Αυλαία έριξε το 35ο ράλλυ σπριντ Κορίνθου ένας αγώνας που αποτέλεσε τον 4ο γύρο για τον θεσμό του πανελληνίου κυπέλλου Ελλάδος που διεξήχθει στην ευρύτερη περιοχή της Κορινθίας, με την ειδική διαδρομή Κλένια μήκους 11,85 χλμ. να διεξάγεται τρεις φορές δίνοντας το παρών και τα 38 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή.
Μεγάλοι νικητές του αγώνα οι Γιώργος Φιλιππίδης- Λεωνίδας Μαχαίρας με MITSUBISHI EVO IX της κλάσης Ν4 κάνοντας και στα τρία περάσματα τον πρώτο χρόνο καταφέρνοντας σε κάθε πέρασμα τους να ανοίγουν την διάφορα τους από τους διώκτες τους. Στην δεύτερη θέση της γενικής έχουμε τους Γιάννη Μπαντούνα- Ηλία Παναγιωτούνη με MITSUBISHI EVO VI της κλάσης Α8 έχοντας μια ωραία μάχη με τους Κωνσταντίνο Χαλιβελάκη- Μάριο Τσαούσογλου με MITSUBISHI EVO IX της κλάσης Ν4 που τερμάτισαν στην τρίτη θέση της γενικής, κάτι που κρίθηκε μετά το τέλος του τρίτου σκέλους με τα δυο πληρώματα να εναλλάσσονται στις θέσεις δυο και τρία.
Στην κατηγορία της F2 οι Ιωάννης Μποζιονέλος- Ευάγγελος Παναρίτης με FORD ESCORT 2000 MKII μην αντιμετωπίζοντας κάποιο πρόβλημα από τον ανταγωνισμό ανέβηκαν στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου με τους Σπύρο Δεδεγκίκα- Πέτρο Μπούσουλα μεFord Escort rs 1800 να τερματίζουν δεύτεροι. Την τριάδα έκλεισαν οι Θεόδωρος Τσάκαλος- Αποστόλης Κοτρώνης με ένα Toyota Yaris της κλάσης Α5.
Στις κλάσεις τώρα που προσμέτρησαν ξεκινώντας από αυτήν της Ν4 πρώτοι τερμάτισαν οι νικητές του αγώνα Γιώργος Φιλιππίδης- Λεωνίδας Μαχαίρας με MITSUBISHI EVO IX αφήνοντας στην δεύτερη θέση τους Κωνσταντίνο Χαλιβελάκη- Μάριο Τσαούσογλου με MITSUBISHI EVO IX και τρίτους τους Διονύση Σπανό- Σωτήρη Γκότοβο με Subaru Impreza spec-c.
Η κλάση της Α5 είχε θριαμβευτές τους Θεόδωρο Τσάκαλο- Αποστόλη Κοτρώνη με Toyota Yaris πηγαίνοντας γρήγορα καθόλη την διάρκεια του αγώνα. Η δεύτερη θέση ανήκει στους ΄΄Pazonen’’- Παναγιώτη Παπαρήγα με ίδιο αυτοκίνητο με τους Σπύρο Έξαρχο- Χρήστο Μπακλώρη με MG ZR 105 να συμπληρώνουν την τριάδα της κλάσης.
Οι Ιωάννης Γιώτης- Νίκος Κόντος με HYUNDAI ACCENT έκοψαν πρώτοι το νήμα στην κλάση της Α6 με τους Αντώνιο Κωτσόπουλο- Ιωάννη Κόλλια με Citroen saxo και Φάνη Τζαναβάρα- Βαγγέλη Μούκα με Toyota Corolla να βρίσκονται στην δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.
Η κλάση της Α8 είχε ως απόλυτους κυρίαρχους τους Γιάννη Μπαντούνα- Ηλία Παναγιωτούνη με MITSUBISHI EVO VI ακολουθούμενοι από τους Αναστάσιο Ντεβέ- Ιωάννη Φουντούλη με Sumbaru Impreza 555 που βρέθηκαν στην δεύτερη θέση, εμπρός από τους τρίτους Χρήστο Παλαιολόγο- Δημήτρη Σέλλη με MITSUBISHI EVO VIII.
Στην κλάση της Ε11 οι Ιωάννης Μποζιονέλος- Ευάγγελος Παναρίτης με FORD ESCORT και Σπύρος Δεδεγκίκας- Πέτρος Μπούσουλας μεFord Escort επίσης όπως ήταν φυσικό κατέλαβαν τις πρώτες δυο θέσεις για την κλάση με τους Παναγιώτη Παραδείση-Κωνσταντίνο Ποιμενίδη με ίδιο αυτοκίνητο να συμπληρώνουν την τριάδα.
Δυστυχώς πολλές και οι εγκαταλείψεις σε αυτόν τον αγώνα αφού από τα 38 πληρώματα που εκκίνησαν κατάφεραν να τερματίσουν μόνο τα 27.
Επόμενος και τελευταίος αγώνας για τον θεσμό το 1ο ράλλυ σπριντ ΑΣΜΑ στης 22/11/2015.
φωτογραφίες: photorallypress
κείμενο: Παπανδρέου Παντελής
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο