Έπεσε η αυλαία για το 6ο Ράλλυ Σπριντ Αιγίου, που διοργάνωσε η Αγωνιστική Λέσχη Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ΑΛΜΑ το Σαββατοκύριακο 14 και 15 Νοεμβρίου 2015. Ο Αγώνας είχε κέντρο την πόλη του Αιγίου και σαν Ειδική Διαδρομή επιλέχτηκε η κατηφορική Φτέρη, που έγινε δύο φορές. Από τα είκοσι πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή την ράμπα της πανηγυρικής εκκίνησης του Σαββάτου πέρασαν τα δεκαεννέα. Κυριακή πρωί και η δράση μεταφέρθηκε στο βουνό. Οι βραδινές υγρασίες που υπήρχαν στην Ε.Δ. αποτέλεσαν την έννοια των αγωνιζομένων και εφιστούσαν ιδιαίτερης προσοχής. Όλα κύλισαν εντός των καθορισμένων χρόνων και το τόλμημα της ΑΛΜΑ – Αιγίου πέτυχε.
Σημείωση: “Παρακάτω στο άρθρο διορθώσαμε κάποια λάθη που έγιναν με τους νικητές, μιας και το σύστημα των Σπριντ είναι κάπως πολύπλοκο. Επίσης να ζητήσουμε συγνώμη που μπερδέψαμε και άλλα ενημερωτικά site που παίρνουν τα κείμενά μας και φτιάχνουν “δικά” τους άρθρα….”
Μεγάλοι νικητές του αγώνα ήταν οι Δραγώνας Αντ. με την Νικολακοπούλου Αθ. στο πλευρό του. Το Honda Civic Type-R της κλάσης Ν3 που οδήγησαν κέρδισε και την κατηγορία F2. Δεύτεροι στην Γενική του Ράλλυ Σπριντ Αιγίου, τερμάτισαν οι τοπικοί Σπηλιωτόπουλος Π. και Σπυρόπουλος Μ. με Peugeot 106 Rallye ενώ τρίτοι ήρθαν οι Αγγελόπουλος Π. και Κονδύλης Π. οδηγώντας ένα Peugeot 205 Maxi κερδίζοντας αντίστοιχα την 2η θέση και 3η θέση της F2.
Στις Κλάσεις E/E9 και Ε/Ε10, που συμπληρώθηκε, στο πρώτο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Αγγελόπουλος Π. και Κονδύλης Π. οδηγώντας ένα Peugeot 205Maxi. Στο δεύτερο σκαλί ανέβηκαν οι Πολυχρονόπουλος Γ. και Χριστογιαννούλα Μ. με Citroen AX οι οποίοι πίεσαν αρκετά στην Ε.Δ. Φτέρη-2.
Στην Κλάση A/6 κ E/A6 πρώτοι ήταν οι Αρέθας Σπ. και Κεχαγιάς Γ., δεύτεροι οι Γουλιμής Απ. και Μάρκος Δ. με Peugeot 106 S16 και τρίτοι οι Ζώης Δ. και Χρέππας Ν. με Citroen Saxo Vts.
Μεγάλη απώλεια ήταν το φαβορί του αγώνα Ροϊδόπουλος Χ. και Παπανδρέου Π. οι οποίοι έμειναν από κομμένο ημιαξόνιο μόλις στην αφετηρία της 1ης Ειδικής. Επίσης δεν ολοκλήρωσαν την πρώτη Ε.Δ. οι Κουτσούκος – Αράπης, αφού αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα φρένα τους. Οι Πλατανησιώτης – Γιαβάσης αντιμετώπιζαν πρόβλημα από το 1ο τμήμα με τα φρένα. Επιδιόρθωσαν την ζημιά στο service αλλά τελικά την δεύτερη φορά εμφανίστηκε ξανά το πρόβλημα και εγκατέλειψαν.
Ο αγώνας αποτελούσε τον προτελευταίο γύρο του Πρωταθλήματος Ιστορικών Αυτοκινήτων. Στην Γενική Κατάταξη των 1,2,3,4 κατηγοριών, πρώτοι και καλύτεροι οι πολύ γρήγοροι Γιοβάς Αντ. και Γρηγοριάδης Κ., οι οποίοι ήταν και πρώτοι για την κατηγορία 1+2. Σημείωσαν τον δεύτερο καλύτερο χρόνο στο σύνολο. Οι χρόνοι που σημείωσαν και στα δύο περάσματα ήταν εκπληκτικοί και δηλώνουν ότι ένα καλά συντηρημένο ιστορικό αυτοκίνητο με ικανό πλήρωμα μπορεί να κοιτάξει στα μάτια τα σύγχρονα. Δεύτεροι Γενικής τερμάτισαν οι Κασιδόπουλος Γ. και Πάλλας Απ. με Τoyota Starlet ενώ τρίτο ήρθε το Fiat Ritmo 130 TC του Καλαϊτζιάν Γ. με συνοδηγό την Καλογηράτου Μ.. Τα δύο προηγούμενα πληρώματα αποτέλεσαν τον πρώτο και δεύτερο των κατηγοριών 3+4.
Στην Κλάση έως 1600cc Ιστορικών συναντάμε πάλι τους Γιοβά και Κασιδόπουλο στην 1η και 2η θέση αντίστοιχα. Την νίκη στα 1600 έως και πάνω από 2000cc πήρε ο Καλαϊτζιάν.
Όλα τα ιστορικά πληρώματα δήλωσαν τον θαυμασμό τους για την Ε.Δ. της Φτέρης, μίλησαν με τα καλύτερα λόγια για την οργάνωση του αγώνα και περιμένουν να ξανατρέξουν την Ε.Δ. και του χρόνου στο Πρωτάθλημα Ιστορικών.
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο