Οι προετοιμασίες για το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις εντείνονται, καθώς πλέον απομένουν δέκα ημέρες για την τέλεσή του. Ο αγώνας αποτελεί τον έκτο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ιστορικών Αυτοκινήτων και παράλληλα προσμετράει στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων ως διπλός, με κάθε σκέλος (ασφάλτινο-χωμάτινο) να βαθμολογείται ξεχωριστά με συντελεστή 1.5.
Σήμερα ανακοινώθηκαν οι συμμετοχές του 14ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις. Στον φετινό αγώνα θα έχουμε την χαρά να θαυμάσουμε τις Lancia Delta Integrale των “PEDRO” – BALDACCINI Emanuele & FALCONE Carlo – OMETTO Piedro.
Η Πανηγυρική Εκκίνηση θα λάβει χώρα κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης την Πέμπτη 28 Μαΐου με τα πληρώματα το απόγευμα της ίδιας ημέρας να κατευθύνονται προς τις ασφάλτινες ειδικές της Ριτσώνας, του Αγίου Μερκουρίου και της Πεντέλης.
Το αγωνιστικό μενού της Παρασκευής είναι πλούσιο, καθώς περιλαμβάνει 7 ειδικές διαδρομές. Η αρχή θα γίνει με το Μελετάκι, ενώ στη συνέχεια τα πληρώματα της κατηγορίας Sporting θα διέλθουν από τις ειδικές των Μεγάρων και του Σχίνου. Καινοτομία του αγώνα αποτελεί η υπερειδική διαδρομή της Κορίνθου στο λιμάνι της πόλης, η οποία αναμένεται να προσελκύσει πλήθος κόσμου το μεσημέρι της Παρασκευής. Έπειτα, οι αγωνιζόμενοι θα αγωνιστούν στις ειδικές Άγιος Ιωάννης, Πίσσια και Αλεποχώρι, επιστρέφοντας το απόγευμα στις φιλόξενες εγκαταστάσεις του ΟΑΚΑ. Το βράδυ, οι θεατές θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά το δύσκολο έργο των μηχανικών, οι οποίοι θα μετατρέψουν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα από ασφάλτινα σε χωμάτινα, ενόψει του τρίτου σκέλους.
Η χωμάτινη ημέρα του αγώνα περιλαμβάνει γνωστές ακροπολικές διαδρομές των τελευταίων ετών και συγκεκριμένα την Κινέττα, τα Κλένια, το Κεφαλάρι και το Λουτράκι. Η διοργάνωση θα ολοκληρωθεί την Κυριακή με την απονομή των επάθλων στο λόφο του Φιλοπάππου, με φόντο τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης.
Περιγραφή & Προσβάσεις Ειδικών διαδρομών
To Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις πλαισιώνεται και από έναν άλλο αγώνα, πιο ρομαντικό… αυτόν των regularity. Εδώ όμως οι πληροφορίες για την διαδρομή είναι περιορισμένες διότι δεν είναι ένας αγώνας επιδόσεων αλλά ακριβείας, κι η μη γνώση της διαδρομής προσθέτει το στοιχείο της περιπέτειας.
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο