυχολογία ύστερα από την επικράτησή του στο Historic Vltava Rallye, ο Σουηδός θέλει να αυξήσει τη διαφορά του στο πρωτάθλημα, σε έναν αγώνα που γνωρίζει καλά. Αναμένεται να πρωταγωνιστήσει.

5 PARISI Antonio – D’ANGELO Giuseppe – Porsche 911 S
Στις αρχές της δεκαετίας του ’80 συμμετείχε σε αγώνες της χώρας του, κάνοντας ορισμένες εμφανίσεις και στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα. Ύστερα από μια 15χρονη αποχή, επέστρεψε στους αγώνες, ετοιμάζοντας μια Porsche 911. Ο πρωτοπόρος της Κατηγορίας 1 έρχεται στην Ελλάδα με σκοπό να επαναλάβει την επιτυχία του 2011, όπου είχε επικρατήσει στην κατηγορία του.

6 MARENZANA Carlo-Eugenio – BELTRAME Luca – Porsche 911 SC
Η μοναδική επίσκεψη του οδηγού στη χώρα μας ήταν καταστροφική, καθώς το 2011 είχε αποκλειστεί από τον αγώνα. Μέχρι στιγμής προηγείται στην κατηγορία 3 και έρχεται στη χώρα μας με σκοπό να αυξήσει τη διαφορά από τους διώκτες του.

7 PITSOS Konstantinos – KARAPAPAZIS Stylianos – Jason – Toyota Celica GT 2000
Επανεμφάνιση στους αγώνες για τον πρωταθλητή Ελλάδος Ιστορικών του 2011. Συμμετέχοντας στους αγώνες σύγχρονων αυτοκινήτων από τις αρχές της δεκαετίας του 2000, ο Πίτσος τερμάτισε δεύτερος στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλλυ το 2008. Το 2011 επικράτησε στο χωμάτινο σκέλος του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις και τη φετινή χρονιά στοχεύει να παλέψει στα ίσα με τους ξένους.

8 MANDROUKAS Eleftherios – TSADARIS Nikos – Porsche 911 RSR
Έχει ανακηρυχθεί πρωταθλητής Ελλάδος στην κατηγορία D τα τελευταία 3 χρόνια. Ο οδηγός της λευκής Porsche 911 αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα στον περσινό αγώνα, εγκαταλείποντας πρόωρα. Φέτος επιδιώκει σε ένα καλό πλασάρισμα στη γενική, θέλοντας παράλληλα να πετύχει την παρθενική του νίκη στο Ελληνικό πρωτάθλημα Ιστορικών.

9 WILKMAN Klaus – KOKKO Vilpu – Triumph TR8
Με ένα αυτοκίνητο – κόσμημα το οποίο είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν οι Έλληνες θεατές από κοντά το 2014, επιστρέφει στον αγώνα ο Wilkman. Χαρακτηριστικό της αγάπης που δείχνει ο Φινλανδός για τον αγώνα μας είναι το γεγονός πως αυτή θα είναι η πρώτη του φετινή εμφάνιση στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Ιστορικών.

10 NORRGARD Svere – HAMALAINEN Reeta – BMW 2002 Ti
Να πετύχει άλλη μια νίκη που θα τον αναρριχήσει στην κορυφή της Κατηγορίας 1 θα επιδιώξει ο Norrgard. Πέρυσι είχε ολοκληρώσει τρίτος στην κατηγορία, μένοντας εντυπωσιασμένος από τις ειδικές διαδρομές. Δίπλα του θα καθίσει η 27χρονη Reeta Hamalainen, η οποία παρά το νεαρό της ηλικίας της είναι πιο έμπειρη από τον οδηγό.

11 WIRTMANN Ferenc – KEREKES Josef – Ford Escort RS 2000
Συμμετείχε τη δεκαετία του ’80 με Lada σε αγώνες της Κεντρικής Ευρώπης. Το 2012 επέστρεψε στα ράλλυ, ύστερα από μακροχρόνια αποχή, με ένα Ιστορικό Ford Escort RS 2000 MKI. Πέρυσι τερμάτισε πέμπτος στον αγώνα, με το πισωκίνητο Ford, προσφέροντας άφθονο θέαμα στους θεατές. Φέτος, απέκτησε ένα Ford Escort RS 2000 επόμενης γενιάς, με το οποίο ακολουθεί και πάλι το θεσμό του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος.

12 MEKLER Laszlo – MEKLER-MIKO Edit – Alfa Romeo 1750 Gtam
Για άλλη μια φορά δίνει το παρών στον Ελληνικό αγώνα ο Μαγυάρος οδηγός με το πανέμορφο Alfa Romeo 1750 GTAm. Αυτή τη στιγμή φιγουράρει στην τρίτη θέση της Κατηγορίας 2 και επιδιώκει να ξεπεράσει το δύσκολο εμπόδιο των δύο Σουηδών. Πέρυσι είχε τεθεί νωρίς εκτός αγώνα.

14 KOUTSIKOS Panagiotis – PAVLI KORRE Maria – BMW 2002 Ti
Έχοντας δώσει το παρών σε αρκετούς αγώνες τις δεκαετίες του ’70 και του ’80, το 2008 μεταπήδησε στην κατηγορία των Ιστορικών οδηγώντας ένα BMW 2002 Ti. Μάλιστα, τερμάτισε τέταρτος στο Ιστορικό Ακρόπολις, επίδοση που βελτίωσε την επόμενη χρονιά. Το 2011 αγωνίστηκε για τελευταία φορά στον αγώνα, εγκαταλείποντας άδοξα την προσπάθειά του. Φέτος επιστρέφει, έχοντας δίπλα του τη Μαρία Παυλή-Κορρέ και τη Γενική Γραμματεία Διά Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς.

15 GIOVAS Antonios – GRIGORIADIS Konstantinos – Audi 80 GT
Πέρυσι διέπρεψε στον αγώνα, τερματίζοντας πρώτος στο χωμάτινο σκέλος που προσμετρούσε στο Ελληνικό πρωτάθλημα Ιστορικών. Το 2012 «φλέρταρε» με το Πανελλήνιο πρωτάθλημα Ράλλυ, ολοκληρώνοντας τελικά δεύτερος. Στόχος του και φέτος είναι ένα καλό πλασάρισμα μεταξύ των ξένων πληρωμάτων.

16 Chalivelakis Emmanouil – TSAOUSSOGLOU Marios – Toyota Corolla
Έχοντας «φάει τους αγώνες με το κουτάλι», ο πρόεδρος του ΑΣΜΑ επιστρέφει στο μπάκετ ύστερα από 26 χρόνια απουσίας. Όπλο του θα είναι ένα Toyota Corolla, όμοιο με αυτό που χρησιμοποιούσε στα …νιάτα του. Υπό την καθοδήγηση του έμπειρου Μάριου Τσαούσογλου, θα επιδιώξει να το διασκεδάσει.

17 STAFYLOPATIS Marios – CHATZIRIGAS Giorgos – Ford Escort RS 1600
Πιστός στο ραντεβού του με ένα ακόμη Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις εμφανίζεται ο Μάριος Σταφυλοπάτης. Έχοντας λείψει μόνο από την τελευταία διοργάνωση, ο οδηγός του Ford Escort RS 1600 δηλώνει το παρών στον αγώνα από το 2002 μέχρι και σήμερα. Στόχος του ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία του.

18 CHORIANOPOULOS George – FOTINOPOULOS Takis – Audi 80 GT
Ο οδηγός του πράσινου Audi είχε εντυπωσιάσει την περσινή χρονιά ολοκληρώνοντας όγδοος στη γενική κατάταξη του αγώνα και δεύτερος μεταξύ των Ελλήνων. Φέτος θα προσπαθήσει να επαναλάβει τον περσινό του …άθλο! Σημαντική επιτυχία της καριέρας του είναι η κατάκτηση της κορυφής στην κατηγορία C στο πανελλήνιο πρωτάθλημα Ιστορικών το 2012.

19 VITOGIANNIS Kyriakos – KASTRIOTIS Dimitris – Ford Escort RS 2000
Η αγάπη του για τα Ιστορικά υπήρχε ανέκαθεν. Έτσι, το 2006 πραγματοποίησε την παρθενική του εμφάνιση στο πρωτάθλημα Ιστορικών με ένα Alfa Romeo Alfetta GT. Από το 2012 οδηγεί ένα Ford Escort RS 2000 με το οποίο θα συμμετάσχει και φέτος.

20 PETRIDIS Spyros – PALLAS Apostolos – Toyota Corolla AE 86
Υπό την καθοδήγηση του έμπειρου Απόστολου Πάλλα «έβγαλε μάτια» πέρυσι, όντας ο πιο γρήγορος Έλληνας. Η επιτυχία του αποκτάει μεγαλύτερη αξία αν αναλογιστεί κανείς πως είχε να βρεθεί σε μπάκετ πολλά χρόνια. Φέτος θέλει να επαναλάβει το περσινό του επίτευγμα, ακολουθώντας την ίδια συνταγή.

21 KALTSOUNIS Charis – PERIDIS Andreas – Opel Kadett GTE
Τα λόγια περιττεύουν για τον αειθαλή οδηγό, που έχει πάνω από 40 σύγχρονα Ράλλυ Ακρόπολις στην πλάτη του. Σε αυτά πρέπει να προσθέσουμε και 11 Ιστορικά, στο οποίο συμμετέχει ανελλιπώς από το 2003. Το 2012, στο χωμάτινο σκέλος ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου στην κατηγορία του.

22 ANDRIOPOULOS Miltos – BOYIANTZIS Vasilis – Toyota Celica
Έγινε γνωστός ως συνοδηγός του Sirocco, στο πλευρό του οποίου κατέκτησε αρκετούς τίτλους τη δεκαετία του ’70. Πριν περίπου 10 χρόνια αποφάσισε να δοκιμάσει την τύχη του ως οδηγός, αποκτώντας μία Toyota Celica, με την οποία εμφανίζεται σε διάφορους αγώνες.

23 CHRISTOU Dimitrios – GRAPSAS Dimitrios – Toyota Celica TA23
Το 2011 μεταπήδησε από τους αγώνες 4×4 στους αγώνες Ιστορικών αυτοκινήτων, έχοντας στα χέρια του μια Toyota Celica. Τον διακατέχει η σταθερότητα, καθώς έκτοτε μετράει μόλις μία εγκατάλειψη. Αυτή θα είναι η τρίτη του συμμετοχή στον διεθνούς φήμης αγώνα.

24 PALMOS Ioannis – PSARRAKOU Fotini – Peugeot 205 GTI
Με ανεβασμένη ψυχολογία ύστερα από την επικράτησή τους στην κατηγορία E10 στο πρόσφατο Ράλλυ Σπριντ “Μολών Λαβέ”, οι Γιάννης Πάλμος-Φωτεινή Ψαρράκου στοχεύουν σε ένα καλό πλασάρισμα στον αγώνα, στην επανεμφάνιση του οδηγού σε Ιστορικό Ακρόπολις, μετά από το 2005. Τότε είχε επικρατήσει στην C1.

25 VITOGIANNIS Giorgos – PIPITSOULI Dafni – BMW 2002 Ti
Άλλη μια χρονιά το παρών στον αγώνα δίνει ο Γιώργος Βυτόγιαννης με το BMW 2002 Ti. Από το 2008 και έπειτα, δε λείπει από καμιά διοργάνωση του Ιστορικού Ακρόπολις. Παράλληλα με τη διασκέδαση, στοχεύει να τερματίσει στον απαιτητικό αυτό αγώνα.

26 ANTONOPOULOS Pantelis – KALLITSI Maira – Porsche 911 T
Συμμετέχοντας σε αγώνες Regularity, πέρυσι μεταπήδησε στην Sporting. Όπλο του ένα όμορφο Porsche 911 T, το οποίο δε διστάζει να βάλει και στο χώμα. Η συμμετοχή του στο Ράλλυ Σπριντ Start Line λειτούργησε ως προπόνηση για το Ιστορικό Ακρόπολις. Στόχος του είναι ένας trouble-free αγώνας.

27 CHALIORIS Konstantinos – MOUZAKIS Nikos – Austin Mini Cooper S
Ο Χαλιώρης είναι σχετικά «φρέσκος» στους αγώνες, καθώς έχει αγωνιστεί σε μόλις 7 ράλλυ από το 2011 μέχρι σήμερα. Η εμπειρία του συνοδηγού θα διαδραματίσει και φέτος σημαντικό ρόλο. Ο Νίκος Μουζάκης έχει στην πλάτη του πάνω από 200 αγώνες, συμπεριλαμβανομένων και αγώνων του Παγκοσμίου πρωταθλήματος.

28 MATIATOS Aristidis – LEBESSIS Antonis – Autobianchi A112 Abarth
Πίσω από τα πηδάλια του μικρού, αλλά θαυματουργού Autobianchi A112 Abarth θα βρεθεί ο Αριστείδης Ματιάτος. Πέρυσι εντυπωσίασε με την οδήγησή του ξεσηκώνοντας τον κόσμο και σε κάτι αντίστοιχο ευελπιστεί και φέτος.

29 RAZIS Dimitris – MORAITIS Panagiotis – Datsun 510
Αποτελεί έναν από τους πιο αγαπημένους Έλληνες οδηγούς, καθώς με το Datsun 510 προσφέρει άφθονο θέαμα σε κάθε ευκαιρία που του δίνεται. Στην έβδομη συμμετοχή του στο Ιστορικό Ακρόπολις, θέλει να …ξεσηκώσει τα πλήθη!

30 PARADISSIS Panagiotis –PIMENIDIS Konstantinos – Ford Escort RS 2000
Στα 32 του αποτελεί έναν από τους νεότερους που συμμετέχουν στον αγώνα. Ο Παναγιώτης Παραδείσης τα τελευταία 7 χρόνια αγωνίζεται μονίμως με ένα Ford Escort RS 2000, με το οποίο φιγουράρει στην πέμπτη θέση στο Ελληνικό πρωτάθλημα Ιστορικών. Στόχος του μια επίδοση που θα τον αναρριχήσει στη βαθμολογία.

31 PAPAGEORGIOU Andreas – PAPAGEORGIOU Georgios – Volvo 142 S
Αυτός θα είναι ο πρώτος αγώνας του νεαρού οδηγού από το αριστερό μπάκετ, καθώς τα τελευταία χρόνια καθοδηγεί τον πατέρα του από τη θέση του συνοδηγού. Ο σκοπός σίγουρα είναι η εκμάθηση με το αυτοκίνητο και η γρήγορη προσαρμογή στα νέα του καθήκοντα.

32 MOURTZOUKOS Giorgos – KARADIMITRIS Nikos – BMW 2002 Ti
Τον πρώτο του αγώνα ως οδηγός θα κάνει ο Γιώργος Μουρτζούκος. Στα 36 του, έχει λάβει μέρος σε 4 Ιστορικά Ράλλυ Ακρόπολις ως συνοδηγός και φέτος θα διεκδικήσει κάτι καλό με το BMW 2002 Ti.

33 DI MAGGIO Alberto – NIKOLAOU Angelo – Alfa Romeo Giulia Nuova
Μόνιμα με ένα Alfa Romeo εμφανίζεται στους αγώνες ο Alberto di Maggio. Φέτος επιστρέφει στον αγώνα, ύστερα από το περσινό διάλειμμα και στην πέμπτη συμμετοχή του στον αγώνα θα επιδιώξει να διακριθεί.

34 STAFYLOPATIS Fragkiskos – MARGETIS Nikolaos – Sunbeam Lotus
Με δύο όμορφα αυτοκίνητα, ένα για την άσφαλτο και ένα για το χώμα θα αγωνιστεί ο Φραγκίσκος Σταφυλοπάτης. Έχοντας εμπειρία και από διεθνείς αγώνες, ο οδηγός φιλοδοξεί να το διασκεδάσει στην ένατη συμμετοχή του στον αγώνα.

35 TSALAMATAS Ioannis – BABALIS Nikolaos – Ford Escort RS 2000
Με πάνω από 30 χρόνια εμπειρίας στην πλάτη του, ο Γιάννης Τσαλαματάς δηλώνει και φέτος παρών στο Ιστορικό Ακρόπολις! Οι δύο προηγούμενες προσπάθειες δε στέφθηκαν με επιτυχία, καθώς εγκατέλειψε άδοξα την προσπάθειά του.

36 PARADISSIS Giorgos – SKOURAS Konstantinos – Ford Escort RS 2000
Το 2010 ξεκίνησε η εμπλοκή του Γιώργου Παραδείση στους αγώνες. Ωστόσο, αυτή θα είναι η παρθενική του συμμετοχή στον αγώνα! Κορυφαία επίδοση αποτελεί η κατάκτηση της Ε11 στο Κύπελλο Χώματος το 2013.

37 POLITO Vasilis – TSIFAKI Asia – Datsun 510 SSS
Ένα ακόμη Datsun δίνει το παρών στον αγώνα. Ο Βασίλης Πόλιτο συμμετέχει στους αγώνες από τη δεκαετία του ’70, οδηγώντας ως επί το πλείστον αυτοκίνητα Datsun. Πέρυσι τερμάτισε και τις δύο ημέρες του αγώνα και κάτι αντίστοιχο θα επιδιώξει και φέτος.

38 MASTROGIANNIS Ioannis – KIRILLIDIS Kimon – Ford Fiesta MK1 XR2
Από το 2013 οδηγεί το Ford Fiesta MK1 με το οποίο θα αγωνιστεί στο Ιστορικό Ακρόπολις. Αυτή θα είναι η τέταρτή του εμφάνιση στον αγώνα, στον οποίο θέλει να τερματίσει, κάτι που δεν κατάφερε πέρυσι.

40 ELEFTHERIADIS Neofytos – GEORGIOU Georgios – Lancia Fulvia Rally HF 1.3
Μετά από 7 χρόνια απραξίας, ο οδηγός επιστρέφει στο μπάκετ της όμορφης Lancia. Το 2005 μάλιστα, είχε τερματίσει δεύτερος στην κατηγορία του.

41 CHRISTAKIDIS Christos – MOUTZOURIS Athanassios – Lada 2101
Λάτρης των Lada, ο οδηγός δηλώνει για πρώτη φορά το παρών στον αγώνα. Εμφανίζεται σε επιλεγμένους αγώνες, στους οποίους καταφέρνει και τερματίζει πάντα.

42 ATHANASSOULAS Stamatis – “AZET” – Toyota Starlet
Τη δεκαετία του ’70 ξεκίνησε την εμπλοκή με τους αγώνες ο Σταμάτης Αθανάσουλας. Από το 2008 έως το 2011 αγωνίστηκε με ένα Subaru Impreza 555 σε Ελληνικούς χωμάτινους αγώνες και φέτος πήρε την απόφαση να εμφανιστεί για παρθενική φορά στο Ιστορικό Ακρόπολις.

43 LYKAKIS Ioannis – KAMPOUROVA Maria – Toyota Starlet
Να σπάσει η φετινή …γκίνια θέλει ο οδηγός, καθώς δεν τερμάτισε στους δύο φετινούς αγώνες που ξεκίνησε. Πέρυσι συμμετείχε στον αγώνα με Volkswagen 1302 S, ενώ φέτος θα οδηγήσει ένα Toyota Starlet.

44 PAPAZOGLOU Lymperis – TSANTZALIS Stavros – Alfa Romeo Alfasud
Συμμετέχει για περίπου 10 χρόνια στους Ελληνικούς αγώνες με ένα Alfa Romeo Alfasud TI! Πέρυσι, έκανε …την εξαίρεση οδηγώντας ένα Porsche 914/6 στο Transilvania Rally της γειτονικής Ρουμανίας. Ο Λυμπέρης Παπάζογλου είναι έτοιμος να πρωταγωνιστήσει και φέτος!

45 SIAFARIKAS Alexandros – KAROUSSOS Ioannis – Toyota Starlet
Έχοντας συμμετάσχει σε αναβάσεις, ο Αλέξανδρος Σιαφαρίκας στο Ιστορικό Ακρόπολις θα κάνει το ντεμπούτο του στα ράλλυ.

46 LOURBAS Konstantinos – OIKONOMIDIS Kypros – Austin Mini Cooper S
Άλλο ένα Mini θα συμμετάσχει στον αγώνα στα χέρια του Κωνσταντίνου Λούρμπα.

47 ZALMAS Nikolaos – TSAGARIS Odysseas – Toyota Corolla KE30
Ενώ απείχε από τους αγώνες για 15 χρόνια, ο Νικόλας Ζαλμάς αποφάσισε να επιστρέψει πέρυσι με ένα Opel Kadett. Στη φετινή έκδοση του αγώνα θα βρεθεί πίσω από το τιμόνι ενός Toyota Corolla.

48 “FILON”-SOTIRCHOS Vagelis – Autobianchi A112 Abarth
Ο «Φίλων» ή κατά κόσμον Φίλων Παπαδόπουλος θα πραγματοποιήσει την πρώτη εμφάνιση με το νέο του απόκτημα. Απέκτησε το Autobianchi με σκοπό την καθημερινή του διασκέδαση, ωστόσο η ιδέα της συμμετοχής σε ένα Ιστορικό Ακρόπολις δεν άργησε να έρθει. Όπερ και εγένετο! Συνήθως τον βλέπουμε πίσω από το τιμόνι ενός Peugeot 206, με το οποίο παίρνει μέρος σε ασφάλτινους αγώνες.

49 CHORIANOPOULOS Ioannis – MIRAS Christos – Autobianchi A112 Abarth
Με ένα Autobianchi Α112 Abarth θα ριχτεί στη μάχη ο Γιάννης Χωριανόπουλος!

50 KAROTSIERIS Andreas – KATARAS Panagiotis – Ford Escort RS 2000
Στην τρίτη του χρονιά ενασχόλησης με το σπορ, το 2011, ο οδηγός τερμάτισε δεύτερος στο Πρωτάθλημα Ιστορικών. Πάντοτε θεαματικός, το 2014 επικράτησε στο ασφάλτινο σκέλος που προσμετρούσε στο Ελληνικό πρωτάθλημα. Φέτος, ευελπιστεί να επαναλάβει αυτή του την επιτυχία στο χώμα.

51 MANOUSSARIDIS Harris – TZOGIAS Ioannis – Ford Escort MK2
Πλούσιο θέαμα προσφέρει ο Χάρης Μανουσαρίδης, ο οποίος θα αγωνιστεί για πρώτη φορά σε Ιστορικό Ακρόπολις. Ύστερα από σχεδόν 30 χρόνια απουσίας, επέστρεψε στο μπάκετ το 2013!

52 PARADISSIS Panagiotis –PIMENIDIS Konstantinos – Ford Escort RS 2000
Στα 32 του αποτελεί έναν από τους νεότερους που συμμετέχουν στον αγώνα. Ο Παναγιώτης Παραδείσης τα τελευταία 7 χρόνια αγωνίζεται μονίμως με ένα Ford Escort RS 2000, με το οποίο φιγουράρει στην πέμπτη θέση στο Ελληνικό πρωτάθλημα Ιστορικών. Στόχος του μια επίδοση που θα τον αναρριχήσει στη βαθμολογία.

53 ZIVAS Angelos – “LOUKI LOOK” – Toyota Corolla
Πρωτοπόρος στο φετινό πρωτάθλημα Ιστορικών, θα επιδιώξει να παραμείνει στην κορυφή και μετά το Ιστορικό Ακρόπολις. Το έργο του θα είναι δύσκολο καθώς θα αγωνιστεί μόνο στη χωμάτινη επιφάνεια.

54 ZOTIADIS Kostas – ZOTIADIS Christos – Ford Escort RS 2000
Σε μια από τις σπάνιες εμφανίσεις του ως οδηγός ο Κώστας Ζωτιάδης αποφάσισε να αγωνιστεί με ένα Ford Escort RS 2000 στο χωμάτινο σκέλος του αγώνα. Έχει γίνει γνωστός μέσα από τη συμμετοχή του στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ ως συνοδηγός του Δημήτρη Δριβάκου. Στο πλευρό του θα τρέξει ο νεότερος αγωνιζόμενος του αγώνα, Χρήστος Ζωτιάδης.

55 STAFYLOPATIS Fragkiskos – MARGETIS Nikolaos – Lancia Delta Integrale
Με δύο όμορφα αυτοκίνητα, ένα για την άσφαλτο και ένα για το χώμα θα αγωνιστεί ο Φραγκίσκος Σταφυλοπάτης. Έχοντας εμπειρία και από διεθνείς αγώνες, ο οδηγός φιλοδοξεί να το διασκεδάσει στην ένατη συμμετοχή του στον αγώνα.

56 NOMIKOS Mihalis – KOURIS Georgios – Toyota Starlet KP60
Αυτή θα είναι η δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που ο οδηγός θα συμμετάσχει στο Ιστορικό Ακρόπολις. Πέρυσι αντιμετώπισε προβλήματα στην άσφαλτο που τον έριξαν αρκετά πίσω. Φέτος θα λάβει μέρος μόνο στο χωμάτινο σκέλος του Σαββάτου.

57 KASSIDOPOULOS Giorgos – PANARITIS Vagelis – Toyota Starlet KP60
Μόνο το Σάββατο θα τρέξει ο Έλληνας πρωταθλητής Ιστορικών του 2014. Όπλο του ένα αρκετά προσεγμένο Toyota Starlet το οποίο απέκτησε πέρυσι. Στην 13η έκδοση του Ιστορικού Ακρόπολις κινήθηκε σε ρηχά νερά.

 

Πηγή : historic.acropolisrally.gr

 

14 Historic Acropolis Rally 2015
Προηγούμενο άρθρο 8ο Ραλλυ Σπριντ ΔΩΔΩΝΗΣ |ΕΛ.ΕΤ.Α.
Επόμενο άρθρο Ο Μάριος Ηλιόπουλος είναι ο νέος πρόεδρος του ΣΟΑΑ

A.Panopoulos

Σχετικά άρθρα από Συναφείς κατηγορίες

Ε.Λ.Κ.Α.: Μια Κυριακή με κλασσικά αυτοκίνητα στην παραλία…

Ε.Λ.Κ.Α.: Μια Κυριακή με κλασσικά αυτοκίνητα στην παραλία…

ΦΙΛΠΑ : Αναμνήσεις του παρελθόντος στο Καλλιμάρμαρο

ΦΙΛΠΑ : Αναμνήσεις του παρελθόντος στο Καλλιμάρμαρο

Σ.Ι.Σ.Α. Grand Prix 2017 … με 70 συμμετοχές!

Σ.Ι.Σ.Α. Grand Prix 2017 … με 70 συμμετοχές!

Αλλαγές στους Τεχνικούς Κανονισμούς Ράλλυ, Αναβάσεων, Ταχύτητας & Drag Racing για το 2018

Αλλαγές στους Τεχνικούς Κανονισμούς Ράλλυ, Αναβάσεων, Ταχύτητας & Drag Racing για το 2018

CMC CHALLENGE 2017… όλα είναι έτοιμα!!!

CMC CHALLENGE 2017… όλα είναι έτοιμα!!!

Σ.Ι.Σ.Α. Grand Prix 2016 | Αποτελέσματα

Σ.Ι.Σ.Α. Grand Prix 2016 | Αποτελέσματα

3ο ΠΑΛΑΔΙΟ REGULARITY ΡΑΛΛΥ – Ματαίωση

3ο ΠΑΛΑΔΙΟ REGULARITY ΡΑΛΛΥ – Ματαίωση

Regularity Rally Ανοίξεως 2016: Συμμετοχές…

Regularity Rally Ανοίξεως 2016: Συμμετοχές…

Κανένα σχόλιο ακόμα!

Κάνε το πρώτο σχόλιο

Απάντηση

Click here to cancel reply.

ΡΟΗ ΑΡΘΡΩΝTimeline

02
Feb 20:02

Συντονισμένη κίνηση αθλητών προς ΟΜΑΕ – επιστολή

13
Dec 17:20

Συντήρηση κινητήρα: Φίλτρα Καυσίμου

13
Dec 11:54

FIA Rally Star: οι νέοι Έλληνες εκπρόσωποι στο WRC

22
Apr 20:41

Classic Rally “Acropolis Legends” 2021

21
Apr 20:54

Επανεκκίνηση Των Αγώνων Αυτοκινήτου & Karting Το Μάιο

06
Jul 19:21

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Η βροχή σε ρόλο ρυθμιστή

19
Jun 21:44

ΦΙΛΠΑ Θερινό Ράλλυ 2020 “Attica Challenge”: Με 52 Συμμετοχές

18
Jun 12:20

Classic Rally “Acropolis Legends” 2020: Νικητές οι συνήθεις ύποπτοι Τρίκαρδος – Χατζής

18
Jun 10:15

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Το Πρωτάθλημα Ξεκινά!… Μακρύτερη Διαδιαδρομή Αλλά Χωρις Θεατές

18
Jun 09:41

Τα Νέα Προγράμματα Των Πρωταθλημάτων Drift Και Drag Racing Του 2020

  • Blog View
  • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΓΩΝΩΝ 2018
  • Υποστηρικτές
favicon-logo-time2rally-HD


© 2020 Copyright S.Souflis. All Rights reserved.
Close Window

Loading, Please Wait!

This may take a second or two. Loading, Please Wait!