Τέλος της αγωνιστικής χρονιάς για το 2015 με τον τελευταίο αγώνα το 3ο ATHENS RALLY SPRINT να διεξάγεται και να ολοκληρώνεται με επιτυχία, έναν αγώνα που διοργάνωσε το αθλητικό σωμάτιο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. (Ελληνική Λέσχη Αυτοκίνητου Δυτικής Αττικής) στην γνωστή ειδική “Αγ. Μερκούρης” εις μνήμην του <Γιώργου Ραπτόπουλου>. Στην μάχη με τα χρονόμετρα ρίχτηκαν 55 πληρώματα που πέρασαν τον τεχνικό έλεγχο έχοντας να αντιμετωπίσουν και τις δύσκολες καιρικές συνθήκες καθώς η βροχή και το κρύο ήταν τα κύρια χαρακτηριστικά του καιρού. Ο αγώνας ξεκίνησε το πρωί από την πλατεία Αχαρνών με το πρώτο αγωνιστικό να μπαίνει στην ειδική λίγη ώρα αργότερα.
Μεγάλοι νικητές του αγώνα έπειτα από πολύ ωραία εμφάνιση οι Παναγιώτης Κύρκος- Γιώργος Πολυζώης με Mitsubishi Lancer EVO VIII στην δεύτερη εμφάνιση του οδηγού σε αγώνα ράλλυ. Στην δεύτερη θέση της γενικής μετά από μια πολύ ωραία μάχη που κράτησε και στα δυο περάσματα και για μόλις 1,24 sec οι Βασίλειος Ζάχος- Βαγγέλης Ασπρόμουγκος με Citroen C2 R2 γράφοντας εκπληκτικούς χρόνους, κάτι που τους έφερε μπροστά από συνδυασμούς με πιο δυνατά αυτοκίνητα αλλά και στην πρώτη θέση της F2. Στην τρίτη θέση γενικής συναντάμε τους Λευτέρη Μανιαδάκι- Βάσω Αραπάκου με ένα Mitsubishi Lancer EVO IX. Την εξάδα της γενικής συμπληρώνουν οι Πάρης Τασιόπουλος- Παναγιώτα Δελαγραμμάτικα με Citroen Saxo VTS που κατέλαβαν την τέταρτη θέση γενικής και την δεύτερη θέση της F2, προσθέτοντας άλλη μια καλή εμφάνιση στο ενεργητικό τους όντας νέο πλήρωμα στον χώρο των ράλλυ. Στην πέμπτη θέση γενικής και στην τρίτη θέση της F2 βρίσκουμε τους Ανδρέα Ντόφη- Ελένη Μαλακτάρη με Citroen C2 R2, με τους Διονύσιο Γιαννούλη- Βασίλη Μπάτζανο με Peugeot 106 S16 να κατακτούν την έκτη θέση γενικής όντας όμως ένα από τα πληρώματα που ξεχώρισαν για τις επιδόσεις τους.
Αφήνοντας τις μάχες της κορυφής έχουμε τις μάχες των κλάσεων που σε καμία περίπτωση δεν έλειψαν. Έτσι στην κλάση της Α5/ΕΑ5 οι Κώστας Καλδής- Ανδρέας Βίγκος με Toyota Yaris τερμάτισαν στην πρώτη θέση με τους Θανάση & Αποστόλη Μπούτσικο με ίδιο αυτοκίνητο να τερματίζουν στην δεύτερη θέση και τους Δημήτρη Μαυρουδή- Μαρία Χριστίνα Πάσσου με Nissan Micra K11 KIT CAR να καταλαμβάνουν την τρίτη θέση της κλάσης.
Στην κλάση της Α6/ΕΑ6 μια από τις κλάσεις με τις πιο πολλές συμμετοχές αλλά και συναγωνισμό στο πρώτο σκαλί του βάθρου συναντάμε τους Βασίλειο Ζάχο- Βαγγέλη Ασπρόμουγκο με Citroen C2 R2, με τους Πάρη Τασιόπουλο- Παναγιώτα Δελαγραμμάτικα με Citroen Saxo VTS να ανεβαίνουν στο δεύτερο σκαλί του βάθρου και τους Ανδρέα Ντόφη- Ελένη Μαλακτάρη με Citroen C2 R2 στο τρίτο.
[facebook url=”https://www.facebook.com/panagiotadelagramm/videos/1105959749428952/” /]
Σειρά έχει η κλάση της Α7/ΕΑ7 με πρώτους και καλύτερους τους Χρήστο Χατζηκωνσταντίνου- Ανδρέα Ματαλιωτάκη με Renault Clio Ragnioti, αφήνοντας στην δεύτερη θέση τον επανεμφανιζόμενο μετά από παρά πολύ καιρό Νίκο Παπαχρονόπουλο- Εύα Κότση με το Renault Clio RS και τρίτους τους Γεράσιμο Χαλιβελάκη- Γιάννη Μαγγάνα με Nissan Almera GTI.
Η κλάση Α8/ΕΑ8 ανήκει φυσικά στους Παναγιώτη Κύρκο- Γιώργο Πολυζώη με Mitsubishi Lancer EVO VIII ακολουθούμενοι στην δεύτερη θέση από τους Σταμάτη Αθανάσουλα- Γιώργο Κουρή με το εκπληκτικό Subaru Impreza 555.
Στην κλάση της ΕΕ/10 πρώτοι το νήμα έκοψαν οι Δημήτρης Λουκάς- Μάριος Τσαούσογλου με Citroen AX με τους Γιώργο Πολυχρονόπουλο- Μαρία Χριστογιαννούλα με ίδιο αυτοκίνητο να τερματίζουν στην δεύτερη θέση.
Στην πάντα γρήγορη και εντυπωσιακή κλάση της Ν2/ΕΝ2 ταχύτεροι αναδείχτηκαν οι Διονύσιος Γιαννούλης- Βασίλης Μπάτζανος με Peugeot 106 S16 αφήνοντας δεύτερους τους Γιώργο Ντέκα- Φώτη Χειλάκη με Citroen Saxo VTS και τρίτους τους Γιάννη Σύλλα- Γιάννη Μαυροειδάκο με Citroen Saxo VTS επίσης.
Η κλάση της Ν4/ΕΝ4 ανήκει στους Λευτέρη Μανιαδάκι- Βάσω Αραπάκου με ένα Mitsubishi Lancer EVO IX με τους Γιάννη Ποτουρίδη- Νίκο Ντούρα με Subaru Impreza STI και Γιάννη Ζούνη- Νίκο Ιντζόγλου με ίδιο αυτοκίνητο να τερματίζουν στην δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.
Ο αγώνας προσμετρούσε και για τα ιστορικά αυτοκίνητα με την πρώτη θέση γενικής να κατακτούν το πλήρωμα των Λευτέρη Μανδρούκα- Νίκου Τσάδαρη με Porshe 911, ακολουθούμενοι στην δεύτερη θέση από τους Γιάννη Τσαλαματά- Νίκο Μπαμπαλή με Ford Escort rs2000 και τρίτους τους Γιάννη Λυκάκη- Μαρία Καμπούροβα με Toyota Starlet.
[facebook url=”https://www.facebook.com/john.kalaitzian/videos/969205159818249/” /]
Για άλλη μια φορά τα μικρό απρόοπτα και οι εγκαταλείψεις δεν έλειψαν με 11 πληρώματα συνολικά να σταματούν τις προσπάθειες τους. Την αρχή έκαναν οι Στέφανος Καμιτσάκης- Σπύρος Κολτσίδας με Mitsubishi Lancer EVO IX που για έναν αγώνα ακόμα δεν ξεκίνησαν. Οι Νίκος Ζάχος- Ηλίας Παναγιωτούνης με Mitsubishi Lancer EVO VI που αναμένονταν να είναι και εκ των πρωταγωνιστών εγκατέλειψαν από πρόβλημα στο turbo κατά την διάρκεια του πρώτου σκέλους. Πρόβλημα αντιμετώπισε άλλος ένας ακόμα δυνατός συνδυασμός αυτός των Ξενοφών Νικολόπουλου- Αλέξανδρου Τσιάπα με Mitsubishi Lancer EVO VI παραδίδοντας καρνέ στο τέλος του πρώτου σκέλους, όπως επίσης και οι Θανάσης & Βασίλης Καραθανάσης με το γνωστό Opel Astra. Οι Αντώνης Κωστόπουλος- Γιάννης Κόλλιας με Citroen Saxo VTS δεν ξεκίνησαν καθόλου την προσπάθεια τους, με τους Κώστα Αργυρίου- Σταμάτη Λάσκο με Toyota Starlet να παραδίδουν καρνέ λίγο μετά την εκκίνηση τους. Έξοδο με υλικές ζημίες μόνο ευτυχώς είχαν οι Κίμων Κυριλλίδης-Γιάννης Ραβανής με Peugeot 106 S16. Εγκαταλείψεων συνέχεια στο δεύτερο σκέλος με τους Χρήστο Παπαδόπουλο- Σπύρο Παπαφράγκο με Renault Clio Williams που ενώ ήταν στην πρώτη θέση της κλάσης Α7 έπαθαν ζημία στο σασμάν με αποτέλεσμα να βάλουν τέλος στις προσπάθειες τους. Μικροέξοδο είχε και το πλήρωμα των Κώστα Λαμπρόπουλου-Τζωρτζίνας Μαυροπούλη με Honda Civic VTI όταν μετά από έξοδο στο 4ο χλμ. περίπου της ειδικής το αμάξι έκατσε στην μέση του δρόμου με την συνοδηγό να είναι ελαφρά τραυματισμένη ευτυχώς και να μεταφέρεται για προληπτικούς λόγους στο νοσοκομείο. Το ΝΟ 47 σταμάτησε στο σημείο και ο αγώνας διακόπτει για διάστημα 50 λεπτών όπου και ξανά ξεκίνησε μέχρι την ολοκλήρωση του.
κείμενο: Παντελής Παπανδρέου
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο