Ο θεσμός του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ για το 2015 έτσι όπως προκηρύχτηκε από την ΕΠΑ-ΟΜΑΕ έφτασε στο τέλος του έχοντας στεφτεί με μεγάλη επιτυχία από άποψη συμμετοχών ειδικά στο πρώτο του μισό. Το Πρωτάθλημα ήταν και φέτος μεικτό με τους αγώνες Φθιώτιδας (πρώτη μέρα), ΔΕΘ και Αμαρύνθου να διεξάγονται σε ασφάλτινο τάπητα, ενώ οι αγώνες του Ολυμπιακού Ράλλυ, Φθιώτιδος (δεύτερη μέρα) και του διήμερου SEAJETS RALLY ACROPOLIS να γίνονται σε χωμάτινο τερέν, προσμετρώντας η μια από τις δυο μέρες για την τελική βαθμολογία του πρωταθλήματος αυτή με το καλύτερο αποτέλεσμα ώστε οι αγώνες να είναι ακριβώς μοιρασμένοι (χώμα- άσφαλτος) στον αριθμό. Πάμε όμως να δούμε αυτούς που συμμετείχαν και διακρίθηκαν την χρονιά αυτή.
Πρωταθλητής Ελλάδος Αγώνων Ράλλυ στους οδηγούς αναδείχτηκε για άλλη μια χρονιά ο Λάμπρος Κύρκος έχοντας στα χεριά του το γνωστό MITSUBISHI EVO IX της κλάσης Ν4. Ο Λάμπρος πήρε μέρος σε τέσσερις από τους επτά αγώνες πετυχαίνοντας το απόλυτο και στους τέσσερεις κάτι που του έδωσε την πρωτιά με 136 βαθμούς στο πρωτάθλημα αλλά και την πρώτη θέση στο Κύπελλο Οδηγών Ράλλυ στην κλάση Ν πάνω από 2.000cc εκατοστά.
Στην δεύτερη θέση του Πρωταθλήματος αλλά και του Κυπέλλου της Ν πάνω από 2.000cc κατετάγη ο Βασίλειος Βελάνης με ένα ακόμα MITSUBISHI EVO IX της κλάσης Ν4 λαμβάνοντας μέρος σε πέντε αγώνες με τις εμφανίσεις του να χαρακτηρίζονται επιτυχημένες στην πρώτη χρονιά πλήρους εμπλοκής και ενασχόλησης με τον συγκεκριμένο θεσμό αλλά και με το αμάξι, μαζεύοντας έτσι 96 βαθμούς.
Στην τρίτη θέση του Πρωταθλήματος συναντάμε τον Γιώργο Φιλιππίδη και αυτός με ίδιο αυτοκίνητο παίρνοντας εκκίνηση σε τρεις αγώνες κερδίζοντας τους δυο από αυτούς, με την συγκομιδή του σε βαθμούς να φτάνει τους 68.
Ένα ακόμη MITSUBISHI EVO IX της κλάσης Ν4 με οδηγό τον Ευθύμιο Χαλκιά συναντάμε στην τέταρτη θέση γενικής με 56 βαθμούς αλλά και στην τρίτη θέση του κυπέλλου στην κλάση Ν πάνω από 2.000cc εκατοστά έπειτα από την εμπλοκή του οδηγού σε τρεις αγώνες στο φετινό πρωτάθλημα, με τον Λάμπρο Αθανάσουλα να κερδίζει την πέμπτη θέση γενικής με 50 βαθμούς στην μοναδική του εμφάνιση για φέτος στο SEAJETS RALLY ACROPOLIS με ένα Skoda Fabia r5 τερματίζοντας μάλιστα στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης του εθνικού μας αγώνα. Την εξάδα της γενικής των οδηγών κλείνει ο Στέλιος Λαϊνόπουλος με ένα SUBARU IMPREZA GT της κλάσης Α8 έχοντας δυο αγώνες στο ενεργητικό του που του απέφεραν 39 βαθμούς.
Στο Πρωτάθλημα Συνοδηγών τώρα όπως είναι αναμενόμενο ο Γιώργος Πολυζώης όντας μόνιμα στο δεξί bucket του Λ. Κύρκου αναδεικνύεται πρωταθλητής καταφέρνοντας να μαζέψει 136 βαθμούς αλλά και κυπελλούχος στην κλάση Ν πάνω από 2.000cc εκατοστά.
Η δεύτερη θέση ανήκει στον Λεωνίδα Μαχαίρα με 106 βαθμούς στο σύνολο έπειτα από πέντε αγώνες πετυχαίνονται ταυτόχρονα και την τρίτη θέση στο κύπελλο για την κλάση Ν πάνω από 2.000cc εκατοστά .
Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανεβαίνει ο Ιωάννης Βελάνης με 96 βαθμούς από τους πέντε αγώνες εμπλοκής του τερματίζοντας όμως και στην δεύτερη θέση στο κύπελλο συνοδηγών της κλάσης Ν πάνω από 2.000cc εκατοστά . Η τέταρτη θέση πηγαίνει στον Νικόλαο Ζακχαίο με 50 βαθμούς από την μοναδική ακροπολική συμμετοχή του, αφήνοντας την πέμπτη θέση για τον Διονύσιο Κολοτούρο με 39 βαθμούς και τον Κωνσταντίνο Κακαλή να τερματίζει εκτός με 36 βαθμούς.
Στην κατηγορία F2 των οδηγών με δικίνητα αυτοκίνητα έως 2 λίτρα η αγωνιά κράτησε μέχρι και τον τελευταίο αγώνα με τελικό νικητή τον Αντώνη Αγγελόπουλο με TOYOTA YARIS συλλέγοντας 73,5 βαθμούς από τους δυο αγώνες που πηρέ μέρος, κατακτώντας παράλληλα και την πρώτη θέση στο κύπελλο οδηγών της ομάδας Α έως 1.400cc κυβικά εκατοστά.
Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανεβαίνει ο Ιωάννης Μποζιονέλος με FORD ESCORT 2000 MKII με 57 βαθμούς από την εμπλοκή του σε δυο αγώνες επίσης. Στο τρίτο σκαλί της F2 αλλά και στο πρώτο σκαλί του κυπέλου στην ομάδα Α από 1.400cc- 1.6000cc έχουμε τον Ιωάννη Πλάγο με Peugeot 106 s16 μαζεύοντας 55 βαθμούς.
Ο οδηγός εμφανίστηκε στο μέσο της χρονιάς στον θεσμό προσπαθώντας έως και τον τελευταίο αγώνα να κάνει την έκπληξη για την κατάκτηση της πρώτης θέσης καθώς μαθηματικά αυτό ήταν ικανό να συμβεί.
Ο Σάββας Λευκαδίτης τερμάτισε στην τέταρτη θέση με 50 βαθμούς και στην δεύτερη θέση για το κύπελλο οδηγών στην ομάδα Α από 1.400cc- 1.6000cc, εμπρός από τους Γεράσιμο Χαλιβελάκη με 43,5 βαθμούς και Γεράσιμο Κυπραίο με 41 βαθμούς που τερμάτισαν στην πέμπτη και έκτη θέση αλλά και στην τρίτη θέση της Α από 1.400cc- 1.6000cc αντίστοιχα.
Στους συνοδηγούς της κατηγορίας F2 η πρώτη θέση κρίθηκε στην κυριολεξία στο νήμα με τον Χρήστο Δίπλα να είναι ο τελικός νικητής με 73,5 βαθμούς από τους δυο αγώνες που έλαβε μέρος, όπως επίσης και κυπελλούχος συνοδηγός στην Α έως 1.400cc, επικρατώντας του Άλκη Ρέντη με την συγκομιδή των βαθμών του να φτάνει τους 73 από τέσσερεις αγώνες, έχοντας κατακτήσει όμως και την πρώτη θέση κυπέλου στην Α από 1.400- 1.600cc. Στην τρίτη θέση ο Ευάγγελος Παναρίτης με 57 βαθμούς.
Την τελική εξάδα συμπληρώνουν οι Αθανάσιος Τσιούκας με 50 βαθμούς ανεβαίνοντας και στο δεύτερο σκαλί του βάθρου για το κύπελλο συνοδηγών της Α από 1.400- 1.600cc,Ιωάννης Μαγγάνας με 43,5 και Γεώργιος Πισιμάνης με 41 βαθμούς και τρίτος κυπελλούχος στην κλάση Α από 1.400- 1.600cc εκατοστά.
Πολλά συγχαρητήρια σε όλους από την ομάδα του time2rally.gr και όπως και στους φετινούς θεσμούς κάναμε αυτό το ταξίδι μαζί… έτσι και του χρόνου θα είμαστε πάλι μαζί σας για να καταγράψουμε τις επιτυχίες σας!!!
Επιμέλεια : Παντελής Παπανδρέου
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο