• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • Επικοινωνία
time2rally.gr
  • Ράλλυ
  • Αναβάσεις
  • Ταχύτητα
  • Regularity
  • Drift
  • Kart
  • Νέα-Ανακοινώσεις
  • Άλλοι αγώνες
    • Dragster
    • Time Attack
    • 4×4, offroad
    • Ιστορικό Αυτοκίνητο
    • WRC
Απάντηση βέλος από Στρουσόπουλου στην ΟΜΑΕ, για το συμβάν στη Ριτσώνα

Απάντηση βέλος από Στρουσόπουλου στην ΟΜΑΕ, για το συμβάν στη Ριτσώνα

16/05/2015

0084 STROUSOPOULOS OMIROS

Μετά την απόφαση της ΟΜΑΕ – ΕΠΑ για τα θέματα που προέκυψαν από την ανάβαση της Ριτσώνας έχουμε την αντίδραση του κ. Όμηρου Στρουσόπουλου. Σύμφωνα με τον κ. Στρουσόπουλο τα αίτια της εξόδου του οφείλονται στην αυξημένη ολισθηρότητα του οδοστρώματος λόγω λιπαντικών τα οποία είχαν χυθεί από προηγούμενο αυτοκίνητο, ενώ η ΟΜΑΕ-ΕΠΑ θεωρεί ότι λόγω δύσκολων καιρικών συνθηκών προκλήθηκε η έξοδός του.

Να σημειώσουμε ότι η έξοδος έγινε στην τελευταία στροφή της διαδρομής και ενώ ο κ. Στρουσόπουλος είχε ήδη καλύψει την υπόλοιπη διαδρομή κάτω από τις ίδιες καιρικές συνθήκες. Επίσης στην ίδια στροφή είχαμε έξοδο και του Νο88 αμέσως μετά.

Ακολουθεί η σχετική επιστολή του κ.Στρουσόπουλου:

“Στις 21-22 Μαρτίου 2015 διεξήχθη στη Ριτσώνα ο πρώτος αγώνας του Πρωταθλήματος Αναβάσεων όπου έλαβα μέρος με τον αριθμό συμμετοχής Νο 84 (και όχι με το Νο 86 όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της ΟΜΑΕ). Μετά από Μηχανική βλάβη συναθλητή μου, το οδόστρωμα λίγα μέτρα πριν τον τερματισμό γέμισε λάδι το οποίο απλώθηκε για πολλά μέτρα με την βοήθεια της βροχής και του κατηφορικού οδοστρώματος. Με αφορμή αυτό αλλά και αιτία την πλήρη έλλειψη οποιασδήποτε εφαρμογής μέτρων ασφαλείας είχα έξοδο από την διαδρομή με αποτέλεσμα να καταστρέψω την προσπάθειά μου στον αγώνα, να τραυματίσω το αμάξι μου αλλά και η δημιουργία κινδύνου να προκληθεί κάποιος τραυματισμός.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ στο σημείο που αναφέρουμε και οι τρεις Οδηγοί ο δρόμος ήταν γεμάτος λάδια πάνω στην «αγωνιστική γραμμή», την στιγμή που οι άνθρωποι της Οργάνωσης επέμεναν ότι ήταν νερά. Στο σημείο υπήρχαν αρκετοί θεατές με ανάμεσά τους πολύπειρους οδηγούς Αγώνων αλλά και Στελεχών, οι οποίοι φώναζαν προς τους διοργανωτές ότι το σημείο είναι άκρως επικίνδυνο. Δεν θα μπω στην διαδικασία να πω το τι ακούσαμε εκεί γιατί θα νομίζετε ότι σας λέω τραγελαφικά.

Μετά την καταστροφή της προσπάθειάς μου, σειρά πήρε η ακρόαση που έγινε στα γραφεία της ΟΜΑΕ στις 7 Απριλίου 2015. Αφού προσκόμισα το σχετικό βίντεο και ανάφερα τα γεγονότα όπως είναι ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΑ στην έκθεση της τροχαίας, η απόφαση της ΟΜΑΕ μετά την σχετική συνεδρίαση στις 11 Μαΐου 2015 η οποία είναι αναρτημένη στην επίσημη σελίδα της στο ίντερνετ , ορίζει ότι δεν θα προβεί σε καμία περαιτέρω ενέργεια και αποδίδει τα γεγονότα στην απουσία σχετικών προβλέψεων στον Γενικό Κανονισμό .

Δυστυχώς αυτό εμένα δεν με καλύπτει σαν νοήμον άνθρωπο, πιστεύοντας ότι ακολουθώ ένα Άθλημα που διέπετε από κανόνες και νόμους και θα ακολουθήσω την Δικαστική οδό. Δεν γνωρίζω αν θα βρω το δίκιο μου (ποιος το βρήκε στην Ελλάδα;;;;) αλλά αισθάνομαι πνιγμένος και αδικημένος μέχρι εσχάτων. Δεν είναι δυνατόν όλη η Ελλάδα να βλέπει ότι το οδόστρωμα είναι γεμάτο από λάδια και η Αρχή του Αθλήματος να είναι «τυφλή». Ντροπή και αίσχος !!!

Ακόμα ένα θέμα που θέλω να επισημάνω είναι ότι ο συναθλητής μου Δράκας Γρηγόρης, ο οποίος είχε και αυτός έξοδο αναφέρεται στον Πίνακα αποτελεσμάτων ενώ εγώ όχι. Υπάρχει διάκριση ανάμεσα σε ένα Αθλητή της ΑΣΜΑ που είναι ο Δράκας και σε έναν της Start Line που είμαι εγώ; Δεν θέλω να το πιστέψω…..”

Το βίντεο παρακάτω καταγράφει την έξοδο του κ.Στρουσόπουλου και στη συνέχεια τους λεκτικούς διαπληκτισμούς μεταξύ αυτού, των θεατών και των μελών της οργάνωσης.

2015
Προηγούμενο άρθρο Νέος χώρος διεξαγωγής για τον 2ο αγώνα Πανελλήνιου Πρωταθλήματος DRIFT
Επόμενο άρθρο Οι αγώνες επιστρέφουν στην Αττική!!!

S.Souflis Author Subtitle

Σχετικά άρθρα από Συναφείς κατηγορίες

Eneos Rally Crete 2016: Συμμετοχές

Eneos Rally Crete 2016: Συμμετοχές

1ο Ράλι Σπριντ Βαντές – Γερω-Λάκκος

1ο Ράλι Σπριντ Βαντές – Γερω-Λάκκος

49ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.: Συμμετοχές

49ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.: Συμμετοχές

Ράλλυ Αχαιός στις 27 και 28 Μαΐου: Χάρτες – Ωράριο – Δήλωση Συμμετοχής

Ράλλυ Αχαιός στις 27 και 28 Μαΐου: Χάρτες – Ωράριο – Δήλωση Συμμετοχής

Το Acropolis και φέτος στο καλεντάρι του ERC 2015!!!

Το Acropolis και φέτος στο καλεντάρι του ERC 2015!!!

ΟΜΑΕ: Ανακοίνωση

ΟΜΑΕ: Ανακοίνωση

Αναμένοντας τις συμμετοχές της 3ης Ανάβαση Βλάστης

Αναμένοντας τις συμμετοχές της 3ης Ανάβαση Βλάστης

SEAJETS Rally Acropolis 2017… μετράμε αντίστροφα!

SEAJETS Rally Acropolis 2017… μετράμε αντίστροφα!

Κανένα σχόλιο ακόμα!

Κάνε το πρώτο σχόλιο

Απάντηση

Click here to cancel reply.

ΡΟΗ ΑΡΘΡΩΝTimeline

02
Feb 20:02

Συντονισμένη κίνηση αθλητών προς ΟΜΑΕ – επιστολή

13
Dec 17:20

Συντήρηση κινητήρα: Φίλτρα Καυσίμου

13
Dec 11:54

FIA Rally Star: οι νέοι Έλληνες εκπρόσωποι στο WRC

22
Apr 20:41

Classic Rally “Acropolis Legends” 2021

21
Apr 20:54

Επανεκκίνηση Των Αγώνων Αυτοκινήτου & Karting Το Μάιο

06
Jul 19:21

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Η βροχή σε ρόλο ρυθμιστή

19
Jun 21:44

ΦΙΛΠΑ Θερινό Ράλλυ 2020 “Attica Challenge”: Με 52 Συμμετοχές

18
Jun 12:20

Classic Rally “Acropolis Legends” 2020: Νικητές οι συνήθεις ύποπτοι Τρίκαρδος – Χατζής

18
Jun 10:15

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Το Πρωτάθλημα Ξεκινά!… Μακρύτερη Διαδιαδρομή Αλλά Χωρις Θεατές

18
Jun 09:41

Τα Νέα Προγράμματα Των Πρωταθλημάτων Drift Και Drag Racing Του 2020

  • Blog View
  • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΓΩΝΩΝ 2018
  • Υποστηρικτές
favicon-logo-time2rally-HD


© 2020 Copyright S.Souflis. All Rights reserved.
Close Window

Loading, Please Wait!

This may take a second or two. Loading, Please Wait!