Το τέλος της πρώτης και βροχερής ημέρας του 14ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, Βρήκε πρώτους τους ‘PEDRO’ – BALDACCINI Emanuele με Lancia Delta Integrale 16V, που κάνοντας δυναμική επίθεση σε Αγ. Μερκούρη και Πεντέλη άφησαν πίσω τους ταχύτερους της Ριτσώνας, MYRSELL Mats – JUNTTILA Esko με Porsche 911 RSR. Την τριάδα έκλεισαν οι JOHNSEN Anders – JOHNSEN Ingrid με Porsche 911 RSR. Τους πρώτους Έλληνες τους συναντάμε στην 5η θέση γενικής και είναι οι Πίτσος Κωνσταντίνος – Καραπαπαζης Στυλιανός με Toyota Celica GT 2000.
Για το ελληνικό πρωτάθλημα πρώτοι είναι οι Τσαλαματάς Ιωάννης – Βαβαλης Νικόλαος με Ford Escort RS 2000 , που αν προσμετρούσαν στην γενική θα είχαν καταλάβει την 4η θέση. Ακολουθούνται από τους οι Πίτσο Κωνσταντίνο – Καραπαπαζη Στυλιανό με Toyota Celica GT 2000. Στην τρίτη θέση βρέθηκαν τους Παραδείση Παναγιώτη – Ποιμενίδη Κωνσταντίνο με Ford Escort RS 2000 που κράτησαν σταθερό ρυθμό και βρέθηκαν πολύ ψηλά, αφήνοντας πίσω τους με μόλις 2,4″τους Κούτσικο Παναγιώτη – Παυλή Κορρέ Μαρία με BMW 2002 Ti. Την πέμπτη θέση κατάλαβαν οι Γεώργιος Μουρτζούκος – Νικόλαος Καραδημήτρης με BMW 2002 Ti που στον Αγ. Μερκούριο έκαναν foul επίθεση και αν δεν είχαν προλάβει το προπορευόμενο όχημα μπορεί να τους βλέπαμε και ποιο ψηλά. Την εξάδα έκλεισαν οι Μανδρούκας Ελευθέριος – Τσάδαρης Νικόλαος με Porsche 911 RSR.
Μεγάλοι άτυχοι αλλά και τυχεροί της ημέρας ήταν οι Alberto DI MAGGIO – Νικολάου Άγγελος με Alfa Romeo Giulia Nuova που στον Αγ. Μερκούριο ένα λάθος “διάβασμα” τους έβγαλε εκτός διαδρομής και κατέληξαν, μετά από δύο τούμπες, 10μ από που έπρεπε να βρίσκονταν! Αλλά ευτυχώς το πλήρωμα βγήκε αλώβητο και χωρίς γρατσουνιά!
Στην κατηγορία Regularity, είχαμε δυνατές μάχες, καθώς οι Κατσαούνης – Μανσόλας (VW Golf) και Marcattilj-Gianmarino (Porsche 911 2.0 SWB) έχουν αμφότεροι από 5.4 βαθμούς ποινής, με τους Γεωργακόπουλο – Ηλιού (Morris Mini) να ακολουθούν στην τρίτη θέση, σε μια κατηγορία ιδιαίτερα αμφίρροπη.
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο