• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • Επικοινωνία
time2rally.gr
  • Ράλλυ
  • Αναβάσεις
  • Ταχύτητα
  • Regularity
  • Drift
  • Kart
  • Νέα-Ανακοινώσεις
  • Άλλοι αγώνες
    • Dragster
    • Time Attack
    • 4×4, offroad
    • Ιστορικό Αυτοκίνητο
    • WRC
Αποτελέσματα Ιστορικού Ακρόπολις – Κυριαρχία “Pedro” |Πίτσος-Καραπαπάζης πρώτοι Έλληνες

Αποτελέσματα Ιστορικού Ακρόπολις – Κυριαρχία “Pedro” |Πίτσος-Καραπαπάζης πρώτοι Έλληνες

31/05/2015

h acropolis day 3 -2015 post imageΜε τον καλύτερο τρόπο πέρασε στην ιστορία το 14ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Ο φετινός αγώνας περιελάμβανε αρκετές καινοτομίες, ικανοποιώντας τα πληρώματα που είχαν την ευκαιρία να διέλθουν από γνώριμες ειδικές παλαιότερων δεκαετιών. Οι άσχημες καιρικές συνθήκες που επικράτησαν την Πέμπτη δυσκόλεψαν τους οδηγούς, με τον καιρό να τους κάνει το χατήρι τις επόμενες δύο ημέρες.

Στο αγωνιστικό κομμάτι, κανένα περιθώριο αμφισβήτησης δεν άφησε ο “Pedro”, που ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής του 14ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις. Ο θριαμβευτής πέτυχε τη δεύτερή του νίκη στο συγκεκριμένο αγώνα, ύστερα από την επικράτησή του το 2012. Έχοντας την καθοδήγηση του έμπειρου Emanuele Baldaccini, ο οδηγός της Lancia Delta Integrale 16V κέρδισε τις 11 από τις 14 ειδικές του τριημέρου, καρπώνοντας πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος Ιστορικών αυτοκινήτων. Στην τελευταία ειδική του αγώνα, μάλιστα, λαχτάρησε, καθώς έσπασε η κρεμαγιέρα του Lancia.

pedro-historic-acropolis-2015

Σε καμιά περίπτωση δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν το ρυθμό των Ιταλών, οι Myrsell-Junttila. Το Σουηδικό δίδυμο αν και ξεκίνησε ορεξάτο κερδίζοντας την εναρκτήρια ειδική του αγώνα, έχασε πολύτιμο έδαφος στις υπόλοιπες ασφάλτινες διαδρομές. Λάτρης του χώματος, ο Myrsell δεν απέδωσε τα αναμενόμενα στο Σαββατιάτικο σκέλος, τραυματίζοντας μάλιστα, τον πίσω τροχό του Porsche 911 RSR και αρκέστηκε στη δεύτερη θέση της γενικής. Το βάθρο συμπλήρωσε το έτερο Σουηδικό πλήρωμα των A.Johnsen-I.Johnsen (Porsche 911 RSR), συνδυάζοντας τη δεύτερή του επίσκεψη στη χώρα μας, με ένα θετικό αποτέλεσμα. Ο στόχος επετεύχθη για το πλήρωμα, το οποίο δεν πίεσε κατά τη διάρκεια του τριημέρου, καταφέρνοντας όμως να κερδίσει την τελευταία διαδρομή, σε έναν αγώνα που όπως χαρακτηριστικά δήλωσε, θα μείνει αλησμόνητος στη μνήμη του. Στην τέταρτη θέση ολοκλήρωσαν οι Falcone-Ometto με Lancia Delta Integrale 16V, με τον οδηγό να διαμαρτύρεται για τα ελαστικά του αυτοκινήτου, τονίζοντας παράλληλα, πως δεν έχει συνηθίσει ακόμη το νέο του απόκτημα. Άλλο ένα Ιταλικό πλήρωμα, αυτό των Marenzana-Beltrame (Porsche 911 SC) ακολούθησε στην πέμπτη θέση, με τους Wirtmann-Kerekes (Ford Escort RS 20000) να τερματίζουν πίσω τους.

 

Οι Πίτσος-Καραπαπάζης (Toyota Celica 2000 GT) με αντεπίθεση διαρκείας ολοκλήρωσαν στην έβδομη θέση, όντας το πρώτο Ελληνικό πλήρωμα. Το δίδυμο στην επιστροφή του στην ενεργό δράση, έδειξε πως μπορεί να «κοιτάξει στα μάτια» τους ξένους συνδυασμούς και σίγουρα εάν δεν αντιμετώπιζε ένα κλατάρισμα την Παρασκευή, θα διεκδικούσε κάτι καλύτερο. Μακάρι να τους βλέπουμε πιο συχνά στους αγώνες. Την οκτάδα συμπλήρωσαν οι Πετρίδης-Πάλλας με το Toyota Corolla AE86 που εντυπωσίασαν στις χωμάτινες ειδικές.

Photo Gallery

«Pedro»: Ο αγώνας ήταν τέλειος για εμάς. Μας άρεσαν και οι χώματινες ειδικές σήμερα. Ξεκινήσαμε μουδιασμένα στην πρώτη, αλλά το διασκεδάσαμε στις υπόλοιπες. Στο τέλος αγχωθήκαμε, καθώς 6 χιλιόμετρα πριν το τέλος έσπασε η κρεμαγιέρα και πήγαμε ευθεία σε μια φουρκέτα. Αλλά τελικά τα καταφέραμε! Η ομάδα μου, η KSport έκανε πολύ καλή δουλειά όλο το τριήμερο!

Mats Myrsell: Στην προτελευταία ειδική στράβωσε ο πίσω τροχός, με αποτέλεσμα να χάσουμε χρόνο. Δεν βρήκαμε το σέρβις, οπότε μπήκαμε στο Λουτράκι με πρόβλημα. Επιβιώσαμε όμως και πήραμε πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια!

Anders Johnsen: Οι χωμάτινες ειδικές ήταν οι καλύτερες που έχω κάνει.. Φοβήθηκα αρκετά το Κεφαλάρι, αλλά τελικά το διασκέδασα πολύ Στην πρώτη ειδική σήμερα είχαμε τετ-α-κε, χάνοντας περίπου μισό λεπτό. Στη συνέχεια έχασα την αυτοπεποίθησή μου για λίγα λεπτά. Οι σημειώσεις μας στο χώμα δεν ήταν όπως θα θέλαμε. Τα καταφέραμε όμως! Η οργάνωση ήταν φοβερή. Μας άρεσε πολύ ο αγώνας!

Untitled-1

Στον αγώνα του Ελληνικού πρωταθλήματος, πίσω από τους Πίτσο-Καραπαπάζη τερμάτισαν οι Π. Παραδείσης-Ποιμενίδης. Το πλήρωμα του Ford Escort RS 2000 ήταν ταχύτατο μέχρι την ειδική του Κεφαλαρίου, όπου μια μικροέξοδος του στέρησε τις όποιες ελπίδες είχε για επικράτηση. Το βάθρο στο σημερινό τρίτο γύρο του Ελληνικού πρωταθλήματος Ιστορικών συμπλήρωσαν οι Ζήβας-«Louki Look» με Toyota Corolla AE92, οι οποίοι εξέφρασαν παράπονα σχετικά με τη σειρά εκκίνησης που τους δόθηκε.

Ο αγώνας στιγματίστηκε από τις σχετικά λίγες εγκαταλείψεις. Σήμερα, ήταν η σειρά των Parisi-D’Angelo να τεθούν εκτός αγώνα από ακρόμπαρο στην τελευταία ειδική κι ενώ προηγούνταν στην κατηγορία 1 του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος. Οι Γ.Παραδείσης-Σκούρας (Ford Escort RS 2000) αποχαιρέτησαν νωρίς το χωμάτινο σκέλος, εξαιτίας μηχανικής βλάβης, ενώ δεν εκκίνησαν σήμερα οι Μανδρούκας-Τσάδαρης, οι οποίοι δεν κατάφεραν να επιδιορθώσουν το πρόβλημα που αντιμετώπισαν με τον κινητήρα του Porsche 911 RSR. Πρόβλημα στα ηλεκτρικά αντιμετώπισαν τόσο οι Φ. Σταφυλοπάτης-Μαργέτης (Lancia Delta Integrale), όσο και οι Κ. Βυτόγιαννης-Καστριώτης (Ford Escort RS 2000), που στερήθηκαν έτσι τη χαρά του τερματισμού. Τον …ουρανό ανάποδα είδαν οι Μανουσαρίδης-Τζόγιας, τουμπάροντας το Ford Escort RS 2000.

Κωνσταντίνος Πίτσος: Σήμερα είχαμε έναν απροβλημάτιστο αγώνα και το ευχαριστηθήκαμε.

Παναγιώτης Παραδείσης: Τρομερή εμπειρία! Το ευχαριστηθήκαμε πάρα πολύ! Το Κεφαλάρι ήταν απαιτητική ειδική, καθώς είχε νερά, λάσπες και πέτρες! Σε αυτή την ειδική είχαμε μια άτυχη στιγμή, η οποία μας κόστισε. Όλα καλά όμως! Θα έρθουμε και του χρόνου σίγουρα!

Άγγελος Ζήβας: Η σειρά εκκίνησης δεν μας επέτρεψε να κυνηγήσουμε κάτι καλύτερο. Μας άρεσε ο αγώνας, αλλά μας αφήνει και μια πικρή γεύση.

 

 

φωτογραφίες: photorallypress, Spiros Savvanis

video: Greek Rally Passion

 

14 Historic Acropolis Rally 2015 day1 HISTORIC ACROPOLIS rally regularity sporting ΑΣΜΑ
Προηγούμενο άρθρο Με 24 συμμετοχές ο 2ος γύρος του Πρωταθλήματος Drift...
Επόμενο άρθρο 3η Δεξιοτεχνία οδηγών αυτοκινήτων - Λέσχη Αυτοκινήτου Νάουσας (Λ.Α.Ν.)

S.Souflis Author Subtitle

Σχετικά άρθρα από Συναφείς κατηγορίες

Arcadia Classic Tour 2018 με 52 συμμετοχές

Arcadia Classic Tour 2018 με 52 συμμετοχές

Athens Rally Sprint – Άγιος Μερκούριος | Νέα ημερομηνία

Athens Rally Sprint – Άγιος Μερκούριος | Νέα ημερομηνία

7ο Autovision Ράλλυ Σπριντ Μπράλου, στις 9-10 Απριλίου 2016

7ο Autovision Ράλλυ Σπριντ Μπράλου, στις 9-10 Απριλίου 2016

Regularity: 9ο ΡΑΛΛΥ ΔΑΝΑΩΝ | Συμμετοχές

Regularity: 9ο ΡΑΛΛΥ ΔΑΝΑΩΝ | Συμμετοχές

6ο Κλασσικό Ράλι Ελλάδας | Πρόγραμμα

6ο Κλασσικό Ράλι Ελλάδας | Πρόγραμμα

Regularity : Κονταράτος-Ιατρίδης πρώτοι στο 16ο Αθηναϊκό Ράλλυ | ORCA

Regularity : Κονταράτος-Ιατρίδης πρώτοι στο 16ο Αθηναϊκό Ράλλυ | ORCA

Classic Mini Challenge 2017 | Αποτελέσματα

Classic Mini Challenge 2017 | Αποτελέσματα

46ο Διεθνές Ράλλυ ΦΙΛΠΑ | Έτοιμοι για Χίο οι 79 συμμετέχοντες

46ο Διεθνές Ράλλυ ΦΙΛΠΑ | Έτοιμοι για Χίο οι 79 συμμετέχοντες

Κανένα σχόλιο ακόμα!

Κάνε το πρώτο σχόλιο

Απάντηση

Click here to cancel reply.

ΡΟΗ ΑΡΘΡΩΝTimeline

02
Feb 20:02

Συντονισμένη κίνηση αθλητών προς ΟΜΑΕ – επιστολή

13
Dec 17:20

Συντήρηση κινητήρα: Φίλτρα Καυσίμου

13
Dec 11:54

FIA Rally Star: οι νέοι Έλληνες εκπρόσωποι στο WRC

22
Apr 20:41

Classic Rally “Acropolis Legends” 2021

21
Apr 20:54

Επανεκκίνηση Των Αγώνων Αυτοκινήτου & Karting Το Μάιο

06
Jul 19:21

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Η βροχή σε ρόλο ρυθμιστή

19
Jun 21:44

ΦΙΛΠΑ Θερινό Ράλλυ 2020 “Attica Challenge”: Με 52 Συμμετοχές

18
Jun 12:20

Classic Rally “Acropolis Legends” 2020: Νικητές οι συνήθεις ύποπτοι Τρίκαρδος – Χατζής

18
Jun 10:15

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Το Πρωτάθλημα Ξεκινά!… Μακρύτερη Διαδιαδρομή Αλλά Χωρις Θεατές

18
Jun 09:41

Τα Νέα Προγράμματα Των Πρωταθλημάτων Drift Και Drag Racing Του 2020

  • Blog View
  • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΓΩΝΩΝ 2018
  • Υποστηρικτές
favicon-logo-time2rally-HD


© 2020 Copyright S.Souflis. All Rights reserved.
Close Window

Loading, Please Wait!

This may take a second or two. Loading, Please Wait!