Στην ευρύτερη περιοχή του Πύργου ολοκληρώθηκε ο πρώτος ασφάλτινος αγώνας Ράλλυ Σπριντ Κρεμαστής που διοργάνωσε η Art of Speed το Αθλητικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ν. Ηλείας. Ο αγώνας έγινε το Σαββατοκύριακο 3-4 Οκτωβρίου και προσμετρούσε στο Έπαθλο Πελοποννήσου. Ένας αγώνας που χαρακτηρίστηκε από μεγάλες καθυστερήσεις, ανεξέλεγκτους θεατές και αρκετές εγκαταλείψεις πληρωμάτων!
Η εκκίνηση του αγώνα την Κυριακή έγινε μία ώρα μετά την προγραμματισμένη. Εντύπωση έκανε ότι παρόλο που ο δρόμος είχε ανακοινωθεί ότι θα έκλεινε στις 9.30, παρόλα αυτά οι διελεύσεις των θεατών δεν σταμάτησαν ακόμα και μισή ώρα πριν την νέα ώρα εκκίνησης του αγώνα και ενώ είχαν περάσει μέσα από την ειδική διαδρομή το 000 και το 00!
Ο αγώνας αποτελείτο από μία ειδική η οποία επαναλήφθηκε τρεις φορές. Πρόκειται για μια πολύ ενδιαφέρουσα διαδρομή η οποία αποζημίωσε πληρώματα και θεατές, αφού διαθέτει ποικιλία στροφών ανηφορικές αλλά και κατηφορικές.
Νικητές του αγώνα αναδείχτηκαν οι Πυργιώτες αθλητές Τσούλος Αργύρης με συνοδηγό τον Κοκκινάκη Δημήτρη με ένα Mitsubishi Lancer EVO VIII της κλάσης Α8, οι οποίοι είχαν μια φοβερή μάχη με τους Ντέρμα Βασίλη και Λαττά Γιώργο και το θορυβώδες ΒMW E30 M3 οι οποίοι εγκατέλειψαν από μοτέρ μετά τον τερματισμό του 3ου περάσματος. Την δεύτερη θέση Γενικής, πρώτη της F2000 και πρώτη για την κλάση Α6 κατέκτησε το πλήρωμα των Τασιόπουλου Γιάννη και Βλαχαντώνη Έλενας με Citroen Saxo VTS. Στην τρίτη θέση της Γενικής, δεύτερη της F2000 και δεύτερη της κλάσης Α6 συνατάμαι τους αθλητές του ΑΟΠ Κούλη Νίκο και Σουλάνη Ιωάννη με Peugeot 106 S16.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=w3mqX7629Es&w=560&h=315]
Οι Τζικόπουλος Π. και Πανταζόπουλος Π. με το πολύ καλό Ford Escort MK2 κινήθηκαν στους γνωστούς γρήγορους ρυθμούς τους και βρέθηκαν τέταρτοι στην Γενική Κατάταξη, τρίτοι για την F2000 και πρώτοι για την Ε/Ε11.
Στην κλάση της Ν2 νικητές ήταν οι Τασιόπουλος Π. και Δελαγραμμάτικα Π. με Peugeot 106 S16. Δεύτεροι στο βάθρο ανέβηκαν οι αθλητές της Art of Speed Παρράς Κ. και Παπαχριστόπουλος Β. με ίδιο αυτοκίνητο και τρίτοι στην κλάση τερμάτισαν οι Πενέσης Κ. και Πενέσης Γ. πάλι με 106.
Για την κλάση Α5 νικητές αναδείχτηκαν οι τοπικοί Παρασκευόπουλος Αν. και Σωτήρης με το δυνατό Peugeot 106, δεύτεροι ακολούθησαν οι Νικολούλιας Μ. και Κουφωλιάς Ευστ. με Toyota Starlet TRD.
Στην κλάση Ε10 η μάχη βρήκε νικητές τους Δημόπουλο Αντ. και Κορμπά Γ. με Toyota Corolla AE92, ακολουθούμενοι από τους Αγγελόπουλο Π. και Γιαβάση Στρ. οι οποίοι βρέθηκαν στον δεύτερο σκαλί του βάθρου. Τρίτο σκαλί για τους Καρούζο Γ. και Μπράβο Π. με Τοyota Corolla GT.
Στις εγκαταλείψεις του αγώνα συγκαταλέγονται όπως αναφέραμε και πιο πάνω οι Ντέρμας-Λαττάς, ακολούθησαν οι Δεκής Ν. και Καϊπαλέξης Γ. από ημιαξόνιο στο πρώτο πέρασμα. Οι Βαρώτσος Ν. και Λυμπερόπουλος είχαν έξοδο στο τρίτο τμήμα του αγώνα. Νωρίς τέλειωσε ο αγώνας των Πανούτσου και Καραγκούνη από έξοδο που είχαν στην πρώτη ειδική.
Σοβαρό ατύχημα το οποίο ευτυχώς δεν εξελίχθηκε δυσάρεστα για το πλήρωμα, είχαν οι Αυγερόπουλος – Καϊπαλέξης οι οποίοι γλίστρησαν στην έξοδο μιας αριστερής γρήγορης στροφής. Το αποτέλεσμα ήταν να κάνουν “βουτιά” σε ένα χωράφι από 3 περίπου μέτρα ύψος και μετά από κάποιες τούμπες να σταματήσουν αρκετά μέτρα παρακάτω, ευτυχώς με μικρές εκδορές. Το αυτοκίνητο καταστράφηκε ολοκληρωτικά όπως φαίνεται και στο βίντεο που ακολουθεί παρακάτω. Η αντίδραση του διοργανωτή μάλλον κρίνεται ελλιπής, αφού την στιγμή που ενημερώθηκε για το συμβάν δεν έστειλε άμεσα ασθενοφόρο να ελέγξει την κατάσταση του πληρώματος, αλλά αντί δίλεπτου κενού μεταξύ των διελεύσεων εφάρμοσε μονόλεπτο και συνέχισε τον αγώνα κανονικά. Με το τέλος του αγώνα έφτασε το ασθενοφόρο στον τόπο του ατυχήματος όπου μεταφέρθηκε ο οδηγός στο Νοσοκομείο του Πύργου για προληπτικούς λόγους αφού παραπονιόταν για πόνο στην πλάτη.
Επόμενος αγώνας για το θεσμό του Επάθλου Πελοποννήσου θα είναι το 6o Ράλλυ Σπριντ Αιγίου στις 14 κ 15 Νοεμβρίου 2015.
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο