Έναν ακόμα πετυχημένο αγώνα κατέγραψε στο ιστορικό της η Λέσχη Αυτοκινήτου του Βόλου (ΛΑΒ), η Ανάβαση Πορταριάς έχει αγαπηθεί από θεατές και αγωνιζόμενους και η φετινή διοργάνωση ενίσχυσε αυτήν την προτίμηση του κόσμου. O προτελευταίος γύρος για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων 2015 και Πρωταθλήματος Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων είχε ομαλή εξέλιξη. Στο πρώτο σκέλος υπήρξαν κάποιες καθυστερήσεις που προκλήθηκαν από ζημιές που είχαν κάποιοι οδηγοί. Το δεύτερο σκέλος ολοκληρώθηκε χωρίς απρόοπτα και καθυστερήσεις.
Ακολουθεί αναλυτικά η περιγραφή του αγώνα και οι νικητές των ομάδων και των κλάσεων (βασιζόμενοι στην προσωρινή κατάταξη της ΟΜΑΕ- ΕΠΑ). Καλή ανάγνωση!
Στην πολυπληθέστερη ομάδα της Ανάβασης Πορταριάς σημειώθηκαν μάχες σώμα με σώμα. Οι διεκδικητές της ήταν οι συνήθεις ύποπτοι με πρώτο τον Παπαχρήστο Κ. με το λευκό CITROEN SAXO VTS και δέυτερο τον Βοργιά Σπ. με το πορτοκαλί-μαύρο PEUGEOT 106 S16. Δύο οδηγοί της κλάσης Α6 που άφησαν πίσω τους αυτοκίνητα μεγαλύτερων κλάσεων, όπως αυτό του τρίτου Σταφυλοπάτη Αντ. OPEL ASTRA OPC της Α8 και τέταρτο τον Αναδιώτη Γ. με RENAULT CLIO SPORT της Α7. Ο Αναδιώτης ήταν τρίτος για την Ομάδα Α έως 2 λίτρα.
Για την Ομάδα Ν νικητής είναι ο Κάκος Κ. με το MITSUBISHI EVO VIII, οποίος παρόλο που ήταν τρίτος στο πρώτο σκέλος του αγώνα, κατάφερε στο δεύτερο σκέλος και επικράτησε των Ποτουρίδη Ι. με SUBARU IMPREZA 555 και του τρίτου Βιδούρη Απ. με MITSUBISHI EVO IX και οι τρεις σε μια πολύ ωραία μάχη με μικρές διαφορές χρόνου.
Ο Ευθυμίου Π. με το γνωστό κίτρινο BMW M3 DTM επικράτησε από την αρχή στην Ομάδα ΕΕ αλλά και στην κλάση του Ε/Ε12. Δεύτερος σε αυτήν την Ομάδα σφηνώθηκε ανάμεσα στα δύο BMW M3 ο «τρελός» Βασιλειάδης Π. με το πράσινο CITROEN AX ξεσηκώνοντας στο πέρασμά του τους θεατές που τον χειροκροτούσαν για το ιδιαίτερο στυλ οδήγησής του. Το δεύτερο BMW,που είναι επίσης πολύ δυνατό, ανήκει στον Καλκούνο Β. που ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου.
Στα μπροστοκίνητα της Ομάδας Ν επικράτησε ο Φωτεινέλης Ι. με το HONDA CIVIC TYPE R. Δεύτερο σκαλί στο βάθρο κατέκτησε ο Γιαννούλης Δ. με PEUGEOT 106 S16 και τρίτος με μόλις 0,18 δευτ. διαφορά ανέβηκε στο τρίτο σκαλί ο Τασούλας Κ. και αυτός με PEUGEOT 106 S16.
Φυσικό και στα δικίνητα της ΕΕ νικητής ήταν ο Βασιλειάδης Π. με CITROEN AX, αφήνοντας δεύτερο τον Πολίτη Γ. με το αψεγάδιαστο CITROEN AX MAXI EVOII, ο οποίος παρόλο που έκανε εκπληκτικό χρόνο στο δεύτερο σκέλος δεν μπόρεσε να μαζέψει την διαφορά. Τρίτος κατετάχθει ο Μπαλντούνης Γ. με το μπλε σκούρο FORD ESCORT MK II και το πολύ δυνατό μοτέρ.
Πρώτο σκαλί στο βάθρο της Formula Saloon για το TOYOTA COROLLA του Μπαλάση Σγ. που επικράτησε εύκολα των υπολοίπων οι οποίοι διάλεξαν να κινηθούν πιο κάθετα στο δρόμο. Στο δεύτερο σκαλί ανέβηκε ο Μπερτζεμής Δ. με ΒΜW και στο τρίτο ο Καμζιόλης Αν. με BMW M3.
Ο Πατσουρέας Κ. μας έχει συνηθίσει στις καλές επιδόσεις με το λευκό MITSUBISHI EVO IX και επικράτησε εύκολα στην ομάδα του. Παράλληλα ήταν και άτυπα ο ταχύτερος του Αγώνα σημειώνοντας συνολικό χρόνο 3:39.23. Δεύτερος ήταν ο Λαζαρίδης Κ. με MITSUBISHI EVO VIII και τρίτος ο ‘Adkanell’ με VW GOLF GTI.
Νικητής της ομάδας αναδείχτηκε ο Ζυγογιάννης Κ. κάνοντας μια καλή επίδοση με το AUDI A3. Δεύτερος ακολούθησε ο Χαραλαμπίδης Κ. με το ιδιαίτερο SKODA OCTAVIA και τρίτος τερμάτισε με το πλάι ο τοπικός Σουφλάρης Γ. με το πράσινο FORD ESCORT MK II.
Εύκολη νίκη για τον Μπατζάνο Β. με το PEUGEOT 106 RALLYE των 1300cc ο οποίος δεν απειλήθηκε από τον δεύτερο Κωνσταντίνου Στ. με το ίδιο αυτοκίνητο και τον τρίτο Πέππα Σ. με PEUGEOT 106 στην έκδοση KIT CAR.
Όπως προαναφέραμε η μάχη ήταν μεγάλη ανάμεσα στον πρώτο Παπαχρήστο Κ. και το δεύτερο Βοργιά Σπ. Τρίτος τους ακολούθησε ο Κανέλος από την Καλαμάτα με PEUGEOT 106 S16 και διαφορά +7 δευτ. από τον Βοργιά.
Ο Αναδιώτης Γ. με το RENAULT CLIO SPORT πήρε την νίκη της κλάσης του και ακολουθήθηκε από τον Σαλταγιάννη Ε. με το HONDA CIVIC TYPE R και τρίτο τον Κατσαρέλια Εμ. με το VW GOLF 3 με μικρή διαφορά.
Όπως γράψαμε και πιο πάνω στο άρθρο, υπέροχη μάχη για την πρώτη θέση της κλάσης Ν2 έδωσαν οι Γιαννούλης Δ. και Τασούλας Κ. τερματίζοντας με ελάχιστη διαφορά υπερ του πρώτου. Τρίτος ακολούθησε λίγο πιο πίσω ο Τασιόπουλος Π. και αυτός με PEUGEOT 106 S16.
Ο Φωτεινέλης Ι. νίκησε και την κλάση του ακολουθούμενος από τον Ντούρα Ν. με το όμορφο PEUGEOT 206 RC και τρίτο τον Καραθανάση Κ. που τα πήγε αρκετά καλά με το OPEL ASTRA.
Νικητής της κλάσης ήταν ο Βασιλειάδης Π. με δεύτερο τον Πολίτη Γ. και τρίτο πολύ πιο πίσω τον Τσιστιγιάννη Αθ. με PEUGEOT 306.
Και τις τρεις θέσεις της κλάσης κέρδισε το θρυλικό πισωκίνητο αυτοκίνητο της FORD, το ESCORT MK II!!! Τα πολύ καλά προετοιμασμένα ελληνικά Escort για ακόμα μία φορά αποθεώθηκαν από τους θεατές της Ανάβασης. Νικητής ήταν ο Μπαλντούνης Γ. με δεύτερο τον Ψιλιώτη Κ. και τρίτο τον Κουρνιάτης Αθ.
Πρώτος τερμάτισε ο Ευθυμίου Π. και δεύτερος ακολούθησε με +4.55 δευτ. διαφορά ο Καλκούνος Β. Πιο πίσω χωρίς να μπορεί να ακολουθήσει τους πρώτους κατετάχθει ο Κακαραντζάς Δ. με BMW E36 M3.
Μονοπώλησε για ακόμα μία φορά ο Κατσαρός Γ. με το FORD ESCORT RS 1600 νικώντας όλες τις κατηγορίες των ιστορικών. Δεύτερος ακολούθησε ο Μαρασλής Απ. με FORD ESCORT MK I και τρίτος ο Καπουρελάκος Κ. με το BMW E21, ο οποίος ήταν πρώτος για την Κατηγορία 3 και Κλάση 3/GR5.
Στην Κατηγορία 1 + 2 τρίτος τερμάτισε ο Κοφινάς Κ. με ALFA ROMEO GT VELOCE.
Στην Κατηγορία 3 και Κλάση 3/GR5 δεύτερος ακολούθησε ο Κυριάκος Ι. με BMW 2002 και τρίτος Εδιπίδης Αλ. με το σπάνιο FORD GT 40.
Στην Κλάση Ιστορικών έως 2000cc τρίτος κατάφερε να πλασαριστεί Καλαϊτζιάν Ι. με το νεοαποκτηθέν FIAT RITMO 130 TC.
Για τα τελικά αποτελέσματα της κατάταξης του αγώνα θα περιμένουμε, μήπως αλλάξει κάτι, μιας και αυτεπάγγελτα η ΟΜΑΕ-ΕΠΑ θα ελέγξει τους κινητήρες των αυτοκινήτων των Βοργιά , Παπαχρίστου, Γιαννούλη και Φωτεινέλη την Δευτέρα.
Επόμενος αγώνας είναι η Ανάβαση Πιτίτσας που διοργανώνεται από τον ΑΟΠ και εντάσσεται στο Επάθλου Αναβάσεων Β’ Ζώνης. Τελευταίος γύρος για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων 2015 και Πρωταθλήματος Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων θα είναι η Ανάβαση Δερβενοχωρίων με διοργανωτή την Α.Λ.Α. .
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο