• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • Επικοινωνία
time2rally.gr
  • Ράλλυ
  • Αναβάσεις
  • Ταχύτητα
  • Regularity
  • Drift
  • Kart
  • Νέα-Ανακοινώσεις
  • Άλλοι αγώνες
    • Dragster
    • Time Attack
    • 4×4, offroad
    • Ιστορικό Αυτοκίνητο
    • WRC
18ο “24 Ώρες Ελλάδα”… To πιο απαιτητικό Regularity Rally!

18ο “24 Ώρες Ελλάδα”… To πιο απαιτητικό Regularity Rally!

23/10/2015

Μετά από πολύμηνη προετοιμασία το 18ο «24 Ώρες Ελλάδα» πέρασε στην ιστορία. Με 65 πληρώματα να εκκινούν το Σάββατο το πρωί από την Κόρινθο και με σύμμαχο τον καλό καιρό, εκτέλεσαν τις πρώτες ειδικές δοκιμασίες ακριβείας «Ντράσσα» και «Αγ. Ιωάννη». Έπειτα έκαναν μία σύντομη στάση στο Κουτσοπόδι και στη συνέχεια ακολούθησαν η «Λυρκεία», η απαιτητική «Δούκα Βρύση» και το κατηφορικό «Ψάρι» για να καταλήξουν στην 1η ανασυγκρότηση, στην Κλειτορία, όπου έγιναν δεκτοί με ενθουσιασμό.

Το ράλι όμως ότι είχε αρχίσει. Λίγα μόλις χιλιόμετρα μετά την ανασυγκρότηση υπήρχαν  ο ανηφορικός «Πάος» και η γραφική «Πέρα Βάχλια 1». Λίγη χαλάρωση στο Σταυροδρόμι και έφτασε πλέον η ώρα να ανάψουν οι προβολείς! Με τις «Ράχες» να είναι η πρώτη βραδινή ειδική ξεκίνησαν οι νυχτερινές δοκιμασίες που περιλάμβαναν μία συνεχόμενη απλή διαδρομή 50 χλμ κατά την οποία όσοι δεν κινήθηκαν «σβέλτα» κινδύνεψαν με ποινές στο τέλος του 12ωρου σκέλους. Οι ειδικές «Ζάτουνα» και «Ελληνικό» συμπλήρωσαν το 1ο νυχτερινό σκέλος και τα πληρώματα κατέληξαν στα φιλόξενα Λαγκάδια Αρκαδίας για την 3ωρη ανασυγκρότηση του αγώνα και την λήξη του «12ωρου» επάθλου που διεκδικούσαν 6 πληρώματα.

Τα φαβορί είχαν αρχίσει να ξεχωρίζουν, με τους Κατσαούνη/Μανσόλα/VW Golf Gti, Λάγγα/Μαλτέζου/Volvo 122 και Μπέντα/Κοφινά/BMW 2002 να προηγούνται μέχρι τη νυχτερινή επανεκκίνηση. Όμως η νίκη δεν είχε εξασφαλιστεί και η νύχτα φέρνει πάντα ανατροπές! Ακολούθησαν ο ανηφορικός «Σπαθάρης» και μετέπειτα η γραφική «Πέρα Βάχλια 2» που διένυε τις όχθες της Λίμνης Λάδωνα. Μεταμεσονύχτια ανασυγκρότηση στην Κλειτορία και συνέχεια με τις απανωτές ειδικές «Λυκούρια», «Λίμνη Δόξα», «Ευρωστίνα» και «Πύργος» εκ των οποίων οι δύο τελευταίες δεν προσμέτρησαν λόγω ενός ατυχούς τυπογραφικού λάθους στην εκφώνηση.

Ανασυγκρότηση στα Κάτω Πιτσά και εκκίνηση για το πρωινό και τελευταίο σκέλος του αγώνα, το οποίο περιείχε έξυπνες «παγίδες». Συναντούσες πρώτα την δεύτερη ειδική του σκέλους, «Προ Στύλια», έπειτα την πρώτη «Προ Παναρίτη», ενώ στην τελευταία ειδική υπήρχαν δύο τουλίπες με αλλαγή πορείας που εύκολα μπορούσες να χαθείς.

Στις 11:00 το πρωί της Κυριακής άρχιζαν να περνούν τη γραμμή του τερματισμού ένα ένα τα 44  πληρώματα που είχαν απομείνει. Οι 15 εγκαταλείψεις επιβεβαιώνουν ότι το «24 Ώρες Ελλάδα» δοκιμάζει στα όρια τις αντοχές ανθρώπων & μηχανών και δίκαια κατέχει τον τίτλο του πιο απαιτητικού regularity rally στην Ελλάδα.

Οι μεγάλοι νικητές της γενικής κατάταξης ήταν 1) Κατσαούνης/Μανσόλας/VW Golf Gti (γιά έκτη χρονιά), 2) Κ. Χωριανόπουλος/Di Maggio/Porsche 944 και 3) οι περυσινοί νικητές, Μπέντας/Κοφινάς/BMW 2002. Τα αναλυτικά αποτελέσματα της γενικής κατάταξης, των κατηγοριών καθώς και των ειδικών διαδρομών είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα του ΣΙΣΑ www.sisa.gr

Ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων ευχαριστεί την οργανωτική επιτροπή, τους κριτές & χρονοµέτρες, τους υποστηρικτές του αγώνα Ridley, SP Tableware, Piu Verde, LeasePlan, Maniatis Hotels, Fresh patisserie, 4Τροχοί, τους χορηγούς επικοινωνίας καθώς και όλες τις οµάδες και τις λέσχες που συµµετείχαν. Η δεξίωση απονοµής έγινε την ∆ευτέρα 19/10 στις 20:00 στο Piu Verde. Όλοι οι συµµετέχοντες, ακόµα και αυτοί που εγκατέλειψαν, αξίζουν συγχαρητηρίων και έφυγαν µε ένα χαµόγελο και µε την ευχή «…και του χρόνου στο 19ο…»

2015 24 hours Greece 2015 rally regularity ΣΙΣΑ
Προηγούμενο άρθρο 3η ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΤΤΙΚΗΣ «Βαγγέλης Παλαπανίδης» 2015
Επόμενο άρθρο 35ο Χώματινο Rally Sprint Κορίνθου

A.Panopoulos

Σχετικά άρθρα από Συναφείς κατηγορίες

Historic Rally Regularity | “Ανάβαση Διονύσου – Πεντέλης”: Classic Moments

Historic Rally Regularity | “Ανάβαση Διονύσου – Πεντέλης”: Classic Moments

Rally Sprint Λιβαδειάς | Αναβολών συνέχεια…

Rally Sprint Λιβαδειάς | Αναβολών συνέχεια…

4η ΣΤΑΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΚΛΑΣΣΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗΣ | 23 & 24 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2014 | ΑΙΓΙΟ

4η ΣΤΑΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΚΛΑΣΣΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗΣ | 23 & 24 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2014 | ΑΙΓΙΟ

12o Ράλλυ Δαναών | Συμμετοχές

12o Ράλλυ Δαναών | Συμμετοχές

Ημερήσια εκδρομή ΦΙΛΠΑ στο Διόνυσο | 8 Ιουλίου 2017

Ημερήσια εκδρομή ΦΙΛΠΑ στο Διόνυσο | 8 Ιουλίου 2017

Regularity Rally: 23ος Γύρος Αττικής | Συμμετοχές…

Regularity Rally: 23ος Γύρος Αττικής | Συμμετοχές…

Regularity Rally στην Ελλάδα…

Regularity Rally στην Ελλάδα…

20η Συνάντηση Αθηνών: Αναβολή λόγω κακοκαιρίας

20η Συνάντηση Αθηνών: Αναβολή λόγω κακοκαιρίας

Κανένα σχόλιο ακόμα!

Κάνε το πρώτο σχόλιο

Απάντηση

Click here to cancel reply.

ΡΟΗ ΑΡΘΡΩΝTimeline

02
Feb 20:02

Συντονισμένη κίνηση αθλητών προς ΟΜΑΕ – επιστολή

13
Dec 17:20

Συντήρηση κινητήρα: Φίλτρα Καυσίμου

13
Dec 11:54

FIA Rally Star: οι νέοι Έλληνες εκπρόσωποι στο WRC

22
Apr 20:41

Classic Rally “Acropolis Legends” 2021

21
Apr 20:54

Επανεκκίνηση Των Αγώνων Αυτοκινήτου & Karting Το Μάιο

06
Jul 19:21

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Η βροχή σε ρόλο ρυθμιστή

19
Jun 21:44

ΦΙΛΠΑ Θερινό Ράλλυ 2020 “Attica Challenge”: Με 52 Συμμετοχές

18
Jun 12:20

Classic Rally “Acropolis Legends” 2020: Νικητές οι συνήθεις ύποπτοι Τρίκαρδος – Χατζής

18
Jun 10:15

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Το Πρωτάθλημα Ξεκινά!… Μακρύτερη Διαδιαδρομή Αλλά Χωρις Θεατές

18
Jun 09:41

Τα Νέα Προγράμματα Των Πρωταθλημάτων Drift Και Drag Racing Του 2020

  • Blog View
  • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΓΩΝΩΝ 2018
  • Υποστηρικτές
favicon-logo-time2rally-HD


© 2020 Copyright S.Souflis. All Rights reserved.
Close Window

Loading, Please Wait!

This may take a second or two. Loading, Please Wait!