Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η ανάβαση Αχλαδόκαμπου ‘’ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ’’ με τις δυο συνδιοργανώτριες λέσχες να αντιμετωπίζουν τα όποια προβλήματα και καθυστερήσεις γρήγορα και αποτελεσματικά. Ο καιρός τελικά έκανε το χατίρι σε αγωνιζόμενους και θεατές που ανέβηκαν στο βουνό με εξαίρεση μια ασθενής βροχή διάρκειας δεκαπέντε λεπτών.
Ο απόλυτος χρόνος ημέρας ανήκει στον Μάριο Ηλιόπουλο με το FORD ESCORT WRC γράφοντας συνολικό χρόνο και στα δυο σκέλη 5:56:69 κάτι που του χαρίζει την άτυπη γενική. Ο ‘’MARIO’’ στο πρώτο πέρασμα ήταν πίσω με 1,35 sec διάφορα, πάτησε όμως τέρμα το γκάζι στο δεύτερο με την τελική διάφορα ανάμεσα τους να είναι μόλις 0,08 εκατοστά.
Πάμε να δούμε όμως τις κατηγορίες μια προς μια.
Στην ομάδα Α πρώτος ο Παναγιώτης Λιώρης με Ford Escort Cosworth WRC κερδίζοντας και τα δυο σκέλη, αφήνοντας δεύτερο μετά από ωραία μάχη τον Μιχάλη Ευθυμίου με Ford Escort Cosworth WRC και αυτός ενώ τρίτος ο Σπύρος Βοργιάς με Peugeot 106 S16 κάνοντας εντυπωσιακούς χρόνους.
Στην ομάδα Ν πρώτος αναδείχτηκε ο Παναγιώτης Κύρκος με Mitsubishi EVO IX, αφήνοντας στην δεύτερη θέση τον Θεόδωρο Μούγιο με το ίδιο αυτοκίνητο και τρίτον τον Ιωάννη Ποτουρίδη με Subaru Impreza 555.
Η ομάδα της ΕΕ είχε ως νικητή τον Μάριο Ηλιόπουλο με Ford Escort Cosworth WRC ανατρέποντας το αποτέλεσμα στο δεύτερο πέρασμα πετυχαίνοντας καλύτερο συνολικό χρόνο, αφήνοντας πίσω του τον Λεωνίδα Κύρκο με ίδιο αμάξι και τρίτο τον Σωτήρη Σπυρόπουλο με BMW E-30 321.
Η ομάδα Ν έως 2 Λίτρα ανέδειξε νικητή τον Κωνσταντίνο Τασούλα με Peugeot 106 S16, με τους Πάρη Τασιόπουλο με Peugeot 106 S16 και Κωνσταντίνο Ντέκα με Citroen Saxo Vts να τερματίζουν στην δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.
Στην ομάδα ΕΕ έως 2 λίτρα συναντάμε πρώτο τον τοπικό Τρύφωνα Χασάπη με Citroen AX Maxi,με τους Ιωάννη Μποζιονέλο με Ford Escort MKII και Χριστόφορο Αλεξόπουλο με Opel Ascona να συμπληρώνουν την τριάδα.
Η Formula Saloon ανέδειξε νικητή τον Σταύρο Σταμέλο με VW Scirocco και τους Κωνσταντίνο Τσέλα με Honda Civic Type R και Συμεών Χατζηπαντελή με Honda Civic B18C να συμπληρώνουν το βάθρο.
Στην Formula Saloon ( Turbo) βρίσκουμε νικητή τον Νίκο Περατινό με Ford Escort Cosworth WRC για να τον ακολουθήσει ο Πέτρος Κωστούρος με Subaru Impreza 555 στην δεύτερη θέση και ο Ηλίας Τσιώνης με Sierra Cosworth 4×4 στη τρίτη θέση.
Στην Formula Saloon ( Turbo) 2 μεγάλος νικητής είναι ο Κωνσταντίνος Ζυγογιάννης με Audi A3 χωρίς προβλήματα αυτή την φορά, ακολουθούμενος από τους Ιωάννη Καρνέζη Toyota Starlet KP60 και Θανάση Παναγιωτόπουλο με Ford Sierra Cosworth.
Στην κλάση της Α5/ΕΑ5 αδιαμφισβήτητος νικητής ο Μπατζανός Βασίλης με Peugeot 106 RallY κερδίζοντας με άνεση και τα δυο σκέλη του αγώνα, με τον Χριστοδούλου Ευθύμη με Pegeuot 106 S16 να τερματίζει στην δεύτερη θέση και τον Βούτσινο Ανδρέα-Ιωσήφ με Fiat Cinquecento να τερματίζει τρίτος.
Στην κλάση της Α/6 Ε/Α6 ο εκπληκτικός Βοργιάς Σπύρος με Peugeot 106 S16 έκοψε πρώτος το νήμα ,γράφοντας πολύ χαμηλούς χρόνους που τους ζήλεψαν ακόμα και μεγαλύτερες κατηγορίες. Δεύτερος τερμάτισε ο Παπαχρήστος Κωνσταντίνος με Citroen Saxo VTS κάνοντας ένα πολύ ωραίο αγώνα χωρίς δόκιμες το Σάββατο, καθώς το αμάξι μετά από μηχανικό πρόβλημα στράβωσε βαλβίδες με αποτέλεσμα η ομάδα του να το οδηγήσει πίσω στο συνεργείο και μετά από ολονύκτια μάχη με τον χρόνο να το έχει και πάλι ετοιμοπόλεμο. Τρίτος σε αυτήν την δυνατή κλάση τερμάτισε ο Τσιούρης Ευάγγελος με Peugeot 106 S16.
Στην Κλάση Α/7 Ε/Α7 στο πρώτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Λάππας Χρήστος με Peugeot 106 Kit Car όντας ταχύτερος από τον ανταγωνισμό και στα δυο σκέλη, με τον Κατσαρέλια Εμμανουήλ με Vw Golf III GTi να έρχεται δεύτερος και τον Παρνασσά Δημήτριο με Opel Astra F να τερματίζει τρίτος.
Στην Κλάση Α/8 Ε/Α8 ο Παναγιώτης Λιώρης με Ford Escort Cosworth WRC τερμάτισε για πρώτη φορά φέτος εμπρός από τον Ευθυμίου Μιχάλη που κατέλαβε την δεύτερη θέση της κλάσης, αφήνοντας τρίτον τον Κωνσταντακόπουλο Γεώργιο με Mitsubishi EVO VIII.
Στην Κλάση Ν/2 Ε/Ν2 την πρώτη θέση κατέκτησε ο Τασούλας Κωνσταντίνος με Peugeot 106 S16 με τους Τασιόπουλο Πάρη με Peugeot 106 S16 και Ντέκα Κωνσταντίνο με Citroen Saxo Vts να καταλαμβάνουν την δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα. Εδώ να αναφέρουμε πως στο πρώτο πέρασμα ταχύτερο χρόνο είχε κάνει ο Γιαννούλης Διονύσιος με Peugeot 106 S16.
Στην Κλάση Ν/3 Ε/Ν3 ο Ντούσιας Ανδρέας με Renault Clio Rs επικράτησε του Ντούρα Νικόλαου με Peugeot 206 RC με ανατροπή καθώς στο πρώτο πέρασμα τα πράγματα ήταν αντίστροφα. Μεγάλος άτυχος ο επανεμφανιζόμενος Μάριος Ξανθάκος με HONDA CIVIC TYPE R που εγκατέλειψε την προσπάθεια του στο πρώτο πέρασμα όντας ταχύτερος στις δόκιμες του Σαββάτου.
Η Κλάση Ν/4 Ε/Ν4 έβγαλε κερδισμένο τον Κύρκο Παναγιώτη με Mitsubishi EVO IX με τους Μούγιο Θεόδωρο με Mitsubishi EVO IX και Ιωάννη Ποτουρίδη με Subaru Impreza 555 να τον ακολουθούν στην δεύτερη και τρίτη θέση, μια κατάταξη που είχε κλειδώσει με αυτήν την σειρά από τα δοκιμαστικά του Σαββάτου.
Στην Κλάση E/E10 νικητής αναδείχτηκε ο Χασάπης Τρύφωνας με Citroen AX Maxi με τους Μυλωνόπουλο Νικόλαο και Καρπερό Δημήτρη με Toyota Starlet Kp60 αμφότεροι να τερματίζουν στη δεύτερη και τρίτη θέση. Η μάχη που όλοι περιμέναμε σε αυτήν την κλάση δεν έγινε ποτέ δυστυχώς αφού ο Πολίτης Γιώργος με Citroen AX Maxi εγκατέλειψε την προσπάθεια του στο πρώτο σκέλος με αποτέλεσμα να ανέβει μόνο το δεύτερο κάνοντας όμως τον ταχύτερο χρόνο.
Η Κλάση E/E11 ανάδειξε νικητή τον Μποζιονέλο Ιωάννη με Ford Escort MKII με τους Αλεξόπουλο Χριστόφορο με Opel Ascona και Ροϊνιώτη Σπύρο με Ford Escort MKII να συμπληρώνουν το βάθρο.
Στην Κλάση E/E12 ο Σπυρόπουλος Σωτήρης με BMW E30 321 αναδείχτηκε νικητής κάνοντας την ανατροπή σε σχέση με το πρώτο σκέλος, αφήνοντας τελικά δεύτερο τον Ευθυμίου Παναγιώτη με BMW M3 DTM και τρίτο τον Κεχαγιά Ανδρέα με Ford Sierra RS 500.
Στα ιστορικά τώρα και συγκεκριμένα στην κατηγορία 1,2,3,4 ο Κατσαρός Γιώργος με Ford Escort Rs 1600 ήταν ο ταχύτερος όλων, έχοντας πίσω του τους Καρρά Γεώργιο με ΒΜW 2002ti και Μαρασλή Απόστολο με Ford Escort ΜΚ1 RS 2000.
Στην κατηγορία 1+2 τον καλύτερο χρόνο έκανε ο Κατσαρός Γιώργος Ford Escort Rs 1600, με την δεύτερη θέση να πηγαίνει στον Καρρά Γεώργιο με ΒΜW 2002ti και την τρίτη στον Μαρασλή Απόστολο με Ford Escort ΜΚ1 RS 2000.
Στην Κατηγορία 3 ο Καζακλής Αθανάσιος με Ford Escort ΜΚ2 RS τερμάτισε εμπρός από τους Ρέκκα Βασίλειο με VW Golf Gti 1 και Παναρίτη Ευάγγελο με BMW E21 που κατέλαβαν την δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.
Η Κλάση Ιστορικών έως 1600cc είχε νικητή τον Οικονόμου Δημήτρη με VW Golf Gti με τους Παπάζογλου Λυμπέρη με Alfa Romeo Alfasud Ti και Ντούλια Λεωνίδα με Toyota Corolla KE30 να συμπληρώνουν την τριάδα.
Στην Κλάση Ιστορικών έως 2000cc θριαμβευτές ήταν για ακόμα μια φορά ο Κατσαρός Γιώργος Ford Escort Rs 1600 με τους συνήθεις ύποπτους Καρρά Γεώργιο με ΒΜW 2002ti και Μαρασλή Απόστολο με Ford Escort ΜΚ1 RS 2000 να τον ακολουθούν.
Τέλος στην Κλάση 3/GR5 ο Ρέκκας Βασίλειος με VW Golf Gti 1 έκοψε πρώτος το νήμα με τους Παναρίτη Ευάγγελο με BMW E21 και Καπουρελάκο Κωνσταντίνο με BMW E21 να ακλουθούν.
Γενική Κατάταξη Ανάβασης Αχλαδόκαμπου
1ο Σκέλος Αγώνα Ανάβασης Αχλαδόκαμπου
2ο Σκέλος Αγώνα Ανάβασης Αχλαδόκαμπου
Στην ανάβαση του ΑΧΛΑΔΟΚΑΜΠΟΥ έγινε πράξη και ένας από τους πρόσφατα αλλαγμένους κανόνες που έγιναν στους κανονισμούς των αναβάσεων και συγκεκριμένα αυτός που εξηγεί τι γίνεται αν κάποιο αυτοκίνητο «πιάσει» κάποιο άλλο πιο αργό μέσα στην ειδική. Κατά τη διάρκεια του πρώτου σκέλους ο Μάριος Ξανθάκος με HONDA CIVIC TYPE R αντιμετώπισε πρόβλημα με αποτέλεσμα να τον πλησιάζει ο Κύρκος Παναγιώτης με Mitsubishi EVO IX που ερχόταν πίσω του. Οι κριτές από τα «Κ» ανέφεραν το περιστατικό στον αλυτάρχη ώστε να δώσει εντολή στον υπεύθυνο τερματισμού να μιλήσει με τον Π. Κύρκο για το τι ακριβώς συνέβη. Όταν αυτός τερμάτισε και ρωτήθηκε για το αν τον έκοψε ο Μ. Ξανθάκος , είπε πως όχι πρόλαβε να κάνει στην άκρη και δεν θέλει να ξαναεπαναλάβει το πέρασμα του, καθώς δεν συνέτρεχε κανένας λόγος.
Ο επόμενος αγώνας είναι στις 4/5-7-2015 η ανάβαση Καστανιάς.
Επιμέλεια : Π.Παπανδρέου
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο