• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • Επικοινωνία
time2rally.gr
  • Ράλλυ
  • Αναβάσεις
  • Ταχύτητα
  • Regularity
  • Drift
  • Kart
  • Νέα-Ανακοινώσεις
  • Άλλοι αγώνες
    • Dragster
    • Time Attack
    • 4×4, offroad
    • Ιστορικό Αυτοκίνητο
    • WRC
Δ.Ε.Θ. 2015: Νίκη για τους Φιλιππίδη  κ Μαχαίρα

Δ.Ε.Θ. 2015: Νίκη για τους Φιλιππίδη κ Μαχαίρα

13/09/2015

Filippidis-Machairas-DE8Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το 48ο ράλλυ Δ.Ε.Θ. μετά και την ολοκλήρωση των έξι ειδικών διαδρομών. Μεγάλοι νικητές του αγώνα οι Γιώργος Φιλιππίδης- Λεωνίδας Μαχαίρας  με MITSUBISHI LANCER EVO IX της κλάσης Ν4 επικρατώντας στις δυο από τις έξι ειδικές, ενώ στις υπόλοιπες τέσσερεις έγραψαν χρόνους τριάδας γενικής. Στην δεύτερη θέση με 18,21 sec διάφορα βρίσκουμε τους Βασίλη και Γιάννη Βελάνη με MITSUBISHI LANCER EVO IX της κλάσης Ν4 που κέρδισαν τις δυο τελευταίες ειδικές του αγώνα κάνοντας παράλληλα μια πολύ ωραία εμφάνιση. Στην τρίτη θέση της γενικής βρίσκουμε τους καταπληκτικούς για μια ακόμη φορά Γιάννη Πλάγο- Αλκιδιάδη Ρέντη με το «μικρό» PEUGEOT 106 S16 της κλάσης Α6 με χρόνους μέσα στην τριάδα γενικής σε κάποιες ειδικές, αφήνοντας πίσω τους δυνατότερους συνδυασμούς. Την τέταρτη θέση κατέκτησαν οι Γιάννης Βαλαβάνης- Σωτήρης Καπάρας με HONDA CIVIC TYPE R της κλάσης Α7, ενώ την εξάδα της γενικής κατάταξης και συγκεκριμένα στην πέμπτη και έκτη θέση συμπληρώνουν οι Δημήτρης Κουμποτής- Σάββας Μαυροματίδης με PEUGEOT 106 S16 της κλάσης Α6 έχοντας και μια ποινή των 30 sec  και οι Αντώνης και Παύλος Μπαξεβανάκης με HONDA CIVIC TYPE R της κλάσης Α7 αντίστοιχα.

Στην κατηγορία της F2 τώρα στην πρώτη θέση της γενικής συναντάμε φυσικά το πλήρωμα των  Γιάννη Πλάγο- Αλκιδιάδη Ρέντη με PEUGEOT 106 S16 της κλάσης Α6. Στην δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Γιάννης Βαλαβάνης- Σωτήρης Καπάρας με HONDA CIVIC TYPE R της κλάσης Α7 με τους Δημήτρη Κουμποτή- Σάββα Μαυροματίδη με PEUGEOT 106 S16 να συμπληρώνουν το βάθρο. 12011441_449018365277876_209871186_o

Στις κλάσεις που συμπλήρωσαν και προσμέτρησαν ξεκινώντας από αυτή της Ν4 έχουμε νικητές τους Γιώργο Φιλιππίδη- Λεωνίδα Μαχαίρα  με MITSUBISHI LANCER EVO IX, με τους  Βασίλη και Γιάννη Βελάνη με MITSUBISHI LANCER EVO IX να κατακτούν την δεύτερη θέση.

Στην κλάση με τις περισσότερες συμμέτοχες αυτή της Α6 πρώτοι και καλύτεροι οι ταχύτατοι Γιάννης Πλάγος- Αλκιδιάδης Ρέντης με PEUGEOT 106 S16, με τους Δημήτρη Κουμποτή- Σάββα Μαυροματίδη με PEUGEOT 106 S16 να κατακτούν την δεύτερη θέση και τους Αντώνη Διαμαντόγλου- Ευάγγελο Ασπρομούγγο με SUZUKI IGNIS SPORT να τερματίζουν στην τρίτη θέση.

Στην κλάση της Α7 πρώτοι το νήμα έκοψαν οι Γιάννης Βαλαβάνης- Σωτήρης Καπάρας με HONDA CIVIC TYPE R οι οποίοι από την ειδική Χολομώντας και μετά συνέχισαν χωρίς τέταρτη σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, με τους Αντώνη και Παύλο Μπαξεβανάκη με HONDA CIVIC TYPE R και αυτοί να τερματίζουν στην δεύτερη θέση και τους Γιώργο Μπαρκιτζόπουλο- Στυλιανό Θωμόπουλο με PEUGEOT 206 RC να ανεβαίνουν στο τρίτο σκαλί του βάθρου.

 

12020087_449018448611201_92018729_o

Πολλές οι εγκαταλείψεις…..

Ο αγώνας σημαδεύτηκε δυστυχώς από τις πολλές εγκαταλείψεις καθώς από τις ήδη λίγες αρχικές συμμετοχές (23) κατάφεραν να τερματίσουν μόνο δώδεκα αυτοκίνητα. Εγκατάλειψη λοιπόν για τους Άκη Καλούδη- Σάκη Τοπούζη με MITSUBISHI LANCER EVO VIII από μηχανική βλάβη στην 4η ειδική διαδρομή, καθώς και για τους Νικό και Δημήτρη Καρπάνο με MITSUBISHI LANCER EVO X από την ιδία αιτία στην ιδία ειδική. Τα δυο πληρώματα θα έδιναν άλλον αέρα στην μάχη της κορυφής αφού οι πρώτοι έκαναν χρόνους τριάδας και οι δεύτεροι είχαν κερδίσει τις πρώτες δυο ειδικές διαδρομές. Συνέχεια με τους ‘ SIMETRA’ – Απόστολο Πάλλα με MITSUBISHI LANCER EVO IX εγκαταλείποντας από μηχανική βλάβη στην 2η ειδική, ενώ οι Βασίλης Καραβασίλης- Κώστας Καρλιώτης με HONDA CIVIC TYPE R παρέδωσαν το καρνέ τους στο Σ.Ε.Χ. 2C ενώ και στην δεύτερη ειδική είχαν την στιγμή τους όταν το καπό του αυτοκινήτου άνοιξε και έσπασε το παρμπρίζ του HONDA.


 

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=O6GrWa5yMRE&w=560&h=315]


 

Τέλος στις προσπάθειες τους έβαλαν και οι Κώστας Αργυρίου- Δημήτρης Κυπαρισσάς με PEUGEOT 106 S16 και οι Σίμος και Χρήστος Θεοφανίδης με CITROEN SAXO VTS όταν και τα δυο πληρώματα παρέδωσαν το καρνέ τους στο Σ.Ε.Χ. 2 έχοντας από ένα κομμένο ημιαξόνιο έκαστος. Από μηχανική βλάβη εγκατέλειψαν στην 4η ειδική αλλά δυο πληρώματα αυτά των Αλέξανδρου Δήμου- Αθανάσιου Ντιτόρα με PEUGEOT 106 S16 και Χρήστου Κίτσου- Βαγγέλη Παμπούκη με OPEL ASTRA F, ενώ στοπ στις προσπάθειες τους έβαλαν και οι Αχιλλέας Λάκης- Βασίλης Τριανταφυλλίδης με SEAT IBIZA στην 2η ειδική διαδρομή, αλλά και οι Χαράλαμπος Ευθυμιάδης- Θεοφάνης Παπανικολάου με PEUGEOT 106 S16 στην 3η ειδική διαδρομή.

 

Ο επόμενος αγώνας για τον θεσμό του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ είναι ο εθνικός μας αγώνας που προσμετρά και στο πρωτάθλημα του ERC το SEAJETS ACROPOLIS RALLY που θα γίνει σε μεικτό οδόστρωμα με το μεγαλύτερο ποσοστό να γίνεται στο χώμα. Ο αγώνας θα διεξαχθει υπό την αιγίδα της ΟΜΑΕ και θα γίνει στις 9/10/11-10-2015.

    Επιμέλεια: Π.Παπανδρέου

Acropolis 2015 post image

2015 ΑΟΘ ΔΕΘ Πρωτάθλημα Ράλλυ 2015
Προηγούμενο άρθρο Αποτελέσματα GP Tuning 13-9-15 Pista Park
Επόμενο άρθρο WRC Australia: Πρωταθλητής 2015 ο Ogier για 3η φορά!!

S.Souflis Author Subtitle

Σχετικά άρθρα από Συναφείς κατηγορίες

Αλλαγή ημερομηνίας – 2ο RALLY sprint ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ

Αλλαγή ημερομηνίας – 2ο RALLY sprint ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ

49o Ράλλυ Δ.Ε.Θ.: Το παιχνίδι παίζεται στο βουνό

49o Ράλλυ Δ.Ε.Θ.: Το παιχνίδι παίζεται στο βουνό

3ος Αγώνας “ΕΠΑΘΛΟ GP – ART OF SPEED 2016”: Συμμετοχές

3ος Αγώνας “ΕΠΑΘΛΟ GP – ART OF SPEED 2016”: Συμμετοχές

4η Ανάβαση Ζακύνθου: Συμμετοχές

4η Ανάβαση Ζακύνθου: Συμμετοχές

50ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. | Νίκη για τους Τσολακίδη – Δήμο με το Skoda Fabia R5

50ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. | Νίκη για τους Τσολακίδη – Δήμο με το Skoda Fabia R5

Circuit Battles & Drift Show

Circuit Battles & Drift Show

Με 52 προσωρινές συμμετοχές η Ανάβαση Ομαλού

Με 52 προσωρινές συμμετοχές η Ανάβαση Ομαλού

Αχαιός Αποτελέσματα | Επιτέλους το ΠΡΩΤΟ Ράλλυ της χρονιάς! #video

Αχαιός Αποτελέσματα | Επιτέλους το ΠΡΩΤΟ Ράλλυ της χρονιάς! #video

Κανένα σχόλιο ακόμα!

Κάνε το πρώτο σχόλιο

Απάντηση

Click here to cancel reply.

ΡΟΗ ΑΡΘΡΩΝTimeline

02
Feb 20:02

Συντονισμένη κίνηση αθλητών προς ΟΜΑΕ – επιστολή

13
Dec 17:20

Συντήρηση κινητήρα: Φίλτρα Καυσίμου

13
Dec 11:54

FIA Rally Star: οι νέοι Έλληνες εκπρόσωποι στο WRC

22
Apr 20:41

Classic Rally “Acropolis Legends” 2021

21
Apr 20:54

Επανεκκίνηση Των Αγώνων Αυτοκινήτου & Karting Το Μάιο

06
Jul 19:21

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Η βροχή σε ρόλο ρυθμιστή

19
Jun 21:44

ΦΙΛΠΑ Θερινό Ράλλυ 2020 “Attica Challenge”: Με 52 Συμμετοχές

18
Jun 12:20

Classic Rally “Acropolis Legends” 2020: Νικητές οι συνήθεις ύποπτοι Τρίκαρδος – Χατζής

18
Jun 10:15

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Το Πρωτάθλημα Ξεκινά!… Μακρύτερη Διαδιαδρομή Αλλά Χωρις Θεατές

18
Jun 09:41

Τα Νέα Προγράμματα Των Πρωταθλημάτων Drift Και Drag Racing Του 2020

  • Blog View
  • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΓΩΝΩΝ 2018
  • Υποστηρικτές
favicon-logo-time2rally-HD


© 2020 Copyright S.Souflis. All Rights reserved.
Close Window

Loading, Please Wait!

This may take a second or two. Loading, Please Wait!