Ολοκληρώθηκε η 1η έκδοση του Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ, αγώνα που έριξε την αυλαία στο φετινό Κύπελλο Χώματος. Ο Λεωνίδας Κύρκος στην επιστροφή του στους αγώνες ράλλυ μετά από αρκετά χρόνια, ήταν ο νικητής, έχοντας τον Γιώργο Πολυζώη στο δεξί μπάκετ του Mitsubishi Lancer Evo IX. Ο «Λέας» έδειξε να συνηθίζει και πάλι το Lancer ένατης γενιάς και εντυπωσίασε με την εμφάνισή του. Οι Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης-Μάριος Τσαούσογλου (Mitsubishi Lancer Evo IX) ακολούθησαν δεύτεροι και σίγουρα θα μπορούσαν να είχαν πετύχει κάτι καλύτερο εάν δεν είχαν παγιδευτεί στη σκόνη των Φιλιππίδη-Μαχαίρα. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Λευτέρης Αλυγιζάκης-Μανώλης Χατζηδάκης (Mitsubishi Lancer Evo IX), με τον οδηγό να εντυπωσιάζει στην πρώτη του εμφάνιση με τετρακίνητο αυτοκίνητο στο χώμα.
Στην F2, οι Κωνσταντίνος Αντωνίου-Θοδωρής Μούγιος (Ford Escort MKII) παρ’ ότι έχασαν χρόνο από τη σκόνη στο πρώτο πέρασμα, επικράτησαν στην κατηγορία των δικίνητων, ολοκληρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο τη χρονιά. Για μόλις 2 δευτ. έχασαν τον τίτλο στην F2 οι Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Ford Escort MKII) που τερμάτισαν δεύτεροι στην κατηγορία. Πίσω τους βρέθηκαν οι Ιωάννης Γιώτης-Γιώργος Βότσης με Hyundai Accent. Με την τέταρτη θέση στην κατηγορία, ο Σπύρος Δεδεγκίκας κατέκτησε την F2 στο φετινό Κύπελλο Χώματος.
Οι πρώτοι νικητές της Γενικής αποτελούν και την κατάταξη για την κλάση της Ν4. Στην μικρότερη κλάση την Α5 και Ε/Α5 νικητές με Toyota Yaris ήταν οι Παπανικολάου – Αράπης, οι οποίοι επικράτησαν των Κουρτέση – Μούκα με Nissan Micra. Αρκετά πιο πίσω στην τρίτη θέση βρέθηκαν οι Πανουτσαίοι με Toyta Starlet.
Στην κλάση Α6 και Ε/Α6 εκίνησαν 4 πληρώματα. Πρώτοι τερμάτισαν οι Γιώτης – Βότσης αφήνοντας δεύτερους τους Χεκιμιάν – Κάκαλη.
Στην κλάση Ε/Ε9 και Ε/Ε10 επικράτησαν εύκολα οι Βούλγαρης – Μανδάνης με το πισωκίνητο Toyοta Starlet.
Μεγάλη μάχη δόθηκε στην πολυπληθή Ε/Ε11 μεταξύ των Αντωνίου και Μποζιονέλο . Τα Ford Escort RS πολέμησαν και νίκησε ο Αντωνίου με μόλις 1.88 δευτ διαφορά. Τρίτοι ακολούθησαν οι Δεδεγκίκας – Βλαχαντώνη με ίδιο αυτοκίνητο.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Πολλοί ήταν αυτοί που είτε εγκατέλειψαν είτε είχαν ατυχίες στον αγώνα. Μεγάλοι άτυχοι οι Φιλιππίδης – Μαχαίρας οι οποίοι έπαθαν λάστιχο στα πρώτα χιλιόμετρα του αγώνα και σταμάτησαν για να το αλλάξουν. Καθυστέρησαν τόσο ώστε βρέθηκαν ακριβώς μπροστά από τον Χαλιβελάκη με αποτέλεσμα να σηκώνουν σκόνη και να τον καθυστέρησαν.
Λάστιχο είχαν και οι Σπανός – Γκοτοβός οι οποίοι το άλλαξαν μέσα στην ειδική και τερμάτισαν μετά το Νο 14. Οι Μανιαδάκης – Σαΐνης αντιμετώπισαν κάποιο μηχανικό πρόβλημα μέσα στην ειδική με αποτέλεσμα μεγάλο μέρος της να το κάνουν σε πολύ αργούς ρυθμούς, αφού τους προσπέρασαν δύο αυτοκίνητα μέσα στην Ε.Δ.
Οι Ρήγας – Γεωργιάδης εγκατέλειψαν μετά το τέλος της πρώτης Ε.Δ. Οι Γκρούμας – Παπανικολάου τερμάτισαν τελικά τον αγώνα μετά από πολλά προβλήματα με το Toyota Corolla που τους ταλαιπώρησε όμως δεν το έβαλαν κάτω. Οι Παπαδόπουλος – Μουζάκης με Peugeot 206 XS είχε προβλήματα με τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου από το πρώτο χιλιόμετρο αλλά τελικά εγκατέλειψαν στο 12 περίπου.
Οι Γιαννόπουλος – Καλασούντας ξεκίνησαν για ακόμα μία φορά δυναμικά αλλά δεν τους βγήκε, μιας και είχαν λάστιχο από την δεύτερη κιόλας στροφή της Ε.Δ. και σταμάτησαν την προσπάθειά τους και αυτοί στο 12ο χιλιόμετρο. Οι Ροϊνιώτης – Γιαννόπουλος έμειναν από ημιαξόνιο στο δεύτερο πέρασμα. Τέλος οι Παραδείσης – Ποιμενίδης με Ford Escort RS 2000 έπαθαν λάστιχο, κινήθηκαν αργά μέσα στην Ε.Δ. για λίγα χιλιόμετρα και εγκατέλειψαν.
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο