• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • Επικοινωνία
time2rally.gr
  • Ράλλυ
  • Αναβάσεις
  • Ταχύτητα
  • Regularity
  • Drift
  • Kart
  • Νέα-Ανακοινώσεις
  • Άλλοι αγώνες
    • Dragster
    • Time Attack
    • 4×4, offroad
    • Ιστορικό Αυτοκίνητο
    • WRC
ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΝΙΚΗΤΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2015

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΝΙΚΗΤΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2015

03/06/2015
Pedro profil -2015 post image

Οι νικητές του ιστορικού ράλλυ Ακρόπολις Massimo Pedretti (PEDRO) και Emanuele Baldaccini

 

Οι ειδικές διαδρομές του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, το οποίο και είχε διεθνή χαρακτήρα, είχαν ξεκάθαρους νικητές τους “PEDRO”-Emanuelle Baldaccini στο τιμόνι της Lancia Delta Integralle 16ν της ιταλικής ομάδας Squadra Corse Isola Vicentina κερδίζοντας 11 από τις 14 ειδικές του εγχώριου αγώνα ράλλυ. Η νίκη αυτή μόνο τυχαία δεν ήρθε όπως φαίνεται απο το ιστορικό οδηγού, συνοδηγού και ομάδας:

3Ο «PEDRO», το όνομα του οποίου είναι Massimo Pedretti, γεννήθηκε στη Μπρέσια της Ιταλίας στις 23 Απριλίου 1967 (ετών 48 δηλαδή) και εμφανίστηκε για πρώτη φορά στους αγώνες το 1999 στο Rally 111 Minuti με συνοδηγό τον Giacomo Ghiroldi στο τιμόνι ενός Fiat Uno turbo, χωρίς να τερματίσει ωστόσο. Το σκηνικό επαναλήφθηκε το 2002 με το ίδιο αυτοκίνητο στο Rally Valli Ossolante ενώ η κακοδαιμονία συνεχίστηκε και το 2008, όπου και εμφανίζεται ξανά σε αγώνα FIA στο τιμόνι του Fiat 131 Abarth. To 2010 ήταν η χρονιά ορόσημο καθώς τερματίζει για πρώτη φορά σε εγχώριο αγώνα με τη Ferrari 308 GT στο Mille Miglia Storico (Ιστορικό Μίλε Μίλια) με συνοδηγό τον Giovanni Angelo Mattanza. Η καταξίωση έρχεται το 2011 καθώς στο τιμόνι της Lancia 037 grouppo B τερματίζει σε όλους τους εγχώριους Πανευρωπαικόυς αγώνες (Sanremo Rally Storico τερματίζει 9ος , Rally Alpi Orientali Historic 6ος κλάσης ERC historic, Rallye Elba Storico 5ος) και γίνεται γνωστός στο ευρύ κοινό του ιστορικού αυτοκινήτου της γείτονος χώρας.

2

Οι Pedretti “PEDRO” και Mattanza στον τερματισμό του ιστορικού ράλλυ Isola Elba

 

Η συνέχεια για τον μπρεσιάνο οδηγό ήταν εντυπωσιακή:

Το 2012 διεθνοποιείται και συμμετέχει σε 9 αγώνες ανά την Ευρώπη τερματίζοντας σε όλους και κατακτώντας 6 πρώτες θέσεις γενικής κατάταξης ( Acropolis, Costa Brava, Elba , Alpi Orientali, Mecsek , San Remo) στο τιμόνι της Lancia 037 Rally κατηγορίας Ε/4 καθώς και μια 2η θέση στο ιστορικό San Marino και μια 3η στο Rally Espana Historic. Το 2013 συμμετέχει σε 12 ιστορικούς αγώνες στη γηραιά ήπειρο στο τιμόνι της Lancia 037 και μίας Lancia Stratos, τερματίζοντας ωστόσο μόνο στους 6 με 2 1ες θέσεις στα Rally Costa Brava και San Marino Historic. Την ίδια χρονιά κάθεται στο μπάκετ ενός Peugeot 207 S200 χωρίς ωστόσο να παίρνει εκκίνηση. Σημαντική ωστόσο η χρονιά καθώς στους περισσότερους αγώνες έχει στο δεξί μπάκετ τον μέχρι τώρα συνοδηγό τους Emanuelle Baldaccini τρέχοντας μαζί τους 14 αγώνες το 2014 με τη Lancia 037 κερδίζοντας τους 6 ενώ μαζί συμμετείχαν στο Rally 1000 Miglia με το Peugeot 207 S2000 τερματίζοντας 15οι γενικής.


 

Το τρέχον έτος έχει συμμετάσχει συνολικά σε 5 ιστορικούς αγώνες: Rally Costa Brava με τη Lancia Delta Integrale τερματίζοντας 2ος  , Rally Mille Miglia Storico με τη Lancia 037 τερματίζοντας 1ος , Sanremo Rally Storico με τη Delta Integralle τερματίζοντας 4ος, Rally Storico Campagnolo με τη Lancia 037 τερματίζοντας 1ος και στον ιστορικό εθνικό μας αγώνα το Ακρόπολις τερματίζοντας 1ος με τη Lancia Delta Integrale.


 

Ο ίδιος δηλώνει επιθετικός οδηγός που τρέχει πάντα για την πρώτη θέση. Ενδεικτικό της ποιότητάς του και του συναγωνισμού στο θεσμό του ιστορικού αυτοκινήτου, στον αγώνα Lana Storico του 2014 κέρδισε την 1η θέση με τη Lancia 037 προετοιμασμένης από την ομάδα RC Sandro Munari μπροστά από τους Negri-Coppa με το Audi Quattro και τους Montini-Belfiore με την Porsche 911 με τον ίδιο να δηλώνει: «Τρέχω πάντα για την πρώτη θέση, αυτό είναι βέβαιο. Ο δρόμος για τον τίτλο σε αυτούς τους αγώνες στη χώρα μας (Ιταλία) είναι μακρύς και ο ανταγωνισμός μεγάλος. Απο την αρχή προσπαθούσα να είμαι κοντά στο Audi όσο το δυνατόν περισσότερο και μετά μέσω τακτικής έκανα ότι καλύτερο μπορούσα».

 

12Ο συνοδηγός του Emanuele Baldaccini γεννημένος στην Πίζα της Ιταλίας στις 20 Ιανουαρίου 1973 ( 42 ετών) με συνολικά 46 αγώνες στο ενεργητικό του, είναι στο δεξί μπάκετ του Pedretti εξ’ ολοκλήρου από το 2013 με σύνολο 25 αγώνων. Η διαδρομή του επίσης εντυπωσιακή καθώς έχει μπει στο μπάκετ αρκετών αυτοκινήτων, ιστορικών και μη, όπως Lancia Stratos HF, Lancia 037 Rally, Lancia Delta Integralle 16v, Peugeot 106 rallye, Renault Clio RS, Fiat Punto S1600, Subaru Impreza sti και Peugeot 207 S2000.

 

lancia stratos

Marko Bianchini- Emanuele Baldaccini στο Rally Corallo το 2009 με τη Lancia Stratos HF

 

 

Ειδική μνεία πρέπει να γίνει και στην ομάδα που υποστηρίζει τις Lancia του PEDRO , τη Squadra Corse Isola Vicentina η οποία τα τελευταία 2 χρόνια θριαμβεύει στο ιστορικό πρωτάθλημα Ιταλίας έχοντας εντάξει στο δυναμικό της τους PEDRO-Baldaccini απο το 2013 και τους Da Zanche-Mancuso με την Porsche 911 RSR. Η ομάδα με έδρα τη Βιντσέντζα στην Ιταλία, προετοιμάζει μια πληθώρα ιστορικών και μην αυτοκινήτων σε μια γκάμα από Peugeot 106 rallye έως Mercedes 200, Renault Alpine, Lancia Delta, Lancia 037, BMW Alpina, Audi Quattro, Porsche 911 και θεωρείται κυρίαρχος στα ιστορικά ράλλυ τα τελευταία 2 χρόνια με κύριους εκπροσώπους τους νικητές του Ιστορικού Ακρόπολις 2015.

Από τα παραπάνω καταλαβαίνει κανείς ότι η νίκη στο φετινό Ιστορικό Ακρόπολις μόνο τυχαία δεν ήταν, αλλά αποτέλεσε προϊόν καλοστημένης δουλειάς και προετοιμασίας απο την ομάδα της γείτονος χώρας τα αυτοκίνητα της οποίας κοσμούν με την παρουσία τους τα ιστορικά ράλλυ σε όλη την Ευρώπη.

 

 Επιμέλεια: Αντ. Σταμόπουλος

 

14 Historic Acropolis Rally 2015 historic Pedro
Προηγούμενο άρθρο Αλλαγές του Γενικού Κανονισμού Αναβάσεων | ΟΜΑΕ
Επόμενο άρθρο Regularity: Τρίκαρδος-Γεωργικοπούλου, στην Ιταλία με Porsche 944!

S.Souflis Author Subtitle

Σχετικά άρθρα από Συναφείς κατηγορίες

Με 22 συμμετοχές το 1ο Classic Rally Νέας Φιλαδέλφειας-Νέας Χαλκηδόνας!

Με 22 συμμετοχές το 1ο Classic Rally Νέας Φιλαδέλφειας-Νέας Χαλκηδόνας!

Χειμερινό Ράλλυ ΦΙΛΠΑ | Αλλαγή ημερομηνίας

Χειμερινό Ράλλυ ΦΙΛΠΑ | Αλλαγή ημερομηνίας

Πρωτάθλημα Ράλλυ Regularity Ιστορικών 2016: Οι τιτλούχοι…

Πρωτάθλημα Ράλλυ Regularity Ιστορικών 2016: Οι τιτλούχοι…

Classic Rally “Acropolis Legends” 2021

Classic Rally “Acropolis Legends” 2021

Ραλι Αμαζών 2015 | ΦΙΛΠΑ

Ραλι Αμαζών 2015 | ΦΙΛΠΑ

45ο Διεθνές Ράλλυ Φ.Ι.Λ.Π.Α.: Αποτελέσματα

45ο Διεθνές Ράλλυ Φ.Ι.Λ.Π.Α.: Αποτελέσματα

2nd 222 minutes Regularity Rally 27 Απριλίου 2014

2nd 222 minutes Regularity Rally 27 Απριλίου 2014

To 19ο «24 ΩΡΕΣ ΕΛΛΑΔΑ» σε θρυλικές διαδρομές

To 19ο «24 ΩΡΕΣ ΕΛΛΑΔΑ» σε θρυλικές διαδρομές

Κανένα σχόλιο ακόμα!

Κάνε το πρώτο σχόλιο

Απάντηση

Click here to cancel reply.

ΡΟΗ ΑΡΘΡΩΝTimeline

02
Feb 20:02

Συντονισμένη κίνηση αθλητών προς ΟΜΑΕ – επιστολή

13
Dec 17:20

Συντήρηση κινητήρα: Φίλτρα Καυσίμου

13
Dec 11:54

FIA Rally Star: οι νέοι Έλληνες εκπρόσωποι στο WRC

22
Apr 20:41

Classic Rally “Acropolis Legends” 2021

21
Apr 20:54

Επανεκκίνηση Των Αγώνων Αυτοκινήτου & Karting Το Μάιο

06
Jul 19:21

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Η βροχή σε ρόλο ρυθμιστή

19
Jun 21:44

ΦΙΛΠΑ Θερινό Ράλλυ 2020 “Attica Challenge”: Με 52 Συμμετοχές

18
Jun 12:20

Classic Rally “Acropolis Legends” 2020: Νικητές οι συνήθεις ύποπτοι Τρίκαρδος – Χατζής

18
Jun 10:15

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Το Πρωτάθλημα Ξεκινά!… Μακρύτερη Διαδιαδρομή Αλλά Χωρις Θεατές

18
Jun 09:41

Τα Νέα Προγράμματα Των Πρωταθλημάτων Drift Και Drag Racing Του 2020

  • Blog View
  • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΓΩΝΩΝ 2018
  • Υποστηρικτές
favicon-logo-time2rally-HD


© 2020 Copyright S.Souflis. All Rights reserved.
Close Window

Loading, Please Wait!

This may take a second or two. Loading, Please Wait!