Από τις αρχές του 2015 γνωρίζουμε ότι η Toyota θα επιστρέψει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και ο επικεφαλής της ομάδας δεν είναι άλλος από τον τέσσερις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Tommi Makinen.
Ο Φινλανδός επιβλέπει την επιστροφή του Ιάπωνα κολοσσού στο WRC μετά από απουσία 17 χρόνων και μιλώντας στην επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης αποκάλυψε κάποια πράγματα για την προετοιμασία της ομάδας
“Είμαστε σε συζητήσεις με διάφορους οδηγούς για το 2017, έχοντας κατά νου ότι ελπίζουμε να κατεβάσουμε τουλάχιστον δύο, αν όχι τρία αγωνιστικά στο πρωτάθλημα.”
Σε περίπτωση που η Toyota Racing GAZOO εισάγει τρία αυτοκίνητα, θα μπορούσαν να χωριστούν σε δύο ομάδες, όπως κάνει η Volkswagen και η Hyundai. Εναλλακτικά, θα μπορούσε να τρέξουν όλα κάτω από την ίδια “σκεπή”, με δύο από τα τρία αυτοκίνητα να βαθμολογούνται στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Συνεχίζοντας, ο Mäkinen αποκάλυψε ότι η ομάδα του θα αρχίσει η κατασκευή του πρώτου Yaris πολύ σύντομα, λέγοντας χαρακτηριστικά:
“Αυτή τη στιγμή, είμαστε στη διαδικασία σχεδιασμού του αυτοκινήτου. Η ομάδα μηχανικών και σχεδιαστών, μαζί με τους προμηθευτές μας, εργάζεται ακούραστα για να τηρηθεί το πρόγραμμα και να δημιουργήσουμε ένα αυτοκίνητο που θα μπορούσε να είναι νικητής.”
και πρόσθεσε:
“Οι δοκιμές αναμένεται να ξεκινήσουν την άνοιξη του 2016. Έχουμε καταρτίσει ένα εκτεταμένο πρόγραμμα με σκοπό να κάνουμε δοκιμές στη Φινλανδία και σε όλο τον κόσμο”
Επίσης, ο Mäkinen σταμάτησε τις εικασίες μηνών σχετικά με την εμπλοκή της Toyota Motorsport (TMG), η οποία ανήκει στον ιαπωνικό κατασκευαστή και έχει έδρα την Κολωνία, η οποία έχει κατασκευάσει το δικό της αγωνιστικό Yaris και ήταν αυτό που είχαμε δει μέχρι σήμερα να δοκιμάζεται, προσθέτοντας:
“Η TMG είναι βασικός συνεργάτης για εμάς. Είναι υπεύθυνη για το σχεδιασμό και την παραγωγή του κινητήρα του Yaris WRC, ο οποίος θα είναι αποκλειστικά κινητήρας της Toyota”
Την ομάδα της Toyota συμπληρώνουν ο Jarmo Lehtinen, πρώην συνοδηγός του Mikko Hirvonen, ο οποίος θα πάρει τη θέση του αθλητικού διευθυντή και ο Lauri Riipinen, ο οποίος συνεργάστηκε με Mäkinen 2005 έως 2013, θα είναι διευθυντής επιχειρήσεων.
Όμως, το πιο σημαντικό στέλεχος θα είναι Έλληνας, και πιο συγκεκριμένα ο Μιχάλης Ζώτος, μηχανικός του Mäkinen όταν αυτός οδηγούσε για την Subaru, θα είναι ο τεχνικός διευθυντής της αγωνιστικής ομάδας, και ο Simon Carrier, ο οποίος ήταν επικεφαλής της ομάδας σχεδίασης του Ford Focus RS στην M-Sport, θα είναι επικεφαλής σχεδιαστής. Ο Tom Fowler, μηχανικός του Hirvonen στη Ford, θα είναι ο επικεφαλής μηχανικής και τέλος ο Mikko Ruoho, ένας μηχανικός Tommi Mäkinen Racing από το 2007, θα είναι επικεφαλής ηλεκτρονικών.
πηγή: http://www.autoblog.gr
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο