Με την 84 έκδοση του Ράλι Μόντε Κάρλο, που θα διεξαχθεί από τις 18 έως 24 Ιανουαρίου 2016 ξεκίνα το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2016. Από τους πιο θρυλικούς απαιτητικούς αγώνες του καλεντάρι, αφού η επιλογή των ελαστικών καθορίζει στις περισσότερες περιπτώσεις τον νικητή του αγώνα. Με την κακοκαιρία που αναμένεται στην περιοχή η επιλογή τους είναι πραγματική σπαζοκεφαλιά, αφού οι συνθήκες μέσα στην ειδική διαδρομή μπορεί να αλλάζουν από στεγνό, σε βροχή έπειτα σε χιόνι με πάγο και πάλι σε στεγνό.
Ο αγώνας έχει 16 ειδικές διαδρομές με 374,89 αγωνιστικά χιλιόμετρα και το ολικό μήκος ανέρχεται στα 1474,34χλμ. Οι αλλαγές, από τον αγώνα τον περσινό αγώνα, επικεντρώνονται στο ότι το κάθε σκέλος έχει από μια καινούργια ειδική. Η νυχτερινή ειδική (Barles – Seyne) της Παρασκευής μήκους 20,23 χλμ θα διεξαχθεί με αλλαγμένη φορά, ενώ η ειδική διαδρομή του Σαββάτου (Barles – Seyne) θα περάσει από τις πλαγιές που κάνουν σκι του Ancelle. Για το τελευταίο σκέλος του αγώνα θα εκκινήσουν μόνο τα πρώτα 60 πληρώματα.
Στον αγώνα έχουν δηλώσει συμμετοχή 90 πληρώματα, δυστυχώς με μόνο δυο καθαρά εργοστασιακές ομάδες. Η πρωταθλήτρια VW θα είναι εκεί, αναμένοντας τον νέο της αγωνιστικό διευθυντή αφού ο JOST CAPITO άφησε τα ράλι, για τις πίστες και συγκεκριμένα την F1 και την ομάδα της MCLAREN. Έχει στο δυναμικό της το γνωστό δίδυμο OGIER – LATVALA και θεωρητικά είναι το φαβορί για τον αγώνα. Ενώ με την δεύτερη ομάδα, της VW, ο Mikkelsen ευελπιστεί να είναι ψηλά στην γενική και ίσως δούμε 1-2-3 όπως σε κάποιους αγώνες το 2015, αλλά όπως είπαμε το Μόντε Κάρλο είναι απρόβλεπτο.
Η HYUNDAI με το καινούργιο i20 wrc έχει επενδύσει αρκετά και θέλει με τους NEUVILLE-SORDO να πρωταγωνιστήσει όχι μόνο στον αγώνα αλλά και σε όλο το πρωτάθλημα, καθότι είναι και η δεύτερη καθαρά εργοστασιακή ομάδα. Ο πολλά υποσχόμενος από το 2015 PADDON θα οδηγήσει το τρίτο i20 wrc στην δεύτερη ομάδα της HYUNDAI.
Η M-SPORT με το FORD FIESTA WRC θα έχει στις τάξεις της των γνωστό από παλιά συνεργασία OSTBERG και των ταλαντούχο CAMILLI που είναι δοκιμαστής της ΤΟΥΟΤΑ ,ο Wilson επιμένει να δίνει ευκαιρίες σε νέους οδηγούς και μπράβο του ,ο νέος οδηγός της ομάδας έδειξε αρκετά καλά στοιχειά ταχύτητας και το ζητούμενο είναι να καταφέρνει να μένει και στον δρόμο. Σαν τρίτος οδηγός τις ομάδας αλλά χωρίς να έχει το δικαίωμα να δώσει βαθμούς στο κατασκευαστών θα τρέξει ο BOUFFIER προσδοκώντας σε ένα καλό αποτέλεσμα όπως έχει κάνει και στο παρελθόν, όντας πολύ κάλος γνώστης του αγώνα.
Για το 2016 η CITROEN δεν θα κατέβει σαν εργοστασιακή ομάδα θέλοντας να εξελίξει το DS3 πάνω στους νέους τεχνικούς κανονισμούς του 2017 .Έτσι το καινούργιο όνομα της “semi” εργοστασιακής ομάδας είναι ABU DHABI TOTAL WORLD RALLY TEAM με οδηγούς των ΜΕΕΚΕ που έμεινε στην ομάδα και θα εξελίσσει το DS3 για το 2017, μάλιστα εν όψη δοκίμων του Μόντε τέσταραν και την καινούργια μάσκα. Δεύτερος οδηγός της ομάδας θα είναι ο LEFEBVRE, δίνοντας του η ομάδα μια δεύτερη ευκαιρία να αποδείξει την αξία του.
Η καινούργια ομάδα της DRIVE DMACK WORLD RALLY TEAM θα συμμετάσχει με ένα FIESTA WRC και τεχνική υποστήριξη της M-SPORT με οδηγό τoν ΤΑΝΑΚ, που δυστυχώς δεν κατάφερε να πείσει τον Wilson και να τον κρατήσει μαζί του, ενώ είχε την ταχύτητα.
Zapraszam na filmik z ostatnich testòw. Teraz pora na zapoznanie. Zaczynamy jutro !! Robert
Gepostet von Robert Kubica am Sonntag, 17. Januar 2016
Στης ιδιωτικές συμμετοχές με wrc ξεχωρίζει ο αγαπημένος πολλών θεατών και θεαματικός όχι μόνο για τις εξόδους του, KUBICA που αλλά είναι ακόμη αβέβαιη η συμμετοχή του σε όλο το πρωτάθλημα πάντως τελευταία στιγμή δήλωσε και στο ράλi Σουηδίας, μακάρι να τα καταφέρει και να τρέξει όλο το πρωτάθλημα.
Στο WRC2 θα γίνει ο χαμός από συναγωνισμό και ίσως να έχει περισσότερο ενδιαφέρον από το WRC όχι μόνο στο Μόντε αλλά και σε όλο το πρωτάθλημα. Ξεχωρίζει ο EVANS με το ανανεωμένο FIESTA R5 EVO και υποστήριξη της M-sport καθώς ούτε και αυτός έπεισε με τις επιδόσεις του στην μεγάλη κατηγορία. Ακολούθουν SUNINEN , KREMER , MAURIN όλοι με SKODA FABIA R5,o TEMPESTIN με FORD FIESTA, ο GILBERT με CITROEN DS3 και ο SUAREZ MIRANDA Jose Antonio που είναι συμμετοχή τις PEUGEOT RALLY ACADEMY και μάλλον αποχαιρέτα το ERC για το WRC2.Guest star του αγώνα θα λέγαμε, ο γερόλυκος που ακόμη γυαλίζει το μάτι του DELECOUR με το PEUGEOT 207 s2000 είναι ικανός για όλα !
Τώρα από Ελληνικής πλευράς έχουμε δυο συμμετοχές τους SERDERIDIS Jourdan με DS3 R5 θέλοντας μια καλύτερη επίδοση από την περσινή και τους ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑ Λάμπρο- ΖΑΚΧΑΙΟ Νίκο με το γνωστό FABIA R5 στην πρώτη τους συμμετοχή στο Μόντε θέλοντας να συλλέξουν εμπειρίες και να διασκεδάσουν , τους ευχόμαστε καλή επιτυχία !
κείμενο: Κονδύλης Παναγιώτης
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο