Με το 8ο ράλλυ Όθρυς που διεξήχθη στις 9-10/5/2015 συνεχίστηκε ο θεσμός του Ασφάλτινου Κυπέλλου Ράλλυ, έναν αγώνα που διοργάνωσε η Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου (Λ.Α.ΒΟΛΟΥ) στο γνωστό βουνό των ΤΙΤΑΝΩΝ καταφέρνοντας να συγκεντρώσει 28 συμμέτοχες. Ο αγώνας αποτελείτω από δυο ειδικές διαδρομές, την ειδική ΟΘΡΥΣ και την ειδική ΠΛΑΤΑΝΟΣ επαναλαμβανόμενες από δυο φορές η κάθε μία, με το συνολικό μήκος των ειδικών διαδρομών να φτάνει τα 50 χλμ. Το Σάββατο στο χωριό Πλάτανος διεξήχθη ο τεχνικός και διοικητικός έλεγχος και στην συνέχεια τα πληρώματα κατευθύνθηκαν στον Βόλο για την πανηγυρική εκκίνηση.
Μεγάλοι νικητές του αγώνα οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος με MITSUBISHI EVO X κατακτώντας την 1η θέση της γενικής κατάταξης, έχοντας τεθεί επικεφαλής από την αρχή του αγώνα κερδίζοντας και τις τέσσερις ειδικές διαδρομές, κάνοντας έτσι το 2 στα 2 για τον θεσμό του κυπέλου ασφάλτου. Στην δεύτερη θέση της γενικής βρίσκουμε τους Ξενοφών Νικολόπουλο- Αλέξανδρο Τσίαπα με ένα MITSUBISHI EVO VI κινούμενοι διαρκώς σε γρήγορο ρυθμό,ενώ την τριάδα της γενικής συμπλήρωσαν οι εντυπωσιακοί Χρήστος και Δημοσθένης Παραβάντης με PEUGEOT 106 S16 κινούμενοι πολύ γρήγορα με χρόνους συνέχεια μέσα στην τετράδα της γενικής. Η F2000 συγκέντρωσε όλα τα βλέμματα πάνω της και δικαίως, καθώς οι μάχες που έγιναν για την κατάκτηση της πρώτης θέσης ήταν έντονες και κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον μέχρι και το τέλος της τελευταίας ειδικής διαδρομής. Μεγάλοι θριαμβευτές μετά από μάχη από ειδική σε ειδική οι Χρήστος και Δημοσθένης Παραβάντης με PEUGEOT 106 S16 ακολουθούμενοι από τους εντυπωσιακούς Ιωάννη Πλάγο- Αλκιβιάδη Ρέντη με PEUGEOT 106 S16 με την διαφορά στο πέρασμα στην 4η ειδική διαδρομή να είναι 4 δέκατα υπέρ του πρώτου, αν και στο τέλος βέβαια παρατηρήθηκαν με 10 δευτερόλεπτα ποινής. Η επανεμφάνιση του οδηγού έπειτα από μεγάλο διάστημα απουσίας άφησε μεγάλες υποσχέσεις για την συνέχεια. Τρίτοι ήρθαν οι Ανδρέας Περάκης- Κώστας Γκουρουγκιαούρης με PEUGEOT 206 KIT CAR.
Οι κλάσεις τώρα που είχαν και αυτές το δικό τους ενδιαφέρον και τις δικές τους εσωτερικές μάχες, στην κλάση της Ν2/ΕΝ2 έχουμε νικητές τους Νίκο Ζακχαίο- Αναστάσιο Γρυπιώτη με CITROEN SAXO VTS. Την δεύτερη θέση κατέλαβαν οι Σταμάτης Μιχαήλ- Γρηγόρης Κορίνθιος με PEUGEOT 106 S16, ενώ στη τρίτη θέση έχουμε τους Μάκη Αναστασίου- Μάριο Ζαβλάνο με PEUGEOT 106 S16 επίσης.
Στην κλάση της Α6/ΕΑ6 που είχαμε και τις πιο δυνατές μάχες, στο πρώτο σκαλί έχουμε τους Χρήστο και Δημοσθένη Παραβάντη με PEUGEOT 106 S16,δεύτερους τους Ιωάννη Πλάγο- Αλκιβιάδη Ρέντη με PEUGEOT 106 S16 και τρίτους τους Δημήτρη Κουμποτή- Σωτήρη Καπάρα με PEUGEOT 106 S16 επίσης.
Στην κλάση της Α7/ΕΑ7 οι Ανδρέας Περάκης- Κώστας Γκουρουγκιαούρης με PEUGEOT 206 KIT CAR έκοψαν πρώτοι το νήμα για την κλάση, με τους Ευάγγελο Σαλταγιάννη- Αποστόλη Βεργοζήση με HONDA CIVIC TYPE R και τους Χρήστο Χατζηκωσταντίνου- Αλέξανδρο Ματαλιωτάκη με RENAULT CLIO RAGNIOTI να τερματίζουν στην δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.
Οι Ξενοφών Νικολόπουλος- Αλέξανδρος Τσίαπας με ένα MITSUBISHI EVO VI ήταν οι νικητές για την κλάση της Α8/ΕΑ8, με τους Αντώνη Σταφυλοπάτη και Θανάση Τσιούκα με το OPEL ASTRA OPC να ακολούθουν στην δεύτερη θέση και τους Άκη Παναγιωτόπουλο- Σοφοκλή Πέππα με SUBARU IMPREZA STI να έρχονται τρίτοι.
Η κλάση της Ε/Ε10 είχε νικητές τους Γιώργο Καρούζο- Παναγιώτη Μπράβο με μια TOYOTA COROLLA GT,ενώ στην δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Κώστας και Γιώργος Πολυχρονόπουλος με ένα CITROEN AX.
Στους άτυχους τώρα του αγώνα αλλά πάντα άξιους για την προσπάθεια τους, οι Γιώργος Αναπολιωτάκης- Μάριος Τσαούσογλου με το SEAT IBIZA KIT CAR και Μάνος Αλεξανδρής- Ανδρέας Βίγκος με PEUGEOT 206 RC εγκατέλειψαν στην 3η ειδική διαδρομή από μηχανική βλάβη, ενώ εκείνη την στιγμή είχε ξεκινήσει και δυνατή νεροποντή. Τέλος στις προσπάθειες τους έβαλαν οι Δημήτρης Ζώης- Κίμων Κυριλλίδης με MAZDA 323 GTX και οι Ιωάννης Σουλάνης- Γιώργος Καϊπαλέξης με SUZUKI SWIFT GTI στην 1η ειδική διαδρομή, από μηχανική βλάβη αμφότεροι. Οι Δημήτρης Παπαναστασίου- Ηλίας Αγγελής με CITROEN SAXO VTS εγκατέλειψαν από μηχανική βλάβη στο ΣΕΧ της 4ης ειδικής, ενώ οι Μάνος Δημητρίου- Ελένη Μαλακτάρη με CITROEN C2 R2 σταμάτησαν τις προσπάθειες τους στην 2η ειδική. Τέλος οι Μιχάλης Παρασκευάς- Άγγελος Χατζιαγγελάκης με SUZUKI SWIFT GTI δεν παρουσιάστηκαν στο ΣΕΧ0.
Ο επόμενος αγώνας που θα αποτελέσει τον τρίτο γύρο του θεσμού του κυπέλλου ράλλυ ασφάλτου είναι, το Rally Sprint ΚΟΡΙΝΘΟΥ στις 20–21 Ιουνίου με διοργανώτρια λέσχη την ΑΛΑ Κορίνθου και συντελεστή 1.
Επιμέλεια: Π.Παπανδρέου
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο