Τέλος για τον αγώνα της Πάτρας και του Αυτοκινητιστικού Ομίλου Πατρών ΑΟΠ. Το 37ο Ράλλυ Αχαιός είναι πλέον παρελθόν και το ραντεβού του ΑΟΠ έκλεισε για του χρόνου. Ο αγώνας είχε ομαλή ροή και δεν προέκυψαν καθυστερήσεις και αναποδιές. Ο Σεπτέμβριος βέβαια κράτησε για σήμερα ίσως την πιο ζεστή του μέρα και οργανωτές και αγωνιζόμενοι ταλαιπωρήθηκαν από τον καυτό ήλιο και την πολύ ζέστη που επικρατούσε.
Μεγάλοι νικητές του Αγώνα ήταν οι Νικολόπουλος Ξ. και Τσιάπας Αλ. με το πολύ δυνατό Mitsubishi EVO VI της κλάσης Α8 ακολουθούμενοι από το ΕVO IX της κλάσης Ν4 των Αργυρίου Γ. με τον συνοδηγό του Βότση Γ. με +10 δευτ. διαφορά και τρίτους τους Nikon και Ανδριανόπουλο Γρ. να ακολουθούν πολύ κοντά με Mitsubishi EVO IX επίσης της Ν4.
Στην κατηγορία F2 γρηγορότεροι αποδείχτηκαν οι τοπικοί Ροϊδόπουλος Χαρ. και Παπανδρέου Παντ. με το όμορφο και ιδιαίτερο Pegeuot 205 MAXI της κλάσης Ε/Ε10. Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Πατρινοί Αυγερόπουλος Χρ. και Καϊπαλέξης Ηλ. με Pegeuot 106 S16 που έκαναν μια πολύ καλή επίδοση και ανταμείφθηκαν για την περιπέτεια που είχαν μέχρι να προετοιμάσουν το αυτοκίνητό τους μέχρι και τον τεχνικό έλεγχο! Τρίτος δικίνητος συνδυασμός ήταν οι Κουμποτής Δ. καθοδηγούμενος από τον Αμαξόπουλο Δ. ( LOUKI LOUK) με Pegeuot 106 S16.
Στις μάχες των κλάσεων ξεκινώντας από την Ν2, τερμάτισαν 4 πληρώματα. Πρώτοι με διαφορά οι Ζακχαίος Ν. με τον συνοδηγό του Κουζιώνη Χ. και το γνωστό Saxo Vts, από την πρώτη ειδική δημιούργησαν απόσταση ασφαλείας από τους τελικά δεύτερους αθλητές του ΑΟΠ Δεκή Ν και Δεκή Α. με Pegeuot 106 S16 και τους τρίτους πατρινούς αδερφούς Καμπέρο ΑΛ και Καμπέρο Γουίλ. με Citroen Saxo Vts.
Συνέχεια στην κλάση Ν4 με νικητές τους Αργυρίου Γ. με τον συνοδηγό του Βότση Γ. , επωφελούμενοι την εγκατάλειψη των Καρπάνων στην “Φτέρη 2” που ηγούνταν μέχρι εκείνη την στιγμή. Δεύτεροι ακολούθησαν οι Nikon και Ανδριανόπουλο Γρ.
Στην κλάση Α/6 και Ε/Α6 είχαμε πολλές εγκαταλείψεις από τους 8 εκκινήσαντες τερμάτισαν 5 πληρώματα. Νικητές ήταν οι Αυγερόπουλος Χρ. και Καϊπαλέξης Ηλ. με Pegeuot 106 S16 που από την αρχή του αγώνα κινήθηκαν πολύ γρήγορα. Δεύτεροι τερμάτισαν οι Κουμποτής Δ. και Αμαξόπουλος Δ. ( LOUKI LOUK) με Pegeuot 106 S16. Τρίτοι ήρθαν οι αθλητές της ΑΛΜΑ- Αιγίου Κολοκυθάς Β. και Μητρόπουλος με το ίδιο αυτοκίνητο αλλά πολύ πίσω σε χρόνο. Μεγάλες απώλειες οι Παραβάντης Χρ.-Παραβάντης Δημ., Μαργαρώνης – Αφαλωνιάτης.
Δυστυχώς και αυτός ο αγώνας σημαδεύτηκε από εγκαταλείψεις οι οποίες προήλθαν είτε από μηχανικά προβλήματα είτε από εξόδους. Αρκετά πληρώματα αντιμετώπισαν προβλήματα με την θερμοκρασία του κινητήρα τους, με το πρώτο από αυτά να είναι Ανδρέας Μαργαρώνης- Μιχάλης Αφαλωνιάτης με CITROEN SAXO VTS που εγκατέλειψαν στην 3η ειδική διαδρομή, ενώ και οι Γιάννης Πλατανησιώτης- Στρατός Γιαβάσης με ίδιο αυτοκίνητο εγκατέλειψαν για τον ίδιο λόγο στο ΣΕΧ 4. Με πρόβλημα στο μοτέρ από θερμοκρασία εγκατέλειψαν και οι Νίκος & Δημήτρης Καρπάνος με MITSUBISHI LANCER EVO X στο ΣΕΧ 4 Α ενώ βρισκόντουσαν στην τρίτη θέση γενικής.
Μηχανικό πρόβλημα με την μετάδοση στο PEUGEOT 106 S16 αντιμετώπισαν οι Γιώργος Σύλλας- Πηνελόπη Αναστασοπούλου κάτι που τους ανάγκασε να σταματήσουν τις προσπάθειες τους πολύ νωρίς μόλις στην πρώτη ειδική. Άτυχη στιγμή και έξοδο είχαν οι Ανδρέας Περάκης- Κώστας Κουρουγκιαούρης με PEUGEOT 206 KIT CAR καθώς βγήκαν από τον δρόμο στην 4η ειδική διαδρομή ενώ βρισκόντουσαν στην πρώτη θέση της κλάσης Α7 και στην τρίτη της F2, ενώ οι Χρίστος και Δημοσθένης Παραβάντης πέρασαν και αυτοί την δική τους περιπέτεια μετά από έξοδο που είχαν στη 2η ειδική με το PEUGEOT 106 S16 την ώρα που βρισκόντουσαν στην πρώτη θέση της κλάσης Α6 και στην πρώτη της F2. Τέλος οι Βασίλης Ντέρμας- Σταυρός Χατούπης με BMW E30 εγκατέλειψαν από μηχανική βλάβη στο ΣΕΧ 2.
Παραλειπόμενα του αγώνα!
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο