Με την ολοκλήρωση του 1ου σκέλους του Seajets Rally Acropolis 2015, έχουμε και την ολοκλήρωση του αγώνα για το Ελληνικό Πρωτάθλημα Ράλλυ. ΠΑρακάτω ακολουθούν δηλώσεις ελληνικων πληρωμάτων:
Παραδοσιακά, όπως έχουμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια, το Ράλλυ Ακρόπολις αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Η φετινή του εκδοχή δε θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση, με κάθε ημέρα να προσμετρά ξεχωριστά στο εθνικό Πρωτάθλημα. Οι κακές καιρικές συνθήκες δυσκόλεψαν, όπως ήταν φυσιολογικό, και τους Έλληνες οδηγούς, και καθόρισαν το τελικό αποτέλεσμα. Οι Αθανασούλας-Ζακχαίος με το Ford Fiesta R5 ήταν μακράν ταχύτεροι των υπολοίπων, όντας στο κυνήγι των πρωταγωνιστών του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ. Έτσι, φυσιολογικά επικράτησαν στον πρώτο ελληνικό αγώνα, αποκομίζοντας το μέγιστο αριθμό βαθμών. Βέβαια, με μόλις έναν αγώνα να απομένει για την ολοκλήρωση του θεσμού, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στη μάχη του τίτλου, ο οποίος και καταλήγει, σύμφωνα με τη λογική, στους Κύρκο-Πολυζώη. Το πλήρωμα του Mitsubishi Lancer EVO IX μπορεί να στάθηκε άτυχο σήμερα, αφού μία έξοδος στην 1η ειδική τούς κόστισε περισσότερο από 20 λεπτά -μέχρι να επαναφέρουν το αυτοκίνητο στο δρόμο- και εντέλει τις όποιες ελπίδες τους για διάκριση, όμως η εγκατάλειψη των Βασίλη και Γιάννη Βελάνη από ηλεκτρικά στο Mitsubishi Lancer EVO IX τούς φέρνει αγκαλιά με τον τίτλο.
Με τους Κύρκο και Βελάνη εκτός μάχης, οι Κύπριοι Παντελή-Κωνσταντίνου με το Mitsubishi Lancer EVO X κατάφεραν να τερματίσουν στη 2η θέση της ελληνικής κατάταξης, αν και δεν έχουν δικαίωμα συγκομιδής βαθμών στο Παν.Π. Ράλλυ. Πίσω τους, το βάθρο συμπλήρωσαν οι Λαϊνόπουλος-Κολοτούρος με το Subaru Impreza, χωρίς να απειληθούν και αφού πραγματοποίησαν πολύ καλό αγώνα. Την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν οι Παυλίδης-Πετρόπουλος στην πρώτη τους με το Mitsubishi Lancer EVO IX και οι Κωνσταντάκος-Σιδεράκης με το Subaru Impreza, έχοντας τη δική τους μάχη, που κρίθηκε μόλις στα 10 δευτερόλεπτα υπέρ των πρώτων. Στη μάχη βρέθηκαν και οι Γαζετάς-Φασκιώτης με το Lancer EVO VIII, που περιορίστηκαν στην 6η θέση της Γενικής, μόλις 1,3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Κωνσταντάκο.
Η πιο ενδιαφέρουσα μάχη της ημέρας, όμως, δόθηκε στην F2, ανάμεσα στους Μποζιονέλο-Παναρίτη με το Ford Escort και τους Λευκαδίτη-Τσιούκα με το Peugeot 206, με τελικούς νικητές τους δεύτερους, έπειτα από ποινή 10 δευτερολέπτων στους πρώτους και ενώ τους χώριζαν μόλις 0,2 δλ. υπέρ του πληρώματος του Escort. Αύριο είναι μια άλλη ημέρα για τους Έλληνες οδηγούς, και μάλιστα με υψηλότερο συντελεστή από ό,τι σήμερα, ενώ το ενδιαφέρον παραμένει στο ίδιο υψηλό επίπεδο.
10 ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑΣ Λάμπρος – Ζακχαίος Νικόλαος SKODA Fabia R5
«Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι. Πιέσαμε στη δεύτερη ειδική, κινηθήκαμε γρήγορα και ήρθε το αποτέλεσμα που θέλαμε. Συνεχίζουμε, καθώς αύριο είναι μία δύσκολη μέρα για όλους».
14 ΚΥΡΚΟΣ Λάμπρος – ΠΟΛΥΖΩΗΣ Γιώργος MITSUBISHI Lancer Evo IX
«H δεύτερη σημερινή ειδική ήταν μεν δύσκολη, αλλά ήταν καλύτερη από την πρώτη. Υπήρχε πολύ λάσπη σε κάποια σημεία. Επιτέλους κάναμε μία καλή ειδική, την τελευταία. Αύριο ελπίζουμε να μην αντιμετωπίσουμε προβλήματα».
18 ΠΑΝΤΕΛΗ Πέτρος – ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Κωνσταντίνος MITSUBISHI Lancer Evo X
«Η δεύτερη ειδική ήταν σαφώς καλύτερη από την πρώτη, καθώς οι λάσπες καθάρισαν. Εμείς κινηθήκαμε καλά, όλα πήγαν καλά με το αυτοκίνητο. Δεν είχαμε κάποιο πρόβλημα. Αύριο θα συνεχίσουμε με τον ίδιο τρόπο».
20 ΒΕΛΑΝΗΣ Βασίλης – ΒΕΛΑΝΗΣ Γιάννης MITSUBISHI Lancer EVO IX
Εγκατέλειψαν στη 2η ε.δ. από ηλεκτρικά.
22 ΝΙΩΡΑΣ Γρηγόρης – ΚΑΚΑΛΗΣ Κωνσταντίνος SUBARU Impreza WRX STI
Εγκατέλειψε μετά την 1η ε.δ. από σπασμένο ψαλίδι.
25 ΧΑΛΙΒΕΛΑΚΗΣ Νικόλαος – ΜΑΛΑΚΤΑΡΗ Ελένη MITSUBISHI Lancer Evo IX
«Ήταν μία ωραία ημέρα, με περιπέτεια. Η βραδινή ειδική ήταν πολύ ωραία και σίγουρα σε πολύ καλύτερη κατάσταση από ό,τι το απόγευμα. Ένιωσα εμπιστοσύνη και κινηθήκαμε πιο γρήγορα και γι’ αυτό κάναμε ένα μικρό λάθος και χάσαμε περίπου 30 δευτερόλεπτα».
26 ΖΟΥΝΗΣ Ιωάννης – ΙΝΤΖΟΓΛΟΥ Νικόλαος SUBARU Impreza WRX STI
«Η δεύτερη ειδική δεν είχε καμία σχέση με την πρώτη. Μόνο ελάχιστα σημεία είχαν λάσπη. Για εμάς όλα κύλησαν ομαλά και ελπίζουμε να συνεχίσουμε έτσι αύριο».
28 ΚΥΠΡΑΙΟΣ Γεράσιμος – ΠΙΣΙΜΑΝΗΣ Γιώργος PEUGEOT 206 XS Kit Car
«Η δεύτερη ειδική δεν είχε καμία σχέση με την πρώτη. Μόνο ελάχιστα σημεία είχαν λάσπη. Για εμάς όλα κύλησαν ομαλά και ελπίζουμε να συνεχίσουμε έτσι αύριο».
51 ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΣ Παναγιώτης – ΣΙΔΕΡΑΚΗΣ Θεόδωρος SUBARU Impreza WRX STI
«Ήταν μία απίστευτη εμπειρία η λάσπη και φέραμε εις πέρας αυτή τη δύσκολη αποστολή. Στην πρώτη ε.δ. κάναμε σωστή επιλογή ελαστικών. Είμαστε χαρούμενοι και συνεχίζουμε για αύριο».
52 ΣΠΑΝΟΣ Διονύσης – ΓΚΟΤΟΒΟΣ Σωτήρης SUBARU Impreza WRX N12
Εγκατέλειψαν στην 1η ε.δ. από πρόβλημα στον κινητήρα.
53 ΓΑΖΕΤΑΣ Χαράλαμπος – ΦΑΣΚΙΩΤΗΣ Γιώργος MITSUBISHI Lancer Evo VIIΙ
«Στην πρώτη ε.δ. είχαμε ένα τετ α κε και χάσαμε χρόνο. Στη δεύτερη μετά τη μέση μείναμε χωρίς φρένα. Η δεύτερη ε.δ. ήταν σαφώς καλύτερη από την πρώτη, ενώ ήταν ωραία η οδήγηση τη νύχτα. Είμαστε ευχαριστημένοι από τον αγώνα μας, ο οποίος σταματάει εδώ».
54 ΤΣΑΠΕΚΗΣ Δημήτρης – ΚΟΚΚΙΝΑΚΗΣ Δημήτρης SUBARU Impreza WRX STI
«Όλα καλά. Φτάσαμε στον τερματισμό που είναι πολύ σημαντικό για εμάς».
55 ΛΑΪΝΟΠΟΥΛΟΣ Στέλιος – ΚΟΛΟΤΟΥΡΟΣ Διονύσης SUBARU Impreza 555
«Ήταν δύσκολα στη λάσπη, ιδιαίτερα στην πρώτη ειδική διαδρομή, όπου το ζητούμενο ήταν να μείνεις στο δρόμο. Η δεύτερη ειδική διαδρομή αποτέλεσε την πρώτη μας αγωνιστική επαφή με τη νύχτα. Κινηθήκαμε όσο καλύτερα μπορούσαμε και πιστεύω ότι είναι ένα τέλειο αποτέλεσμα αφού αισθανόμαστε ότι έχουμε κερδίσει.»
57 ΜΠΟΖΙΟΝΕΛΟΣ Ιωάννης – ΠΑΝΑΡΙΤΗΣ ΕυάγγελοςFORD Escort MK2
«Κινηθήκαμε πολύ καλά, αν και θα μπορούσαμε και καλύτερα, αν η πρώτη ειδική δεν ήταν τόσο δύσκολη λόγω της λάσπης. Η δεύτερη ε.δ. ήταν σαφώς καλύτερη. Ο αγώνας συνεχίζεται για εμάς αύριο.»
58 ΛΕΥΚΑΔΙΤΗΣ Σάββας – ΤΣΙΟΥΚΑΣ Αθανάσιος PEUGEOT 206 XS
«Στην πρώτη ειδική κάναμε κακή επιλογή ελαστικών. Κάτι που διορθώσαμε στη συνέχεια και κινηθήκαμε γρήγορα με αποτέλεσμα να κάνουμε έναν καλό χρόνο σε δύσκολες συνθήκες. Προχωράμε για αύριο.»
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο