Με έναν εκπληκτικό χρόνο, ο Λάμπρος Αθανασούλας πέρασε στην κορυφή της κατάταξης και προηγείται με 9,6 δλ. διαφορά από τον 2ο Kajetan Kajetanowicz! Τρίτος ακολουθεί ο Craig Breen, 14,7 δλ. πίσω από τον Έλληνα οδηγό.
Μπορεί η πρώτη ημέρα του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις για το 2015 να περιλάμβανε μόλις δύο ειδικές διαδρομές, αυτό όμως δε σημαίνει ότι οι συγκινήσεις και η ένταση δεν ήταν αντάξιες της ιστορίας του. Καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη μέχρι στιγμής έχουν παίξει οι καιρικές συνθήκες, που, λόγω της διεξαγωγής του αγώνα αυτήν την εποχή, έφερε τα πάνω κάτω ή, κυριολεκτώντας, έφερε τη λάσπη αντί της… ακροπολικής σκόνης. Έτσι, το αποτέλεσμα των βροχοπτώσεων των τελευταίων ημερών αλλά και της σημερινής ήταν οι αγωνιζόμενοι να αντιμετωπίσουν τις ούτως ή άλλως απαιτητικές ειδικές διαδρομές της Κορινθίας υπό αντίξοες συνθήκες. Η έντονη βροχόπτωση πριν από την έναρξη της Ε.Δ.1 SEAJETS Kινέτα-Λουτράκι ώθησε τους επικεφαλής ασφαλείας του αγώνα στο «κόντυμα» της διαδρομής κατά περίπου 19 χλμ., και ειδικότερα στην πραγματοποίηση των 24,33 αντί των αρχικά σχεδιασμένων 43,41 χλμ. της. Ακόμα κι έτσι, ωστόσο, η λάσπη που υπήρχε στο δρόμο οδήγησε σε αρκετές εξόδους και εγκαταλείψεις, προκαλώντας πανδαιμόνιο! Λίγες ώρες αργότερα, υπό το φως των προβολέων, οι συνθήκες βελτιώθηκαν σημαντικά και οι οδηγοί προσέφεραν θέαμα στους εκατοντάδες θεατές που αψήφησαν τη βροχή και βρέθηκαν κατά μήκος της ειδικής διαδρομής.
Η μεγάλη και μάλιστα ευχάριστη έκπληξη της ημέρας ήταν η επίδοση των Αθανασούλα-Ζακχαίου με το Skoda Fabia R5. Ο Έλληνας οδηγός έμεινε σε απόσταση βολής από τους πρωταγωνιστές στο πρώτο πέρασμα της ειδικής, αλλά στο δεύτερο, μέσα στη νύχτα, έκανε τον ταχύτερο χρόνο, που του εξασφάλισε την 1η θέση στην κατάταξη στο τέλος του πρώτου σκέλους. Ο Πολωνός Kajetan Kajetanowicz με το Ford Fiesta R5 ήταν ο ταχύτερος το πρωί στην κατατακτήρια ειδική, ενώ κέρδισε και την 1η Ε.Δ. της ημέρας. Τη νύχτα, όμως, δεν είχε απάντηση στο χρόνο του Αθανασούλα, ενώ δεν τον βοήθησε η αλλαγή στο στήσιμο της ανάρτησης του Fiesta, με αποτέλεσμα να πέσει 9,6 δλ. πίσω από τον Έλληνα οδηγό, που το 2009 είχε «χαρίσει» στην Ελλάδα τη νίκη στην κατηγορία PWRC στο Ράλλυ Ακρόπολις, στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος. Πίσω από τα δύο πληρώματα ολοκλήρωσε το σκέλος ο περυσινός νικητής του αγώνα, Craig Breen, με το Peugeot 208, με τη διαφορά του από την κορυφή να βρίσκεται στα 14,7 δευτερόλεπτα.
Οι ιδιαίτερες καιρικές συνθήκες έκαναν δύσκολο και το έργο του Alexey Lukyanuk με το Ford Fiesta R5, που στο πρώτο πέρασμα έχασε χρόνο όταν βρέθηκε πίσω από τον Ιορδάνη Σερδερίδη, ενώ το βράδυ απλώς προσπάθησε να βελτιώσει το χρόνο του. Ο Jaromir Tarabus με το Skoda Fabia S2000 συμπληρώνει την πεντάδα, έχοντας τη δική του μάχη με τον Εσθονό Raul Jeets με Ford Fiesta R5, αφού τους χωρίζουν μόλις 4,3 δευτερόλεπτα. Στην κατηγορία ERC-2 την κούρσα οδηγεί ο David Botka με Mitsubishi Lancer EVO IX, ο οποίος εκμεταλλεύτηκε τη σειρά εκκίνησης στο πρώτο πέρασμα από την ειδική, όταν το οδόστρωμα ήταν αισθητά λασπωμένο, με αποτέλεσμα να έχει δημιουργήσει μία μικρή διαφορά ασφαλείας από τον Λιθουανό Dominykas Butvilas με Subaru Impreza, που ακολουθεί. Άτυχος στάθηκε ο τρεις φορές Πρωταθλητής Ελλάδος Λάμπρος Κύρκος, που με τον Γιώργο Πολυζώη είχαν αρχικά μία έξοδο στις ελεύθερες δοκιμές, προλαβαίνοντας όμως να επισκευάσουν τη ζημιά και να εκκινήσουν εντέλει στον αγώνα. Σαν να μην έφτανε αυτό, στην εναρκτήρια ε.δ. του σκέλους είχαν και πάλι μία έξοδο, μένοντας εκτός δρόμου για περισσότερο από 20 λεπτά και χάνοντας κάθε ελπίδα για διάκριση. Παρ’ όλα αυτά, συνεχίζουν την προσπάθειά τους, ελπίζοντας σε κάτι καλύτερο αύριο.
Λίγες ώρες νωρίτερα, οι πρωταγωνιστές του ERC αλλά και του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος πέρασαν τη ράμπα της αφετηρίας κάτω από την Ακρόπολη, εμπρός από το εστιατόριο «Διόνυσος», με πλήθος θεατών να δίνει το «παρών», αψηφώντας τον κακό καιρό και δίνοντας πανηγυρικό τόνο στην όλη διαδικασία. Αύριο τα πληρώματα θα αγωνιστούν σε συνολικά επτά ειδικές διαδρομές, πριν επιστρέψουν στο Λουτράκι για τον τερματισμό. Με τους τέσσερις πρώτους να χωρίζει διαφορά μόλις 30 δευτερολέπτων, η μάχη για την κατάκτηση της νίκης αναμένεται συγκλονιστική, πόσω μάλλον όταν τη διεκδικεί ένα ελληνικό πλήρωμα!
Με την ολοκλήρωση του 1ου σκέλους του Seajets Rally Acropolis 2015, έχουμε και την ολοκλήρωση του αγώνα για το Ελληνικό Πρωτάθλημα Ράλλυ.
Πρώτοι στην Γενική Κατάταξη δεν είναι άλλοι από τους πρωτοπόρους του αγώνα Αθανάσουλα Λ. και Ζακχαίο Ν. με το Skoda Fabia R5. Δεύτεροι είναι οι Παντελής Π. και Κωνσταντίνου Κ. με Mitsubishi Lancer EVO X της κλάσης Ν4 και στην τρίτη θέση ακολουθούν οι Λαϊνόπουλος Στ. και Κολοτούρος Δ. με Subaru Impreza 555 της Α8.
Στην Κατηγορία F2000 πρώτοι είναι οι Λευκαδίτης Σ. και Τσιούκας Αθ. με Peugeot 206 XS της κλάσης Α6. Πίσω τους ακολουθούν με Μποζιονέλος Ι. και Παναρίτης Ε. με το κόκκινο Ford Escort MK2. και τρίτοι με Citroen Saxo VTS οι Πλάγος Ι. και Ρέντης Ι.
Αναλυτικότερα οι νικητές των κλάσεων σε επόμενο άρθρο.
Αναλυτικά οι πίνακες των αποτελεσμάτων εδώ!
1 BREEN Craig – MARTIN Scott PEUGEOT 208 T16 R5
«Είχαμε να δουλέψουμε σε μηχανικό επίπεδο με το αυτοκίνητο πριν την εκκίνηση και είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ».
2 KAJETANOWICZ Kajetan – BARAN Jaroslaw FORD Fiesta R5
«Ναι, κάναμε το αυτοκίνητο πιο μαλακό, αλλά δεν είναι τέλειο, αφού η πρόσφυση είναι καλύτερη. Ήταν μεγάλη μέρα και είμαστε χαρούμενοι που είμαστε εδώ. Θα περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει αύριο».
3 LUKYANUK Alexey – ARNAUTOV Alexey FORD Fiesta R5
«Ναι, είμαστε ικανοποιημένοι. Η ειδική ήταν καλύτερη, αλλά στα λασπωμένα κομμάτια η συμπεριφορά του αυτοκινήτου δεν ήταν καλή. Έχουμε πολλά να δουλέψουμε, αλλά είμαστε ικανοποιημένοι που είμαστε εδώ».
6 TARABUS Jaromir – TRUNKAT Daniel SKODA Fabia S2000
«Ήμασταν προσεκτικοί μετά από όσα είδαμε στο πρώτο πέρασμα. Ο χρόνος δεν νομίζω ότι θα είναι τέλειος. Είμαστε εδώ όμως και θα μπορούμε να συνεχίσουμε αύριο».
7 MARTIN Charles – SALVA Thierry PEUGEOT 208 T16 R5
«Σταμάτησαν στην ΕΔ».
9 JEETS Raul – TOOM Andrus FORD Fiesta R5
«Δύσκολη ειδική. Είναι καλύτερη από πριν, πιο φυσιολογική. Υπάρχει πρόσφυση σε κάποια σημεία. Πιο εύκολη από νωρίτερα, αλλά και πάλι δύσκολη».
10 ATHANASSOULAS Lambros – ZAKCHEOS Nikolaos SKODA Fabia R5
«Πρέπει να περιμένουμε και τους άλλους, τους πολύ γρήγορους που ακολουθούν. Εμείς πιέσαμε περισσότερο τώρα, κάθε χιλιόμετρο αισθάνομαι καλύτερα με το αυτοκίνητο. Θα δούμε τι θα γίνει».
11 BUTVILAS Dominykas – HELLER Kamil SUBARU Impreza WRX STI
«Η δεύτερη φορά ήταν καλύτερη και το σημείο που βγήκαμε νωρίτερα ήταν εντάξει. Δε γλιστρούσε όσο περιμέναμε. Δεν ξέρουμε αν είναι καλός ο χρόνος, αλλά μοιάζει εντάξει».
12 BOTKA David – SZELES Peter MITSUBISHI Lancer Evo IX
«Πολύ καλή ειδική, δε γλιστρούσε τόσο. Πολύ καλά»!
14 KIRKOS Lambros – POLYZOIS Giorgos MITSUBISHI Lancer Evo IX
«Ήταν πολύ δύσκολη ειδική και επειδή γλιστρούσαμε αναγκαστήκαμε να κάνουμε πολλές μπούκες και ήταν επικίνδυνα».
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο